abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32331178
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!

Wat vrouwen zoeken in een man:

· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32331366
Tja, anders noem je even alle mogelijke karaktereigenschappen op en noem je jezelf vervolgens expert .
I was an atheist until I realized I was God
pi_32331372
* Charisma.. (uitstraling) over het algemeen vrolijk, geen grafhoofd hebben.

Bij expertise op bepaalde gebieden zou ik eerder voor de sterren gaan.. even tov 8) doen en wat sterrenbeelden aanwijzen en over het ontstaan etc etc.. dan handlezen..
Maar ieder z'n voorkeur.
pi_32331420
- flinke rechtse hoek ( voor als de rest mislukt )
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_32331425
Dream on
  donderdag 17 november 2005 @ 00:08:48 #6
108312 stijgende_ster
Yeah Kællingebyvej!!!!
pi_32331429
Onvoorstelbaar zijn?
Lijstje: Daryll Ann - Weeps, Daryll Ann - Happy Traum, Maxïmo Park - Our Earthly Pleasures, The Fratellis - Costello Music, Moss - The Long Way Back, Kaiser Chiefs - Yours Truly, Angry Mob, Bette Serveert - Bare Stripped Naked
pi_32331473

Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 november 2005 @ 00:10:33 #8
111773 Monocultuur
3,68 Kills per Minute
pi_32331481
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Communism will be conquered with the help of God ...and a few marines.
pi_32331515
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Monocultuur het volgende:
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Vaak is geld al genoeg
  donderdag 17 november 2005 @ 00:12:52 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331543
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:

Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
Ho

Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Vampire Romance O+
pi_32331561
eindelijk ik wacht al jaren op deze tips
pi_32331586
quote:

wat klopt er dan niet volgens jou?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:16:30 #13
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331603
quote:

Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.

Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:18:13 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331653
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.

Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
Nee.

Wij leggen onze eisen en voorkeuren gewoon minder dwingend op
Vampire Romance O+
pi_32331673
quote:

pfff, denk je dat ik klaar ben? dit was alleen nog de OP.
al jullie rariteiten, raadsels en spelletjes gaan we hier verklaren.
pi_32331703
quote:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
  donderdag 17 november 2005 @ 00:20:06 #17
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331705
Oe!
Ik kan niet wachten om morgen hier te kunnen lezen hoe ik in elkaar zit!

Kom maar op!
pi_32331723
als een vrouw aan d'r haar gaat zitten of dezelfde houding als jij aanneemt dan is het BINGO
pi_32331726
Is knap zijn niet belangrijk?
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:20:57 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_32331735
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef OldJeller het volgende:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
pi_32331758
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Ho

Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:21:52 #22
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331762
Ah, ik heb zojuist m'n gebruiksaanwijzing voor mannen gevonden. Zal em even bijschaven en dan posten.
Vampire Romance O+
pi_32331781
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
eindelijk ik wacht al jaren op deze tips
Komen ze toch net te laat
  donderdag 17 november 2005 @ 00:23:58 #24
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_32331824
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:

[waslijst]
En je moet zeker ook nog jezelf blijven?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
pi_32331848
Een man moet vooral een man zijn en jij beste TS hebt zojuist de man gecastreerd. Een man die niet naar vrouwen kijkt? Een man die het opvalt dat de vloer bij de kastjes kleurt? Een man die mijn hand wil lezen? Een man met exact dezelfde interesses als ik?
pi_32331849
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat klopt er dan niet volgens jou?
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben

Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
  donderdag 17 november 2005 @ 00:24:48 #27
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32331851
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren
Vampire Romance O+
pi_32331879
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32331901
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:

[..]

Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze
pi_32331917
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
pi_32331953
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Is knap zijn niet belangrijk?
Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:

Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.

Rijkdom, faam en exclusiviteit heb je natuurlijk niet zomaar in de hand.
Maar macht moet je breed zien, als je invloed kunt uitoefenen op vrienden, huisgenoten of anderen is dat ook een soort van macht en overtuigingskracht.

Uiterlijk: doe alles wat je kan! als je dik bent ga je op dieet! als je dom bent ga je leren! scheer je schaamhaar bij, was je 2x per dag, poets je tanden en tong, doe aftershave op je oren (voor als je praat in een disco of café!) epileer je wenkbrouwen, geen baard en snor, casual gekleed, etc etc.

Persoonlijkheid is het belangrijkste en de onderdelen daarvan zijn in de OP te lezen.
pi_32331982
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:27 schreef miss_sly het volgende:

[..]

zie je wel
pi_32332017
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
Sorry, liedje van Art Garfunkel..
Inderdaad niet echt een vergelijking om blij van te worden..
Maar je bent het dus met me eensch, wat dat betreft.. wat ik eerder meldde?
pi_32332029
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:

Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.
uiterlijk: ja, goed verzorgd is wel zo prettig, maar een man hoeft echt zijn wenkbrauwen niet te epileren hoor
persoonlijkheid is ook belangrijk, maar iedere vrouw valt toch ergens anders op? Daar kun je toch geen standaardlijst op los laten?
  donderdag 17 november 2005 @ 00:31:25 #35
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332032
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze
Het heeft een iets andere insteek, maar misschien steek je er nog wat van op: Mannen, zo werken ze
Vampire Romance O+
pi_32332044
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

zie je wel
Ik was hier eerder
pi_32332046
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben

Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
pi_32332071
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik was hier eerder
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel
pi_32332087
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
probeer gewoon zo min mogelijk en laat haar maar achter je reet aanlopen.
pi_32332186
Als je goed bezig bent (bv gezellig aan het praten met haar niet wachten maar meteen om dat telefoonnummer of e-mail adres vragen, volgende week is ze er niet!)

Bij testen van haar kant (kritiek of opmerkingen over je) terugkaatsen, niet gaan huilen. Dus die muziek nog éventjes ietsie harder zetten als ze het herrie vindt. Teasen en dominant blijven dus.

Niet te vroeg gaan slijmen, je moet een beetje hard to get spelen en haar eerst helemaal gek van je maken. Als je gretig overkomt (zovan, ik zou het liefst NU volledig verkering met haar willen hebben) schrikt ze daarvan af. Dus alles wat zij geweldig vind hoef je echt ook niet echt geweldig te vinden, maar laat haar dan weten wat jij wel leuk vind qua bv muziek of iets dergelijks.

Laat je niet afschrikken door drama’s en spelletjes van haar kant, ze wil dan enkel aandacht. Ga er niet in mee maar praat met haar.

Onzeker zijn is een enorme turnoff, wees zeker van je zaak en ga er voor. Probeer niet cool te doen, want als je cool bent vind ze dat zelf wel uit.

Zeg dat je blij bent vrienden met haar te zijn (dit laat haar weten dat je haar waardeert maar ze wordt hier ook onzeker van, je laat merken dat je haar leuk vindt maar zegt iets anders)

Praat niet over je exen en vraag daar ook niet naar. Als je geen exen hebt hoef je dat ook niet te vermelden want dat komt niet goed over.
pi_32332193
quote:

[..]

En dan is het versieren voorbij, en dan moet je het met de echte man zien te stellen...zware tegenvaller als de rest allemaal nep was
pi_32332218
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel
Ik had je hier wel min of meer verwacht
pi_32332256
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik had je hier wel min of meer verwacht
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...
  donderdag 17 november 2005 @ 00:38:53 #44
93643 DumDaDum
We Have Unfinished Business
pi_32332259
quote:
[...]

... hele lijst...
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.

Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...

“I'm not touched but I'm aching to be”
— Heather Nova
| myHiFi | myMusic | Chuck Norris
pi_32332331
quote:

[..]

Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):

-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.

Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
pi_32332334
Reageer niet te emotioneel. Als man word je nu eenmaal geacht emotioneel stabiel te zijn, dus ga niet huilen als ze dat ene nummer draaien.

Hak knopen door en neem initiatief: "Kom, we gaan naar een ander café!" niet "Wil je hier blijven of zullen we ergens anders naartoe gaan?" Ze zegt echt wel nee als ze persé wil blijven.
Doe dat ook zo met afspraakjes en data, ga accoord als je kan, maar altijd onder je eigen voorwaarden.

Geef haar nooit precies wat ze wil! Als ze verwacht dat je een kaartje stuurt stuur je iets anders.
pi_32332351
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

gheheh touché. nou dan taai ik maar af...
Ik wilde je niet wegjagen hoor
Ik zit eigenlijk wel te wachten op een echte bijdrage met nog meer geweldige tips over hoe je met vrouwen om dient te gaan
pi_32332364
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef DumDaDum het volgende:

[..]

Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.

Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...

LOL
pi_32332433
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):

-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.

Er is ook geen precies model, maar je kunt nog wel generaliseren wat vrouwen willen, dan hou je de opties open. Vrouwen die een spelletje met je spelen is maar eng, maar vrouwen verwachten wel dat er met hun gespeeld wordt.

En wat is een kruiper precies?
pi_32332437
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.

(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
pi_32332454
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.

(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
bij een date is er al geen sprake meer van versieren.
pi_32332476
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessant

een kruiper ook niet, overigens
pi_32332495
weer een tip: beëindig een telefoongesprek of ontmoeting (of msn, wat je wil) zoveel mogelijk zelf. je hebt namelijk een leven en je hebt veel dingen te doen. geef haar even alle aandacht en laat haar weer achter, ze wil meeer en meeer!
pi_32332497
Ik vind dat dit linkje hier wel thuishoort
Mannen, zo werken ze
pi_32332507
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

En wat is een kruiper precies?
Een watje, een 'wat-jij-wilt' type.
Hij laat zich vanalles welgevallen en gaat ver om maar in de smaak van zijn object van affectie te valen.
En: hij laat dit blijken. Vrouwen ruiken dat. Vrouwen gaan daar misbruik van maken later, of knappen op je af en willen niets met je behalve dan misschien 'vrienden blijven'.
pi_32332529
quote:

Samen wellicht wat betalen?
pi_32332567
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessant

een kruiper ook niet, overigens
als je niet kunt generaliseren heeft niemand iets aan mijn tips.
ik zie je alleen maar algemene opmerkingen maken terwijl de info die ik geef echt niet zover van waarheid afstaat.
ik schets het beeld van de prins op het witte paard, als je een tijdje bezig bent met een meisje kom je er bij beiden achter wat je wil en leuk vind. om af te tasten en te beginnen en je weet niet wat je moet doen zijn dit nuttig concrete dingen die je als middellijn kunt zien.
pi_32332576
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:48 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Samen wellicht wat betalen?
Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.
Gentleman zijn is niets mis mee, daar scoor je altijd mee bij de vrouwen, behalve de tuinbroek-feministen dan misschien.

Maar zoalshetis heeft wel gelijk, je bent op dat moment het versierstadium al voorbij.
pi_32332619
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.
Gentleman zijn is niets mis mee, daar scoor je altijd mee bij de vrouwen, behalve de tuinbroek-feministen dan misschien.
Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.
pi_32332620
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

bij een date is er al geen sprake meer van versieren.
natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?
pi_32332628
quote:

dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
Je hebt klaarblijkelijk een beroerde smaak!
pi_32332635
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?
verkering joh... ik dacht eerst ff lekker neuken en dan zien we wel verder.
pi_32332647
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ware liefde
pi_32332678
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.
pi_32332719
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.
ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.
pi_32332775
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen
pi_32332824
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.
alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.

veel gasten zijn gewoonweg te lief en weten niet goed hoe ze zich anders moeten gedragen als ze iemand leuk vinden. het ligt natuurlijk voor de hand enorm te gaan slijmen om leuk gevonden te worden.
hard to get spelen, teasen, dominant zijn, keuzes maken, etc zijn dingen die ik bv echt heb moeten leren.
pi_32332859
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen
die rekening is gewoon duidelijke zaak, die betaalt de man als je uit eten gaat. dat delen is toch zo'n onzin. dat vraag je toch niet. en als ze het aanbied geef je die flap gewoon snel aan de ober.
als je daarna nog wat gaat drinken laat je haar toch gewoon een drankje voor je kopen.
pi_32332880
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.

veel gasten zijn gewoonweg te lief en weten niet goed hoe ze zich anders moeten gedragen als ze iemand leuk vinden. het ligt natuurlijk voor de hand enorm te gaan slijmen om leuk gevonden te worden.
hard to get spelen, teasen, dominant zijn, keuzes maken, etc zijn dingen die ik bv echt heb moeten leren.
Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?
pi_32332884
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Al betaal ik wel liever dan er voor me laat betalen. Ik geef het op, je hebt gelijk.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:05:17 #71
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32332889
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.

En dan denk ik toch bij mezelf: Nick... kap daar nou es mee.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32332928
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.

Ja, jij miste nog in dit topic
  donderdag 17 november 2005 @ 01:07:12 #73
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32332932
quote:

old habits he?
Vampire Romance O+
pi_32332949
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?
ik weet het wel zeker.
pi_32332963
quote:

Waarop Dick zegt, sorry Nick dat is de aard van mijn beestje
pi_32332976
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:07 schreef MouseOver het volgende:

[..]

old habits he?
funny habits
pi_32332984
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:08 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

ik weet het wel zeker.
Je komt op mij nogal onbeholpen over
pi_32333004
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je komt op mij nogal onbeholpen triest over
pi_32333023
Anyway, heren, het was gezellig, ik heb weer heerlijk gelachen

Maar nu ga ik slapen
pi_32333025
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
pi_32333034
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:

[..]

Je komt op mij nogal onbeholpen over
Kan je versieren niet leren?
pi_32333041
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattig
pi_32333053
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, heren, het was gezellig, ik heb weer heerlijk gelachen

Maar nu ga ik slapen
slaap zacht.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:13:19 #84
106776 Nickthedick
pi_32333054
Maar even serieus, en ik heb dit ook al vaker gezegd: je moet nooit vanaf het begin al direct naar een relatie toewerken. Zorg gewoon eerst dat je haar in bed krijgt, daarna zie je wel verder.
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_32333064
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

niet van ts denk ik.
pi_32333072
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:13 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niet van ts denk ik.
Dat weet ik wel zeker
pi_32333073
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

natuurlijk wel.
in de esquire staat nu ook een cool artikel over een gast die twee jaar in een genootschap van versierders heeft rondgelopen om zo alle kneepjes van het vak te leren.
toen hij eens britney spears moest interviewen gaf ze enorm suffe antwoorden en was totaal niet geïnteresseerd, tot hij zijn kennis op haar losliet. echt mooi om te lezen hoe hij dat doet en erg leerzaam.
pi_32333092
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattig
lol!
pi_32333130
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
Ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zit
pi_32333152
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:

[..]

ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zit
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
pi_32333160
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
pi_32333179
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

Projectie
pi_32333199
kom op ts. laat het versieren maar aan de echte mannen over en kijk vooral nog heel lang, heel goed hoe ze het doen.
pi_32333264
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
kom op ts. laat het versieren maar aan de echte mannen over en kijk vooral nog heel lang, heel goed hoe ze het doen.
wat een kutopmerking.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:24:35 #95
106776 Nickthedick
pi_32333278
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken zodat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk zijn.
pi_32333297
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat een kutopmerking.
ok dan, maar je maakt hier geen goede versierindruk op mij. je komt eerder over als een geil hondje dat for the sake of een relatie net doet of ie niet geil is.
pi_32333307
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken totdat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk worden.
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".
  donderdag 17 november 2005 @ 01:27:14 #98
106776 Nickthedick
pi_32333311
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".
Bijvoorbeeld
pi_32333331
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ok dan, maar je maakt hier geen goede versierindruk op mij. je komt eerder over als een geil hondje dat for the sake of een relatie net doet of ie niet geil is.
wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een must.
pi_32333340
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:23 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wat een kutopmerking.
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
  donderdag 17 november 2005 @ 01:29:12 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333349
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een pré.
het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
pi_32333355
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
Ook jij hebt een indrukwekkend projecterend vermogen. Bravo.
pi_32333356
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

het ligt niet aan hem of mij, maar aan jou. sorry.
pi_32333361
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken zodat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk zijn.
Waarom worden ze dan afhankelijk?
pi_32333373
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
ja, is waar, heb het ge-edit.
pi_32333391
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.
pi_32333412
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handig
  donderdag 17 november 2005 @ 01:33:12 #108
106776 Nickthedick
pi_32333417
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.

Kom op psycholoogje, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:33:55 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333430
nogmaals probeer gewoon zo min mogelijk en doe zoveel mogelijk wat je zou doen als je geen vrouw voor je hebt die je leuk vindt (lees: graag wil neuken)
  donderdag 17 november 2005 @ 01:34:50 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333444
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handig
ja en die mensen zullen uit bladen allerlei versiertips halen. the horror, voor hen. maar meer vleesch voor mij denk ik dan.
pi_32333453
hier loopt al een topic of wat over
pi_32333527
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.

Kom op psycholoogje, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen.
Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou worden
  donderdag 17 november 2005 @ 01:45:16 #113
106776 Nickthedick
pi_32333557
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou worden
Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:45:52 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333564
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.
die verdienen niet beter.
pi_32333631
maar de vraag is natuurlijk wat vinden (de ohzo zelfbewuste) vrouwen dan wel zitten?

Of weten ze het zelf eigenlijk ook niet, ja die klik hè
'The Less you know, The more you believe'
pi_32333862
Wow vent, dit is echt geweldig, helemaal top gewoon, hier kan ik zeker iets mee, hoe kom je aan al deze wijsheden?
pi_32334144
quote:
Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.

Mee naar huis fietsen is natuurlijk wat anders. Dat is leuk, gezellig en netjes.
pi_32334561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:31 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.
Je vond toch al dat vrouwen teveel aandacht vroegen, en nu ga je je dusdanig gedragen dat ze nog meer aandacht vraagt....logisch.
pi_32334665
Ik mis hier dat hij goed in bed moet zijn.
pi_32334719
quote:

Het klopt imo wel redelijk. Alleen kom je er niet met alleen dat lijstje.
pi_32334774
Zolang je onder hormoongestuurde pubers valt zijn die lijstjes kansloos
Je bent dan geenszins in staat op wat voor wijze dan ook een bewuste reeele keuze te maken
Enfin, toch wel schattig evengoed, de wil is er in ieder geval
pi_32335424
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zolang je onder hormoongestuurde pubers valt zijn die lijstjes kansloos
Je bent dan geenszins in staat op wat voor wijze dan ook een bewuste reeele keuze te maken
Enfin, toch wel schattig evengoed, de wil is er in ieder geval
Juist de enorme wil die er uit spreekt is bijzonder onaantrekkelijk
pi_32335698
Ik werk zo: wees lief voor mij en ik ben lief terug.

En wat ik in een man zoek:

Een beetje pit, een goed karakter en als het een beetje mee zit mag ie ook aardig om te zien zijn.

Lekker simpel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32336165
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:31 schreef Ripley het volgende:
Een beetje pit, een goed karakter en als het een beetje mee zit mag ie ook aardig om te zien zijn.
Een beetje pit? Brad Pitt zul je bedoelen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_32336352
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.

Mee naar huis fietsen is natuurlijk wat anders. Dat is leuk, gezellig en netjes.

Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen. Een klein gebaar en het is een principe kwestie. Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32336448
quote:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.

· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
er staat alleen wat vrouwen zoeken in een man....
de TT klopt niet.. want we weten nu nog steeds niet hoe vrouwen werken
─_(º.0)_/─
pi_32336776
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Maar dat zijn dan ook hele studies.
pi_32336861
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Zouden ze het zelf wel weten dan?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32336946
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
─_(º.0)_/─
pi_32337023
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.

Shit, was dat geen citaat van Oscar Wilde, zelf een homo, wat weet hij er eigenlijk van.
pi_32337085
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.

Shit, was dat geen citaat van Oscar Wilde, zelf een homo, wat weet hij er eigenlijk van.
Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.
pi_32337173
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:

Overigens weet ik zélf (vrouw, 31 jaar, (veel) langdurige, kortdurige, plezante, minder plezante relaties achter de rug) niet eens wat ik in een man zoek
Can't Sing But I've Got Soul
pi_32337217
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.
Het enige dat we gemeen hebben is dat we allebei tot de homo sapiens behoren. We eten, slapen, drinken, lachen, voelen ons op gezette tijden klote en planten ons voort. Daar houden de overeenkomsten tussen man en vrouw wel zo ongeveer op. Verschillen zijn er legio. Zo poepen mannen wel en vrouwen niet, om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast huilen mannen nooit en vrouwen heel de dag door, ook al zo'n kenmerkend verschil. Nee, we zullen elkaar wel nooit helemaal begrijpen.

Sorry, ik moet studeren en dan word ik altijd melig.
pi_32337297
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
stupidity has become as common as common sense was before
pi_32337334
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
Inderdaad. Acceptatie is de helft van de oplossing.

Man, man, wat bazel ik toch weer..
pi_32337398
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het valt trouwens reuze mee hoor. Zowel mannen als vrouwen zijn behoorlijk voorspelbaar, zolang je maar oog hebt voor alles wat meespeelt.
pi_32337526
Zit er geen verschil in voorspel en snappen wat iemand echt wil? en oog hebben voor alles wat meespeelt, dat gaat de meeste echt niet lukken toch?
pi_32337570
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er geen verschil in voorspel en snappen wat iemand echt wil?
Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.
quote:
en oog hebben voor alles wat meespeelt, dat gaat de meeste echt niet lukken toch?
Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.
pi_32337673
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.
[..]

Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.
Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook
pi_32337788
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook
Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.

Al ontbreekt het sommige mannen inderdaad aan inlevingsvermogen, dat dan weer wel..
pi_32337926
laat haar duidelijk weten dat ze totaal ongelangrijk voor je is, maar dat je toch af en toe vriendelijk tegen haar doet omdat je nu eenmaal een filantroop/generally easy going nice guy bent. Verder haar af en toe laten merken dat je op totaal andere types valt, incl. openlijk flirten met vage vriendinnen en geile voorbijgangerinnen etc.

Als ze je leuk vindt gaat ze dat vazelf wel op 1 of andere manier duidelijk maken. Dan snel en doortastend toeslaan en de lady is yours. Als ze er na afloop naar vraagt was je de totale onschuld en had je haar tot het moment dat "het" gebeurde alleen als een gewone vriendin gezein.

Niet dat dat altijd werkt ofzo maar zo ben ik aan mn vriendinnen gekomen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_32337988
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.

Al ontbreekt het sommige mannen inderdaad aan inlevingsvermogen, dat dan weer wel..
Ja, dat maakt dus die mooie momenten, het deel dat je voor elkaar open staat
pi_32338537
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zo zit een man nu eenmaal niet in elkaar, als we genoegen hadden genomen met het feit dat we dingen niet snappen dan hadden we nu nog in ons berenvel rondgelopen. Er is dus een enorme drang om alles te doorgronden. Ook vrouwen.

Probleem is denk ik alleen dat er bij de vrouw geen rationele, maar een emotionele, manier van denken aan te grondslag ligt, dat maakt het zo onmogelijke opgave.

Verder is het versieren een kwestie van list en bedrog, haar/hem doen laten geloven dat je dit betn, dat je dat bent, dat hij/ze dit is, dat hij/ze dat is, of juist niet. Niet zo gek dat vele relaties stuklopen zodra de ware ik (aan beide kanten) naarboven komt.
pi_32338740
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Probleem is denk ik alleen dat er bij de vrouw geen rationele, maar een emotionele, manier van denken aan te grondslag ligt, dat maakt het zo onmogelijke opgave.
Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..
  donderdag 17 november 2005 @ 11:52:18 #145
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32338881
gaan jullie ook nog een mooie praktische gebruiksaanwijzing schrijven waar de heeren iets aan hebben?
Vampire Romance O+
pi_32339207
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef MouseOver het volgende:
gaan jullie ook nog een mooie praktische gebruiksaanwijzing schrijven waar de heeren iets aan hebben?
Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraag
pi_32339232
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraag
Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.

En idd, op een forum nogal nutteloos.
pi_32339314
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.

Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
pi_32339370
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
Gezien de kwalificaties die ik krijg een heel breed spectrum beslaan zou dat best kunnen.. Maar dan leren ze dat maar, is goed voor hun ontwikkeling.
  donderdag 17 november 2005 @ 12:14:07 #150
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32339397
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.
Vampire Romance O+
pi_32339398
ik denk dat mensen gewoon verschillen, niet beperkt tot het sexe-verschil. in dit topic worden bepaalde zaken waarover iemand mogelijk onzeker zou kunnen zijn verpakt als eis van de andere partij
pi_32339534
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef MouseOver het volgende:

[..]

[..]

Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.
Maar ik ben werkelijk niet zo moeilijjk
Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijn alleen gaat stappen...wat nog meer?
pi_32339557
Zo makkelijk als Syl ben ik dan weer niet, maar onbegrijpelijk ook weer niet.
pi_32339566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat mensen gewoon verschillen, niet beperkt tot het sexe-verschil. in dit topic worden bepaalde zaken waarover iemand mogelijk onzeker zou kunnen zijn verpakt als eis van de andere partij
Mja, dat vind ik van beide topics: het is zo generaliserend en er bestaat neit zoiets als de vrouw of de man
pi_32339589
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Zo makkelijk als Syl ben ik dan weer niet
waarom niet ?
  donderdag 17 november 2005 @ 12:21:23 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32339618
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijn alleen gaat stappen...wat nog meer?
en die pijpbeurt 's ochtends?

Nee, volgens mij ben je met dit soort dingen idd niet zo'n prototype vrouw. Wat op zich jammer is, want zo'n algemeen bruikbaar lijstje was toch wel handig geweest.

Voor andere mannen dan, ik begrijp jullie natuurlijk volkomen
Vampire Romance O+
pi_32339658
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarom niet ?
Ik ben niet altijd even rationeel, hormoontoestanden kan ik keilabiel van worden, in houd niet van auto's, maar wel van shoppen, en ik kan soms heel snel onzeker worden.

Maar voor de rest ben ik makkelijk hoor.
pi_32339674
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

en die pijpbeurt 's ochtends?
Ja, ik ga hier niet alles vertellen
quote:
Nee, volgens mij ben je met dit soort dingen idd niet zo'n prototype vrouw. Wat op zich jammer is, want zo'n algemeen bruikbaar lijstje was toch wel handig geweest.
Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekeken
Ik hou ook niet van spelletjes en subtiel zijn, ik ben zelf ook duidelijk en direct en verwacht dat ook terug, bijvoorbeeld. Dat is veel gemakkelijk en scheelt ene hoop tijd en ellende
quote:
Voor andere mannen dan, ik begrijp jullie natuurlijk volkomen
Uiteraard
pi_32339779
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?
oftewel...drink je ook bier?
─_(º.0)_/─
pi_32339781
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef miss_sly het volgende:

Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekeken
Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.
quote:
Ik hou ook niet van spelletjes en subtiel zijn, ik ben zelf ook duidelijk en direct en verwacht dat ook terug, bijvoorbeeld. Dat is veel gemakkelijk en scheelt ene hoop tijd en ellende
Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..
pi_32339878
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..
zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezen
Dat een emotie herleidbaar is maakt het nog niet rationeel.
pi_32339934
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef vamos1 het volgende:

[..]

weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?
oftewel...drink je ook bier?
Ik drink graag bier
En ik vind American Football en geweldige sport
pi_32339975
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:29 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezen
Dat een emotie herleidbaar is maakt het nog niet rationeel.
Dat bedacht ik me ook net nadat ik het gepost had.. Voor mij is het misschien logisch, maar voor een rationeler wezen misschien totaal niet..
  donderdag 17 november 2005 @ 12:33:34 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32340010
ik vind de emoties van een vrouw vaak makkelijk te volgen.
pi_32340047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
En zie, zien jullie wel dat het helemaal niet zo ingewikkeld is?
pi_32340052
quote:
Zeker nog nooit ruzie gehad met een zwangere vrouw?
pi_32340095
quote:
en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?
pi_32340297
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?
Simpel,

Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijven Goudgeld!!!!
pi_32340316
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Simpel,

Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijven Goudgeld!!!!
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
  donderdag 17 november 2005 @ 12:47:27 #170
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32340416
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Simpel,

Vampire Romance O+
pi_32340717
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.
Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!
quote:
Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..
Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.
pi_32340956
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:

Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!
Maarja, het zeggen doe je nog niks mee.
quote:
Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.
Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.
pi_32340981
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:

Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.
Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptisch
pi_32341115
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptisch
Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.

Jiij begrijpt me toch wel? Toch?
pi_32341247
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.
Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregels
pi_32341300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregels
Het spelletje is vaak eenzijdig.
pi_32341362
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het spelletje is vaak eenzijdig.
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341369
Wat schaap zegt: het nadeel van in de vorm van spelletjes te werk gaan, is dat je beiden de spelregels moet kennen. Indien je beiden andere ideeen hebt over de spelregels, heb je al een probleem. Als je gewoon duidelijk zegt wat je denkt, wilt en voelt, is dat zeker duidelijk.
pi_32341428
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Nee, gewoon geen spelletje spelen.
Maar mannen dus ook niet: niet interessant en afstandeiljk doen omdat het beter zou scoren enzo. Doe maar gewoon, het onderhouden van goede relaties op allerlei fronten is al moeilijk genoeg zonder dat er spelletjes worden gespeeld.
pi_32341440
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Wat schaap zegt: het nadeel van in de vorm van spelletjes te werk gaan, is dat je beiden de spelregels moet kennen. Indien je beiden andere ideeen hebt over de spelregels, heb je al een probleem. Als je gewoon duidelijk zegt wat je denkt, wilt en voelt, is dat zeker duidelijk.
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
pi_32341465
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
  donderdag 17 november 2005 @ 13:28:23 #182
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32341470
quote:

[..]

idd, schiet niet op. Trouwens, de mannelijke variant ervan -playen- wordt ook knap onfatsoenlijk gevonden, dus hierin mag je je ook best wat beperken. of gewoon niet miepen als je zelf eens het slachtoffer wordt, dat mag ook natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_32341476
quote:

[..]

Op dat gebied speel ik overigens weinig spelletjes, maar laat ik (vrij) duidelijk merken wat ik denk en voel.. Op dat gebied is dat vaak genoeg.
pi_32341492
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
pi_32341664
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341697
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Dat kan inderdaad allemaal. En aangezien we niet aan spelletjes doen, kan hij me dat gewoon vertellen
pi_32341742
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Jahoor. Als ik iets 'moeilijks' probeer duidelijk te maken verwacht ik niet dat iemand het direct oppikt. Na een week ofzo mag het dan echter weer wel.
pi_32341780
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
pi_32341834
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Maar je bent wel lief, hoor
  donderdag 17 november 2005 @ 13:40:20 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32341861
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende

Voor de rest heb je vrienden enzo
pi_32341866
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
dan doe ik mee
burgerweeshuis
pi_32341926
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:

neuqen?
pi_32341936
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar je bent wel lief, hoor
pi_32341970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

dan doe ik mee
Ok, dat scheelt.
pi_32342504
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
over het algemeen ben ik vrouwonvriendelijk als de kolere....
maar als het erop aankomt ben ik heel gevoelig en misschien soms zelfs over-emotioneel
maar of dat nou zo goed is
─_(º.0)_/─
  donderdag 17 november 2005 @ 14:11:23 #196
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_32342763
Kom op mannen, zo moeilijk is het toch niet? Het enige wat je hoeft te doen is te laten zien dat jij bijzonder genoeg bent om bij haar te horen, dat is andersom toch ook zo? Waarom kies je 1 meisje uit de 200 in een discotheek? Is zij bijzonderder dan al die anderen? Ik mag het hopen... Andersom moet een meisje/vrouw ook inzien dat jij dat bent voor haar. Hoe je dat doet... tja dat hangt heel erg van de vrouw af, maar wat heb je te bieden, laat dat zien!
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_32342766
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

dan leg je het uit lijkt me
pi_32342820
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan leg je het uit lijkt me
Dan blijft het dus een ..

pi_32342834
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...

Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32342855
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

dan is het de verkeerde partner lijkt me. als er dan een spelletje voor nodig is om het wel duidelijk te maken verwacht ik nu een concreet voorbeeld van zo'n situatie.

R&P > WFL
pi_32342876
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
pi_32342924
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...

Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
pi_32342947
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
pi_32342986
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
pi_32343040
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
pi_32343070
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
pi_32343139
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..

[ Bericht 9% gewijzigd door Alicey op 17-11-2005 14:47:05 ]
pi_32343890
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:06 schreef Avani het volgende:
Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen.
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.

Verder heeft het niets te maken met niet iets voor de ander over hebben, maar meer met het onbelangrijk achten van geld. De ene keer betaalt de een, de andere keer betaalt de ander, en verder heb je gewoon plezier. Waarbij dit natuurlijk geen afspraak is maar meer iets dat voortvloeit uit aardig zijn voor elkaar. Zo doe je dat met vrienden/vriendinnen onder elkaar net zo goed als je uit gaat, dus waarom niet in een relatie. Geld is maar een middel.
quote:
Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald. Het zegt dus helemaal niets, als de man de drankjes betaald, maar past wel in het klassieke 'Doornroosje'-beeld dat veel vrouwen hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steijn op 17-11-2005 15:04:28 ]
pi_32343925
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
pi_32344097
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.
pi_32349312
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.
ik heb echt geen idee.
pi_32349389
ik denk dat het belangrijk is dat je een beetje gemengde signalen afgeeft.
zo wordt ze iets onzeker en gaat ze meer haar best voor je doen.
misschien omdat dat mysterieus overkomt ofzo?
  Moderator / Redactie FP donderdag 17 november 2005 @ 18:22:50 #213
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_32350198
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik drink graag bier
En ik vind American Football en geweldige sport
stap daar meteen vanaf en ga ijshockey kijken
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
  FOK!fotograaf vrijdag 18 november 2005 @ 19:15:06 #214
13368 NiGeLaToR
pi_32380800
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:

[..]

Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.

Verder heeft het niets te maken met niet iets voor de ander over hebben, maar meer met het onbelangrijk achten van geld. De ene keer betaalt de een, de andere keer betaalt de ander, en verder heb je gewoon plezier. Waarbij dit natuurlijk geen afspraak is maar meer iets dat voortvloeit uit aardig zijn voor elkaar. Zo doe je dat met vrienden/vriendinnen onder elkaar net zo goed als je uit gaat, dus waarom niet in een relatie. Geld is maar een middel.
De geld kwestie is het klassieke 'de man trekt de kar' verhaal, waar sommige vrouwen misschien toch naar op zoek zijn. Dus mannen, zoek je een huisvrouwtje, bied haar een drankje aan, zo niet, laat haar zelf dokken
Weer zo'n regel die vast niet werkt.
quote:
Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald. Het zegt dus helemaal niets, als de man de drankjes betaald, maar past wel in het klassieke 'Doornroosje'-beeld dat veel vrouwen hebben.
Doorndoosje krijg je daar van
Het is uiteindelijk een combinatie van aantrekking, timing, situatie, de klik, de vonk, chemie, en ga zo maar door of het wat wordt of niet. We zijn zo ver dat het iets met feronomen te maken heeft, dus blijkbaar moet je je een klein beetje fris houden en verder... tjah, probeer niet te hard en luister vooral niet naar je vrienden en studeer al helemaal geen openingszinnen in

Maar, nu doe ik het ook, dus luister ook niet naar mij!
pi_43913387
Mighty-myte bij mij werkt het hoor, zou zo met je meegaan.
pi_43913907
"Schat..... ik............... (boos gezicht) nee laat ook maar..."
- "Wat is er?"
"Niks "
- "Wat is er dan?"
"Ni-hi-ks!!"

En dan geen seks..
pi_43916049
Klinkt bijna precies als mijn vader, alleen dat goed in bed zijn weet ik niet en WIL ik ook niet weten. Voor de dames hier , ik mag mijn stiefmoeder totaal niet , dus doe je best .

edit* nog even een foto van de man in kwestie ;

[ Bericht 14% gewijzigd door TROUBLESOME96 op 26-11-2006 22:20:21 ]
When thugz cry
pi_43945129
Over het algemeen geldt volgens het lijstje alleen charme en humor. En een leuke uitstraling, aantrekkelijk enzo.
Maar de rest van het lijstje is voor mij niet belangrijk. Zo vol eisen zit ik ook weer niet.
pi_43945853
quote:
Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
Klinkt bijna precies als mijn vader, alleen dat goed in bed zijn weet ik niet en WIL ik ook niet weten. Voor de dames hier , ik mag mijn stiefmoeder totaal niet , dus doe je best .

edit* nog even een foto van de man in kwestie ;

[afbeelding]
Wtf?
pi_43951659
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:

stoer doen is ook een afknapper...

dit is alleen voor mannen voor behouden... doe ff lief en onschuldig ja?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:02:10 #222
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_43951735

Ik ga hem dat meteen vertellen !

.

.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43951767
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef ondeugend het volgende:

.

.
  dinsdag 28 november 2006 @ 02:06:33 #224
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_43951772
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:05 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ow reactie op de OP.
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_43951966
quote:
Op dinsdag 28 november 2006 02:02 schreef ondeugend het volgende:

.

.
quote:

-lijst
Hij heeft deze lijst niet?
pi_43952048
Als je en vrouw op een voetstuk plaatst en haar wil beschermen van alle drukte, ben je een macho.
Als je thuisblijft en het huishouden doet ben je een watje.
Als je te hard werkt is er nooit tijd voor haar.
Als je niet hard genoeg werkt ben je een schooier.

Als ze een saaie job heeft die slecht betaalt, is het uitbuiting
Als jij een saaie job hebt die slecht betaalt, moet je uit je luie zetel komen en iets beters zoeken.

Als je voor haar gepromoveerd wordt, is het favoritisme
Als zij voor jou gepromoveerd wordt, zijn het gelijke kansen.

Als je haar zegt hoe goed ze er uitziet, zijn het ongewenste intimiteiten.
Als je niets zegt is het mannelijke onverschilligheid

Als je huilt ben je zwak.
Als je niet huilt ben je ongevoelig.

Als je een beslissing neemt zonder haar iets te vragen, apprecieer je haar mening niet.
Als zij een beslissing neemt zonder jou iets te vragen, is ze een vrije vrouw.

Als je haar vraagt om iets te doen dat ze niet graag doet, ben je bazig.
Als zij het een jou vraagt is het een gunst.

Als je houdt van vrouwelijke vormen en sexy ondergoed, ben je pervers.
Als je daar niet van houdt, ben je homo.

Als je ervan houdt dat een vrouw haar benen scheert en in vorm blijft, ben je een sexist.
Anders ben je niet romantisch.

Als je jezelf in vorm wil houden, ben je ijdel.
Anders ben je slordig.

Als je haar bloemen koopt, wil je iets van haar.
Als je het niet doet denk je niet aan haar.

Als je trots bent op wat je bereikt hebt, ben je een dikkenek.
Als je dat niet bent, heb je geen ambitie.

Als ze hoofdpijn heeft, is ze moe. Als jij hoofdpijn hebt, hou je niet meer van haar.

Als je te vaak wil, ben je over-sekst.
Anders is er iemand anders.

of zo iets
pi_43958688
Lol!

Maar tis wel waar!
  zaterdag 2 december 2006 @ 16:34:52 #228
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_44081570
Het lijstje van het begin valt imo met een zin onderuit te halen

De ene vrouw is de andere niet

tadaa
pi_44081972
Ik heb deze naam al een aantal keer laten vallen hier op R&P maar nog nooit een reactie op gehad.

So...

Here goes nothing: David Deangle - "Double your dating" voor zeer concrete tips.

Jin
You live in my reality
  zaterdag 2 december 2006 @ 20:10:59 #230
121713 ThaGuitarmaistro
Muzikaal hoogstandje
pi_44086907
Gewoon in gedachte houden: Ik ben meer waard dan een vrouw....

Vaak zijn we dat ook, maar dat vergeten de meeste mannen nog wel eens.
pi_44094964
[me]checkt even aan de hand van deze lijst of zijn vriendin een goeie keus heeft gemaakt[/me]
quote:

· Humor (geen moppen vertellen) nee
· Intelligentie Yep
· Opleidingsniveau HBO en universiteit
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.) Nope, mijn vriendin koopt m'n kleren
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden Nope, we willen allebei dominant zijn
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!) Klein beetje
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past) Nope
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid) Heel klein beetje
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is) Nope, ik kan slecht toneel spelen
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours) Noodgedwongen niet, vriendin zit in een rolstoel, dus deze vraag telt niet
· Agressie (als in passie) Nope, alleen agressie van woede
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen) Yep
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig) Nope]
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen) Ik doe ALSOF ik andere vrouwen niet zie
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.) Op z'n tijd
· Charme (tja…) Charme...........wat is dat?????
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig) Nope
· Expert in bed Yep, neuken????
[me]komt tot de conclusie dat z'n vriendin de verkeerde vriend gekozen heeft[/me]
pi_44168550
En waarom lijkt het zo dat als je een relatie hebt, juist veel vrouwen dat ruiken ofzo? Vinden ze je dan juist interessant?
Natuurlijk vooral als het even niet zo lekker gaat met je partner. Dat valt me nu gewoon op, want toen ik een jaar vrijgezel was moest ik het altijd zelf doen, ze spraken me lang zo vaak niet aan in het dagelijks leven en zeker niet op m'n werk. Maar nu ben ik dus bezet en zeggen ze weleens letterlijk "ik vind je leuk" of een onbekende die na 1 simpel gesprek op straat voor een winkel je nummer al vraagt.. Je laat merken geen interesse te hebben en mevrouw dringt zich juist nog meer op.

Zou dat komen door je uitstraling? Lach ik dan te vriendelijk? moet je nors kijken? Als je bezet bent kom je missch zelfverzekerder over omdat je je gelukkig voelt? Denken ze dan juist dat je opzoek bent?
pi_44168711
quote:

· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Charme (tja…)
· Expert in bed
Vrouwen willen verliefd worden, zwijmelen en dan neuken
Het grote risicio van dronken barmannen, is dat ze dubbel schrijven.
  dinsdag 5 december 2006 @ 18:17:14 #234
38316 BoomSmurf
pi_44169343
quote:
Op zaterdag 2 december 2006 16:53 schreef Jinkens het volgende:
Ik heb deze naam al een aantal keer laten vallen hier op R&P maar nog nooit een reactie op gehad.

So...

Here goes nothing: David Deangle - "Double your dating" voor zeer concrete tips.

Jin
David D'Angelo

zo beter?
Am-Ende! | Tree huggin' hippiesmurf | Ik doe niet aan zelf avatars maken, dus ik jat de jouwe! Elke refresh een andere.
BoomSmurf's Avatar Plagiaat Pleger Pagina Gallery Dinges v1.0!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')