Vaak is geld al genoegquote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Monocultuur het volgende:
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Hoquote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
wat klopt er dan niet volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.
Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
pfff, denk je dat ik klaar ben? dit was alleen nog de OP.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
+ mooi koppie..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Psssst... BE werkt het best als afkorting...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef OldJeller het volgende:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ho
Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Komen ze toch net te laatquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
eindelijkik wacht al jaren op deze tips
En je moet zeker ook nog jezelf blijven?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Wat vrouwen zoeken in een man:
[waslijst]
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor benquote:Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat klopt er dan niet volgens jou?
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van zequote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
Ik was wat vergeten inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Is knap zijn niet belangrijk?
zie je welquote:
Sorry, liedje van Art Garfunkel..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
uiterlijk: ja, goed verzorgd is wel zo prettig, maar een man hoeft echt zijn wenkbrauwen niet te epileren hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:
Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.
Het heeft een iets andere insteek, maar misschien steek je er nog wat van op: Mannen, zo werken zequote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze![]()
Ik was hier eerderquote:
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben
Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snelquote:
probeer gewoon zo min mogelijk en laat haar maar achter je reet aanlopen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
En dan is het versieren voorbij, en dan moet je het met de echte man zien te stellen...zware tegenvaller als de rest allemaal nep wasquote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
Ik had je hier wel min of meer verwachtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel![]()
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had je hier wel min of meer verwacht![]()
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[...]
Wat vrouwen zoeken in een man:
... hele lijst...
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik wilde je niet wegjagen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...![]()
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.
Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...![]()
Er is ook geen precies model, maar je kunt nog wel generaliseren wat vrouwen willen, dan hou je de opties open. Vrouwen die een spelletje met je spelen is maar eng, maar vrouwen verwachten wel dat er met hun gespeeld wordt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):
-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.
Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |