quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.
ik betwijfel of jij wel eens bent geweest.
en een klein groepje ja, 410 en consorten. voor de rest niks.
ik hoopte dat iemand anders er een zou openenquote:Op donderdag 17 november 2005 15:06 schreef D1 het volgende:
Tering, daar deed je ook een tijd over zeg
Ahhhh dus het "Wie heeft de meeste Arena aambeien" contest gaat dus verderquote:
daar gaat het niet om. ik kom helemaal niet vaak in de arena, misschien 10 keer per jaar ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef D1 het volgende:
[..]
Ahhhh dus het "Wie heeft de meeste Arena aambeien" contest gaat dus verder
* D1 die popcorn en drinken pakt en er eens lekker voor gaat zitten
Game On
euh jaquote:Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef MaxPower het volgende:
Bedoel je niet Brondby, jimjim?
quote:
klopt ook wel maar dan zou het vanaf de eerste minuut tot de laatste minuut minder moeten worden en dat is ook niet het geval.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:12 schreef Erwtensoep het volgende:
Het ligt natuurlijk ook aan het slechte spel dat er weinig gezongen word. Op een gegeven moment begin ik me te ergeren en dan heb ik weinig zin om nog te gaan zingen als ze weer een kans missen.
Maar dat is mijn ding
Echt? Bij mij past de afbeelding precies in de lay-out en ik vond het nog wel zo'n subtiele tvp.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Mangoworks2002 het volgende:
MONTANA jij layoutverneukert.....
hier past ie ook.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Echt? Bij mij past de afbeelding precies in de lay-out en ik vond het nog wel zo'n subtiele tvp.
Een klein fanatiek groepje van een man of 1000 elke wedstrijd. En de wedstrijd tegen Brondby was een uitzondering omdat die gasten met een verschrikkelijke groep waren, het de eerste wedstrijd van het nieuwe 410 was en omdat CL voorronde wedstrijden nu eenmaal wat minder druk bezocht worden. Het was dan ook bij lange na niet uitverkocht.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
hoezo? ben jij bij malmo geweest? iedereen was doodstil totdat ajax scoorde en toen begon malmo "you only sing when you're winning" terecht te zingen.
ik betwijfel of jij wel eens bent geweest.
en een klein groepje ja, 410 en consorten. voor de rest niks.
Die Franse homo toch?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:43 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
Vlaar, Klaas-Jan, Kluivert ennnuuh...Winter
dat is toch een klein groepje of niet?quote:Op donderdag 17 november 2005 15:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Een klein fanatiek groepje van een man of 1000 elke wedstrijd.
Ik zat bijna naast het uitvak en heb het zeker weten gehoord. Als er gezongen wordt dan doe ik wel mee ja maar start zelf niets nee.quote:Maar er werd zeker wel 90 minuten lang gezongen. Ik heb dan ook geen singing when youre winnin gehoord. Maar aan je reactie te merken ben jij waarschijnlijk iemand die wel commentaar levert maar verder zelf ook helemaal niet toevoegt.
dit jaar alleen nog Heerenveen en Brondby.quote:En uhm, welke wedstrijd dan nog meer? Valt me op dat mensen die het minst aanwezig zijn altijd het meest commentaar hebben. Probeer dan ook daadwerkelijk wat toe te voegen ofzo...
quote:
dat zeker. ze doen goed werkquote:Op donderdag 17 november 2005 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
En overigens is de sfeer vooral rond 410 met sprogen vooruit gegaan.
2008quote:Op donderdag 17 november 2005 15:22 schreef jimjim1983 het volgende:
Escude wil in december evalueren.
mag weg wat mij betreft, hoe lang loopt zijn contract nog?
Hangt van jouw definitie van klein af, maar het is zeker groeiende net als de sfeer die dit seizoen vaak echt goed is.quote:Op donderdag 17 november 2005 15:47 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is toch een klein groepje of niet?
Als je naast het uitvak zit kun je sowieso niet objectief oordelen, zal best wel gezongen zijn maar als wij het al niet eens hoorden....quote:Ik zat bijna naast het uitvak en heb het zeker weten gehoord. Als er gezongen wordt dan doe ik wel mee ja maar start zelf niets nee.
Nee, maar het is wel het makkelijkst om lekker te klagen en er dan zelf niks aan te doen. En in je eentje kun je wel degelijk wat toe voegen als je gewoon op 409/410 of een ander fanatiek vak komt. Als iedereen zo dacht zou het pas stil zijn.quote:dit jaar alleen nog Heerenveen en Brondby.
maar moet je altijd aanwezig zijn dan om te mogen klagen over het tamme ajax publiek? Ik in mijn eentje voeg echt niks toe hoor.
't was niet echt naast het uitvak, meer tussen het uitvak en 410 in.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hangt van jouw definitie van klein af, maar het is zeker groeiende net als de sfeer die dit seizoen vaak echt goed is.
[..]
Als je naast het uitvak zit kun je sowieso niet objectief oordelen, zal best wel gezongen zijn maar als wij het al niet eens hoorden....
[..]
Nee, maar het is wel het makkelijkst om lekker te klagen en er dan zelf niks aan te doen. En in je eentje kun je wel degelijk wat toe voegen als je gewoon op 409/410 of een ander fanatiek vak komt. Als iedereen zo dacht zou het pas stil zijn.
jij en die anderen zijn het probleem ook nietquote:Op donderdag 17 november 2005 16:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb het bij Brondby inderdaad ook gehoord, en heb daar hard om moeten lachen omdat ik zo schor als wat was. Ik kon bijna niet meer zingen, net als veel andere mensen omdat we al weet ik hoelang aan het zingen waren...
welke fransman?quote:Op donderdag 17 november 2005 16:29 schreef Messenga het volgende:
Waarom zitten wij te wachten op de 2e fransman ?
quote:Ajax-scouts bekijken vleugelspeler Ribery
Woensdag 16 november, door SV, Amsterdam, 13.28u GMT+01.00, Skysports
Scouts van Ajax zijn gisteravond volgens Skysports gesignaleerd bij de wedstrijd van Frankrijk U-21 tegen Engeland U-21. De Amsterdammers waren echter niet de enige.
Vermoedelijk bekeken zij de 22-jarige Franck Ribery, een talentvolle vleugelaanvller van Olympique Marseille. Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig.
Ribery speelde dit seizoen dertien wedstrijden en maakte vier doelpunten voor het Zuid-Franse Marseille. Hij kan ook als spelmaker centraal op het middenveld uit de voeten.
inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 16:39 schreef devv05 het volgende:
Er gaan echt geen 4 man komen in de winterstop.. Denk dat we blij mogen zijn met 1 of 2 echte versterkingen
Die ja.quote:
quote:Klaas Jan Huntelaar wil het liefst naar Ajax, zo meldt RTV Noord-Holland. Naast Ajax hebben ook Feyenoord, AZ en enkele buitenlandse clubs interesse. De spits van SC Heerenveen wil echter graag in Nederland blijven. Een groot aantal scouts zat woensdagavond voor Huntelaar op de tribune bij de wedstrijd tussen Jong Oranje en Jong Slovenië (2-0). De aanvaller maakte in het duel beide doelpunten.
Volgens RTV Noord-Holland is de belangstelling van Ajax het meest concreet. Wel zal een overstap van Huntelaar naar Amsterdam enige tijd in beslag nemen omdat er grote bedragen met de transfer gemoeid zullen zijn. Volgens Voetbal International meldde Ajax zich afgelopen maandag officieel bij Heerenveen. Het eerste bod van zes miljoen euro zou voorlopig van de hand zijn gewezen.
Huntelaar staat ook nog steeds in de belangstelling van AZ. Die interesse zou echter minder concreet zijn. "We hebben dit seizoen geen contact meer gehad", vertelt directeur voetbalzaken Marcel Brands van AZ deze week in VI. "Maar het is geen geheim dat wij Huntelaar er graag bij zouden willen hebben.
Rechts, maar zie hem toch niet komen........quote:Op donderdag 17 november 2005 16:38 schreef jimjim1983 het volgende:
is ie links of rechts?
Als ik lees dat "Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig." dan gok ik erop dat Ajax naast de pot pist....quote:Op donderdag 17 november 2005 16:52 schreef BoNi het volgende:
[..]
Rechts, maar zie hem toch niet komen........
dat zegt niks, het ligt eraan hoe concreet de interesse is.quote:Op donderdag 17 november 2005 17:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Als ik lees dat "Naast Ajax waren scouts van Feyenoord, Arsenal, Manchester City, Manchester United, Tottenham, Juventus, Borussia en AC Milan aanwezig." dan gok ik erop dat Ajax naast de pot pist....
Helaas...
Feyenoord/ Man. city of borussia?quote:Op donderdag 17 november 2005 17:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik weet in ieder geval 1 club uit dat rijtje die ZEKER naast de pot pist
Hoe bedoel je , richting F-side???quote:Op donderdag 17 november 2005 19:47 schreef methodmich het volgende:
....
En 410, die willen toch altijd richting F-side?
quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat ze op 410 beginnen, totdat ze een lege plek op de F-side kunnen opvullen?
quote:17/11/2005 - 'Benfica serieus in de markt voor Pienaar'
Volgens het Portugese O Jogo zou het benfica van Ronald Koeman serieus in de markt zijn voor de bij Ajax vertrekkende Steven Pienaar. Volgens de zaakwaarnemer van Pienaar is het een plus dat Koeman en Bruins Slot werkzaam zijn bij Benfica. De zaakwaarnemer gaf aan dat er interesse is van clubs uit diverse landen, namen wilde hij niet noemen omdat de clubs dat niet naar buiten willen brengen. Hij gaf echter aan dat Pienaar niet noodzakelijk naar de grootste club gaat, maar een club zoekt waar hij een goede kans op spelen heeft en dan vooral op zijn favoriete positie op het middenveld.
410 is Zuid-Europees, Zuid-Amerikaans qua beleving en Zuid (waar enkele F-siders staan) is meer Engels.quote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht dat ze op 410 beginnen, totdat ze een lege plek op de F-side kunnen opvullen?
quote:Heitinga in deal met Vlaar 'goede oplossing'
Vrijdag 18 november, door SV, Amsterdam, 08.39u GMT+01.00, NHD
Het Noord-Hollands Dagblad publiceerde vandaag in haar sportrubriek dat Johnny Heitinga mogelijk onderdeel wordt van de deal die Ajax hoopt te gaan maken met Ron Vlaar en AZ.
AZ-trainer Louis van Gaal zei op de persconferentie dat een ruil 'wel eens een oplossing kan zijn'. 'Daar zouden vier partijen blij mee kunnen zijn: Vlaar, Heitinga, Ajax en AZ', aldus Van Gaal.
Volgens de oefenmeester is wel beter voor Vlaar als er in de media minder gespeculeerd wordt. Daarnaast vraagt hij zich af of Vlaar wel echt beter wordt van een transfer naar Ajax. 'Je kunt je afvragen of Vlaar bij Ajax wel veel zal spelen'.
Tsja...je kunt je afvragen of Vlaar echt beter is dan Heitinga.quote:Op vrijdag 18 november 2005 09:21 schreef Suijk het volgende:
Dat zou ik niet zo'n goed idee vinden eigenlijk.
VI.nlquote:Van Gaal noemt Heitinga als vervanger van Vlaar
18/11/2005 9 :40
Mocht AZ tijdens de winterstop Ron Vlaar kwijtraken, dan heeft coach Louis van Gaal al een opvolger op het oog. De bij Ajax op het tweede plan geraakte John Heitinga mag wat hem betreft naar Alkmaar komen.
Van Gaal gaat in De Telegraaf in op een mogelijk vertrek van Vlaar, die eerder deze week te kennen heeft gegeven meer toekomst te zien bij Ajax dan bij AZ. Van Gaal gunt de jonge international immers amper speeltijd. 'De vraag is of hij bij Ajax wel aan spelen toekomt', reageert Van Gaal.
De trainer wil Vlaar liever niet kwijt en raadt hem ook af zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. 'Omdat de perspectieven hier voor deze goede verdediger op lange termijn goed zijn.' Maar indien de twintigjarige verdediger toch de Alkmaarderhout verlaat, weet Van Gaal al wie hij daarvoor terugwil. 'Daarbij zou Johnny Heitinga de oplossing kunnen zijn.'
De 21-jarige speler van Ajax, is onder coach Danny Blind gedegradeerd van aanvoerder tot bankzitter. Heitinga is door zijn mindere vorm van de laatste maanden ook zijn plek bij het Nederlands elftal kwijtgeraakt. En volgens Foppe de Haan, is Heitinga zelfs dusdanig de kluts kwijt, dat de bondscoach hem niet eens goed genoeg vindt voor de basis van Jong Oranje.
doe maar niet.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Misschien is Maxi Lopex een mogelijkheid in de spits? Barca wil hem verhuren?
idd verhuur is beter. heb nu al genoeg spelers gezien die veel te goed worden zodra ze zijn verkocht.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:00 schreef jimjim1983 het volgende:
nee niet ruilen man, verhuren ofzo. als Heitinga weer op zijn oude niveau kan komen denk ik dat ie beter kan worden dan Vlaar ooit wordt.
dat zou mooi zijnquote:Op vrijdag 18 november 2005 10:09 schreef DeTolk het volgende:
Op zich niet verkeerd toch, een ruil tussen Vlaar en Heitinga, wel op huurbasis dan?
op voorwaarde dat hij hem met een jaar verlengt waarschijnlijk wel...quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:13 schreef jimjim1983 het volgende:
oh je bedoelt dat ze Vlaar ook verhuren? denk niet dat ze dat doen met een contract dat nog maar zo kort loopt.
Het is goed met je. Je wilt én/én, dat kan niet he.quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:39 schreef Da_Sandman het volgende:
Hohohoho...
Slinkse truc van de Alkmaarders dit, nooit aan toegeven. Heitinga houden is al punt een, maar als je m dan weg doet niet naar AZ, lijkt me duidelijk.
Met zon uitspraak maak je best veel 410-ers boos volgens mijquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Grygera terug naar rechtsquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
en wie gaat er dan op de plek van trabelsi spelen als heitinga weg is
Timiselaquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:28 schreef Houniet het volgende:
en wie gaat er dan op de plek van trabelsi spelen als heitinga weg is
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?quote:
als we escude naast Vlaar zetten dan gaan we er ook niet op vooruit. Vlaar zou dan gewoon naast Grygera moeten spelen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
maar escude is ook aan het twijfelen, dus wie dan op de plek van grygera?
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410quote:Op vrijdag 18 november 2005 10:52 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Met zon uitspraak maak je best veel 410-ers boos volgens mij
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappenquote:Op donderdag 17 november 2005 20:01 schreef methodmich het volgende:
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komtquote:Op vrijdag 18 november 2005 11:40 schreef devv05 het volgende:
[..]
Waarom boos? Gezien die uitspraak snapt ie gewoon weinig van zuid/410
De beleving van 410/zuid is heel anders, dat zal nooit samen gaan. 410 op noord 1e ring tegenover zuid lijkt mij persoonlijk wel mooi maar of zoiets ooit haalbaar is..
Micheal Timisela??quote:
Ik hoop dat het zo groot wordt.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:56 schreef The_Hives het volgende:
[..]
Dat krijg je nooit voor elkaar. Zijn teveel mensen die dan verplaatst moeten worden. Ze kunnen over een paar jaar beter het uitvak naar een andere hoek gooien omdat 410 dan te groot wordt en dan te dicht bij het uitvak komt
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:58 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
speelt er nog een andere bij ajax dan?
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michaelquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:03 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Nee...niet meer...vandaar dat ik verbaasd was.
De Micheal (Michael) Timisela die ik bedoel is rond de30 nu, en heeft vroeger in de jeugd van Ajax gespeeld...( ten tijde dat Co trainer was van het tweede, samen met Ooijer,Reuser,Offenberg etc...)
Degene die ik bedoel zal zijn pa niet zijn...( voor zover ik weet had hij toen geen kinderen)....quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
zijn pa heeft dacht ik ook in de ajax jeugd gespeeld maar die heet geen michael
die ik bedoel speelt nu in het 2e.
Ik hoorde laatst in de bus dat er sprake van zou zijn dat 410 verplaatst zou worden naar 426?quote:Op vrijdag 18 november 2005 11:54 schreef The_Hives het volgende:
[..]
neuh. Sommige komen er wel achter dat ze niet geheel passen in de Zuid Europese beleving. Die willen dan vaak inderdaad naar Zuid overstappen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |