abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 00:30:20 #1
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332002
Op speciaal verzoek van Miss_Sly en BrightEyes heb ik hier de gebruiksaanwijzing die eigenlijk bij de man bijgeleverd had moeten worden. Beschouw het maar als een nalevering en leert ervan, gij allen
quote:
1) Geef een man waardering als hij extra moeite doet om iets in het huishouden beter te doen dan hij het normaal zou doen. Meestal doet hij dit als een soort attentie omdat hij denkt dat je het zult waarderen, en niets is zo frustrerend om daar een "jamaarzohoorthettochook" reactie op te krijgen. Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.

2) Respecteer dat hij na een zware dag niet direct behoefte heeft aan sociaal/emotioneel contact. Dit kost hem energie. En na een zware dag is die afwezig en ligt de prioriteit bij het opnieuw opladen ipv verder leegtrekken

3) Realiseer je dat het geven van cadeautjes of kleine attenties ver afstaat van z'n belevingswereld. Als die dus een tijdje uitblijven dan heeft hij ze niet bewust achterwege gelaten.

4) Mannen willen best over hun gevoelens praten. Alleen niet van het ene op het andere moment. Je zult ze dus eerst een beetje op moeten warmen.

5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints. Dat gaat niet bewust, dus als je na 10 subtiele hints nog geen resultaat ziet dan is het niet redelijk om hem te verwijten dat hij je negeert. Het wordt dan gewoon tijd om het wat minder subtiel aan te kaarten.

6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.

7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?

8) Hang niet bij iedere technische tegenslag het hulpeloze vrouwtje uit. Emancipatie heeft ook een keerzijde. Die band kan je best zelf plakken.

9) Zoek niet teveel naar dieperliggende bedoelingen als een man iets zegt. Vaak zijn die er niet, dus als je ze toch vindt kloppen ze bijna nooit.

10) Accepteer excuses. Als een man iets wat ongelukkig gezegd heeft of iets heeft gedaan wat op jou anders overkomt dan hij het bedoeld heeft dan is dat vaak per ongeluk. Als hij vervolgens heeft laten weten dat het niet zo bedoeld is dan is de kous af. Het is kinderachtig om daar 3 dagen later weer op terug te komen.

11) Hou eens op met over mannen te praten in termen als "bot", "lomp", "vunzig" of "goor". Dat gaat vervelen en komt erg denigrerend over.

12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.

13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.
Graag gedaan dames. Ich habe es nicht gewusst werkt niet meer.

[ Bericht 0% gewijzigd door MouseOver op 17-11-2005 00:43:24 ]
Vampire Romance O+
pi_32332062
14)Een verse maaltijd is ook een welkome verassing op zijn tijd hamburger en bier gaat na een tijd ook vervelen , Koken dus
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
pi_32332101
ik ben het vooral eens met regels 9, 12 en 13
pi_32332137
Die kende ik allemaal al en breng ik ook al in praktijk
Nog niets geleerd
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 november 2005 @ 00:35:13 #5
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32332151
quote:
8) Hang niet bij iedere technische tegenslag het hulpeloze vrouwtje uit. Emancipatie heeft ook een keerzijde. Die band kan je best zelf plakken.
Niet bij elk tegenslagje nee.
Maar in principe vinden mannen het heel leuk om vrouwen te helpen bij technische zaken
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32332228
toevoeging bij 1) als het een keer in zijn hoofd op komt iets in het huishouden te doen, volstaat het niet hem daar 1 keer mee te complimenteren. De beste man wil het weken later nog steeds iedere dag horen en vindt eigenlijk dat hij de komende maand geen huishoudelijke taken meer hoeft te verrichten
  donderdag 17 november 2005 @ 00:39:04 #7
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332263
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:34 schreef miss_sly het volgende:
Die kende ik allemaal al en breng ik ook al in praktijk
Nog niets geleerd
*allemaal*?? En je speelt geen psychologische spelletjes zei je?

Vampire Romance O+
pi_32332266
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef Xennia het volgende:
toevoeging bij 1) als het een keer in zijn hoofd op komt iets in het huishouden te doen, volstaat het niet hem daar 1 keer mee te complimenteren. De beste man wil het weken later nog steeds iedere dag horen en vindt eigenlijk dat hij de komende maand geen huishoudelijke taken meer hoeft te verrichten

Treffend
  donderdag 17 november 2005 @ 00:40:12 #9
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332292
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef Xennia het volgende:
Hmm. Ik ben nog niet volledig overtuigd. Ik denk dat ik hem even in de wachtrij zet.
Vampire Romance O+
pi_32332299
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:39 schreef MouseOver het volgende:

[..]

*allemaal*?? En je speelt geen psychologische spelletjes zei je?

Dit zijn geen spelletjes, dit is inzicht en gewoon op een normale manier met iemand om proberen te gaan
  donderdag 17 november 2005 @ 00:42:17 #11
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_32332349
1. De vrouw verlaat 's ochtends als eerste het bed om espresso te maken.
2. Voor de rest zoekt ze het maar uit.

Zo sprak de vrijgezel.

... .
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_32332358
Goed lijstje!
  donderdag 17 november 2005 @ 00:48:55 #13
17153 DeWaasheid
Gematigd extremist
pi_32332530
/-=]
|o-0
~~~`
  donderdag 17 november 2005 @ 00:52:01 #14
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_32332604
klopt aardig
pi_32332708
14)Geef extra aandacht en kippensoep als hij klaagt ongelooflijk beroerd te zijn en aan helse pijnen te lijden.
Het is echt niet nodig de eerste hulp te bellen. Alle mannen overdrijven nl. schromelijk als ze niet lekker zijn.
pi_32332720
pi_32332749
Die lijst heb ik al meerdere malen op fok gezien
Maar dat maakt hem niet minder waar
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_32332761
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef cinnamongirl het volgende:
14)Geef extra aandacht en kippensoep als hij klaagt ongelooflijk beroerd te zijn en aan helse pijnen te lijden.
Het is echt niet nodig de eerste hulp te bellen. Alle mannen overdrijven nl. schromelijk als ze niet lekker zijn.
Ik ben ook nu niet zo kapot van de generalisatie, maar ik ken inderdaad wel veel mannen die echt heeeeeeeeel erg ziek en zielig zijn als ze niet lekker zijn
  donderdag 17 november 2005 @ 01:01:55 #19
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332808
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:59 schreef Beach het volgende:
Die lijst heb ik al meerdere malen op fok gezien
Maar dat maakt hem niet minder waar
Ey, het is m'n eigen pennenvrucht! Wist niet dat ik hem al geplaatst had, maar het kan niet genoeg genoemd worden
Vampire Romance O+
pi_32332837
quote:
Dat vertik ik dus zo lang hij nog gewoon rechtop kan zitten achter de computer, roken en koffiedrinken. Maar ik snap precies wat je bedoelt.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:02:51 #21
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332838
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik ben ook nu niet zo kapot van de generalisatie, maar ik ken inderdaad wel veel mannen die echt heeeeeeeeel erg ziek en zielig zijn als ze niet lekker zijn
Weet je wel hoe erg pijn zo'n sneetje in je duim kan doen?
Vampire Romance O+
pi_32332854
Ik ben het wel eens met een groot deel ja
[████████████████████]100% Finished loading....
baggeraccount, slotje!
pi_32332871
Ik kan me er erg goed in vinden, als man. Als vrouw niet, maar ja, ik ben dan ook geen vrouw, dus dat kan er iets mee te maken hebben.
Unox, the worst operating system.
pi_32332914
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Weet je wel hoe erg pijn zo'n sneetje in je duim kan doen?
Ja, of een beetje hoofdpijn of een pijnlijke keel van de verkoudheid
Echt, mijn hart loopt over van medelijden als ik weer zo een man enorm zie lijden
  donderdag 17 november 2005 @ 01:06:34 #25
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_32332923
Ik ben defect.
...dass wir fliegen.
pi_32332965
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef Xennia het volgende:

[..]

Dat vertik ik dus zo lang hij nog gewoon rechtop kan zitten achter de computer, roken en koffiedrinken. Maar ik snap precies wat je bedoelt.
14)Geef extra aandacht en kippensoepNegeer hem en laat het hem lekker bekijken als hij klaagt ongelooflijk beroerd te zijn en aan helse pijnen te lijden.

Zo
pi_32332970
Subtiele hints heb ik altijd door. Ben ik dan toch een vrouw?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:10:44 #28
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332998
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:09 schreef WeirdMicky het volgende:
Subtiele hints heb ik altijd door. Ben ik dan toch een vrouw?

Dat denk je maar. Als iemand iets keihard in je oor schreeuwt wordt dat niet "subtiel" genoemd.
Vampire Romance O+
pi_32333016
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Dat denk je maar. Als iemand iets keihard in je oor schreeuwt wordt dat niet "subtiel" genoemd.
Geloof het maar of niet, niet mijn probleem.
pi_32333055
ik heb subtiele hints wel vaak door. Het is de truuk om óveral wat een vrouw zegt iets achter te zoeken. Dat doen ze namelijk ook bij mannen!
pi_32333116
Toch ga je hier wel uit van een bepaald type vrouw, nl. een vrouw die:

-van kleine attenties/kadoos houdt en dit ook verwacht
-idem dito met bloemen
-altijd maar wil praaaaaaten over gevoeoeoeoelens
-nooit direct zegt wat ze wil/voelt maar verwacht dat man dit ruikt
-niet zelf kan of liever gezegd wil klussen en wil dat de man 'alles maakt'
-altijd de relatie aan het evalueren is

Ik kan mezelf eigenlijk niet vinden in jouw punten, omdat ik mezelf niet in dat vrouwtype herken.
pi_32333149
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef erikkll het volgende:
ik heb subtiele hints wel vaak door. Het is de truuk om óveral wat een vrouw zegt iets achter te zoeken. Dat doen ze namelijk ook bij mannen!
Haha, precies. Niet bij elke vrouw overigens, maar er zijn echt vrouwen die voldoen aan dat beeld.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:21:21 #33
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32333223
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef cinnamongirl het volgende:

-idem dito met bloemen

Ik kan mezelf eigenlijk niet vinden in jouw punten, omdat ik mezelf niet in dat vrouwtype herken.
Klopt, het geldt niet voor alle vrouwen. Er zijn ook dames die dit uit zichzelf al doen of dit gewoon al eens eerder gelezen hebben. Voor hun is dit dus niet bestemd, hoewel even resumeren natuurlijk nooit kwaadkan.
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 01:25:10 #34
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_32333288
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:

[..]

Niet bij elk tegenslagje nee.
Maar in principe vinden mannen het heel leuk om vrouwen te helpen bij technische zaken
Nee hoor, ze hopen dat sex volgt
Feyenoord!!! * Barça
  donderdag 17 november 2005 @ 01:36:45 #35
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32333468
quote:
1) Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.
I rest my case.
quote:
4) Mannen willen best over hun gevoelens praten. Alleen niet van het ene op het andere moment. Je zult ze dus eerst een beetje op moeten warmen.
Hetzelfde dus als wanneer een man met een vrouw wil seksen?
quote:
5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints.
Ik hoop toch dat we dat inmiddels allemaal wel doorhadden, dames?
quote:
6) Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.
Vinden jullie dat echt fijn? Ik ben altijd bang dat mannen daar een beetje schuw van worden...
quote:
7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren.
Doen jullie dat dan voortaan bij termen die te maken hebben met programmeertaal, auto's, voetbal, computerspelletjes, en dat soort dingen?
quote:
11) Hou eens op met over mannen te praten in termen als "bot", "lomp", "vunzig" of "goor". Dat gaat vervelen en komt erg denigrerend over.
Dat is nou juist het hele idee...
quote:
12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.
Geloof me, dat zijn we...
quote:
13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.
Dat vind ik wel een goede tip en die neem ik mee in toekomstige verhitte discussies. Ik weet niet precies of ik zulke dingen wel eens zeg, maar ga er dus op letten.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32333513
Mannen werken het best in bed.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:44:28 #37
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32333546
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Hetzelfde dus als wanneer een man met een vrouw wil seksen?
idd. Voorspel is in beide situaties erg belangrijk.
quote:
Doen jullie dat dan voortaan bij termen die te maken hebben met programmeertaal, auto's, voetbal, computerspelletjes, en dat soort dingen?
Hmm, zit wat in.
quote:
Dat is nou juist het hele idee...
Nee, waarschijnlijk komt het vervelender over dan je het eigenlijk bedoeld.
quote:
Geloof me, dat zijn we...
Dank voor de info Mocht ik het ooit naar m'n kop geslingerd krijgen neem ik je opmerking in de hardheid van m'n reactie mee
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 01:47:51 #38
10526 broer
Nutteloze van de nacht.
pi_32333582
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:30 schreef MouseOver het volgende:
Goh, zowaar nog een tip uit dit topic weten te halen.
pi_32333620
quote:

Vinden jullie dat echt fijn? Ik ben altijd bang dat mannen daar een beetje schuw van worden...
wees niet te snel bang, nog een advies.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32333628
quote:

[..]

Al ben ik nog zo ziek, koffie moet erin hoor, dus wat dat betreft... houd daar rekening mee
  donderdag 17 november 2005 @ 02:06:31 #41
37950 JAM
pi_32333758
quote:

[..]

Gebogen. Gebogen. Geen enkele man zit rechtop achter een computer te roken en koffie te drinken.

And believe me babe, I know, I know.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 17 november 2005 @ 02:07:33 #42
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32333770
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef MouseOver het volgende:

Dank voor de info Mocht ik het ooit naar m'n kop geslingerd krijgen neem ik je opmerking in de hardheid van m'n reactie mee
Ik ben me er in ieder geval wel van bewust, dat je een man hard de grond in beukt als je zijn mannelijkheid in twijfel trekt...
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32333812
quote:
I rest my case.
Oftwel, we zeiken niet zoveel. Is het nou zo erg dat het even niet wordt gedaan. Nee. Maar voor veel vrouwen is dat vuile bakje dat er ligt niet meer een vuil bakje. Het is een terroristische daad gericht tegen háár, want de man wéét toch dat zij er niet van houdt? Wááááárom doet die het dan niet.

Trauma's ja.
pi_32333832
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef JAM het volgende:

[..]

Gebogen. Gebogen. Geen enkele man zit rechtop achter een computer te roken en koffie te drinken.

And believe me babe, I know, I know.
Unox, the worst operating system.
pi_32333841
quote:
En die waarderen ze dan toch ook niet?
pi_32333878
Wat betreft de subtiele hints, volgens mij zijn mannen daar oost-indisch doof voor Ze hebben ze wel door maar doen er niks mee, tenminst als de hint hen niet bevalt.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:24:15 #47
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32333899
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Wat betreft de subtiele hints, volgens mij zijn mannen daar oost-indisch doof voor Ze hebben ze wel door maar doen er niks mee.
Ik wíst het wel!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 02:28:02 #48
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32333926
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:24 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Ik wíst het wel!
Ja, een elleboog die in je zij geport wordt op de dansvloer is erg subtiel. En dan ook nog net doen alsof er niets aan de hand is.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:29:37 #49
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32333941
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:28 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ja, een elleboog die in je zij geport wordt op de dansvloer is erg subtiel. En dan ook nog net doen alsof er niets aan de hand is.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 02:32:16 #50
106776 Nickthedick
pi_32333955
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:29 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

O, ben jij niet zo'n typ?
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:35:17 #51
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32333970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:32 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

O, ben jij niet zo'n typ?
een type dat ellebogen uitdeelt op de dansvloer?

Nee, niet bepaald... Ik ben het muurbloempje, dat na lang dralen uiteindelijk los komt en ineens blijkt te kunnen dansen, maar te schuw is voor oogcontact, en bij het minste of geringste idee van eventuele lichamelijke aanrakingen meteen paranoïde agressief wordt.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 02:40:04 #52
106776 Nickthedick
pi_32334001
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

een type dat ellebogen uitdeelt op de dansvloer?

Nee, niet bepaald... Ik ben het muurbloempje, dat na lang dralen uiteindelijk los komt en ineens blijkt te kunnen dansen, maar te schuw is voor oogcontact, en bij het minste of geringste idee van eventuele lichamelijke aanrakingen meteen paranoïde agressief wordt.
Prototype vrouw dus...

Anyway, vrouwen geven geen subtiele hints - laten we die mythe direct maar even uit de wereld helpen - ze geven tegenstrijdige hints.

Voorbeeld: Je kan een tijdje oogcontact met een vrouw hebben vanaf een afstandje (erg leuk en aardig), maar dan kan ze vervolgens vlak voor je langslopen en je totaal negeren. Vind jij het dan gek dat mannen denken: WTF is dat voor labiel wijf?
  donderdag 17 november 2005 @ 02:43:49 #53
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32334031
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Prototype vrouw dus...

Anyway, vrouwen geven geen subtiele hints - laten we die mythe direct maar even uit de wereld helpen - ze geven tegenstrijdige hints.

Voorbeeld: Je kan een tijdje oogcontact met een vrouw hebben vanaf een afstandje (erg leuk en aardig), maar dan kan ze vervolgens vlak voor je langslopen en je totaal negeren. Vind jij het dan gek dat mannen denken: WTF is dat voor labiel wijf?
Dan was het geen oogcontact. Of je hebt het verprutst.

Wat denk jij dan als je oogcontact hebt met een vrouw? Dat je dan gebakken zit, ze de rest van de avond aan je voeten ligt, je drankjes en je taxi betaalt en je de beste pijpbeurt geeft van je hele leven, om vervolgens moe maar voldaan uit je leven te verdwijnen en je nooit meer lastig te vallen?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
  donderdag 17 november 2005 @ 02:44:39 #54
37950 JAM
pi_32334038
Dit topic vraagt om een onderscheid tussen mannen en jongetjes en vrouwen en meisjes. Alleen al te denken dat een man zich op zoiets labiels als een dansvloer zou begeven, ha!

.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:46:30 #55
37950 JAM
pi_32334049
Oogcontact...Is dat nu de jeugd van tegenwoordig? Ik neem nog maar een borrel.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:48:23 #56
106776 Nickthedick
pi_32334060
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Wat denk jij dan als je oogcontact hebt met een vrouw? Dat je dan gebakken zit, ze de rest van de avond aan je voeten ligt, je drankjes en je taxi betaalt en je de beste pijpbeurt geeft van je hele leven, om vervolgens moe maar voldaan uit je leven te verdwijnen en je nooit meer lastig te vallen?
Ik spreek voor andere mannen Ik ga meestal iets 'losser' te werk.

Maar goed, hoe kun je iets verprutsen door alleen maar te kijken dan? (afgezien van dat je alleen naar haar tieten staart)?.
  donderdag 17 november 2005 @ 02:48:34 #57
37950 JAM
pi_32334063
Vroeger toen ik jong was lagen we in het gras met een joint en spoten we met een gejatte spuitbus van de Overtoom 'FREE LOVE' op de gevels van de vuile bourgeoisie en neukten we in de bosjes! Niets geen oogcontact!
pi_32334076
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef sterre1981 het volgende:
je bent toch zelf een vrouw? dan weet je zelf ook wel waarom je naar iemand kijkt die je helemaal niet interessant vind... vrouwen zijn 1 pot nat, ze willen begeerd en nagekeken worden en doen alsof ze niets in de gaten hebben....
  donderdag 17 november 2005 @ 02:51:57 #59
106776 Nickthedick
pi_32334084
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef JAM het volgende:
Dit topic vraagt om een onderscheid tussen mannen en jongetjes en vrouwen en meisjes. Alleen al te denken dat een man zich op zoiets labiels als een dansvloer zou begeven, ha!

.
Was jij, voordat je een nihilistische existentialistische Francofiel werd, die de grootste Fok!-homo?
  donderdag 17 november 2005 @ 02:55:07 #60
37950 JAM
pi_32334099
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:51 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Was jij, voordat je een nihilistische existentialistische Francofiel werd, die de grootste Fok!-homo?
Begrijp ik goed dat mijn bekendheid als grootste Fok!-homo aan het afnemen is? Dat is niet de bedoeling. Ik zuig je af voor een paar Paul Smith sokken. .
  donderdag 17 november 2005 @ 02:55:30 #61
37950 JAM
pi_32334103
Leuk voor in de winter bij m'n nieuwe schoentjes!
  donderdag 17 november 2005 @ 02:59:27 #62
106776 Nickthedick
pi_32334114
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:55 schreef JAM het volgende:

[..]

Begrijp ik goed dat mijn bekendheid als grootste Fok!-homo aan het afnemen is? Dat is niet de bedoeling. Ik zuig je af voor een paar Paul Smith sokken. .
Ik denk 't niet. Ik heb pas 3/4 fles wodka op en de overige 1/4 zal me niet bekeren tot homosensualiteit, vrees ik.

WTF zijn Paul Smith sokken?
  donderdag 17 november 2005 @ 03:02:08 #63
37950 JAM
pi_32334123
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:59 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik denk 't niet. Ik heb pas 3/4 fles wodka op en de overige 1/4 zal me niet bekeren tot homosensualiteit, vrees ik.

WTF zijn Paul Smith sokken?
Knock yourself out: http://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-socks/
  donderdag 17 november 2005 @ 03:06:25 #64
106776 Nickthedick
pi_32334143
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:02 schreef JAM het volgende:

[..]

Knock yourself out: http://www.paulsmith.co.uk/shop/mens-socks/
Tsjongejong, en daar krijg je zeker een gratis pijp + een artikel van Foucault bij?
  donderdag 17 november 2005 @ 03:14:06 #65
37950 JAM
pi_32334178
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Tsjongejong, en daar krijg je zeker een gratis pijp + een artikel van Foucault bij?
Ces deux questions 'Qu'est ce-que l'Aufklärung?' et 'Qu'est-ce que la Révolution?' sont les deux formes sous lesquelles Kant a posé la question de sa propre actualité, enzo.

.
pi_32334227
quote:
Dat bespringen enzo is leuk hoor ik hou in ieder geval niet van dat laffe gedoe. Het is juist een pre voor veel mannen denk ik.
pi_32334566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:11 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Oftwel, we zeiken niet zoveel. Is het nou zo erg dat het even niet wordt gedaan. Nee. Maar voor veel vrouwen is dat vuile bakje dat er ligt niet meer een vuil bakje. Het is een terroristische daad gericht tegen háár, want de man wéét toch dat zij er niet van houdt? Wááááárom doet die het dan niet.

Trauma's ja.
Hoe erg ik het ook vind, ik moet toegeven dat ik een behoorlijk aantal vrouwen ken, dat past bij deze beschrijving
  donderdag 17 november 2005 @ 06:32:50 #68
55946 livEliveD
Cogito ergo doleo
pi_32334572
quote:
Op donderdag 17 november 2005 06:30 schreef miss_sly het volgende:
Hoe erg ik het ook vind, ik moet toegeven dat ik een behoorlijk aantal vrouwen ken, dat past bij deze beschrijving
Anders ik wel
Op zaterdag 7 oktober 2006 14:56 schreef Friek_ het volgende:
Nu kon ik het niet laten om even snel op je Fotoboek te kijken en ik zag wat ik al dacht: een onzeker beta-studentje.
pi_32334658
LOL
pi_32335458
quote:
Op donderdag 17 november 2005 06:32 schreef livEliveD het volgende:

[..]

Anders ik wel
Mja, ik vind het als vrouw toch altijd jammer te moeten bekennen dat er werkelijk van die exemplaren rondlopen zoals sommige mannen denken dat vrouwen zijn. Of dat er inderdaad veel vrouwen op de weg zitten die niet kunnen autorijden....beetje pijnlijk
  Redactie Games donderdag 17 november 2005 @ 09:40:13 #71
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32335839
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Wat betreft de subtiele hints, volgens mij zijn mannen daar oost-indisch doof voor Ze hebben ze wel door maar doen er niks mee, tenminst als de hint hen niet bevalt.
Je moet me inderdaad ook niks gaan vragen om te doen als ik naar een spannende voetbalwedstrijd zit te kijken

En verder vrouwen kunnen net zo irritant als ranzige kerels zijn, dat kontgeknijp mag nu wel eens afgelopen zijn En vervolgens onopvallend gaan rondkijken...

[ Bericht 8% gewijzigd door Mr.Noodle op 17-11-2005 09:45:33 ]
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
pi_32336746
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:15 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mja, ik vind het als vrouw toch altijd jammer te moeten bekennen dat er werkelijk van die exemplaren rondlopen zoals sommige mannen denken dat vrouwen zijn. Of dat er inderdaad veel vrouwen op de weg zitten die niet kunnen autorijden....beetje pijnlijk
Ik vind dat niet zo'n probleem. Als je zelf een beetje normaal bent en kunt autorijden is er toch niets aan de hand?
pi_32337189
quote:
Op donderdag 17 november 2005 06:30 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik praat -helaas- ook uit ervaring.
pi_32337199
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:25 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik vind dat niet zo'n probleem. Als je zelf een beetje normaal bent en kunt autorijden is er toch niets aan de hand?
Precies, ik ga me ook niet 'verontschuldigen' voor allemaal debiele mannen. Dat ben ik niet, dus boeie
pi_32337701
Een kleine toevoeging aan dit topic, regels voor vrouwen met betrekking tot hun mannen:
quote:
Learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down. You don't hear us complaining about you leaving it down.

Birthdays, Valentines, and Anniversaries are not quests to see if we can find the perfect present yet again!

Sometimes we are not thinking about you. Live with it.

Sunday = sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.

Don't cut your hair. Ever. Long hair is always more attractive than short hair. One of the big reasons guys fear getting married is that married women always cut their hair, and by then you're stuck with her.

Shopping is NOT a sport. And no, we are never going to think of it that way.

Crying is blackmail.

Ask for what you want. Let us be clear on this one: Subtle hints do not work! Strong hints do not work! Obvious hints do not work! Just say it!

We don't remember dates. Mark birthdays and anniversaries on the calendar. Remind us frequently beforehand.

Most guys own three pairs of shoes - tops. What makes you think we'd be any good at choosing which pair, out of thirty, would look good with your dress?

Yes and No are perfectly acceptable answers to almost every question.

Come to us with a problem only if you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what your girlfriends are for.

A headache that last for 17 months is a problem. See a doctor.

Check your oil! Please.

Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument. In fact, all comments become null and void after 7 days.

If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't expect us to act like soap opera guys.

If you think you're fat, you probably are. Don't ask us. We refuse to answer.

If something we said can be interpreted two ways, and one of the ways makes you sad or angry, we meant the other one.

You can either ask us to do something or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it yourself.

Whenever possible, please say whatever you have to say during commercials.

Christopher Columbus did not need directions, and neither do we.

The relationship is never going to be like it was the first two months we were going out. Get over it. And quit whining to your girlfriends.

ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings. Peach, for example, is a fruit, not a color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.

If it itches, it will be scratched. We do that.

We are not mind readers and we never will be. Our lack of mind-reading ability is not proof of how little we care about you.

If we ask what is wrong and you say "nothing," we will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.

If you ask a question you don't want an answer to, expect an answer you don't want to hear.

When we have to go somewhere, absolutely anything you wear is fine. Really.

Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as navel lint, the shotgun formation, or monster trucks.

You have enough clothes.

You have too many shoes.

It is neither in your best interest or ours to take the quiz together. No, it doesn't matter which quiz.

BEER is as exciting for us as handbags are for you.

Thank you for reading this; Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight, but did you know we really don't mind that, it's like camping.

I am in shape. ROUND is a shape
Op zondag 4 december 2005 18:46 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Als jij bij mij alles onder schijt schiet ik je ook dood.
  donderdag 17 november 2005 @ 11:14:44 #76
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_32337870
Hier schieten de tranen van in mijn ogen...prachtig...hoe waar!

En stel, er zijn vrouwen die in plaats van te "jamaaren" deze gebruikaanwijzing ook echt ter hand nemen...bel me dan. Ok?
quote:
We have no idea what mauve is.
Ik kende die regels al, maar heb inderdaad nog steeds geen idee wat "mauve" is. Dames?

[ Bericht 35% gewijzigd door AgLarrr op 17-11-2005 11:24:33 ]
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_32338275
quote:
Ik zie dit met regelmaat op Fok!, maar herken het echt bij niemand in mijn kennissenkring. Nou is de tegenhanger "ik ga met 41 graden koorts wel naar mijn werk en steek iedereen daar aan met vogelgriep" natuurlijk ook niet alles.
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
  donderdag 17 november 2005 @ 11:33:19 #78
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32338355
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Ik zie dit met regelmaat op Fok!, maar herken het echt bij niemand in mijn kennissenkring. Nou is de tegenhanger "ik ga met 41 graden koorts wel naar mijn werk en steek iedereen daar aan met vogelgriep" natuurlijk ook niet alles.
Je komt het voornamelijk tegen bij mensen die normaal nooit iets mankeren, omdat ze er dan niet aan gewend zijn ziek te zijn. Ik kan me voorstellen dat dat bij vrouwen minder speelt omdat die er 1x per maand aan herinnerd worden hoe het ook alweer voelt als je niet helemaal in orde bent.

[ Bericht 2% gewijzigd door MouseOver op 17-11-2005 11:42:20 ]
Vampire Romance O+
pi_32338756
quote:

[..]

Mannen onder elkaar laten zich ook niet kennen. Een man gaat zich alleen zo aanstellen wanneer hij samen is met zijn vriendin
pi_32338865
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Mannen onder elkaar laten zich ook niet kennen. Een man gaat zich alleen zo aanstellen wanneer hij samen is met zijn vriendin
Een man is dus net zo aandachtsgeil als een vrouw.
pi_32339255
Onderstaande kreeg ik van een vriend van me:

At last a guy has taken the time to write this all
down. Finally, the guys' side of the story. We
always hear "the rules" From the female side. Now
here are the rules from the male side. ! These are
our rules!

Please note... these are all numbered "1" ON
PURPOSE!

1. Men ARE NOT mind readers.
1. Learn to work the toilet seat. You're a big girl. If it's up, put it down. We need it up, you need it down You don't hear us complaining about you leaving it down.
1. Sunday sports. It's like the full moon or the changing of the tides. Let it be.
1. Shopping is NOT a sport And no, we are never going to think of it that way.
1. Crying is blackmail.
1. Ask for what you want Let us be clear on this one:
Subtle hints do not work!
Strong hints do not work!
Obvious hints do not work!
Just say it!
1. Yes and No are perfectly Acceptable answers to almost every question.
1. Come to us with a problem only If you want help solving it. That's what we do. Sympathy is what
your girlfriends are for.
1. A headache that lasts for 17 months is a problem. See a doctor.
1. Anything we said 6 months ago is inadmissible in an argument.
In fact, all comments become null and void after 7
Days.
1. If you won't dress like the Victoria's Secret girls, don't Expect us to act like soap opera guys.
1. If something we said can be interpreted two ways and one of the ways makes you sad or angry, we
meant the other one.
1. You can either ask us to do something Or tell us how you want it done. Not both. If you already know best how to do it, just do it
yourself.
1. Whenever possible, Please say whatever you have to say during commercials.
1. Christopher Columbus did NOT need directions and neither do we.
1. ALL men see in only 16 colors, like Windows default settings.
Peach, for example, is a fruit, not A color. Pumpkin is also a fruit. We have no idea what mauve is.
1. If it itches, it will Be scratched. We do that.
1. If we ask what is wrong and you say "nothing," We will act like nothing's wrong. We know you are lying, but it is just not worth the hassle.
1 . If you ask a question you don't want an answer to, Expect an answer you don't want to hear.
1. When we have to go somewhere, absolutely anything you wear Is fine...Really
1. Don't ask us what we're thinking about unless you are prepared to discuss such topics as baseball, the shotgun formation, or golf.
1. You have enough clothes.
1. You have too many shoes.
1. I am in shape. Round IS a shape!
1. Thank you for reading this. Yes, I know, I have to sleep on the couch tonight; But did you know men really don't mind that? It's like camping.

Pass this to as many men as you can - to give them a laugh.
Pass this to as many women as you can - to give them a bigger laugh!
pi_32339294
deze handleiding ia natuurlijk weel alleen op vrouwen gericht he?
hoe weet ik nu hoe ik mijn vriendje moet behandelen?
ik heb overa gezocht.. maar geen labeltje met wasinstructies of een hadleiding
dag
pi_32339352
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:47 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Kijk, een duidelijk en helder antwoord. En triest .
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:10 schreef petre86 het volgende:
hoe weet ik nu hoe ik mijn vriendje moet behandelen?
ik heb overa gezocht.. maar geen labeltje met wasinstructies of een hadleiding
Pogingen to machinewas hebben in het verleden ernstige verkleuring opgeleverd.
pi_32340631
tvp
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_32341213
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef JAM het volgende:
Vroeger toen ik jong was lagen we in het gras met een joint en spoten we met een gejatte spuitbus van de Overtoom 'FREE LOVE' op de gevels van de vuile bourgeoisie en neukten we in de bosjes! Niets geen oogcontact!
...
klinkt als ware liefde
ouwehomopauperhippie
─_(º.0)_/─
pi_32341747
input error, does not comply!
  donderdag 17 november 2005 @ 13:41:23 #87
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32341888
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:48 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik spreek voor andere mannen Ik ga meestal iets 'losser' te werk.

Maar goed, hoe kun je iets verprutsen door alleen maar te kijken dan? (afgezien van dat je alleen naar haar tieten staart)?.
Ze zal neem ik aan, na het oogcontact ook een beetje uitpluizen wat je drinkt, met wie je drinkt, hoe je met andere dames in de gelegenheid omgaat, hoe je met je vrienden omgaat, wat je precies aanhebt, of je wel of niet danst, en hoe je dan danst, of je aanstalten maakt naar haar toe te komen, of niet.

Als je er teveel tijd overheen laat gaan na het oogcontact, kan het ook nog zo zijn dat ze misschien denkt dat het niets was, of dat zij het verprutst heeft en doet ze dus net alsof het oogcontact nooit heeft plaatsgevonden.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342019
Geweldig...

ik stuur die lijst meteen naar mijn vriendin!
(__/)
(='.'=)This is Bunny. Copy and paste bunny into
(")_(")your signature to help him gain world domination.
*Everything has its beauty but not everyone sees it.*
  donderdag 17 november 2005 @ 13:45:50 #89
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342025
quote:
Op donderdag 17 november 2005 02:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

je bent toch zelf een vrouw? dan weet je zelf ook wel waarom je naar iemand kijkt die je helemaal niet interessant vind... vrouwen zijn 1 pot nat, ze willen begeerd en nagekeken worden en doen alsof ze niets in de gaten hebben....
Soms kijk ik ook naar iemand, omdat ik niet kan begrijpen dat hij zo'n rare batik-blouse aan heeft... Of dat hij zijn bakkebaarden in streepjes scheert...

Begeerd worden en nagekeken worden is inderdaad mijn hoogste doel in dit leven. Maar dat van mannen net zo goed.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342050
Batiken? Dat is toch heel 1986?
  donderdag 17 november 2005 @ 13:47:57 #91
124655 DarkManta
Tiepvouten onder voorbehout
pi_32342079
Als we nou ook zo`n handleiding voor vrouwen hebben en kinderen, dan zijn we klaar en kunnen we beginnen met de wereldvrede.
Alle dingen zijn uitingen van onze gedachten. Als je gedachten verward zijn, raak je jezelf kwijt.
pi_32342117
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:47 schreef DarkManta het volgende:
Als we nou ook zo`n handleiding voor vrouwen hebben en kinderen, dan zijn we klaar en kunnen we beginnen met de wereldvrede.
Voor de vrouwen is er ook een lijst
Vrouwen, zo werken ze
pi_32342126
Syl is me voor.
pi_32342153
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:49 schreef Alicey het volgende:
Syl is me voor.
Syl heeft geen zin om te werken en vertoont ernstige symptomen van werkvermijdend gedrag
pi_32342206
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:50 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Syl heeft geen zin om te werken en vertoont ernstige symptomen van werkvermijdend gedrag
Zie je wel dat het een feit is dat mensen in een mooi pak niet weten wat werken is, en geen vooroordeel?
pi_32342234
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:52 schreef Alicey het volgende:

[..]

Zie je wel dat het een feit is dat mensen in een mooi pak niet weten wat werken is, en geen vooroordeel?

Ik weet het wel, en ik heb ook genoeg te doen, maar geen zin
  donderdag 17 november 2005 @ 13:53:34 #97
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342253
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:22 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dat bespringen enzo is leuk hoor ik hou in ieder geval niet van dat laffe gedoe. Het is juist een pre voor veel mannen denk ik.
Goh... Nou, ik zal het onthouden...

Kreeg van mn ex altijd te horen dat hij bang was, dat ik andere mannen dan ook zomaar ging bespringen als ik zin had... Kon hem dan ook niet meer duidelijk maken dat ik dat écht alleen maar bij hem deed. Maar misschien was híj dan toch wel de idioot...

* sterre1981 vind dat zelf namelijk wel heel leuk... Eerst stukje tijgeren en dan vanachter de bank tevoorschijn springen: kill and attack! *gniffel*
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342273
slow chat even elders verder Syl.
  donderdag 17 november 2005 @ 13:54:32 #99
85962 ioko
I Appear Missing
pi_32342285
If something we said can be interpreted two ways and one of the ways makes you sad or angry, we
meant the other one

Coincidence
Makes sense
Only with you
  donderdag 17 november 2005 @ 13:55:09 #100
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32342300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:46 schreef KonnieKipke het volgende:
Batiken? Dat is toch heel 1986?
Vandaar het staren... Er zijn echt mannen die dat weer dragen om een voor mij totaal onbekende reden. Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32342315
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:53 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Goh... Nou, ik zal het onthouden...

Kreeg van mn ex altijd te horen dat hij bang was, dat ik andere mannen dan ook zomaar ging bespringen als ik zin had... Kon hem dan ook niet meer duidelijk maken dat ik dat écht alleen maar bij hem deed. Maar misschien was híj dan toch wel de idioot...

* sterre1981 vind dat zelf namelijk wel heel leuk... Eerst stukje tijgeren en dan vanachter de bank tevoorschijn springen: kill and attack! *gniffel*
Klinkt als een onzeker geval die ex van je.
pi_32342340
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Vandaar het staren... Er zijn echt mannen die dat weer dragen om een voor mij totaal onbekende reden. Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
pi_32342430
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:56 schreef KonnieKipke het volgende:

In Californie lopen mannen in de meest walgelijke gebatikte hawaii-shirts.
Ook in Nederland, hoor, ik heb er 3 in de kast hangen Het is er nu alleen in NL een beetje te koud voor, op Hawaii kon ik ze twee weken terug nog aan

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2005 14:00:03 ]
pi_32342486
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:55 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Welke modemagazines lezen jullie, waar jullie dat soort hippe retro-blousjes uit halen?
Ik verdenk de vriendinnen van de desbetreffende mannen ervan dat ze dat blousje gewoon bovenop de stapel hebben gelegd om te testen of de mannen in kwestie wel opletten wat ze aandoen 's ochtends vroeg. Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
pi_32342509
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:01 schreef Litpho het volgende:

[..]
Modemagazines lezen lijkt me al een stuk onwaarschijnlijker voor de gemiddelde man.
Tenzij je (homo)-metroman bent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:03:43 #106
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32342551
quote:
7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren. "Sonja zei vanmiddag nog tegen Mirjam dat ze het ook een goed idee vindt.". Oja? Wie is Sonja dan? En wie is Mirjam?
Afknapper nummer 1.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_32342571
In deze lijst kan ik me aardig vinden. Vooral dat sociale contact na een dag werken en het zeggen van: ben jij nou een vent.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:20:43 #108
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32343047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:03 schreef Posdnous het volgende:

[..]

Afknapper nummer 1.
Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32343111
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Echt waar? Maar weet je wat het is? Vaak gaat het er slechts om dat twee mensen dat tegen elkaar zeiden. En niet zozeer wíe dat dan precies gezegd hebben. En als je in plaats van namen te gebruiken zegt: 'Zei de ene collega tegen de andere collega..', denkt hij meteen dat het een mop is.

Maar serieus, daarnaast is het ook nog zo, dat wanneer je hem dan verteld wie dat zijn, hij dat de keer erop gewoon weer vergeten is. Dus zoveel waarde hechten jullie er dan imo niet aan. Een beetje hetzelfde als met de bloemen in de OP.
De bloemen uit de OP zijn highly overrated, wat mij betreft
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
  donderdag 17 november 2005 @ 14:27:25 #110
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343220
quote:

[..]

Je slaat de spijker op z'n kop. Als het om iets belangrijks/interessants gaat dan is het idee zelf belangrijker dan wie het precies vertelde. En als het iets matig belangrijks of gewoon grappig is onthouden we het sowieso waarschijnlijk niet en dan zijn die namen in eerste instantie al overbodig. Het is niet dat het ons niet interesseert: misschien volgt best een grappige gebeurtenis of leuke anecdote. Maar om dat nu met naam en toenaam te onthouden, nou nee. In dat kader vallen het vergeten van die namen onder het wegfilteren van irrelevante informatie.

In het mannelijk brein dus
Vampire Romance O+
pi_32343300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:23 schreef miss_sly het volgende:
ik ken wel mannen die iedere week standaard een bloemetje meenemen, en wat is daar dan de waarde van?
Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
pi_32343376
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:30 schreef Litpho het volgende:

[..]

Dat het minder opvalt als je een bloemetje meeneemt uit schuldbesef omdat je bent vreemdgegaan.
ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:53 #113
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343497
quote:

[..]

Echt waar ja.

En het gaat me niet om het feit dat het maar 2 personen kunnen zijn. Als het 1 persoon is, vind ik het al irritant.

Als ze zegt 'blabla...en toen ging Paul...blabla' denk ik van: waar heb je het over mens.

Leg dan uit:' blabla..paul..mijn collega...blabla'

Als ik zelf iets vertel dan wil ik ook graag dat het wel begrijpelijk is, ook al moet ik daarna het nog een keer herhalen.

Nu weet ik wel dat veel vrouwen graag gewoon wat vertellen om het vertellen en dat het niet daadwerkelijk belangrijk is dat er iemand echt luistert, maar doe in ieder geval een poging zou ik zeggen.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:36:56 #114
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343502
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 14:38:41 #115
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32343556
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:36 schreef MouseOver het volgende:
Toch even over die namen.. als een vrouw zoiets zegt, is dat dan gewoon een manier van spreken? Dus zonder dat ze zelf die namen echt belangrijk vind?

ik ging er zelf altijd van uit dat ze ze niet zonder reden noemde, omdat mannen dat ook niet zouden doen. Maar misschien zit ik daar dus toch naast
Nee, ze zijn gewoon niet in staat zich te verplaatsen in de toehoorder. Zo van ' zou ie diegene eigenlijk wel kennen en moet ik dat dan niet even uitleggen?' Boeit ze gewoon niet.
pi_32343561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:32 schreef miss_sly het volgende:

[..]

ja, dat dan weer wel
maar dat is de waarde voor de gever, niet voor de ontvanger
Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
pi_32343768
quote:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
pi_32343780
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:38 schreef Litpho het volgende:

[..]

Een goed kado zegt zowel iets over de gever als ontvanger .
Zie je, je weet het wel
pi_32343870
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:45 schreef miss_sly het volgende:

Nou ja, als ik iets vertel en ik gebruik namen, dan zijn de namen belangrijk. Of iig zijn het dan mensen waarover ik wel vaker iets zou vertellen, dus dan is het wel handig als mijn gesprekspartner de namen leert kennen omdat ze in de toekomst terug kunnen komen. De naam van een collega waar je veel mee werkt bijvoorbeeld of waar je een goed contact mee hebt en die dus wel vaker terug zal komen in een verhaal/gesprek.
Als man moet je daarvoor een systeem ontwikkelen, je moet leren om selectief te luisteren en vooral (dit is HEEL belangrijk) nooit de indruk wekken niet te luisteren.
Een soort van mentale kaartenbak, zeg maar
  donderdag 17 november 2005 @ 14:49:40 #120
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32343908
quote:

[..]

Is het dan mijn mannelijke onwetendheid die niet begrijpt waarom ze in dat geval niet even geintroduceerd worden
Vampire Romance O+
pi_32343945
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als man moet je daarvoor een systeem ontwikkelen, je moet leren om selectief te luisteren en vooral (dit is HEEL belangrijk) nooit de indruk wekken niet te luisteren.
Een soort van mentale kaartenbak, zeg maar
Waarom zou je niet gewoon luisteren? Die paar namen onthouden kan toch verder niet zo'n probleem zijn?
pi_32343979
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Is het dan mijn mannelijke onwetendheid die niet begrijpt waarom ze in dat geval niet even geintroduceerd worden
Syl gaat er denk ik van uit dat het iemand is waar al eens eerder over gesproken is... Als ik zelf over anderen praat, en ik weet dat iemand nog niet bekend is, maak ik in ieder geval duidelijk wat mijn relatie tot die persoon is..
pi_32343983
quote:

[..]

Zie je, je weet het wel
Ik ben dan ook single, dus ik hoef het nog niet te vergeten.
  donderdag 17 november 2005 @ 14:52:56 #124
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32344006
quote:

Nee, die namen doen er over het algemeen niet zo toe. Als ze alleen de naam noemt is de naam niet belangrijk, is de hele persoon zelfs onbelangrijk, maar dan is het gewoon omdat de naam een korter woord is dan 'iemand van mijn werk', 'iemand van mijn sportschool', 'een vriendin van mijn nichtje', of blablabla.

Als de naam er wél toe doet, gaat ze uit zichzelf wel uitleggen wie dat is, want dan wil ze dat je weet wie dat is. Als het een belangrijk persoon is voor haar, dan weet je óf al wie het is, óf ze zal je wel een keertje uitleggen wie dat is en haar/hem aan je voorstellen op een feestje of een etentje of in de stad, of whatever.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32344026
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee, want dan zou ik ook last hebben van mannelijke onwetendheid en dat lijkt me niet
Ik introduceer ze ook wel, volgens mij, en zelfs de eerste paar keer in mijn verhalen, omdat ik me kan voorstellen dat 1 introductie niet voldoende is puur op basis van namen in verhalen
  donderdag 17 november 2005 @ 14:55:07 #126
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32344064
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

Nee, die namen doen er over het algemeen niet zo toe. Als ze alleen de naam noemt is de naam niet belangrijk, is de hele persoon zelfs onbelangrijk, maar dan is het gewoon omdat de naam een korter woord is dan 'iemand van mijn werk', 'iemand van mijn sportschool', 'een vriendin van mijn nichtje', of blablabla.

Als de naam er wél toe doet, gaat ze uit zichzelf wel uitleggen wie dat is, want dan wil ze dat je weet wie dat is. Als het een belangrijk persoon is voor haar, dan weet je óf al wie het is, óf ze zal je wel een keertje uitleggen wie dat is en haar/hem aan je voorstellen op een feestje of een etentje of in de stad, of whatever.
Damn. Zo zit dat dus. Volgens mij heb ik de aangewezen persoon gevonden om een concrete gebruiksaanwijzing voor de vrouw te schrijven. Ik zou zeggen, doe je best, en kwak hem in dat vrouwentopic.
Vampire Romance O+
  donderdag 17 november 2005 @ 14:55:17 #127
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_32344071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:52 schreef sterre1981 het volgende:

dat is dus niet zo, vandaar ook de opmerking in de OP.
pi_32344459
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef Alicey het volgende:

Waarom zou je niet gewoon luisteren? Die paar namen onthouden kan toch verder niet zo'n probleem zijn?
Ja hallo, je hebt het over mannen hier

Luisteren is niet ons sterkste punt dus moet je als man in een relatie (als je die relatie wilt voortzetten tenminste) selectief leren omgaan met je luistermomenten. Mag uiteraard ook niet te lang duren, maar dat spreekt voor zich
pi_32344620
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:09 schreef Tijger_m het volgende:
Luisteren is niet ons sterkste punt dus moet je als man in een relatie (als je die relatie wilt voortzetten tenminste) selectief leren omgaan met je luistermomenten. Mag uiteraard ook niet te lang duren, maar dat spreekt voor zich
Luisteren is ook zo'n mooi werkwoord wat door mannen en vrouwen compleet anders wordt geinterpreteerd. Mannen luisteren begrijpend (want je moet het probleem snappen voordat je met een oplossing kan komen) en vrouwen luisteren begripsvol (de prater de indruk geven dat er naar hij/zij geluisterd wordt).
pi_32344653
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Luisteren is ook zo'n mooi werkwoord wat door mannen en vrouwen compleet anders wordt geinterpreteerd. Mannen luisteren begrijpend (want je moet het probleem snappen voordat je met een oplossing kan komen) en vrouwen luisteren begripsvol (de prater de indruk geven dat er naar hij/zij geluisterd wordt).
Vrouwen zoeken geen oplossing, is dan het standaardantwoord
pi_32344747
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:14 schreef Litpho het volgende:

[..]

Hier kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.

Hoewel, bij nader inzien.. Het gaat andersom denk ik wel op.. Als mannen iets naar voren brengen, zoeken ze een oplossing. Als vrouwen iets naar voren brengen, zoeken ze begrip en herkenning...

Hmm..
pi_32344913
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:

Hier kan ik me eigenlijk totaal niet in vinden.

Hoewel, bij nader inzien.. Het gaat andersom denk ik wel op.. Als mannen iets naar voren brengen, zoeken ze een oplossing. Als vrouwen iets naar voren brengen, zoeken ze begrip en herkenning...

Hmm..
Nu doe je het voorkomen of het een probleem is dat mannen en vrouwen verschillen in hun manier van denken. Volgens mij is dat nu juist een pluspunt.
Ik praat vaak liever met vrouwen juist omdat zij zaken anders zien als mannen.
pi_32344986
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:24 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nu doe je het voorkomen of het een probleem is dat mannen en vrouwen verschillen in hun manier van denken. Volgens mij is dat nu juist een pluspunt.
Nee hoor, dat doe ik niet.. Ik vraag me alleen af of de bron niet eigenlijk andersom is.
quote:
Ik praat vaak liever met vrouwen juist omdat zij zaken anders zien als mannen.
Getuige deze reactie bij jou dus in ieder geval niet. Bij mij hangt het er puur van af waar het over gaat, en wat ik wil bereiken.. Een oplossing kan ik meestal wel zelf bedenken, dus dat zoek ik meestal niet (zowel niet bij mannen als vrouwen)..

Er klopt denk ik gewoon weinig van die stelling.
pi_32345259
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:18 schreef Alicey het volgende:
Maar volgens jou kleuren die verwachtingen hun eigen bedoelingen niet? Dat lijkt me namelijk nog veel onwaarschijnlijker.
pi_32345377
quote:
Op donderdag 17 november 2005 15:35 schreef Litpho het volgende:

[..]

Maar volgens jou kleuren die verwachtingen hun eigen bedoelingen niet? Dat lijkt me namelijk nog veel onwaarschijnlijker.
Misschien ook nog wel.. Het is gewoon een circel waar je niet uit komt.
  donderdag 17 november 2005 @ 15:42:46 #136
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_32345501
Tja als het waar is dat vrouwen meer op hun uiterlijk worden beoordeelt dan mannen dan kan ik het me goed voorstellen dat een minder knappe vrouw wrok zou voelen tegenover een knappe vrouw aangezien die concurrentie voor haar betekent in de aandacht die ze krijgt en wellicht ook voor haar baan als het in de werksfeer is. Verder als minder knappe vrouwen in het verleden vaak afgewezen en gekwetst zijn kan ik me ook voorstellen dat ze knappe vrouwen zien als 'bofkonten' en ze benijden en/of jaloers zijn.

Het leven is toch maar ingewikkeld.
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
  donderdag 17 november 2005 @ 15:51:13 #137
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32345753
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:55 schreef Posdnous het volgende:

[..]

dat is dus niet zo, vandaar ook de opmerking in de OP.
Luister nou even goed. Die namen doen er niet toe, anders zou ze ze uitleggen. Dus de namen moet je gewoon door piepjes vervangen als ze ze niet uit zichzelf aan een persoonlijkheid koppelt.

De naam is dan gewoon net zoiets als de radio, de krant, of een tijdschrift. Enkel een bron waar de informatie waar het om draait uit voortkwam. De persoonlijkheid die aan die naam gekoppeld is is op dat moment van minder belang.
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32345840
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef cinnamongirl het volgende:

-idem dito met bloemen

En ook het soort vrouw dat vooral aan seks doet vanwege haar vriend en verder niet echt het initiatief neemt
  donderdag 17 november 2005 @ 18:52:19 #139
73888 DIA
die ja .....
  donderdag 17 november 2005 @ 19:02:27 #140
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_32351247
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mannen zij nooit "niet lekker".
Mannen zijn meteen terminaal
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_32351417
Is het de tijd van het jaar ofzo? Ineens overal topics over mannen en vrouwen.
  donderdag 17 november 2005 @ 19:29:34 #142
62182 Georges
That's the shit
pi_32351996
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:09 schreef Jean_Le_Blanc het volgende:
Een kleine toevoeging aan dit topic, regels voor vrouwen met betrekking tot hun mannen:
[..]

Erg herkenbaar, de meeste dingen.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
pi_32352242
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:29 schreef Georges het volgende:

[..]

Erg herkenbaar, de meeste dingen.
Ik heb medelijden met je, met allemaal van die mutsen in je omgeving.
pi_32368899
Da's allemaal wel leuk zo'n lijst, maarreh:

1) Geef een man waardering als hij extra moeite doet om iets in het huishouden beter te doen dan hij het normaal zou doen. Meestal doet hij dit als een soort attentie omdat hij denkt dat je het zult waarderen, en niets is zo frustrerend om daar een "jamaarzohoorthettochook" reactie op te krijgen. Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.

Ik heb liever niet dat een man iets in het huishouden doet als ie het niet zo goed doet als ik. Mijn normen liggen nou eenmaal hoog, en ik word bloedsjacherijnig van prutswerk.

2) Respecteer dat hij na een zware dag niet direct behoefte heeft aan sociaal/emotioneel contact. Dit kost hem energie. En na een zware dag is die afwezig en ligt de prioriteit bij het opnieuw opladen ipv verder leegtrekken

Dat wil ik graag respecteren, als hij respecteert dat ik soms ook een zware dag heb en mijn prioriteit dan ligt bij het opnieuw opladen ipv hem aftrekken.

3) Realiseer je dat het geven van cadeautjes of kleine attenties ver afstaat van z'n belevingswereld. Als die dus een tijdje uitblijven dan heeft hij ze niet bewust achterwege gelaten.

Hoef ik dan ook niets meer te geven? Dan vind ik het een prima deal

Ik wil best sex, maar je moet me soms wel een beetje opwarmen.

5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints. Dat gaat niet bewust, dus als je na 10 subtiele hints nog geen resultaat ziet dan is het niet redelijk om hem te verwijten dat hij je negeert. Het wordt dan gewoon tijd om het wat minder subtiel aan te kaarten.

Mag ik dan ook gewoon zeggen wat ik denk ipv erom heen te draaien om te proberen zn gevoelens te sparen?

6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.

Genoteerd! Mits bloemetje op zn tijd mag worden ingeruild voor een lekker etentje of een avondje flink stappen op zijn kosten.

Is goed. Maar dan niet gaan zeuren dat het zo'n lang verhaal wordt.

Kijk... ik kan natuurlijk ook een kittig outfitje aantrekken en ief lachen naar de buurman en vragen of hij me alsjeblieft wil helpen. Je kan het krijgen zoals je het hebben wil. Fuck emancipatie als het gaat om technische tegenslagen!

9) Zoek niet teveel naar dieperliggende bedoelingen als een man iets zegt. Vaak zijn die er niet, dus als je ze toch vindt kloppen ze bijna nooit.

De zin: "Nee, ik heb nu geen zin." heeft overigens ook geen dieperliggende bedoeling. Dat dat ff duidelijk is!

10) Accepteer excuses. Als een man iets wat ongelukkig gezegd heeft of iets heeft gedaan wat op jou anders overkomt dan hij het bedoeld heeft dan is dat vaak per ongeluk. Als hij vervolgens heeft laten weten dat het niet zo bedoeld is dan is de kous af. Het is kinderachtig om daar 3 dagen later weer op terug te komen.

Accepteer dat ik een paar dagen per maand een tikkie sjacherijnig ben. Alle dingen die ik dan zeg, bedoel ik niet persoonlijk. Het is kinderachtig om me die dingen dagen later nog kwalijk te nemen.

Mag ik het dan wel zeggen wanneer ik een andere vent gewoon geil vind?

Ik zal het noooooooit meer zeggen.

Idem. Alleen vul ipv "bloemetje" "sex" in.
pi_32368946
- oeps dubbel -
  vrijdag 18 november 2005 @ 12:53:33 #146
84957 sterre1981
ik hou van panda's
pi_32369823
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Mokster het volgende:

En omg, je icon!!! Geweldig!
Ananassen
Stofzuigerzakken
Printerinkt
Wormgaten
pi_32370109
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:53 schreef sterre1981 het volgende:

[..]

En omg, je icon!!! Geweldig!
Thanx
pi_32370612
Ik denk dat ik de meeste regels niet op mijn vriend hoef toe te passen, dan zal hij me voor gek verklaren. :p
Buurman, ik hier?
  vrijdag 18 november 2005 @ 23:52:14 #149
62182 Georges
That's the shit
pi_32388575
quote:
Op donderdag 17 november 2005 19:39 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik heb medelijden met je, met allemaal van die mutsen in je omgeving.
Daarom ben ik ook zeer selectief.
Een vrouw die niet zeurt als de wc bril omhoog staat of zelf ook een biertje neemt.
Volgens de policy worden proletarische discussies niet aangegaan
  zaterdag 19 november 2005 @ 07:33:04 #150
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_32392234
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:42 schreef JAM het volgende:
1. De vrouw verlaat 's ochtends als eerste het bed om espresso te maken.
2. Voor de rest zoekt ze het maar uit.

Zo sprak de vrijgezel.

[afbeelding]... .
Ben jij nu een vent?.. :p
Kan me wel redelijk goed in de lijst vinden.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_32402049
quote:
O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
pi_32837556
Dit topic is geweldig!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32837841
quote:
Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Mokster het volgende:

Genoteerd! Mits bloemetje op zn tijd mag worden ingeruild voor een lekker etentje of een avondje flink stappen op zijn kosten.
Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?
pi_32838188
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:12 schreef Steijn het volgende:

[..]

Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?
Waarom willen mannen altijd besprongen worden?
pi_32838214
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef Mokster het volgende:

[..]

Waarom willen mannen altijd besprongen worden?

Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes...

Wij willen overigens altijd besprongen worden omdat we geile beren zijn...
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_32841244
quote:
Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes...

Wij willen overigens altijd besprongen worden omdat we geile beren zijn...
Gelukkig sta ik sowieso al niet als "netjes" bekend en heb je de vraag toch maar mooi even beantwoord
pi_32841432
so true, so true. Wanneer gaan vrouwen het eens leren.
pi_32841462
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Scorpie het volgende:
so true, so true. Wanneer gaan vrouwen het eens leren.
Zodra de mannen het gaan leren...
pi_32841618
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:31 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat moeten wij leren dan schoonheid Wij snappen de vrouw heus wel, wij gehoorzamen ze alleen niet altijd

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 05-12-2005 18:37:01 ]
pi_32841706
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wij snappen de vrouw man heus wel, wij gehoorzamen ze alleen niet altijd
pi_32841817
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:39 schreef Mokster het volgende:

[..]
Dan zijn we er dus uit. Biertje?
pi_32841819
quote:

[..]

Geef maar les .
pi_32841863
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dan zijn we er dus uit. Biertje?
Uhm... allesbehalve bier eigenlijk. Maar ook daar gaan we dan vast wel uitkomen
pi_32841883
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:44 schreef Litpho het volgende:

[..]

Geef maar les .
  maandag 5 december 2005 @ 18:47:02 #165
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32841889
quote:

[..]

Ah, een afwachtend typje dus
Vampire Romance O+
pi_32841902
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:

[..]

Uhm... allesbehalve bier eigenlijk. Maar ook daar gaan we dan vast wel uitkomen
Rosetje dan maar?
En natuurlijk een etentje
pi_32841924
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:

[..]

Wat? Je hebt het al eerder aangeboden .
pi_32842000
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Rosetje dan maar?
En natuurlijk een etentje
Uiteraard! Anders zou ik nu mn eigen principes weer overboord gooien...
pi_32842055
quote:
Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Litpho het volgende:

[..]

Wat? Je hebt het al eerder aangeboden .
Die " " was niet zozeer bedoeld om de les af te zeggen, maar meer een uitdrukking van het beeld dat ik ineens van het verloop van die les kreeg
pi_32860022
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:

[..]

O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.
  dinsdag 6 december 2005 @ 13:03:38 #171
106776 Nickthedick
pi_32860233
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef dawg het volgende:

[..]

Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.
Onzin... en als het al zo is, komt het omdat mannen tenminste het lef hebben om vrij te nemen als ze zich niet ok voelen en niet gaan stressen 'of de baas het wel goed vindt.'
pi_32860526
er is een wereld van verschil tussen regelmatig je niet lekker voelen (ongesteld zijn) en onregelmatig ziek zijn (41 graden koorts, ik mag hopen voor je dat dit niet regelmatig is). wie vaker pijn heeft legt de lat van pijngrens hoger dan iemand die bijna nooit pijn heeft.

dus vrouwen, jullie zijn helemaal niet stoer.
pi_32878484
quote:
Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
er is een wereld van verschil tussen regelmatig je niet lekker voelen (ongesteld zijn) en onregelmatig ziek zijn (41 graden koorts, ik mag hopen voor je dat dit niet regelmatig is). wie vaker pijn heeft legt de lat van pijngrens hoger dan iemand die bijna nooit pijn heeft.

dus vrouwen, jullie zijn helemaal niet stoer.
Hij heeft ook niet daadwerkelijk 41 graden koorts. Waarschijnlijk hooguit 37,5.
pi_32879078
quote:
Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:

Idd, of .

Mijn vader had laatst de griep te pakken (volgens mij meer een verkoudheidje, maar ok), iedereen moest het horen. Griepje over, paar keer opgebeld en het enige wat (nog) ik aan de lijn hoorde, waren erg zielige hoestjes. Ook gingen we gedrieën even bij hem checken, op mijn moeders: 'moet je bij je vader gaan kijken en vragen hoe het is *grinnik'. Dus ik naar boven, om het hoekje kijken en zachtjes vragen: 'hoe gaat het?'. Antwoord, met het zieligste gezicht dat er is: 'ben niet lekker '. Hou dan je lach maar in , al heb ik dat voor mijn vader, eventjes, gedaan.

Terwijl mijn moeder dus bijv. met een flink gezwel, tot op het eind haar mond hield en ze eindelijk na echt niet te houden pijn , mij riep dat ze zich niet lekker voelde. En toen lachte ik niet toen ik haar gezicht zag + houding en al.

Moraal van dit verhaal.
Zegt genoeg, vrouwen zijn geestelijk sterker dan mannen.
pi_32879805
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:08 schreef sweetgirly het volgende:
Moraal van dit verhaal.
Zegt genoeg, vrouwen zijn geestelijk sterker dan mannen.
Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reëel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en 'ziek' zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
  woensdag 7 december 2005 @ 00:38:32 #176
91306 GF
Kingwood
pi_32879926
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Steijn het volgende:

[..]

Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reeel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en ziek zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
Precies. Mannen zeiken niet de halve dag als ze erachter komen dat bij die en die winkel die en die oorbellen (met dat ene kraaltje) wel 2 euro goedkoper waren. Of dat ze nu wel of niet die bruine laarzen zullen kopen want ze zijn toch wel duur, toch weer 30 euro en eigenlijk staat het alleen met geel, heb weinig geel, ja 1 shirtje. En het maakt me ook nog eens best groot met die hak en ben al niet zo heel klein. Oh, weet je wat Petra zei vanmiddag?! Ik had over de vriendin van de vriendin van Saskia gezegd dat er af en toe best hoerig bij loopt. Nu is Saskia boos op me, maar schijt aan die trut. Zelf net zo'n slet met die vriendjes van d'r. Ik doe het toch denk ik die laarzen, zo onder m'n rok.
Unspoken words were understood
pi_32881046
quote:
Op woensdag 7 december 2005 00:33 schreef Steijn het volgende:

Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reëel dus. Ik zou stellen dat mannen gewoon ook wel eens willen zeuren, en 'ziek' zijn is daar een mooie gelegenheid voor.
Tuurlijk, voor mijn vader was de pijn (beetje keelpijn hooguit ) en zijn ziekzijn zeer reeël .
Daar twijfelde ik en we ook niet aan. * lacht, terugdenkend aan hoe mijn vader dat iig goed neer weet te zetten. Vandaar dat we hem ook maar serieus namen en meededen .

Maar idd, ik bedacht dit mezelf ook al, voor de rest heeft mijn vader, net als vele mannen/jongens genoeg meegemaakt. Dus vooruit, als hij dan even ziek is, doen we wel net alsof we ook vinden dat het heel erg is dat juist deze vervelende griep hem nou juist moest overkomen. Maar lopen hard weg als hij weer als een verkouden walrus bijkans in ons oor begint te hoesten! . Want we zullen vast doof zijn, en niet horen dat hij ziek is. De bacillen vliegen bijkans om je oren, maar ok.

Mannen
  woensdag 7 december 2005 @ 01:54:51 #178
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881093
herkennen mannen dit:

je bent lekker een beetje aan het beffen, neukt haar en komt klaar. dan zou je toch denken dat het voorbij zou zijn en gaat naar een vriend om bier te drinken en even je gloeiende naneukkop te laten zien. hoor je de volgende dag: "ik had het fijner gevonden als je nog even bij me was gebleven"...
pi_32881129
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:54 schreef zoalshetis het volgende:
herkennen mannen dit:

je bent lekker een beetje aan het beffen, neukt haar en komt klaar. dan zou je toch denken dat het voorbij zou zijn en gaat naar een vriend om bier te drinken en even je gloeiende naneukkop te laten zien. hoor je de volgende dag: "ik had het fijner gevonden als je nog even bij me was gebleven"...

Wat een taal weer!
Maar de meeste (let wel: ik generaliseer niet) mannen vallen toch in slaap, dus die gloeiende neukkop van ze laten zien, hebben ze niet eens meer de energie voor. Ook typisch mannen . Stoppen er alles in, en er komt vervolgens niets meer uit.

ga ik zelf ook maar doen nu
  woensdag 7 december 2005 @ 02:02:47 #180
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881161
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Wat een taal weer!
Maar de meeste (let wel: ik generaliseer niet) mannen vallen toch in slaap, dus die gloeiende neukkop van ze laten zien, hebben ze niet eens meer de energie voor. Ook typisch mannen . Stoppen er alles in, en er komt vervolgens niets meer uit.

ga ik zelf ook maar doen nu
ik neuk het best in de middag, of tegen het begin van de avond, als ze thuiskomt en me laat zien wat ze nu weer allemaal heeft uitgespookt met mijn creditcard.
pi_32881219
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:59 schreef sweetgirly het volgende:
Daar kunnen ze niks aan doen, dat komt door een hormoon dat dan vrijkomt. Wij zeuren ook niet over jullie hormonen, dus...
pi_32881224
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:

ik neuk het best in de middag, of tegen het begin van de avond, als ze thuiskomt en me laat zien wat ze nu weer allemaal heeft uitgespookt met mijn creditcard.
Ohhh

afstrafmaatregelen en werkt het?
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:11:01 #183
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881250
quote:
Op woensdag 7 december 2005 01:49 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Tuurlijk, voor mijn vader was de pijn (beetje keelpijn hooguit ) en zijn ziekzijn zeer reeël .
Daar twijfelde ik en we ook niet aan. * lacht, terugdenkend aan hoe mijn vader dat iig goed neer weet te zetten. Vandaar dat we hem ook maar serieus namen en meededen .

Maar idd, ik bedacht dit mezelf ook al, voor de rest heeft mijn vader, net als vele mannen/jongens genoeg meegemaakt. Dus vooruit, als hij dan even ziek is, doen we wel net alsof we ook vinden dat het heel erg is dat juist deze vervelende griep hem nou juist moest overkomen. Maar lopen hard weg als hij weer als een verkouden walrus bijkans in ons oor begint te hoesten! . Want we zullen vast doof zijn, en niet horen dat hij ziek is. De bacillen vliegen bijkans om je oren, maar ok.

Mannen
Mogen mannen voor één keer ook eens aanhankelijk zijn. Elke keer dat gezeur of we samen naar een kleffe film willen of de vraag vindt je me wel knap genoeg/dik of wat vindt je van dit *noem een willekeurig kledingstuk* kan ook behoorlijk m'n strot uit komen hoor
  woensdag 7 december 2005 @ 02:12:37 #184
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881271
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:08 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ohhh

afstrafmaatregelen en werkt het?
niks straf. ze is gek op mijn staaf.
pi_32881291
Jullie gaan te snel
pi_32881346
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:02 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ah, je koopt je seks
pi_32881347
Vooruit..ben goed gezind dezer nacht.
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:07 schreef Steijn het volgende:

Daar kunnen ze niks aan doen, dat komt door een hormoon dat dan vrijkomt. Wij zeuren ook niet over jullie hormonen, dus...
Nouh, niet zeuren over onze hormonen.
Stuur een man trouwens erop uit voor maandverband, en hij komt terug met pampers, ook zoiets . En als je om inlegkruisjes vraagt, komen ze met maandverband aan . 'Ja maar, 'normal', zei je toch?'. Zei ik groene verpakking, nee.. ik zei duidelijk PAARS.

Zucht * hoofd in kielzog legt
pi_32881352
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:11 schreef Mr.Noodle het volgende:

Mogen mannen voor één keer ook eens aanhankelijk zijn. Elke keer dat gezeur of we samen naar een kleffe film willen of de vraag vindt je me wel knap genoeg/dik of wat vindt je van dit *noem een willekeurig kledingstuk* kan ook behoorlijk m'n strot uit komen hoor
Niet zeuren Noodle
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:23:40 #189
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881354
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]

Stuur een man trouwens erop uit voor maandverband, en hij komt terug met pampers, ook zoiets . En als je om inlegkruisjes vraagt, komen ze met maandverband aan . 'Ja maar, 'normal', zei je toch?'. Zei ik groene verpakking, nee.. ik zei duidelijk PAARS.

Dan heb je echt domme mannen aan de haak geslagen. Ik vertik het om voor vrouwen maandverband te kopen, net zoals zij ook geen condooms voor me hoeven te halen..
pi_32881355
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:12 schreef zoalshetis het volgende:

niks straf. ze is gek op mijn staaf.
Staaf

sjowww, klaar
  woensdag 7 december 2005 @ 02:24:36 #191
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881358
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:22 schreef Xennia het volgende:

[..]

Ah, je koopt je seks
neen. ze wist niks van mij toen ze verliefd op me werd.
pi_32881363
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

neen. ze wist niks van mij toen ze verliefd op me werd.
Waarom neuk je dan het best nadat ze jouw geld over de balk heeft gesmeten?
pi_32881364
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:23 schreef Mr.Noodle het volgende:

Dan heb je echt domme mannen aan de haak geslagen. Ik vertik het om voor vrouwen maandverband te kopen, net zoals zij ook geen condooms voor me hoeven te halen..
Of ik ben gewoon erg slim
Condooms halen ze ook zelf maar, wie neuken wilt, moet halen, simpel.
En dan nog.

Maar ok, ben voor de rest wel lief hoor
pi_32881370
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]

Mannen je maandverband laten kopen? Je kunt ze beter meteen castreren
  woensdag 7 december 2005 @ 02:27:15 #195
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881371
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:25 schreef Xennia het volgende:

[..]

Waarom neuk je dan het best nadat ze jouw geld over de balk heeft gesmeten?
ik neuk haar niet het best als ze mijngeld heeft uitgegeven, ik neuk het best in de namiddag...
  woensdag 7 december 2005 @ 02:28:08 #196
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_32881374
u = knut?
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:29:01 #197
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881381
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:27 schreef Xennia het volgende:

[..]

Mannen je maandverband laten kopen? Je kunt ze beter meteen castreren
Wat mij betreft zijn dat geen mannen, maar eerder kleine peuters die honing zien op de reet van hun moeder..

Wat ik heb daar een hekel aan
  woensdag 7 december 2005 @ 02:29:21 #198
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881384
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:26 schreef sweetgirly het volgende:

Condooms halen ze ook zelf maar, wie neuken wilt, moet halen, simpel.
En dan nog.
jij houdt niet van geneukt worden? kan hoor.
pi_32881409
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Als het met condoom moet niet nee
  woensdag 7 december 2005 @ 02:33:23 #200
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881411
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Als het met condoom moet niet nee
soms moet dat, omdat de vrouw in kwestie problemen heeft met haar anticonceptiemiddelen.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:40:44 #201
106776 Nickthedick
pi_32881471
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

soms moet dat, omdat de vrouw in kwestie problemen heeft met haar anticonceptiemiddelen.
Die moet je gewoon zwanger naaien en dumpen.
pi_32881474
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:29 schreef zoalshetis het volgende:

Jawel, ben alleen een beetje lui soms
Zoals je al zei, kleding kopen is bijv. leuker. Maar heb wel een noodvoorziening, voor het geval dat, al zeg ik dat niet natuurlijk.

woensdag 7 december 2005 @ 02:42:43 #203
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881481
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

been there, done that and i still get a postcard every year.
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:42:48 #204
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881484
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jammer, dat je wettig gezien voor zo'n "bastaardkindje" dan weer allimentatie moeten betalen, want anders zou er toch op los genaaid worden...
pi_32881486
Je kan toch ook én neuken met condoom én anticonceptie slikken.
Of zeg ik nu wat doms?

Maar ik weet, het is minder lekker.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:44:44 #206
106776 Nickthedick
pi_32881497
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:42 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Jammer, dat je wettig gezien voor zo'n "bastaardkindje" dan weer allimentatie moeten betalen, want anders zou er toch op los genaaid worden...
Gewoon in een zak stoppen en verzuipen in de badkuip.
pi_32881515
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:44 schreef Nickthedick het volgende:
Gewoon in een zak stoppen en verzuipen in de badkuip.
Dan blijft het kind drijven hoor.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:46:38 #208
106776 Nickthedick
pi_32881516
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:42 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

been there, done that and i still get a postcard every year.
Tsja... daar ga je de fout in... nooit je adres geven.
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:47:00 #209
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881519
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Of zeg ik nu wat doms?

Iets verteld me dat ik altijd het altijd met condoom moet doen, ter voorkoming van het "Oeps, ik ben de pil vergeten in te nemen" momentje..
  woensdag 7 december 2005 @ 02:47:55 #210
106776 Nickthedick
pi_32881524
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Steijn het volgende:

[..]

Dan blijft het kind drijven hoor.
Dan leg je het gewoon achter de achterwielen van je auto Moet ik hier alles bedenken?
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:50:08 #211
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881545
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dan leg je het gewoon achter de achterwielen van je auto Moet ik hier alles bedenken?
Je kan het ook in mootjes hakken, in de blender doen, opbakken en aan je vrouw voeren. Maar denk je dat dit en het jouwe ook maar enigzins reëel is?
  woensdag 7 december 2005 @ 02:50:27 #212
106776 Nickthedick
pi_32881548
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:43 schreef sweetgirly het volgende:
Of zeg ik nu wat doms?

Ja, en je kan ook nadat je 1 keer hebt gepenetreerd meteen met een vies gezicht je leuter schoondeppen met een steriel doekje
pi_32881550
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:46 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Tsja... daar ga je de fout in... nooit je adres geven.
Hoi, Ik ben 3 maanden zwanger van je
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
pi_32881555
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:47 schreef Mr.Noodle het volgende:

Iets verteld me dat ik altijd het altijd met condoom moet doen, ter voorkoming van het "Oeps, ik ben de pil vergeten in te nemen" momentje..
Dan ben jij een schaarse uitzondering op de regel, want er zijn er genoeg die liever zónder wippen en het risico willlen nemen, dan andersom. 'Nee, geen kind hoor, dan maar abortus, maar mag ik wel zonder condoom, want dat voelt lekkerder'.

Ook typisch mannen
Zakt je broek je toch van af, de mijne wel iig .
  woensdag 7 december 2005 @ 02:52:04 #215
106776 Nickthedick
pi_32881562
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Je kan het ook in mootjes hakken, in de blender doen, opbakken en aan je vrouw voeren. Maar denk je dat dit en het jouwe ook maar enigzins reëel is?
Nee joh Ik geef ze tijdens hun zwangerschap meestal even een duwtje als ze bovenaan de trap staan... werkt perfect.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:52:50 #216
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881566
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:51 schreef sweetgirly het volgende:

'Nee, geen kind hoor, dan maar abortus, maar mag ik wel zonder condoom, want dat voelt lekkerder'.

Ook typisch mannen
je zegt net zelf dat je het minder lekker vindt met condoom op een post van mij dat ik het nu ff met doe.
pi_32881571
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef Nickthedick het volgende:

Ja, en je kan ook nadat je 1 keer hebt gepenetreerd meteen met een vies gezicht je leuter schoondeppen met een steriel doekje
Dep jij je leuter schoon , sorry

waar gaat dit topic heen
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:54:37 #218
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881578
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:51 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dan ben jij een schaarse uitzondering op de regel, want er zijn er genoeg die liever zónder wippen en het risico willlen nemen, dan andersom. 'Nee, geen kind hoor, dan maar abortus, maar mag ik wel zonder condoom, want dat voelt lekkerder'.

Ook typisch mannen
Ach das veel te veel heisa , krijg je nog meer gezeur van niet alleen van de vrouw in kwestie maar ook haar ouders en dan vragen of ik dan nog voor de abortus wil betalen.
Nee, dan maar 2 euro om heel die heisa te voorkomen... of ze moeten alleen een anale behoefte hebben
  woensdag 7 december 2005 @ 02:54:39 #219
106776 Nickthedick
pi_32881579
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:50 schreef Brennie het volgende:

[..]

Hoi, Ik ben 3 maanden zwanger van je
Kan niet... toen was ik in Thailand met een 12-jarige transseksueel.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:55:29 #220
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881585
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ach das veel te veel heisa , krijg je nog meer gezeur van niet alleen van de vrouw in kwestie maar ook haar ouders en dan vragen of ik dan nog voor de abortus wil betalen.
Nee, dan maar 2 euro om heel die heisa te voorkomen... of ze moeten alleen een anale behoefte hebben
2 euro

0,25 eurocent bij de rutgerstichting.
pi_32881587
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:52 schreef zoalshetis het volgende:

je zegt net zelf dat je het minder lekker vindt zonder condoom op een post van mij dat ik het nu ff met doe.
Het is ook zonder lekkerder, maar ik stuur ze liever eerst met bewijs en al naar een soa-kliniek, voordat ze met hun staaf ónbeschermd in mijn grotje willen roeren. De pil gebruik ik dan sowieso wel hoor, maar het is niet altijd feest.

pi_32881588
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Kan niet... toen was ik in Thailand met een 12-jarige transseksueel.
Fuck..

* Agenda nakijkt
“A good life is when you assume nothing, do more, need less, smile often, dream big, laugh a lot and realize how blessed you are for what you have”
  woensdag 7 december 2005 @ 02:55:58 #223
106776 Nickthedick
pi_32881592
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:53 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Dep jij je leuter schoon , sorry

waar gaat dit topic heen
Als ik jou zou neuken waarschijnlijk wel ja.
  woensdag 7 december 2005 @ 02:56:43 #224
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881598
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Het is ook zonder lekkerder, maar ik stuur ze liever eerst met bewijs en al naar een soa-kliniek, voordat ze met hun staaf ónbeschermd in mijn grotje willen roeren. De pil gebruik ik dan sowieso wel hoor, maar het is niet altijd feest.

grotje. roeren. ook zo'n typische vrouwen opmerking. zeg dan grot.
pi_32881607
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:54 schreef Mr.Noodle het volgende:

Je kan het idd ook altijd nog op anaal gooien, klopt .
Perfect, geen kind, wel de lusten, niet de lasten en die 2 euro hoef je dan ook niet uit te geven.

Veels te makkelijk hebben jullie het weer
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:58:33 #226
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881611
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

2 euro

0,25 eurocent bij de rutgerstichting.
Dacht je dat die prijs per stuk was?
  woensdag 7 december 2005 @ 02:59:25 #227
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881620
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:58 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Perfect, geen kind, wel de lusten, niet de lasten en die 2 euro hoef je dan ook niet uit te geven.

zo te lezen beleef jij geen enkele fun aan neuken/penetratie en heb je geen flauw benul, als je weer levensloos niet ligt te genieten, wat voor inspanning het ons kost.
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 02:59:37 #228
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881622
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:58 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ach wie loopt er nou weer te zeuren, we doen je een plezier is het ook niet goed
pi_32881626
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef Nickthedick het volgende:

Als ik jou zou neuken waarschijnlijk wel ja.
Die was al zo te verwachten, dat ik je maar hielp .
Want je zin sloeg toch al kant noch wal.

En wat dan, kom ik over als een expert, goh, dan doe ik toch iets goed
  woensdag 7 december 2005 @ 03:00:23 #230
106776 Nickthedick
pi_32881633
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Of sperma-afvoergootje.
pi_32881635
quote:

[..]

Waarom zie ik nu ineens lampen, helmen en pikhouwelen voor me

Maar goed, mannen.....achja. Lekker toch
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_32881645
quote:

Ik vind al die benamingen sowieso niks soms.
Maar ik speel er wel graag mee
  woensdag 7 december 2005 @ 03:02:53 #233
106776 Nickthedick
pi_32881647
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Die was al zo te verwachten, dat ik je maar hielp .
Want je zin sloeg toch al kant noch wal.

En wat dan, kom ik over als een expert, goh, dan doe ik toch iets goed
Ik zou je post wel wat beter willen doorlezen om wat beter te kunnen begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk niet dat het er daardoor interessanter van wordt.
pi_32881656
quote:
Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef zoalshetis het volgende:

zo te lezen beleef jij geen enkele fun aan neuken/penetratie en heb je geen flauw benul, als je weer levensloos niet ligt te genieten, wat voor inspanning het ons kost.
Jaja, geniet jij dan wel als het je zo'n inspanning kost .
Zou nl niet moeten hoor, nee.
pi_32881658
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:00 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Of sperma-afvoergootje.
He gedver.. verstoppingen- ontstopper- vieze drap..
  woensdag 7 december 2005 @ 03:04:34 #236
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32881659
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:02 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ik vind al die benamingen sowieso niks soms.
Maar ik speel er wel graag mee
ik ga zo ff met mijn hoofd onder de dekens van mijn grot. kijken of ze wakker wordt van een harde stevige tong tegen haar klit in ruste. slaap zacht allen.
pi_32881664
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:

Ik zou je post wel wat beter willen doorlezen om wat beter te kunnen begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk niet dat het er daardoor interessanter van wordt.
Gelukkig, kan ik mooi mijn bedje in
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:05:33 #238
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881667
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Brennie het volgende:

[..]

Bacteriële kweekvijver dan, zo goed?
pi_32881671
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Bacteriële kweekvijver dan, zo goed?
Enig
  woensdag 7 december 2005 @ 03:06:48 #240
106776 Nickthedick
pi_32881673
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Gelukkig, kan ik mooi mijn bedje in
Vergeet niet je pessarium in te doen voor als een verkrachter je huis binnendringt.
pi_32881676
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Brennie het volgende:

[..]

He, Brennie

Ja, behoorlijk ranzig, ik laat me liever helemaal gaan....zie ik nadien de schade wel

ow, kindertjes, gebruik altijd een condoom
Only Human
pi_32881680
Mannen zijn gewoon vieze smeerpijpen soms, en vrouwen gore sletten.

Trust
pi_32881686
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:

Vergeet niet je pessarium in te doen voor als een verkrachter je huis binnendringt.
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:08:40 #244
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881688
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:06 schreef Brennie het volgende:

[..]

Enig
Mooi, seks?

Onder het motto, hoe verneuk je een topic
pi_32881691
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef sweetgirly het volgende:
Mannen zijn gewoon vieze smeerpijpen soms, en vrouwen gore sletten.

Trust
Lekkur heur

Slaap lekker, meis
Only Human
pi_32881692
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef Morwen het volgende:

[..]

He, Brennie

Ja, behoorlijk ranzig, ik laat me liever helemaal gaan....zie ik nadien de schade wel

ow, kindertjes, gebruik altijd een condoom
Hai Morwen

Ik prefereer liever gewoon de termen kut-penis-sperma-neuken.
Wel zo makkelijk.. al die rare termen ook

Ow.. en nadien de schade opmeten is vaak wel leuker ja.
pi_32881702
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Mooi, seks?

Onder het motto, hoe verneuk je een topic
Wat is dat met die seksuele intimidaties op fok tegenwoordig?
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:12:31 #248
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881712
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:10 schreef Brennie het volgende:

[..]

Het de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig en tevens stelt het ook geen fuck voor.. ik schud ze zo uit m'n mouw als ik zou willen..
pi_32881717
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:10 schreef Brennie het volgende:

[..]

Mannen werken niet meer, ze zijn stuk
Only Human
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:14:29 #250
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881726
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:

[..]

Vrouwen zijn ook stuk, ze brouwen een brouwsel dat "kind" heet..
  woensdag 7 december 2005 @ 03:14:40 #251
106776 Nickthedick
pi_32881728
quote:

[..]

Ga ergens anders vrouwen 'bekeren' tot je lesbische 'lifestyle' zeg.
pi_32881745
quote:

[..]

Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?
pi_32881752
En Dick ga jij eens met je Nickje spelen, ipv hier te lopen leuteren.
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist

sorry, was nog niet uitgeruzied
pi_32881756
Oeh, mannen kunnen niet lezen........ook dat nog

En ik ben niet lesbisch...........meestal
Only Human
pi_32881762
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist

Tis een lelijk mormel
  woensdag 7 december 2005 @ 03:19:43 #256
106776 Nickthedick
pi_32881768
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:

[..]

Damn right!!!
pi_32881770
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:19 schreef Brennie het volgende:

Tis een lelijk mormel
zoiets vermoedde ik al
pi_32881778
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:19 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

zoiets vermoedde ik al
Trust me
pi_32881780
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:

[..]

Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoor

Bij een selecte groep natuurlijk
Only Human
pi_32881782
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:19 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Damn right!!!
Niet weer he
pi_32881783
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:

[..]

Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoor

Bij een selecte groep natuurlijk
Logisch
  woensdag 7 december 2005 @ 03:22:57 #262
106776 Nickthedick
pi_32881787
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:

Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.

Niet dat jij ooit binnen een meter van die 2 gaat komen.
pi_32881788
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:21 schreef Brennie het volgende:

Trust me
I will

nu ging ik echt maar eens, ciao ciao enzo
pi_32881794
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

I will

Byebye
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:24:06 #265
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881798
quote:

[..]

Tis een lelijk mormel
Gelukkig gaan vrouwen niet alleen voor het uiterlijk..
  woensdag 7 december 2005 @ 03:24:25 #266
106776 Nickthedick
pi_32881803
quote:

[..]

Tis een lelijk mormel
Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.
pi_32881810
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

I will

Daaaaaaaaaaar gaat ze

Only Human
pi_32881821
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:

Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.

Niet dat jij ooit binnen een meter van die 2 gaat komen.
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.

en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry en nu was ik echt weg idd, doeidoei! enzo
pi_32881822
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.

Jawel hoor.. je leende me je steriele doekje nog om alles schoon te maken, remember?
pi_32881826
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.

en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry
2 tongen zei je?

woensdag 7 december 2005 @ 03:31:27 #271
106776 Nickthedick
pi_32881836
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry
Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.

Gaaaaap, dat hoor ik vaker; vaak gevolgd door oh ja, oh ja! OH JA!, OOOOOOOOOOH JAAAAAA
pi_32881843
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:28 schreef Brennie het volgende:

[..]

2 tongen zei je?

Snaketongue

Ik moet echt hoognodig naar boven
Only Human
pi_32881844
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:

[..]

Snaketongue

Ik moet echt hoognodig naar boven
  woensdag 7 december 2005 @ 03:33:29 #274
106776 Nickthedick
pi_32881847
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:

[..]

Jawel hoor.. je leende me je steriele doekje nog om alles schoon te maken, remember?
Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.
pi_32881856
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:32 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ja, lach maar, dat wordt rammelen Mannen, dat MOET hij gewoon weten
Only Human
pi_32881859
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:33 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.
Ik heb nog trauma's
  woensdag 7 december 2005 @ 03:37:45 #277
106776 Nickthedick
pi_32881865
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:36 schreef Brennie het volgende:

[..]

Ik heb nog trauma's
Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasme
pi_32881876
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:35 schreef Morwen het volgende:

[..]

Ja, lach maar, dat wordt rammelen Mannen, dat MOET hij gewoon weten
*Proest
pi_32881888
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:37 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Dat is voor mij nog bevredigender dan het orgasme
Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.
pi_32881897
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:31 schreef Nickthedick het volgende:

Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.
Meneer 12 cm, in erectionele toestand it was.
* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.

Mannen
  woensdag 7 december 2005 @ 03:43:56 #281
106776 Nickthedick
pi_32881906
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:41 schreef Brennie het volgende:

[..]

Voor de sadist die je bent, zal ik het maar als compliment aannemen.
Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.
  woensdag 7 december 2005 @ 03:45:15 #282
106776 Nickthedick
pi_32881915
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

* zucht, moet je daarvoor nog inloggen ook, als je op het punt staat naar bed te gaan.

Mannen
Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?
pi_32881916
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:43 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Volgende keer ga ik je fistfucken met een bouwvakkershandschoen die 3 dagen in het cement heeft gelegen.
Ter compensatie van het gebrek aan een degelijke leuter?
Of zijn we die fase al voorbij?
  woensdag 7 december 2005 @ 03:47:03 #284
106776 Nickthedick
pi_32881923
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:

[..]

Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ook Bloeden zal je!!!!!
pi_32881926
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:42 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Mannen
Meisie

Ga lekker slapen Mannen
Only Human
pi_32881935
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Nee zeg, als ik je zou neuken, zou je er nog van genieten ook Bloeden zal je!!!!!
Wat schattig
Blijf ik wel leven?
  woensdag 7 december 2005 @ 03:51:50 #287
106776 Nickthedick
pi_32881958
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:48 schreef Brennie het volgende:

[..]

Wat schattig
Blijf ik wel leven?
Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden. Ik heb namelijk nog wat ideetjes waarbij ik jou, accuzuur, een motorzaag, een plastic zak, 3 dooie en 3 levende inktvissen bij ga gebruiken.
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:52:46 #288
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32881964
En wanneer geven vrouwen nou toe dat ze vrouw-bash topics stiekem best wel leuk vinden
pi_32881969
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:51 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Ik zou je zelfs een bloedtransfusie van m'n eigen bloed geven om je in leven te houden. Ik heb namelijk nog wat ideetjes waarbij ik jou, accuzuur, een motorzaag, een plastic zak, 3 dooie en 3 levende inktvissen bij ga gebruiken.
You were cured allright?
  woensdag 7 december 2005 @ 03:54:07 #290
106776 Nickthedick
pi_32881976
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:53 schreef Brennie het volgende:

[..]

You were cured allright?
Je hebt de film zeker nog niet gezien.
pi_32881983
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:54 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Je hebt de film zeker nog niet gezien.
Nee
pi_32881991
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Nickthedick het volgende:

Kan ik het helpen dat je soppend geil van me wordt?
Yeah right
pi_32881993
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:45 schreef Brennie het volgende:

woensdag 7 december 2005 @ 03:57:17 #294
106776 Nickthedick
pi_32881999
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:54 schreef Brennie het volgende:

[..]

Nee
Figures, je bent duidelijk uit je element.
pi_32882001
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:47 schreef Morwen het volgende:

Meisie

Ga lekker slapen Mannen
Morwen

Ja zo , want mannen idd
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 03:58:09 #296
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32882006
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:56 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Yeah right
Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomt
  woensdag 7 december 2005 @ 03:58:22 #297
106776 Nickthedick
pi_32882008
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:56 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Yeah right
Waarom blijf je dan steeds in- en uitloggen?
pi_32882010
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
En wanneer geven vrouwen nou toe dat ze vrouw-bash topics stiekem best wel leuk vinden
Wanneer het een mannenbashtopic wordt

topic gaat hard zo
pi_32882013
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:57 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Figures, je bent duidelijk uit je element.
Komt door allerlei elementaire zaken enzo..

Ok, je hebt gelijk..
pi_32882016
quote:
Op woensdag 7 december 2005 03:58 schreef Mr.Noodle het volgende:

Mag ik dan wel vragen waarom je dan telkens weer terugkomt
Ben nog niet moe, nu bijna wel , en ik moet altijd het laatste woord hebben
  Redactie Games woensdag 7 december 2005 @ 04:00:32 #301
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_32882017
quote:
Op woensdag 7 december 2005 04:00 schreef sweetgirly het volgende:

[..]

Ben nog niet moe, nu bijna wel , en ik moet altijd het laatste woord hebben
Hè, wat jammer nou
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')