abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 17 november 2005 @ 01:29:12 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333349
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een pré.
het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32333355
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
Ook jij hebt een indrukwekkend projecterend vermogen. Bravo.
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_32333356
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:

[..]

zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
het ligt niet aan hem of mij, maar aan jou. sorry.
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
pi_32333361
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken zodat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk zijn.
Waarom worden ze dan afhankelijk?
pi_32333373
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
ja, is waar, heb het ge-edit.
pi_32333391
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.
pi_32333412
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handig
  donderdag 17 november 2005 @ 01:33:12 #108
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32333417
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:

[..]

Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.

Kom op psycholoogje, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:33:55 #109
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333430
nogmaals probeer gewoon zo min mogelijk en doe zoveel mogelijk wat je zou doen als je geen vrouw voor je hebt die je leuk vindt (lees: graag wil neuken)
  donderdag 17 november 2005 @ 01:34:50 #110
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333444
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:32 schreef Xennia het volgende:

[..]

Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handig
ja en die mensen zullen uit bladen allerlei versiertips halen. the horror, voor hen. maar meer vleesch voor mij denk ik dan.
pi_32333453
hier loopt al een topic of wat over
pi_32333527
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.

Kom op psycholoogje, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen.
Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou worden
  donderdag 17 november 2005 @ 01:45:16 #113
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_32333557
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou worden
Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
  donderdag 17 november 2005 @ 01:45:52 #114
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32333564
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef Nickthedick het volgende:

[..]

Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.
die verdienen niet beter.
pi_32333631
maar de vraag is natuurlijk wat vinden (de ohzo zelfbewuste) vrouwen dan wel zitten?

Of weten ze het zelf eigenlijk ook niet, ja die klik hè
'The Less you know, The more you believe'
pi_32333862
Wow vent, dit is echt geweldig, helemaal top gewoon, hier kan ik zeker iets mee, hoe kom je aan al deze wijsheden?
pi_32334144
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.
Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.

Mee naar huis fietsen is natuurlijk wat anders. Dat is leuk, gezellig en netjes.
pi_32334561
quote:
Op donderdag 17 november 2005 01:31 schreef mighty_myte het volgende:

[..]

dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.
Je vond toch al dat vrouwen teveel aandacht vroegen, en nu ga je je dusdanig gedragen dat ze nog meer aandacht vraagt....logisch.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32334665
Ik mis hier dat hij goed in bed moet zijn.
pi_32334719
quote:
Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:

Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
Het klopt imo wel redelijk. Alleen kom je er niet met alleen dat lijstje.
pi_32334774
Zolang je onder hormoongestuurde pubers valt zijn die lijstjes kansloos
Je bent dan geenszins in staat op wat voor wijze dan ook een bewuste reeele keuze te maken
Enfin, toch wel schattig evengoed, de wil is er in ieder geval
pi_32335424
quote:
Op donderdag 17 november 2005 07:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zolang je onder hormoongestuurde pubers valt zijn die lijstjes kansloos
Je bent dan geenszins in staat op wat voor wijze dan ook een bewuste reeele keuze te maken
Enfin, toch wel schattig evengoed, de wil is er in ieder geval
Juist de enorme wil die er uit spreekt is bijzonder onaantrekkelijk
pi_32335698
Ik werk zo: wees lief voor mij en ik ben lief terug.

En wat ik in een man zoek:

Een beetje pit, een goed karakter en als het een beetje mee zit mag ie ook aardig om te zien zijn.

Lekker simpel
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_32336165
quote:
Op donderdag 17 november 2005 09:31 schreef Ripley het volgende:
Een beetje pit, een goed karakter en als het een beetje mee zit mag ie ook aardig om te zien zijn.
Een beetje pit? Brad Pitt zul je bedoelen.
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_32336352
quote:
Op donderdag 17 november 2005 03:06 schreef Steijn het volgende:

[..]

Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.

Mee naar huis fietsen is natuurlijk wat anders. Dat is leuk, gezellig en netjes.

Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen. Een klein gebaar en het is een principe kwestie. Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
Het doet er niet toe wie ik ben, maar wie ik wil zijn.
pi_32336448
quote:
Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!

Wat vrouwen zoeken in een man:

· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
er staat alleen wat vrouwen zoeken in een man....
de TT klopt niet.. want we weten nu nog steeds niet hoe vrouwen werken
─_(º.0)_/─
pi_32336776
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Maar dat zijn dan ook hele studies.
pi_32336861
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:

[..]

Zouden ze het zelf wel weten dan?
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_32336946
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
─_(º.0)_/─
pi_32337023
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.

Shit, was dat geen citaat van Oscar Wilde, zelf een homo, wat weet hij er eigenlijk van.
pi_32337085
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:40 schreef nozem het volgende:

[..]

Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.

Shit, was dat geen citaat van Oscar Wilde, zelf een homo, wat weet hij er eigenlijk van.
Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.
pi_32337173
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:

Overigens weet ik zélf (vrouw, 31 jaar, (veel) langdurige, kortdurige, plezante, minder plezante relaties achter de rug) niet eens wat ik in een man zoek
Can't Sing But I've Got Soul
pi_32337217
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.
Het enige dat we gemeen hebben is dat we allebei tot de homo sapiens behoren. We eten, slapen, drinken, lachen, voelen ons op gezette tijden klote en planten ons voort. Daar houden de overeenkomsten tussen man en vrouw wel zo ongeveer op. Verschillen zijn er legio. Zo poepen mannen wel en vrouwen niet, om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast huilen mannen nooit en vrouwen heel de dag door, ook al zo'n kenmerkend verschil. Nee, we zullen elkaar wel nooit helemaal begrijpen.

Sorry, ik moet studeren en dan word ik altijd melig.
pi_32337297
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
stupidity has become as common as common sense was before
~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~
Travel Is Fatal To Prejudice, Bigotry and Narrow-Mindedness
pi_32337334
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
Inderdaad. Acceptatie is de helft van de oplossing.

Man, man, wat bazel ik toch weer..
pi_32337398
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Het valt trouwens reuze mee hoor. Zowel mannen als vrouwen zijn behoorlijk voorspelbaar, zolang je maar oog hebt voor alles wat meespeelt.
pi_32337526
Zit er geen verschil in voorspel en snappen wat iemand echt wil? en oog hebben voor alles wat meespeelt, dat gaat de meeste echt niet lukken toch?
pi_32337570
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er geen verschil in voorspel en snappen wat iemand echt wil?
Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.
quote:
en oog hebben voor alles wat meespeelt, dat gaat de meeste echt niet lukken toch?
Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.
pi_32337673
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.
[..]

Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.
Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook
pi_32337788
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook
Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.

Al ontbreekt het sommige mannen inderdaad aan inlevingsvermogen, dat dan weer wel..
pi_32337926
laat haar duidelijk weten dat ze totaal ongelangrijk voor je is, maar dat je toch af en toe vriendelijk tegen haar doet omdat je nu eenmaal een filantroop/generally easy going nice guy bent. Verder haar af en toe laten merken dat je op totaal andere types valt, incl. openlijk flirten met vage vriendinnen en geile voorbijgangerinnen etc.

Als ze je leuk vindt gaat ze dat vazelf wel op 1 of andere manier duidelijk maken. Dan snel en doortastend toeslaan en de lady is yours. Als ze er na afloop naar vraagt was je de totale onschuld en had je haar tot het moment dat "het" gebeurde alleen als een gewone vriendin gezein.

Niet dat dat altijd werkt ofzo maar zo ben ik aan mn vriendinnen gekomen.
Live like there's no tomorrow, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.
"We all lie in the gutter, but some of us look up at the stars." -- Oscar Wilde
pi_32337988
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:

[..]

Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.

Al ontbreekt het sommige mannen inderdaad aan inlevingsvermogen, dat dan weer wel..
Ja, dat maakt dus die mooie momenten, het deel dat je voor elkaar open staat
pi_32338537
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:

[..]

Zo zit een man nu eenmaal niet in elkaar, als we genoegen hadden genomen met het feit dat we dingen niet snappen dan hadden we nu nog in ons berenvel rondgelopen. Er is dus een enorme drang om alles te doorgronden. Ook vrouwen.

Probleem is denk ik alleen dat er bij de vrouw geen rationele, maar een emotionele, manier van denken aan te grondslag ligt, dat maakt het zo onmogelijke opgave.

Verder is het versieren een kwestie van list en bedrog, haar/hem doen laten geloven dat je dit betn, dat je dat bent, dat hij/ze dit is, dat hij/ze dat is, of juist niet. Niet zo gek dat vele relaties stuklopen zodra de ware ik (aan beide kanten) naarboven komt.
'The Less you know, The more you believe'
pi_32338740
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Probleem is denk ik alleen dat er bij de vrouw geen rationele, maar een emotionele, manier van denken aan te grondslag ligt, dat maakt het zo onmogelijke opgave.
Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..
  donderdag 17 november 2005 @ 11:52:18 #145
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32338881
gaan jullie ook nog een mooie praktische gebruiksaanwijzing schrijven waar de heeren iets aan hebben?
Vampire Romance O+
pi_32339207
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef MouseOver het volgende:
gaan jullie ook nog een mooie praktische gebruiksaanwijzing schrijven waar de heeren iets aan hebben?
Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraag
pi_32339232
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraag
Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.

En idd, op een forum nogal nutteloos.
pi_32339314
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.

Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
pi_32339370
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
Gezien de kwalificaties die ik krijg een heel breed spectrum beslaan zou dat best kunnen.. Maar dan leren ze dat maar, is goed voor hun ontwikkeling.
  donderdag 17 november 2005 @ 12:14:07 #150
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32339397
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:

[..]

quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.
Vampire Romance O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')