Ga ergens anders vrouwen 'bekeren' tot je lesbische 'lifestyle' zeg.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen werken niet meer, ze zijn stuk![]()
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen werken niet meer, ze zijn stuk![]()
Tis een lelijk mormelquote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
En Dick ga jij eens met je Nickje spelen, ipv hier te lopen leuteren.
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist![]()
sorry, was nog niet uitgeruzied![]()
Damn right!!!quote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?
![]()
Trust mequote:
Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoorquote:Op woensdag 7 december 2005 03:17 schreef Brennie het volgende:
[..]
Ze moeten 'opgewonden' worden? En wij zijn de klos?
![]()
Niet weer hequote:
Logischquote:Op woensdag 7 december 2005 03:21 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen worden al opgewonden van een kiwi, maar ik ben graag de klos hoor![]()
Bij een selecte groep natuurlijk![]()
Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:18 schreef sweetgirly het volgende:
En Dick ga jij eens met je Nickje spelen, ipv hier te lopen leuteren.
Trouwens, zie je er goed uit, of compenseer je je postgedrag met iets wat je mist![]()
sorry, was nog niet uitgeruzied![]()
Byebyequote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
I will![]()
nu ging ik echt maar eens, ciao ciao enzo![]()
![]()
Gelukkig gaan vrouwen niet alleen voor het uiterlijk..quote:
Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.quote:
Daaaaaaaaaaar gaat zequote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
I will![]()
nu ging ik echt maar eens, ciao ciao enzo![]()
![]()
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:22 schreef Nickthedick het volgende:
Het enige wat jij van mij hoeft te weten is de lengte van mijn penis en de lengte van m'n tong.![]()
Niet dat jij ooit binnen een meter van die 2 gaat komen.![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:24 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Dan kon je waarschijnlijk niet goed meer zien met al dat sperma in je ogen.![]()
2 tongen zei je?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.
en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry![]()
Dus je weet de lengte van mijn slappe penis... big deal.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ja, 1. 12 cm heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen en 2. tongen, als men ze maar weet te gebruiken, lengte doet er niet toe. Dus.
en 3. zou ik niet eens willen, dus don't worry![]()
Snaketonguequote:
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Snaketongue![]()
Ik moet echt hoognodig naar boven![]()
Dat was alleen zodat je kon zien dat het warme water wat je voelde niet een warm bad was wat ik voor je liet vollopen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:27 schreef Brennie het volgende:
[..]![]()
Jawel hoor.. je leende me je steriele doekje nog om alles schoon te maken, remember?
Ja, lach maar, dat wordt rammelenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |