niet zoals Heitinga nu speelt. Dan komt hij bij AZ gewoon op de bank.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:22 schreef -Vaduz- het volgende:
Heitinga naar AZ zou goed zijn voor die jongen, je maakt AZ er wel sterker op dan.
wil je voor de gein eens kijken, krijg je deze mededelingquote:Beste Ajax-fan,
Ajax wil graag dat de service ten aanzien van haar fans optimaal is en dat alle
supporters tevreden zijn over de diensten van Ajax. Om deze wensen in kaart te
brengen, voert TNS NIPO in opdracht van AFC Ajax ook dit jaar een onderzoek uit
onder mensen die geïnteresseerd zijn in Ajax. Wij willen u daarom vragen om de
volgende vragenlijst in te vullen. Dit zal ongeveer 2 minuten duren.
U kunt de vragenlijst starten door op onderstaande link te klikken, hierna zal
de eerste vraag op het scherm verschijnen.
http://survey.tnsnipo.com(...)E3AD9EA1F5A11E1B02A4
Alvast hartelijk dank voor uw deelname aan het onderzoek!
Met vriendelijke groet,
TNS NIPO
quote:Op dit moment is het niet mogelijk de vragenlijst in te vullen. Wij vragen u het later nog eens te proberen
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat wel, Johnny moet in ieder geval weg om elders weer z'n carriere op de rails te krijgen. Bij Ajax zal het dat denk ik niet meer lukken.
Als het daar dan goed gaat wil hij vast en zeker niet terug. Dan kan je hem beter gelijk verkopen. Als vervanger van Trabelsi op rechts is het wel een goede optie. Daarom begrijp ik wel dat Ajax hem niet zo weg wil doen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan zou ik het overwegen hem buiten Nederland te verhuren, dan is hij er even uit en er zijn meer Nederlandse voetballers die daar baat bij hebben gehad.
Als Boukhari opkrast, dan geldt dat ook voor mij.quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:40 schreef devv05 het volgende:
Inderdaad alleen op huurbasis is bespreekbaar. Vlaar kopen, Heitinga verhuren (AZ). Kluivert kopen/huren. Huntelaar kopen, Rosenberg verhuren (Heerenveen). Harry verkopen.
Dan zie ik het wel weer zitten.
ooh is dat hetquote:Op vrijdag 18 november 2005 12:45 schreef Shreyas het volgende:
Die gast is helemaal niet goed, het probleem met hem is dat iedereen alleen maar zegt dat hij goed is.
Johnny is trouwens beter dan Ronnie. Nooit doen dus.quote:12/10/2005 - Heitinga in VI: nooit naar andere club in Nederland
(Gepost door RvN)
Heitinga heeft in de nieuwe editie van Voetbal International een uitgebreid interview over zijn persoonlijke situatie. De verdediger laat daarin weten dat als er niets veranderd in zijn positie bij Ajax een vertrek dichterbij komt. 'Ik zal nooit voor een andere club in Nederland willen spelen. Dat is simpel. Op dit moment ben ik ook niet bezig met een andere club in het buitenland. Alles is gericht op Ajax.'
ik verwacht er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:11 schreef D1 het volgende:
Wat denken jullie eigenlijk dat het morgen gaat worden? Ik heb op zich de hoop dat het nu wel goed zal gaan, alhoewel ik niet zou weten waar ik dat op zou moeten baseren. Maar goed, de hoop is er.
Ajax
Dat is toch echt niet haalbaar verder...quote:
http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=272449&itype=466&icategoryid=120quote:Keane vertrekt per direct bij Man U
Opmerkelijk nieuws uit Engeland: Roy Keane vertrekt per direct bij Manchester United. De Ierse middenvelder en de club besloten na goed overleg uit elkaar te gaan. Keane was 12,5 jaar actief op Old Trafford.
Dikke leuter voor Van Gaal.. Heitinga blijft mooi bij Ajax. Zodra hij in vorm is is hij een van de beste verdedigers van Nederland.quote:
Als we de hele selectie verkopen kunnen we zijn salaris wel ophoesten denk ikquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:46 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
http://www.manutd.com/news/fullstory.sps?iNewsid=272449&itype=466&icategoryid=120
quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als we de hele selectie verkopen kunnen we zijn salaris wel ophoesten denk ik.
edit: vautje gemaaktquote:
Alleen kunnen we dan 6 man opstellen na 2 blessure wedstijdenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Als we Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou lozen, komen we al een heel eind.
Danny Blind wil selectie inkrimpen en we hebben genoeg (talentvolle) jeugd om in te laten springen.quote:Op vrijdag 18 november 2005 13:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Alleen kunnen we dan 6 man opstellen na 2 blessure wedstijden.
Hij wou toendertijd graag naar Ajax, maar Koeman had liever Chariquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Die wil echt niet naar Nederland komen.
Blind wil de selectie van Ajax inkrimpenquote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Voorheen (vóór het Bosman-arrest) bestond de Ajax-selectie uit zo'n 18 á 20 man, bij blessures en spelers die uit vorm waren, werd de jeugd ingepast. Tegenwoordig bestaat een selectie al snel uit 20 tot zelfs 30 man, de jeugd als redmiddel wordt steeds minder snel toegepast. Voorheen werd een jeugdspeler sneller voor de leeuwen gegooid dan tegenwoordig, waardoor de beroemde jeugdopleiding van Ajax steeds minder haar vruchten afwerpt. De conclusie van dit verhaal: Danny Blind moet alle oudere (dure!) spelers proberen te lozen en met een kleine selectie gaan werken, de jeugd kan worden ingepast als er spelers nodig zijn.
welke oudere dure spelers bedoel je? Zoveel oud loopt er niet rond, en volgens mij is dat de kern van de wanprestaties de laatste tijd. Er moet een mix komen van jong en oud.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:00 schreef M0NTANA het volgende:
Voorheen (vóór het Bosman-arrest) bestond de Ajax-selectie uit zo'n 18 á 20 man, bij blessures en spelers die uit vorm waren, werd de jeugd ingepast. Tegenwoordig bestaat een selectie al snel uit 20 tot zelfs 30 man, de jeugd als redmiddel wordt steeds minder snel toegepast. Voorheen werd een jeugdspeler sneller voor de leeuwen gegooid dan tegenwoordig, waardoor de beroemde jeugdopleiding van Ajax steeds minder haar vruchten afwerpt. De conclusie van dit verhaal: Danny Blind moet alle oudere (dure!) spelers proberen te lozen en met een kleine selectie gaan werken, de jeugd kan worden ingepast als er spelers nodig zijn.
Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou zijn niet allemaal oud, maar wél duur en overbodig, lozen dus!quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:03 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
welke oudere dure spelers bedoel je? Zoveel oud loopt er niet rond, en volgens mij is dat de kern van de wanprestaties de laatste tijd. Er moet een mix komen van jong en oud.
Op Galasek en lobont na ben ik het volledig met je eens.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou zijn niet allemaal oud, maar wél duur en overbodig, lozen dus!
Eensquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:49 schreef M0NTANA het volgende:
Als we Julien Escudé, Bogdan Lobont, Hans Vonk, Nourdin Boukhari, Tomás Galásek en Yannis Anastasiou lozen, komen we al een heel eind.
Ik ben het met je eens. Waarom willen sommige in godsnaam Galasek wegdoen? Vice-aanvoerder van het nationale elftal van Tsjechië. Is een uiterst dienende speler, valt nooit op maar is o zo belangrijk voor een jeugdig aanvallend elftal. Graag houden zo'n jongen, heel veel spelers kunnen nog wat leren van zijn mentaliteit.quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:20 schreef HeatWave het volgende:
Ik zou Yannis niet wegdoen nog... En Galasek ook niet..
en werklust niet te vergetenquote:Op vrijdag 18 november 2005 13:42 schreef jna het volgende:
Kunnen we Roy Keane niet halen? Genoeg ervaring lijkt me
Denk je dat nou echt....?quote:Op vrijdag 18 november 2005 14:59 schreef Edenoniphobic het volgende:
Zaakwaarnemers zeulen met spelers in opdracht van hun clienten. Als de Jong zegt : peil jij eens wie mij allemaal wil hebben, dan gaat ie pas aan de slag. Heeft er al schijn van dat ie em liever nokt met dat getwijfel en die uitstel.
Dat is een andere situatie.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:12 schreef Edenoniphobic het volgende:
Als de onderhandelingen beginnen ja, maar ze gaan echt niet een speler aanbieden bij clubs als die speler zelf helemaal geen zin heeft in een transfer !? Dat is belachelijk als je dat denkt, want als clubs dan zeggen : ja ik heb interesse, en wil praten, en die speler wil helemaal niet weg bij zijn club dan zet die zaakwaarnemer zichzelf gigantisch voor lul. Zoiets is altijd in overleg, dat zijn vertrouwenspersonen die vaak met elkaar lullen over de toekomst.
Sommige users menen 't echt wel serieus.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:26 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook alle dromen serieus opvatten natuurlijk.
quote:Ajax verlengt contract met Wesley Sneijder
Amsterdam, 18 november 2005
Ajax heeft overeenstemming bereikt met Wesley Sneijder over een verlenging van zijn huidige contract. Het contract, dat loopt tot en met 30 juni 2007, is opengebroken en verlengd tot en met 30 juni 2009.
Wesley Sneijder staat sinds 2000 onder contract bij Ajax en speelde tot op heden 116 wedstrijden in het eerste elftal. In totaal wist de 21-jarige Sneijder dertigmaal te scoren in de hoofdmacht van Ajax. Hij debuteerde op 2 februari 2003 in de gewonnen competitiewedstrijd tegen Willem II (6-0). Zijn eerste doelpunt maakte de middenvelder in de gewonnen bekerwedstrijd tegen FC Groningen (4-1). Sneijder werd met Ajax landskampioen in 2004.
De populaire Ajacied speelt al vanaf 1992 bij Ajax. Hij begon in de E2 en heeft vervolgens de gehele jeugdopleiding van de club doorlopen. Wesley Sneijder speelde twintig interlands waarin hij vijf keer scoorde.
De Ajacied was verheugd na het tekenen van het contract. ,,Ja, ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik hier meer kan leren en ik heb een Ajax-hart. Ik ben een keer landskampioen geworden met Ajax en dat wil ik zeker nog een paar keer meemaken. Met dit team kunnen we nog enorm groeien, dus ik blijf bij Ajax.”
De totale leegloop blijft Ajax dus bespaard.quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:27 schreef Vom het volgende:
Was er al gemeld dat Sneijder bijgetekend heeft tot 2009?
uiteraardquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:28 schreef cultheld het volgende:
[..]
Sommige users menen 't echt wel serieus.
Tevez, Robinho, Messi en Nedved?quote:Op vrijdag 18 november 2005 15:29 schreef jimjim1983 het volgende:
Tevez naar Psv was natuurlijk wel mogelijk (weet niet zeker of het tevez was maar in ieder geval een hele goede speler)
een van die zou het kunnen zijn jaquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:31 schreef cultheld het volgende:
[..]
Tevez, Robinho, Messi en Nedved?
Allemaalquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:32 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
een van die zou het kunnen zijn ja
of allemaal?
volgens de trainingscolumn gister in het parool is Markus herborenquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:57 schreef Nashje het volgende:
Ik wens Markus veel succes. Hopelijk is ie door de moeilijk fase heen.
Ik wil Juanfran ook weleens een hele wedstrijd aan het werk zienquote:Op vrijdag 18 november 2005 15:58 schreef Radegast het volgende:
Mooi nieuws over Sneijder, de belangrijkste speler van Ajax.![]()
Ik hoop dat Juanfran morgen speelt als linkermiddenvelder, tijd voor hem om z'n klasse te tonen.
Daar dacht ik ook meteen aan eigenlijk.quote:Op vrijdag 18 november 2005 16:05 schreef Suijk het volgende:
Ik vind die contractverlenging van Sneijder een goede zaak. Hopelijk een teken naar de rest.
quote:De Ajacied was verheugd na het tekenen van het contract. ,,Ja, ik heb bewust gekozen voor Ajax. Ik heb nog altijd het gevoel dat ik hier meer kan leren en ik heb een Ajax-hart. Ik ben een keer landskampioen geworden met Ajax en dat wil ik zeker nog een paar keer meemaken. Met dit team kunnen we nog enorm groeien, dus ik blijf bij Ajax.”
Dat vond ik ook het mooie ervanquote:
ik kan morgen nietquote:Op vrijdag 18 november 2005 16:27 schreef Max-Westerman het volgende:
Morgen en dinsdag naar de Arena![]()
quote:Wilhelmsson gelinkt aan Newcastle
Christian Wilhelmsson staat in de belangstelling van Newcastle United, zo melden Belgische media. De Engelse club zoekt versterking voor de flanken. In dat kader volgen The Magpies tevens Ludovic Magnin (Stuttgart) en Nihat Kahveci (Real Sociedad).
Wilhelmsson vertrekt komende zomer ondanks een doorlopend contract bij Anderlecht. De Zweedse international is toe aan een nieuwe uitdaging. Hij wordt ook gevolgd door Ajax, Tottenham Hotspur, Internazionale en Celtic.
Tsja, qua geld zullen we daar niet tegenop kunnen. En ik denk dat de uitdaging om Newcastle kampioen te maken een stuk groter is dan die om Ajax kampioen te maken, hehehe!quote:
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:04 schreef rompompom het volgende:
[..]
Tsja, qua geld zullen we daar niet tegenop kunnen. En ik denk dat de uitdaging om Newcastle kampioen te maken een stuk groter is dan die om Ajax kampioen te maken, hehehe!
lul niet zo slapquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.
Nee hoor, we zijn en blijven de bestequote:Op vrijdag 18 november 2005 17:20 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik denk dat die uitdaging ongeveer even groot is.
Wilhelmsson is een buitenspelerquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:03 schreef hroswith het volgende:
heeft Ajax niet veel meer aan een paar goeie buitenspelers? Ik denk dat als de voorzetten gaan lopen de spits (wie dan ook) ook wel gaat scoren.
Nu staan Babel en Pienaar op de flanken. m.i. geen echte buitenspelers....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |