Haha, precies. Niet bij elke vrouw overigens, maar er zijn echt vrouwen die voldoen aan dat beeld.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef erikkll het volgende:
ik heb subtiele hints wel vaak door. Het is de truuk om óveral wat een vrouw zegt iets achter te zoeken. Dat doen ze namelijk ook bij mannen!
Klopt, het geldt niet voor alle vrouwen. Er zijn ook dames die dit uit zichzelf al doen of dit gewoon al eens eerder gelezen hebben. Voor hun is dit dus niet bestemd, hoewel even resumeren natuurlijk nooit kwaadkan.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef cinnamongirl het volgende:
Toch ga je hier wel uit van een bepaald type vrouw, nl. een vrouw die:
-van kleine attenties/kadoos houdt en dit ook verwacht
-idem dito met bloemen
-altijd maar wil praaaaaaten over gevoeoeoeoelens
-nooit direct zegt wat ze wil/voelt maar verwacht dat man dit ruikt
-niet zelf kan of liever gezegd wil klussen en wil dat de man 'alles maakt'
-altijd de relatie aan het evalueren is
Ik kan mezelf eigenlijk niet vinden in jouw punten, omdat ik mezelf niet in dat vrouwtype herken.
Nee hoor, ze hopen dat sex volgtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:35 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Niet bij elk tegenslagje nee.
Maar in principe vinden mannen het heel leuk om vrouwen te helpen bij technische zaken
I rest my case.quote:1) Zijn eigen normen liggen nu eenmaal lager.
Hetzelfde dus als wanneer een man met een vrouw wil seksen?quote:4) Mannen willen best over hun gevoelens praten. Alleen niet van het ene op het andere moment. Je zult ze dus eerst een beetje op moeten warmen.
Ik hoop toch dat we dat inmiddels allemaal wel doorhadden, dames?quote:5) Mannen zijn niet zo gevoelig voor subtiele hints.
Vinden jullie dat echt fijn? Ik ben altijd bang dat mannen daar een beetje schuw van worden...quote:6) Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.
Doen jullie dat dan voortaan bij termen die te maken hebben met programmeertaal, auto's, voetbal, computerspelletjes, en dat soort dingen?quote:7) Als je iets vertelt over personen die hij niet of nauwelijks kent dan moet je die eerst even introduceren.
Dat is nou juist het hele idee...quote:11) Hou eens op met over mannen te praten in termen als "bot", "lomp", "vunzig" of "goor". Dat gaat vervelen en komt erg denigrerend over.
Geloof me, dat zijn we...quote:12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.
Dat vind ik wel een goede tip en die neem ik mee in toekomstige verhitte discussies. Ik weet niet precies of ik zulke dingen wel eens zeg, maar ga er dus op letten.quote:13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.
idd. Voorspel is in beide situaties erg belangrijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Hetzelfde dus als wanneer een man met een vrouw wil seksen?
Hmm, zit wat in.quote:Doen jullie dat dan voortaan bij termen die te maken hebben met programmeertaal, auto's, voetbal, computerspelletjes, en dat soort dingen?
Nee, waarschijnlijk komt het vervelender over dan je het eigenlijk bedoeld.quote:Dat is nou juist het hele idee...![]()
Dank voor de infoquote:Geloof me, dat zijn we...
Goh, zowaar nog een tip uit dit topic weten te halen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:30 schreef MouseOver het volgende:
12) "Ben jij nu een vent" is minstens zo vervelend als "meid, je reet is de laatste tijd wel erg dik geworden". Ben je daarvan bewust.
wees niet te snel bang, nog een advies.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef sterre1981 het volgende:
Vinden jullie dat echt fijn? Ik ben altijd bang dat mannen daar een beetje schuw van worden...
Al ben ik nog zo ziek, koffie moet erin hoor, dus wat dat betreft... houd daar rekening meequote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vertik ik dus zo lang hij nog gewoon rechtop kan zitten achter de computer, roken en koffiedrinken. Maar ik snap precies wat je bedoelt.
Gebogen. Gebogen. Geen enkele man zit rechtop achter een computer te roken en koffie te drinken.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef Xennia het volgende:
[..]
Dat vertik ik dus zo lang hij nog gewoon rechtop kan zitten achter de computer, roken en koffiedrinken. Maar ik snap precies wat je bedoelt.
Ik ben me er in ieder geval wel van bewust, dat je een man hard de grond in beukt als je zijn mannelijkheid in twijfel trekt...quote:Op donderdag 17 november 2005 01:44 schreef MouseOver het volgende:
Dank voor de infoMocht ik het ooit naar m'n kop geslingerd krijgen neem ik je opmerking in de hardheid van m'n reactie mee
Oftwel, we zeiken niet zoveel. Is het nou zo erg dat het even niet wordt gedaan. Nee. Maar voor veel vrouwen is dat vuile bakje dat er ligt niet meer een vuil bakje. Het is een terroristische daad gericht tegen háár, want de man wéét toch dat zij er niet van houdt? Wááááárom doet die het dan niet.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:36 schreef sterre1981 het volgende:
I rest my case.
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:06 schreef JAM het volgende:
[..]
Gebogen. Gebogen. Geen enkele man zit rechtop achter een computer te roken en koffie te drinken.
And believe me babe, I know, I know.
En die waarderen ze dan toch ook niet?quote:13) Overdrijf niet als je kritiek op hem levert. Als je hem verwijt dat "hij *noooit* een bloemetje voor je meeneemt" zal hij gelijk terugdenken aan de keren dat hij wel een bloemetje meenam en z'n conclusies trekken hoe je die kennelijk gewaardeerd hebt.
Ik wíst het wel!quote:Op donderdag 17 november 2005 02:20 schreef Steijn het volgende:
Wat betreft de subtiele hints, volgens mij zijn mannen daar oost-indisch doof voorZe hebben ze wel door maar doen er niks mee.
Ja, een elleboog die in je zij geport wordt op de dansvloer is erg subtiel.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:28 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ja, een elleboog die in je zij geport wordt op de dansvloer is erg subtiel.En dan ook nog net doen alsof er niets aan de hand is.
![]()
O, ben jij niet zo'n typ?quote:
een type dat ellebogen uitdeelt op de dansvloer?quote:
Prototype vrouw dus...quote:Op donderdag 17 november 2005 02:35 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
een type dat ellebogen uitdeelt op de dansvloer?
Nee, niet bepaald... Ik ben het muurbloempje, dat na lang dralen uiteindelijk los komt en ineens blijkt te kunnen dansen, maar te schuw is voor oogcontact, en bij het minste of geringste idee van eventuele lichamelijke aanrakingen meteen paranoïde agressief wordt.
Dan was het geen oogcontact. Of je hebt het verprutst.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:40 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Prototype vrouw dus...
Anyway, vrouwen geven geen subtiele hints - laten we die mythe direct maar even uit de wereld helpen - ze geven tegenstrijdige hints.
Voorbeeld: Je kan een tijdje oogcontact met een vrouw hebben vanaf een afstandje (erg leuk en aardig), maar dan kan ze vervolgens vlak voor je langslopen en je totaal negeren. Vind jij het dan gek dat mannen denken: WTF is dat voor labiel wijf?![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef sterre1981 het volgende:
[..]
Dan was het geen oogcontact. Of je hebt het verprutst.![]()
Wat denk jij dan als je oogcontact hebt met een vrouw? Dat je dan gebakken zit, ze de rest van de avond aan je voeten ligt, je drankjes en je taxi betaalt en je de beste pijpbeurt geeft van je hele leven, om vervolgens moe maar voldaan uit je leven te verdwijnen en je nooit meer lastig te vallen?
je bent toch zelf een vrouw? dan weet je zelf ook wel waarom je naar iemand kijkt die je helemaal niet interessant vind... vrouwen zijn 1 pot nat, ze willen begeerd en nagekeken worden en doen alsof ze niets in de gaten hebben....quote:Op donderdag 17 november 2005 02:43 schreef sterre1981 het volgende:
Dan was het geen oogcontact. Of je hebt het verprutst.
Was jij, voordat je een nihilistische existentialistische Francofiel werd, die de grootste Fok!-homo?quote:Op donderdag 17 november 2005 02:44 schreef JAM het volgende:
Dit topic vraagt om een onderscheid tussen mannen en jongetjes en vrouwen en meisjes. Alleen al te denken dat een man zich op zoiets labiels als een dansvloer zou begeven, ha!.
Begrijp ik goed dat mijn bekendheid als grootste Fok!-homo aan het afnemen is? Dat is niet de bedoeling. Ik zuig je af voor een paar Paul Smith sokken.quote:Op donderdag 17 november 2005 02:51 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Was jij, voordat je een nihilistische existentialistische Francofiel werd, die de grootste Fok!-homo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |