abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32331178
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!

Wat vrouwen zoeken in een man:

· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32331366
Tja, anders noem je even alle mogelijke karaktereigenschappen op en noem je jezelf vervolgens expert .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32331372
* Charisma.. (uitstraling) over het algemeen vrolijk, geen grafhoofd hebben.

Bij expertise op bepaalde gebieden zou ik eerder voor de sterren gaan.. even tov 8) doen en wat sterrenbeelden aanwijzen en over het ontstaan etc etc.. dan handlezen..
Maar ieder z'n voorkeur.
pi_32331420
- flinke rechtse hoek ( voor als de rest mislukt )
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_32331425
Dream on
  donderdag 17 november 2005 @ 00:08:48 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_32331429
Onvoorstelbaar zijn?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_32331473

Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 november 2005 @ 00:10:33 #8
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_32331481
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_32331515
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Monocultuur het volgende:
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Vaak is geld al genoeg
  donderdag 17 november 2005 @ 00:12:52 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331543
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:

Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
Ho

Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Vampire Romance O+
pi_32331561
eindelijk ik wacht al jaren op deze tips
pi_32331586
quote:

wat klopt er dan niet volgens jou?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:16:30 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331603
quote:

Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.

Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:18:13 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331653
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.

Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
Nee.

Wij leggen onze eisen en voorkeuren gewoon minder dwingend op
Vampire Romance O+
pi_32331673
quote:

pfff, denk je dat ik klaar ben? dit was alleen nog de OP.
al jullie rariteiten, raadsels en spelletjes gaan we hier verklaren.
pi_32331703
quote:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
  donderdag 17 november 2005 @ 00:20:06 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331705
Oe!
Ik kan niet wachten om morgen hier te kunnen lezen hoe ik in elkaar zit!

Kom maar op!
pi_32331723
als een vrouw aan d'r haar gaat zitten of dezelfde houding als jij aanneemt dan is het BINGO
pi_32331726
Is knap zijn niet belangrijk?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:20:57 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331735
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef OldJeller het volgende:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
pi_32331758
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ho

Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:21:52 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331762
Ah, ik heb zojuist m'n gebruiksaanwijzing voor mannen gevonden. Zal em even bijschaven en dan posten.
Vampire Romance O+
pi_32331781
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
eindelijk ik wacht al jaren op deze tips
Komen ze toch net te laat
  donderdag 17 november 2005 @ 00:23:58 #24
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32331824
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:

[waslijst]
En je moet zeker ook nog jezelf blijven?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32331848
Een man moet vooral een man zijn en jij beste TS hebt zojuist de man gecastreerd. Een man die niet naar vrouwen kijkt? Een man die het opvalt dat de vloer bij de kastjes kleurt? Een man die mijn hand wil lezen? Een man met exact dezelfde interesses als ik?
pi_32331849
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat klopt er dan niet volgens jou?
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben

Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:24:48 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331851
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren
Vampire Romance O+
pi_32331879
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32331901
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze
pi_32331917
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
pi_32331953
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Is knap zijn niet belangrijk?
Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:

Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.

Rijkdom, faam en exclusiviteit heb je natuurlijk niet zomaar in de hand.
Maar macht moet je breed zien, als je invloed kunt uitoefenen op vrienden, huisgenoten of anderen is dat ook een soort van macht en overtuigingskracht.

Uiterlijk: doe alles wat je kan! als je dik bent ga je op dieet! als je dom bent ga je leren! scheer je schaamhaar bij, was je 2x per dag, poets je tanden en tong, doe aftershave op je oren (voor als je praat in een disco of café!) epileer je wenkbrouwen, geen baard en snor, casual gekleed, etc etc.

Persoonlijkheid is het belangrijkste en de onderdelen daarvan zijn in de OP te lezen.
pi_32331982
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

zie je wel
pi_32332017
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
Sorry, liedje van Art Garfunkel..
Inderdaad niet echt een vergelijking om blij van te worden..
Maar je bent het dus met me eensch, wat dat betreft.. wat ik eerder meldde?
pi_32332029
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:

Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.
uiterlijk: ja, goed verzorgd is wel zo prettig, maar een man hoeft echt zijn wenkbrauwen niet te epileren hoor
persoonlijkheid is ook belangrijk, maar iedere vrouw valt toch ergens anders op? Daar kun je toch geen standaardlijst op los laten?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:31:25 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332032
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze
Het heeft een iets andere insteek, maar misschien steek je er nog wat van op: Mannen, zo werken ze
Vampire Romance O+
pi_32332044
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je wel
Ik was hier eerder
pi_32332046
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben

Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
pi_32332071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was hier eerder
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel
pi_32332087
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
probeer gewoon zo min mogelijk en laat haar maar achter je reet aanlopen.
pi_32332186
Als je goed bezig bent (bv gezellig aan het praten met haar niet wachten maar meteen om dat telefoonnummer of e-mail adres vragen, volgende week is ze er niet!)

Bij testen van haar kant (kritiek of opmerkingen over je) terugkaatsen, niet gaan huilen. Dus die muziek nog éventjes ietsie harder zetten als ze het herrie vindt. Teasen en dominant blijven dus.

Niet te vroeg gaan slijmen, je moet een beetje hard to get spelen en haar eerst helemaal gek van je maken. Als je gretig overkomt (zovan, ik zou het liefst NU volledig verkering met haar willen hebben) schrikt ze daarvan af. Dus alles wat zij geweldig vind hoef je echt ook niet echt geweldig te vinden, maar laat haar dan weten wat jij wel leuk vind qua bv muziek of iets dergelijks.

Laat je niet afschrikken door drama’s en spelletjes van haar kant, ze wil dan enkel aandacht. Ga er niet in mee maar praat met haar.

Onzeker zijn is een enorme turnoff, wees zeker van je zaak en ga er voor. Probeer niet cool te doen, want als je cool bent vind ze dat zelf wel uit.

Zeg dat je blij bent vrienden met haar te zijn (dit laat haar weten dat je haar waardeert maar ze wordt hier ook onzeker van, je laat merken dat je haar leuk vindt maar zegt iets anders)

Praat niet over je exen en vraag daar ook niet naar. Als je geen exen hebt hoef je dat ook niet te vermelden want dat komt niet goed over.
pi_32332193
quote:

[..]

En dan is het versieren voorbij, en dan moet je het met de echte man zien te stellen...zware tegenvaller als de rest allemaal nep was
pi_32332218
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel
Ik had je hier wel min of meer verwacht
pi_32332256
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had je hier wel min of meer verwacht
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...
  donderdag 17 november 2005 @ 00:38:53 #44
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_32332259
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[...]

... hele lijst...
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.

Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_32332331
quote:

[..]

Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):

-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.

Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
pi_32332334
Reageer niet te emotioneel. Als man word je nu eenmaal geacht emotioneel stabiel te zijn, dus ga niet huilen als ze dat ene nummer draaien.

Hak knopen door en neem initiatief: "Kom, we gaan naar een ander café!" niet "Wil je hier blijven of zullen we ergens anders naartoe gaan?" Ze zegt echt wel nee als ze persé wil blijven.
Doe dat ook zo met afspraakjes en data, ga accoord als je kan, maar altijd onder je eigen voorwaarden.

Geef haar nooit precies wat ze wil! Als ze verwacht dat je een kaartje stuurt stuur je iets anders.
pi_32332351
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gheheh touché. nou dan taai ik maar af...
Ik wilde je niet wegjagen hoor
Ik zit eigenlijk wel te wachten op een echte bijdrage met nog meer geweldige tips over hoe je met vrouwen om dient te gaan
pi_32332364
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.

Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...

LOL
pi_32332433
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):

-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.

Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
Er is ook geen precies model, maar je kunt nog wel generaliseren wat vrouwen willen, dan hou je de opties open. Vrouwen die een spelletje met je spelen is maar eng, maar vrouwen verwachten wel dat er met hun gespeeld wordt.

En wat is een kruiper precies?
pi_32332437
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.

(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')