Dacht je dat die prijs per stuk was?quote:Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
2 euro![]()
0,25 eurocent bij de rutgerstichting.
zo te lezen beleef jij geen enkele fun aan neuken/penetratie en heb je geen flauw benul, als je weer levensloos niet ligt te genieten, wat voor inspanning het ons kost.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Je kan het idd ook altijd nog op anaal gooien, klopt.
Perfect, geen kind, wel de lusten, niet de lasten en die 2 euro hoef je dan ook niet uit te geven.
Veels te makkelijk hebben jullie het weer![]()
Ach wie loopt er nou weer te zeuren, we doen je een plezier is het ook niet goedquote:Op woensdag 7 december 2005 02:58 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Je kan het idd ook altijd nog op anaal gooien, klopt.
Perfect, geen kind, wel de lusten, niet de lasten en die 2 euro hoef je dan ook niet uit te geven.
Veels te makkelijk hebben jullie het weer![]()
Die was al zo te verwachten, dat ik je maar hielpquote:Op woensdag 7 december 2005 02:55 schreef Nickthedick het volgende:
Als ik jou zou neuken waarschijnlijk wel ja.![]()
Of sperma-afvoergootje.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
grotje. roeren. ook zo'n typische vrouwen opmerking. zeg dan grot.
Waarom zie ik nu ineens lampen, helmen en pikhouwelen voor mequote:Op woensdag 7 december 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
Ik vind al die benamingen sowieso niks soms.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:56 schreef zoalshetis het volgende:
Ik zou je post wel wat beter willen doorlezen om wat beter te kunnen begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk niet dat het er daardoor interessanter van wordt.quote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Die was al zo te verwachten, dat ik je maar hielp.
Want je zin sloeg toch al kant noch wal.
En wat dan, kom ik over als een expert, goh, dan doe ik toch iets goed![]()
Jaja, geniet jij dan wel als het je zo'n inspanning kostquote:Op woensdag 7 december 2005 02:59 schreef zoalshetis het volgende:
zo te lezen beleef jij geen enkele fun aan neuken/penetratie en heb je geen flauw benul, als je weer levensloos niet ligt te genieten, wat voor inspanning het ons kost.
He gedver.. verstoppingen- ontstopper- vieze drap..quote:
ik ga zo ff met mijn hoofd onder de dekens van mijn grot. kijken of ze wakker wordt van een harde stevige tong tegen haar klit in ruste. slaap zacht allen.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:02 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Ik vind al die benamingen sowieso niks soms.
Maar ik speel er wel graag mee![]()
Gelukkig, kan ik mooi mijn bedje inquote:Op woensdag 7 december 2005 03:02 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zou je post wel wat beter willen doorlezen om wat beter te kunnen begrijpen wat je bedoelt, maar ik denk niet dat het er daardoor interessanter van wordt.![]()
Bacteriële kweekvijver dan, zo goed?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
He gedver.. verstoppingen- ontstopper- vieze drap..![]()
Enigquote:Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Bacteriële kweekvijver dan, zo goed?
Vergeet niet je pessarium in te doen voor als een verkrachter je huis binnendringt.quote:Op woensdag 7 december 2005 03:05 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Gelukkig, kan ik mooi mijn bedje in![]()
He, Brenniequote:Op woensdag 7 december 2005 03:04 schreef Brennie het volgende:
[..]
He gedver.. verstoppingen- ontstopper- vieze drap..![]()
quote:Op woensdag 7 december 2005 03:06 schreef Nickthedick het volgende:
Vergeet niet je pessarium in te doen voor als een verkrachter je huis binnendringt.![]()
Mooi, seks?quote:
Lekkur heurquote:Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef sweetgirly het volgende:
Mannen zijn gewoon vieze smeerpijpen soms, en vrouwen gore sletten.
Trust
Hai Morwenquote:Op woensdag 7 december 2005 03:07 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, Brennie![]()
Ja, behoorlijk ranzig, ik laat me liever helemaal gaan....zie ik nadien de schade wel![]()
ow, kindertjes, gebruik altijd een condoom![]()
Wat is dat met die seksuele intimidaties op fok tegenwoordig?quote:Op woensdag 7 december 2005 03:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Mooi, seks?
Onder het motto, hoe verneuk je een topic
Het de normaalste zaak van de wereld tegenwoordig en tevens stelt het ook geen fuck voor.. ik schud ze zo uit m'n mouw als ik zou willen..quote:Op woensdag 7 december 2005 03:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat is dat met die seksuele intimidaties op fok tegenwoordig?![]()
Mannen werken niet meer, ze zijn stukquote:Op woensdag 7 december 2005 03:10 schreef Brennie het volgende:
[..]
Wat is dat met die seksuele intimidaties op fok tegenwoordig?![]()
Vrouwen zijn ook stuk, ze brouwen een brouwsel dat "kind" heet..quote:Op woensdag 7 december 2005 03:13 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mannen werken niet meer, ze zijn stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |