bij een date is er al geen sprake meer van versieren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.
(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessantquote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):
-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.
Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
Een watje, een 'wat-jij-wilt' type.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
En wat is een kruiper precies?
Samen wellicht wat betalen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.
(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
als je niet kunt generaliseren heeft niemand iets aan mijn tips.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessant
een kruiper ook niet, overigens
Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.quote:
Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.
Gentleman zijn is niets mis mee, daar scoor je altijd mee bij de vrouwen, behalve de tuinbroek-feministen dan misschien.
natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij een date is er al geen sprake meer van versieren.
Je hebt klaarblijkelijk een beroerde smaak!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
verkeringquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?
Ware liefdequote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkeringjoh... ik dacht eerst ff lekker neuken en dan zien we wel verder.
whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkeringjoh... ik dacht eerst ff lekker neuken en dan zien we wel verder.
ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.![]()
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.
alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.
die rekening is gewoon duidelijke zaak, die betaalt de man als je uit eten gaat. dat delen is toch zo'n onzin. dat vraag je toch niet. en als ze het aanbied geef je die flap gewoon snel aan de ober.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen![]()
Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.
veel gasten zijn gewoonweg te lief en weten niet goed hoe ze zich anders moeten gedragen als ze iemand leuk vinden. het ligt natuurlijk voor de hand enorm te gaan slijmen om leuk gevonden te worden.
hard to get spelen, teasen, dominant zijn, keuzes maken, etc zijn dingen die ik bv echt heb moeten leren.
Al betaal ik wel liever dan er voor me laat betalen. Ik geef het op, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.
En dan denk ik toch bij mezelf: Nick... kap daar nou es mee.
old habits he?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.
ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?
Waarop Dick zegt, sorry Nick dat is de aard van mijn beestjequote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
funny habitsquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen triest over
Kan je versieren niet leren?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen over
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattigquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
slaap zacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, heren, het was gezellig, ik heb weer heerlijk gelachen
Maar nu ga ik slapen
niet van ts denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
Dat weet ik wel zekerquote:
natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
lol!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattig
Ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zitquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zit
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
Projectiequote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
wat een kutopmerking.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
kom op ts. laat het versieren maar aan de echte mannen over en kijk vooral nog heel lang, heel goed hoe ze het doen.
quote:
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".quote:Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken totdat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk worden.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".
wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een must.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok dan, maar je maakt hier geen goede versierindruk op mij. je komt eerder over als een geil hondje dat for the sake of een relatie net doet of ie niet geil is.
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |