abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:53:02 #227
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32386858
Figueirense dus, inderdaad naar Real maar bij Madrid B kan ik 'm niet vinden.
  vrijdag 18 november 2005 @ 22:56:03 #229
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_32386953
Nope, realmadrid.com
pi_32388969
Net Blind op Talpa:

*Waarschijnlijk geen aankopen in de winterstop
*Ajax heeft geen spitsenprobleem
*Heitinga wil in de winterstop weg als hij dan nog geen basisplaats heeft

AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  zaterdag 19 november 2005 @ 01:01:48 #232
42940 Kang-He
Sklansky $$$ Millionaire
pi_32389914
Heitinga weg vind ik niet zo'n sterk plan . Verhuren OK, maar verkopen aan AZ en hem dan daar weer zien opfleuren ..
pi_32391447
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 00:11 schreef F1Bas het volgende:
Net Blind op Talpa:

Vertaald is dat dus

* 3 aankopen in de winterstop
* Ajax' spitsen bakken er niks van maar dat kan ik natuurlijk niet zo zeggen op TV.
* Heitinga krijgt geen basisplaats.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
  zaterdag 19 november 2005 @ 08:36:47 #234
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32392368
quote:
Net Blind op Talpa:

Ik kan er niks aan doen , maar ik begin mij een beetje te ergeren aan Danny.
Ik weet wel dat hij debet is aan alle problemen, maar ergens vind ik het een arrogant,onaardig mannetje worden, die tactisch ook nog eens weinig in huis heeft.
Als Ajax vanvond 2 punten verliest(of erger) vrees ik voor zijn positie, hoe rottig dat ook uitkomt.
LAten we maar hopen op het beste ,want Wij ZIjn AJAX,Wij ZIjn De Beste....(vol overtuiging!!!) ..
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
  zaterdag 19 november 2005 @ 08:53:23 #235
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_32392446
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 08:36 schreef --HOOLIE-- het volgende:

[..]

Ik kan er niks aan doen , maar ik begin mij een beetje te ergeren aan Danny.
Ik weet wel dat hij debet is aan alle problemen, maar ergens vind ik het een arrogant,onaardig mannetje worden, die tactisch ook nog eens weinig in huis heeft.
Als Ajax vanvond 2 punten verliest(of erger) vrees ik voor zijn positie, hoe rottig dat ook uitkomt.
LAten we maar hopen op het beste ,want Wij ZIjn AJAX,Wij ZIjn De Beste....(vol overtuiging!!!) ..
Dat vond ik dus al toen hij de jeugd trainde, en daarom had ik hem liever niet als hoofdcoach.
Toch zijn de huidige resultaten niet zijn fout vind ik.

Vanavond ben ik er niet bij helaas. Verjaardag in verwegistan, en ik ben nooit op tijd terug in Amsterdam
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_32393198
Ajax heeft geen spitsenprobleem
pi_32393230
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:14 schreef ThomasBerge het volgende:
Ajax heeft geen spitsenprobleem
Nee. De spitsen hebben een scoringsprobleem
pi_32393253
Het ontbreekt trouwens ook aan aanvoer van echte buitenspelers naar de spitsen toe. Van mij mogen ze De Mul wel weer terughalen aan het eind van dit seizoen. Dat is tenminste nog een echte buitenspeler, en niet van die verkapte zoals Babel en Pienaar.
pi_32393303
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:17 schreef ThomasBerge het volgende:
Het ontbreekt trouwens ook aan aanvoer van echte buitenspelers naar de spitsen toe. Van mij mogen ze De Mul wel weer terughalen aan het eind van dit seizoen. Dat is tenminste nog een echte buitenspeler, en niet van die verkapte zoals Babel en Pienaar.
Eens.
Rosales krijgt geen kans meer? En hoe lang duurt het nog voordat Mitea weer fit is?
pi_32393322
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:21 schreef rompompom het volgende:

[..]

Eens.
Rosales krijgt geen kans meer? En hoe lang duurt het nog voordat Mitea weer fit is?
Mitea kan misschien aan het eind van het seizoen weer eens een wedstrijd meespelen. En Rosales lijkt bij Blind voorlopig buiten de gratie te vallen. Al maakte hij ook niet echt een sterke indruk in de wedstrijden die hij speelde.
pi_32393737
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 10:23 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Mitea kan misschien aan het eind van het seizoen weer eens een wedstrijd meespelen. En Rosales lijkt bij Blind voorlopig buiten de gratie te vallen. Al maakte hij ook niet echt een sterke indruk in de wedstrijden die hij speelde.
Hmm. Hoor je toch steeds vaker dat hele jonge jongens een zware blessure krijgen. Toch overbelasting op één of andere manier, volgens mij.
pi_32393765
quote:
Scout Ajax in Chili

Vorige week werd al gemeld dat een vertegenwoordiger van Ajax deze donderdag in Chili zou arriveren om een drietal jonge spelers te bekijken. De Chileense krant La Tercera meldt dat de scout de afgelopen dagen inderdaad in Chili was. Gisteren zou hij een duel van Universidad de Catolica hebben bekeken met speciale aandacht voor Diego Rosende die zijn debuut maakte in het eerste elftal.
Ajax Netwerk
Ajax is dus duidelijk de markt in Chili in kaart aan het brengen.
pi_32393977
quote:
Net Blind op Talpa:

wat een eikel
Op AT5 tekst stond ook dat hij de selectie wil inkrimpen tot 22 man, laat ie ze eerst maar eens allemaal aan het voetballen krijgen.
pi_32394136
Blind is een amateurtje
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:18:03 #245
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32394267
quote:
Ook Maxwell weg bij Ajax

Na Steven Pienaar en Hatem Trabelsi heeft ook Maxwell besloten zijn aflopende contract bij Ajax niet te verlengen, dat meldt de Telegraaf. Maxwell is momenteel nog herstellende van een zware knieblessure, men verwacht dat hij eind januari weer inzetbaar is.

Eerder wist Voetbalzone al te meldden dat er veel interesse is in de 24-jarige Braziliaan. De belangrijkste kandidaat die werd genoemd was Juventus. Juve wil Maxwell zelfs al in de winterstop halen, maar wellicht zal Maxwell eerst wedstrijdritme op willen doen bij Ajax om vervolgens na het seizoen de overstap naar Italië te maken.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32394300
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:18 schreef Houniet het volgende:

[..]

jammer maar was al lang bekend en verwacht.
maar zie 'm dan wel het liefst in de winterstop gaan, vangen we nog wat.
  zaterdag 19 november 2005 @ 11:21:37 #247
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_32394303
Heitinga kan vanavond niet meedoen, dinsdag is ook een twijfel geval .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_32394445
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 11:21 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

jammer maar was al lang bekend en verwacht.
maar zie 'm dan wel het liefst in de winterstop gaan, vangen we nog wat.
Hij wil wedstrijdritme opdoen voor het WK. En bij Ajax zal hij meer aan spelen toekomen, dus vandaar dat hij wil blijven.
pi_32394651
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 21:21 schreef gras het volgende:

[..]

Ja.

Onder hem zijn er maar liefst vier labiele Zuid-Amerikanen gekomen, waarvan er géén enkele is geslaagd. Tevens heeft hij zonder pardon één van de grootste voetballers ter wereld ooit de deur uitgewerkt. Momenteel bekend als de beste Nederlandse bondcoach allertijden. Dat was nog niet alles. Nee, de enigste speler van CL-niveau mocht een paar uur voor de transferdeadline verkassen voor een habbekrats.

Daarnaast heeft hij ook nog veel van z'n tijd gestoken in een beleidsplan. Zeer trots dat hij daar op is, kan ik nu echter meedelen dat het nul komma nul vruchten afwerpt. We staan drie punten boven degradatiekandidaat numero uno!
En Jong Ajax staat ook ongelooflijk laag. Dus die lange termijnvisie van Louis was ook niks.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_32394670
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 22:47 schreef twi het volgende:
Yup, geen idee wat er inmiddels van ze is gekomen. Zijn geloof ik zomer 2004 samen met Felipe weer vertrokken, terug naar Boca en - als ik me niet vergis - Fluminense.
Figueirense.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')