Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!
Wat vrouwen zoeken in een man:
· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!