O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:30 schreef Litpho het volgende:
Ik zie dit met regelmaat op Fok!, maar herken het echt bij niemand in mijn kennissenkring. Nou is de tegenhanger "ik ga met 41 graden koorts wel naar mijn werk en steek iedereen daar aan met vogelgriep" natuurlijk ook niet alles.
Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?quote:Op vrijdag 18 november 2005 12:20 schreef Mokster het volgende:
6) Net zoals jij van een bloemetje op z'n tijd houdt kan hij een spontane seksuele attentie op z'n tijd ook wel waarderen. Pijp hem 's ochtends eens een keer wakker of bespring hem eens onverwachts.
Genoteerd! Mits bloemetje op zn tijd mag worden ingeruild voor een lekker etentje of een avondje flink stappen op zijn kosten.
Waarom willen mannen altijd besprongen worden?quote:Op maandag 5 december 2005 16:12 schreef Steijn het volgende:
[..]
Waarom gaat liefde bij de vrouw altijd door de portemonnee?![]()
quote:Op maandag 5 december 2005 16:24 schreef Mokster het volgende:
[..]
Waarom willen mannen altijd besprongen worden?
Gelukkig sta ik sowieso al niet als "netjes" bekend en heb je de vraag toch maar mooi even beantwoordquote:Op maandag 5 december 2005 16:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Een vraag met een wedervraag beantwoorden is niet netjes...
Wij willen overigens altijd besprongen worden omdat we geile beren zijn...
Zodra de mannen het gaan leren...quote:Op maandag 5 december 2005 18:29 schreef Scorpie het volgende:
so true, so true. Wanneer gaan vrouwen het eens leren.
Wat moeten wij leren dan schoonheidquote:
quote:Op maandag 5 december 2005 18:36 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wij snappen de vrouw man heus wel, wij gehoorzamen ze alleen niet altijd![]()
Rosetje dan maar?quote:Op maandag 5 december 2005 18:46 schreef Mokster het volgende:
[..]
Uhm... allesbehalve bier eigenlijk. Maar ook daar gaan we dan vast wel uitkomen![]()
Wat? Je hebt het al eerder aangebodenquote:
Uiteraard! Anders zou ik nu mn eigen principes weer overboord gooien...quote:Op maandag 5 december 2005 18:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Rosetje dan maar?
En natuurlijk een etentje![]()
Die "quote:Op maandag 5 december 2005 18:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Wat? Je hebt het al eerder aangeboden.
Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:
[..]
O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
Onzin... en als het al zo is, komt het omdat mannen tenminste het lef hebben om vrij te nemen als ze zich niet ok voelen en niet gaan stressen 'of de baas het wel goed vindt.'quote:Op dinsdag 6 december 2005 12:56 schreef dawg het volgende:
[..]
Inderdaad. Vrouwen die in de periode van de maand zitten komen ook gewoon werken, alleen laten ze het niet merken. Als ze vervolgens fucking chagrijnig reageren op zo ongeveer alles, dient de rest dat maar te begrijpen.
Hij heeft ook niet daadwerkelijk 41 graden koorts. Waarschijnlijk hooguit 37,5.quote:Op dinsdag 6 december 2005 13:14 schreef SolidasRock het volgende:
er is een wereld van verschil tussen regelmatig je niet lekker voelen (ongesteld zijn) en onregelmatig ziek zijn (41 graden koorts, ik mag hopen voor je dat dit niet regelmatig is). wie vaker pijn heeft legt de lat van pijngrens hoger dan iemand die bijna nooit pijn heeft.
dus vrouwen, jullie zijn helemaal niet stoer.![]()
Idd,quote:Op zaterdag 19 november 2005 17:21 schreef thaleia het volgende:
O jawel, mannen kunnen echt bij 1 kuchje al de indruk wekken dat ze stervende zijn. En dat geldt OOK op het werk. Het zielige Groot Drama spreiden ze tentoon thuis bij hun vriendin, maar op het werk komen ze met Stoer Drama. Je zult aan een man die met 41 graden koorts toch komt ALTIJD de hele dag door merken dat hij 41 graden koorts heeft en oh wat goed, hij is toch gekomen, maar het valt hem wel zwaar hoor, want hij is toch wel echt erg beroerd, maar omdat hij zo'n bikkel is gaat hij toch maar door en laat zich niet kennen. Neenee, op hem kun je bouwen.
Van zijn vrouwelijke collega die minstens even beroerd is weet niemand het, omdat die er niet zo'n "kijk mij eens stoer zijn en ondanks lichamelijke ellende toch niet mijn plicht verzaken"-act bij opvoert.
Maar dan is de pijn die de man ervaart weldegelijk reëel dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 00:08 schreef sweetgirly het volgende:
Moraal van dit verhaal.
Zegt genoeg, vrouwen zijn geestelijk sterker dan mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |