Vaak is geld al genoegquote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef Monocultuur het volgende:
Vrouwen willen status en geld, maar omdat dat zo gierig klinkt noemen ze inderdaad altijd die dingen die jij daar schrijft.
Hoquote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
wat klopt er dan niet volgens jou?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Topic weet-ik-veel-hoeveel van een 'man' die denkt te weten hoe vrouwen in elkaar zitten en dan met allerlei nonsens komt.
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Nee.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat net ook al terug te denken aan dat leuke topic een hele tijd terug waarin 'wij vrouwen' eens even haarfijn duidelijk maakten hoe het wel en vooral NIET moest!
Helaas geen idee meer wat de TT was.
Het gekke is dat ik nog nooit zo'n soort topic van een vrouw over mannen heb gezien...
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
pfff, denk je dat ik klaar ben? dit was alleen nog de OP.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm... zou het zijn omdat alle mannen echt zo doorzichtig zijn dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
+ mooi koppie..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Psssst... BE werkt het best als afkorting...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef OldJeller het volgende:
+ mooi koppie..
Ja, Bright.. daar heb je inderdaad geljk in als ik z'n heb in een avondje/nachtje afleiding.
Dit gaat niet over de ideale partner, this is just pure pleasure..
Yeah Baby!
En niet alleen mannen denken (van tijd tot tijd) zo platvloers..
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:12 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Ho
Wees blij dat we jullie proberen te doorgronden!
Komen ze toch net te laatquote:Op donderdag 17 november 2005 00:13 schreef het_fokschaap het volgende:
eindelijkik wacht al jaren op deze tips
En je moet zeker ook nog jezelf blijven?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Wat vrouwen zoeken in een man:
[waslijst]
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor benquote:Op donderdag 17 november 2005 00:15 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wat klopt er dan niet volgens jou?
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat lerenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Kon je de blijdschap niet terugvinden in mijn post?
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van zequote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef MouseOver het volgende:
[..]
Nee lieverd, maar als ik over 5 minuten m'n OP afheb kun je ook nog wat leren![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 00:25 schreef zoalshetis het volgende:
who cares wat ze zoeken. ze vinden me toch wel.
Ik was wat vergeten inderdaad.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef WeirdMicky het volgende:
Is knap zijn niet belangrijk?
zie je welquote:
Sorry, liedje van Art Garfunkel..quote:Op donderdag 17 november 2005 00:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Psssst... BE werkt het best als afkorting...
Zoek maar eens op de user Bright... dat ben ik niet!
http://fotoboek.fok.nl/Bright
uiterlijk: ja, goed verzorgd is wel zo prettig, maar een man hoeft echt zijn wenkbrauwen niet te epileren hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik was wat vergeten inderdaad.
Vrouwen vallen op:
Rijkdom, macht, faam, uiterlijk, exclusiviteit en persoonlijkheid.
Het heeft een iets andere insteek, maar misschien steek je er nog wat van op: Mannen, zo werken zequote:Op donderdag 17 november 2005 00:26 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nou, graag! Ik zou nu eindelijk wel eens willen weten hoe mannen in elkaar zitten, want ik snap niets van ze![]()
Ik was hier eerderquote:
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Sowieso de generalisatie, maar dat komt misschien omdat ik daar allergisch voor ben
Verder klinkt het allemaal nogal onecht en lijkt het me vrijwel onmogelijk om aan al die 'eisen' te voldoen. Die eisen zitten bovendien meer in het hoofd van de mannen dan in het hoofd van de meeste vrouwen.
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snelquote:
probeer gewoon zo min mogelijk en laat haar maar achter je reet aanlopen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
En dan is het versieren voorbij, en dan moet je het met de echte man zien te stellen...zware tegenvaller als de rest allemaal nep wasquote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
het gaat om versieren, je weet nooit wat voor vlees je in de kuip hebt als je versiert en dat moet je uitvinden. om alle kansen open te houden probeer je gewoon alles uit de kast te halen wat erin zit en probeer je aan zoveel mogelijk punten te voldoen.
Ik had je hier wel min of meer verwachtquote:Op donderdag 17 november 2005 00:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch vond je mij en mijn opmerking vrij snel![]()
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...quote:Op donderdag 17 november 2005 00:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik had je hier wel min of meer verwacht![]()
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
[...]
... hele lijst...
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
Ik wilde je niet wegjagen hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
gheheh touché. nou dan taai ik maar af...![]()
LOLquote:Op donderdag 17 november 2005 00:38 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Goeie tactiek! En op de volgende FOK!Meeting staat zometeen mighty_myte als enige mannelijke fokker op om de vrouwtjes een-voor-een neer te knuppelen (figuurlijk dan, he... zeg jager / verzamelaar) en ze mee te slepen naar zijn grot.
Waar hij ze natuurlijk allemaal kort-maar-krachtig neemt voordat ie ze naar buiten jaagt om voldaan te gaan slapen...![]()
Er is ook geen precies model, maar je kunt nog wel generaliseren wat vrouwen willen, dan hou je de opties open. Vrouwen die een spelletje met je spelen is maar eng, maar vrouwen verwachten wel dat er met hun gespeeld wordt.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):
-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.
Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
bij een date is er al geen sprake meer van versieren.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.
(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessantquote:Op donderdag 17 november 2005 00:41 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Je kunt niet een bepaald 'verovermodel' loslaten op alle vrouwen.
Om het nog gecompliceerder te maken: bij mij vallen 2 methoden op en hebben die succes (gehad in het verleden):
-De man in kwestie wil mij veroveren en doet dat door me te overrompelen. Hij is direct en accepteert geen nee. Hij houdt vol ook na lauwe/afwachtende reactie mijn kant.
-De man in kwestie doet juist niets om mij te krijgen. Hij laat 1 keer weten me interessant te vinden en neemt dan afstand. Zodat ik er juist zelf achteraan ga hollen.
Maar 1 ding staat vast: een 'kruiper' moet ik niet.
Een watje, een 'wat-jij-wilt' type.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
En wat is een kruiper precies?
Samen wellicht wat betalen?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Maar laten de heren nou niet doorslaan in het 'niet-te-veel-uitsloven-voor-de-dame'.
Als een man mij uitnodigt voor een date, maar vervolgens niet aanbiedt de drankjes te betalen of me niet aanbiedt me naar huis te brengen o.i.d., dan ben ik toch wel ERG afgeknapt.
(Als IK een jongen mee uitvraag op de eerste date betaal ik uiteraard. De 'uitvrager' hoort i.m.o. te betalen).
als je niet kunt generaliseren heeft niemand iets aan mijn tips.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zie hier waarom generaliseren ook over vrouwen niet werkt: man 1 en man 2 vind ik niet interessant
een kruiper ook niet, overigens
Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.quote:
Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:50 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Ik zou niet weigeren, maar vind dat de uitvrager eigenlijk hoort te betalen.
Gentleman zijn is niets mis mee, daar scoor je altijd mee bij de vrouwen, behalve de tuinbroek-feministen dan misschien.
natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?quote:Op donderdag 17 november 2005 00:46 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
bij een date is er al geen sprake meer van versieren.
Je hebt klaarblijkelijk een beroerde smaak!quote:Op donderdag 17 november 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
dat die zich tevreden stellen met een gewillig vrouwtje met een paar mooie borsten en dito kont?
verkeringquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
natuurlijk wel, of heb je dan al meteen verkering? dat is toch gewoon een manier om elkaar af te tasten?
Ware liefdequote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkeringjoh... ik dacht eerst ff lekker neuken en dan zien we wel verder.
whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:53 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verkeringjoh... ik dacht eerst ff lekker neuken en dan zien we wel verder.
ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:56 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
whehe, dan kun je al een hoop dingen achterwege laten.![]()
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delenquote:Op donderdag 17 november 2005 00:52 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk niet zo. Ik kan me voorstellen dat een vrouw het naar zou vinden als ik alles betaal, net zoals ik dat vind als de vrouw alles voor mij zou betalen. Pimpen met geld is mij te oppervlakkig, ieder betaalt gewoon lekker wat rondjes en dan is het prima.
alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik kom redelijk snel ter zake, waarom zou ik anders versieren. maar ja, ieder op zijn/haar manier denk ik dan.
die rekening is gewoon duidelijke zaak, die betaalt de man als je uit eten gaat. dat delen is toch zo'n onzin. dat vraag je toch niet. en als ze het aanbied geef je die flap gewoon snel aan de ober.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen![]()
Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:02 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
alleen neuken is natuurlijk heel wat anders en niet echt een geweldig basis om iets op te bouwen.
veel gasten zijn gewoonweg te lief en weten niet goed hoe ze zich anders moeten gedragen als ze iemand leuk vinden. het ligt natuurlijk voor de hand enorm te gaan slijmen om leuk gevonden te worden.
hard to get spelen, teasen, dominant zijn, keuzes maken, etc zijn dingen die ik bv echt heb moeten leren.
Al betaal ik wel liever dan er voor me laat betalen. Ik geef het op, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:00 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Na de eerste date delen we natuurlijk de kosten, als de relatie verder gaat! Het gaat niet om pimpen, het gaat erom dat de man weet hoe het hoort. Kijk, natuurlijk wil een echte heer ook gewoon in je broekje, maar die heb ik liever dan een ongemanierde pummel die mij uitvraagt en dan voorstelt de rekening te delen![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.
En dan denk ik toch bij mezelf: Nick... kap daar nou es mee.
old habits he?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
Ik zie wel vaak dat vrouwen vaak onbeschoft behandeld worden tijdens zo'n eerste date en soms zelfs bijna gedwongen worden tot seks.
ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je meent het echt he? En je denkt ook echt dat je nu 'verbeterd' bent, he?
Waarop Dick zegt, sorry Nick dat is de aard van mijn beestjequote:Op donderdag 17 november 2005 01:05 schreef Nickthedick het volgende:
funny habitsquote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen triest over
Kan je versieren niet leren?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:10 schreef Xennia het volgende:
[..]
Je komt op mij nogal onbeholpen over
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattigquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
slaap zacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:11 schreef miss_sly het volgende:
Anyway, heren, het was gezellig, ik heb weer heerlijk gelachen
Maar nu ga ik slapen
niet van ts denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
Dat weet ik wel zekerquote:
natuurlijk wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Kan je versieren niet leren?
lol!quote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik moet toegeven, je vasthoudendheid is schattig
Ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zitquote:Op donderdag 17 november 2005 01:12 schreef mighty_myte het volgende:
vervelend hè, als de waarheid boven tafel komt.
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:16 schreef Xennia het volgende:
[..]
ik weet wel hoe een vrouw in elkaar zit
quote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
Projectiequote:Op donderdag 17 november 2005 01:17 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
nee, jij voelt je gewoon heel onzeker en onbeholpen en probeert dat op een bepaalde stugge manier te uiten.
wat een kutopmerking.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:20 schreef zoalshetis het volgende:
kom op ts. laat het versieren maar aan de echte mannen over en kijk vooral nog heel lang, heel goed hoe ze het doen.
quote:
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".quote:Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken totdat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk worden.![]()
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
als ze bv vraagt of haar haar leuk zit: "je moet er echt iets aan doen, iedereen kijkt er naar".
wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een must.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:26 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ok dan, maar je maakt hier geen goede versierindruk op mij. je komt eerder over als een geil hondje dat for the sake of een relatie net doet of ie niet geil is.
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?quote:
het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
wie zegt dat ik het zo precies doe. het topic gaat over wat vrouwen verwachten in het algemeen, dat je jezelf blijft is natuurlijk wel een pré.
Ook jij hebt een indrukwekkend projecterend vermogen. Bravo.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
het ligt niet aan hem of mij, maar aan jou. sorry.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:28 schreef Xennia het volgende:
[..]
zou hij ook onzeker zijn en dit op een stugge manier uiten, of ligt het toch echt aan jou TS?
Waarom worden ze dan afhankelijk?quote:Op donderdag 17 november 2005 01:24 schreef Nickthedick het volgende:
Je kan ze natuurlijk ook gaan afkraken zodat ze ontzettend onzeker worden, waardoor ze totaal van je afhankelijk zijn.![]()
ja, is waar, heb het ge-edit.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan afhankelijk?
Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handigquote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
het is geen pré, we zijn hier niet aan het solliciteren vor een baantje, we zijn hier bezig om een vrouw te neuken. het is een must.
Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:29 schreef Xennia het volgende:
[..]
Waarom worden ze dan afhankelijk?
ja en die mensen zullen uit bladen allerlei versiertips halen. the horror, voor hen. maar meer vleesch voor mij denk ik dan.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:32 schreef Xennia het volgende:
[..]
Maar als je nou saai bent, zoals TS, is jezelf zijn niet echt handig
Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou wordenquote:Op donderdag 17 november 2005 01:33 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Omdat onzekere vrouwen daarna geen verdere stappen jegens andere mannen durven ondernemen en de mishandeling voor lief nemen omdat de 'afkraker' ondanks al haar 'tekortkomingen' toch bij haar blijft.
Kom op psycholoogje, dat had je zelf ook wel kunnen verzinnen.![]()
Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:42 schreef Xennia het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat ik weet wat ik waard ben en meteen de benen neem als ik slecht behandeld zou worden
die verdienen niet beter.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:45 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Jij misschien, maar toch overkomt het veel vrouwen dat ze in zo'n relatie terechtkomen.
Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:45 schreef cinnamongirl het volgende:
Je vond toch al dat vrouwen teveel aandacht vroegen, en nu ga je je dusdanig gedragen dat ze nog meer aandacht vraagt....logisch.quote:Op donderdag 17 november 2005 01:31 schreef mighty_myte het volgende:
[..]
dan heb je ze onder controle. als je dan heel lief doet zijn ze blij en als je afstandelijk doet denkt ze: "waarom praat hij niet tegen me! waarom zo'n kort antwoord!" en dan gaat ze meer aandacht vragen en extra leuk doen.
Het klopt imo wel redelijk. Alleen kom je er niet met alleen dat lijstje.quote:Op donderdag 17 november 2005 00:10 schreef miss_sly het volgende:
![]()
Juist de enorme wil die er uit spreekt is bijzonder onaantrekkelijkquote:Op donderdag 17 november 2005 07:46 schreef NiGeLaToR het volgende:
Zolang je onder hormoongestuurde pubers valt zijn die lijstjes kansloos
Je bent dan geenszins in staat op wat voor wijze dan ook een bewuste reeele keuze te maken
Enfin, toch wel schattig evengoed, de wil is er in ieder geval
Een beetje pit? Brad Pitt zul je bedoelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 09:31 schreef Ripley het volgende:
Een beetje pit, een goed karakter en als het een beetje mee zit mag ie ook aardig om te zien zijn.
quote:Op donderdag 17 november 2005 03:06 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat een mierenneukster ben je dan als je daar zoveel waarde aan hecht. Bovendien vind ik het gierig. Let wel, ik zeg niet dat geld niet belangrijk is maar inzake drankjes betalen vind ik het echt gezeur.
Mee naar huis fietsen is natuurlijk wat anders. Dat is leuk, gezellig en netjes.![]()
er staat alleen wat vrouwen zoeken in een man....quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!
· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
Maar dat zijn dan ook hele studies.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
er staat alleen wat vrouwen zoeken in een man....
de TT klopt niet.. want we weten nu nog steeds niet hoe vrouwen werken
Zouden ze het zelf wel weten dan?quote:Op donderdag 17 november 2005 10:12 schreef vamos1 het volgende:
[..]
er staat alleen wat vrouwen zoeken in een man....
de TT klopt niet.. want we weten nu nog steeds niet hoe vrouwen werken
Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus![]()
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:40 schreef nozem het volgende:
[..]
Vrouwen zijn er ook niet om begrepen, maar om bemind te worden.
Shit, was dat geen citaat van Oscar Wilde, zelf een homo, wat weet hij er eigenlijk van.![]()
quote:Op donderdag 17 november 2005 10:36 schreef vamos1 het volgende:
nee maar... met de TT wordt je lekker gemaakt, want iemand gaat eindelijk vertellen hoe vrouwen werken..
en jawel hoor.. weer het gezeik over hoe je een vrouw moet versieren en wat zij zoekt in een man... weer blij gemaakt met een dooie dominomus![]()
Ik heb/ben alles wat een vrouw zoekt in een man, maar dat betekent dan nog niet dat ik ze begrijp
Het enige dat we gemeen hebben is dat we allebei tot de homo sapiens behoren. We eten, slapen, drinken, lachen, voelen ons op gezette tijden klote en planten ons voort. Daar houden de overeenkomsten tussen man en vrouw wel zo ongeveer op. Verschillen zijn er legio. Zo poepen mannen wel en vrouwen niet, om maar een voorbeeld te noemen. Daarnaast huilen mannen nooit en vrouwen heel de dag door, ook al zo'n kenmerkend verschil. Nee, we zullen elkaar wel nooit helemaal begrijpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:43 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Hehe dat kun je ook omkeren. Ik hoef een man ook niet te begrijpen, als ie maar van me houdt.
Inderdaad. Acceptatie is de helft van de oplossing.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
Het valt trouwens reuze mee hoor. Zowel mannen als vrouwen zijn behoorlijk voorspelbaar, zolang je maar oog hebt voor alles wat meespeelt.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Wat een leuk topic weer. Waarom stellen we nou niet gewoon voor eens en altijd vast dat mannen en vrouwen elkaar niet of amper begrijpen, maakt het allemaal een stuk makkelijker hoor
Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:02 schreef marcb1974 het volgende:
Zit er geen verschil in voorspel en snappen wat iemand echt wil?
Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.quote:en oog hebben voor alles wat meespeelt, dat gaat de meeste echt niet lukken toch?
Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ookquote:Op donderdag 17 november 2005 11:04 schreef Alicey het volgende:
[..]
Er zijn verschillen, maar dat betekent nog niet dat je beiden tevreden kunt zijn. Snappen wat iemand echt wil kun je achterkomen door goed te letten op reacties die bepaalde dingen te weeg brengen.
[..]
Nee, je zult nooit alles zien. Maar als je goed oplet en nadenkt zie je wel een hoop.
Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook![]()
Ja, dat maakt dus die mooie momenten, het deel dat je voor elkaar open staatquote:Op donderdag 17 november 2005 11:12 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een beetje open staan en inleving zou genoeg moeten zijn.
Al ontbreekt het sommige mannen inderdaad aan inlevingsvermogen, dat dan weer wel..
Zo zit een man nu eenmaal niet in elkaar, als we genoegen hadden genomen met het feit dat we dingen niet snappen dan hadden we nu nog in ons berenvel rondgelopen. Er is dus een enorme drang om alles te doorgronden. Ook vrouwen.quote:Op donderdag 17 november 2005 11:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kom ik toch weer terug op wat ik eerder zei. laten we nou gewoon ermee accoord gaan dat mannen en vrouwen elkaar niet snappen, is het gewoon duidelijk. En in de gevallen dat ze elkaar wel snappen nog een mooie bijkomstigheid ook![]()
Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..quote:Op donderdag 17 november 2005 11:39 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Probleem is denk ik alleen dat er bij de vrouw geen rationele, maar een emotionele, manier van denken aan te grondslag ligt, dat maakt het zo onmogelijke opgave.
Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraagquote:Op donderdag 17 november 2005 11:52 schreef MouseOver het volgende:
gaan jullie ook nog een mooie praktische gebruiksaanwijzing schrijven waar de heeren iets aan hebben?
Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik kan hoogstens een gebruiksaanwijzing voor mezelf schrijven, maar of dat hier op het forum nou zo zinvol is, is de vraag
Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders overquote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.
En idd, op een forum nogal nutteloos.
Gezien de kwalificaties die ik krijg een heel breed spectrum beslaan zou dat best kunnen.. Maar dan leren ze dat maar, is goed voor hun ontwikkeling.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:07 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het zou nogal ver gaan als ik dat zou doen, maar zo heel onlogisch zit ik zelf niet in elkaar.. Al kost het in het begin misschien wat moeite om de tegenstrijdigheden te begrijpen.
En idd, op een forum nogal nutteloos.
Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:11 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind zelf dat ik ook niet zo onlogisch in elkaar zit, maar misschien denken mannen daar wel anders over
Maar ik ben werkelijk niet zo moeilijjkquote:Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef MouseOver het volgende:
[..]
[..]
Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.
Mja, dat vind ik van beide topics: het is zo generaliserend en er bestaat neit zoiets als de vrouw of de manquote:Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat mensen gewoon verschillen, niet beperkt tot het sexe-verschil. in dit topic worden bepaalde zaken waarover iemand mogelijk onzeker zou kunnen zijn verpakt als eis van de andere partij
waarom niet ?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Zo makkelijk als Syl ben ik dan weer niet
en die pijpbeurt 's ochtends?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik ben werkelijk niet zo moeilijjk
Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijnalleen gaat stappen...wat nog meer?
Ik ben niet altijd even rationeel, hormoontoestanden kan ik keilabiel van worden, in houd niet van auto's, maar wel van shoppen, en ik kan soms heel snel onzeker worden.quote:
Ja, ik ga hier niet alles vertellenquote:Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:
[..]
en die pijpbeurt 's ochtends?
Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekekenquote:Nee, volgens mij ben je met dit soort dingen idd niet zo'n prototype vrouw. Wat op zich jammer is, want zo'n algemeen bruikbaar lijstje was toch wel handig geweest.
Uiteraardquote:Voor andere mannen dan, ik begrijp jullie natuurlijk volkomen![]()
weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar ik ben werkelijk niet zo moeilijjk
Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijnalleen gaat stappen...wat nog meer?
Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef miss_sly het volgende:
Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekeken
Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..quote:Ik hou ook niet van spelletjes en subtiel zijn, ik ben zelf ook duidelijk en direct en verwacht dat ook terug, bijvoorbeeld. Dat is veel gemakkelijk en scheelt ene hoop tijd en ellende
zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezenquote:Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..
Ik drink graag bierquote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef vamos1 het volgende:
[..]
weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?
oftewel...drink je ook bier?
Dat bedacht ik me ook net nadat ik het gepost had.. Voor mij is het misschien logisch, maar voor een rationeler wezen misschien totaal niet..quote:Op donderdag 17 november 2005 12:29 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezen![]()
Dat een emotie herleidbaar is maakt het nog niet rationeel.
En zie, zien jullie wel dat het helemaal niet zo ingewikkeld is?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
ik vind de emoties van een vrouw vaak makkelijk te volgen.
Zeker nog nooit ruzie gehad met een zwangere vrouw?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?quote:Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
Simpel,quote:Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele manquote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Simpel,
Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijvenGoudgeld!!!!
quote:Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:
[..]
Simpel,
Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijvenGoudgeld!!!!
Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!quote:Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.
Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.quote:Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..
Maarja, het zeggen doe je nog niks mee.quote:Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:
Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!
Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.quote:Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.![]()
Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptischquote:Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:
Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.
Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptisch
Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregelsquote:Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.
Het spelletje is vaak eenzijdig.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregels
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....quote:Op donderdag 17 november 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:
[..]
Het spelletje is vaak eenzijdig.
Nee, gewoon geen spelletje spelen.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....
Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie eenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Wat schaap zegt: het nadeel van in de vorm van spelletjes te werk gaan, is dat je beiden de spelregels moet kennen. Indien je beiden andere ideeen hebt over de spelregels, heb je al een probleem. Als je gewoon duidelijk zegt wat je denkt, wilt en voelt, is dat zeker duidelijk.
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een...
idd, schiet niet op. Trouwens, de mannelijke variant ervan -playen- wordt ook knap onfatsoenlijk gevonden, dus hierin mag je je ook best wat beperken. of gewoon niet miepen als je zelf eens het slachtoffer wordt, dat mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....
Op dat gebied speel ik overigens weinig spelletjes, maar laat ik (vrij) duidelijk merken wat ik denk en voel.. Op dat gebied is dat vaak genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
Dat kan inderdaad allemaal. En aangezien we niet aan spelletjes doen, kan hij me dat gewoon vertellenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Jahoor. Als ik iets 'moeilijks' probeer duidelijk te maken verwacht ik niet dat iemand het direct oppikt. Na een week ofzo mag het dan echter weer wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Maar je bent wel lief, hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
neuqen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende
Voor de rest heb je vrienden enzo
over het algemeen ben ik vrouwonvriendelijk als de kolere....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
dan leg je het uit lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een...
Dan blijft het dus eenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan leg je het uit lijkt me
dan is het de verkeerde partner lijkt me. als er dan een spelletje voor nodig is om het wel duidelijk te maken verwacht ik nu een concreet voorbeeld van zo'n situatie.quote:
Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...
Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..quote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:06 schreef Avani het volgende:
Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen.
Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald.quote:Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.
stap daar meteen vanaf en gaquote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik drink graag bier
En ik vind American Football en geweldige sport
De geld kwestie is het klassieke 'de man trekt de kar' verhaal, waar sommige vrouwen misschien toch naar op zoek zijn. Dus mannen, zoek je een huisvrouwtje, bied haar een drankje aan, zo niet, laat haar zelf dokkenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.
Verder heeft het niets te maken met niet iets voor de ander over hebben, maar meer met het onbelangrijk achten van geld. De ene keer betaalt de een, de andere keer betaalt de ander, en verder heb je gewoon plezier. Waarbij dit natuurlijk geen afspraak is maar meer iets dat voortvloeit uit aardig zijn voor elkaar. Zo doe je dat met vrienden/vriendinnen onder elkaar net zo goed als je uit gaat, dus waarom niet in een relatie. Geld is maar een middel.
Doorndoosje krijg je daar vanquote:Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald.Het zegt dus helemaal niets, als de man de drankjes betaald, maar past wel in het klassieke 'Doornroosje'-beeld dat veel vrouwen hebben.
Wtf?quote:Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
Klinkt bijna precies als mijn vader, alleen dat goed in bed zijn weet ik niet en WIL ik ook niet weten. Voor de dames hier , ik mag mijn stiefmoeder totaal niet , dus doe je best .
edit* nog even een foto van de man in kwestie ;
[afbeelding]
stoer doen is ook een afknapper...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende
Voor de rest heb je vrienden enzo
quote:
Ow reactie op de OP.quote:
quote:
Hij heeft deze lijst niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
-lijst
[me]komt tot de conclusie dat z'n vriendin de verkeerde vriend gekozen heeft[/me]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
· Humor (geen moppen vertellen) nee
· Intelligentie Yep
· Opleidingsniveau HBO en universiteit
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.) Nope, mijn vriendin koopt m'n kleren
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden Nope, we willen allebei dominant zijn
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!) Klein beetje
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past) Nope
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid) Heel klein beetje
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is) Nope, ik kan slecht toneel spelen
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours) Noodgedwongen niet, vriendin zit in een rolstoel, dus deze vraag telt niet
· Agressie (als in passie) Nope, alleen agressie van woede
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen) Yep
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig) Nope]
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen) Ik doe ALSOF ik andere vrouwen niet zie
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.) Op z'n tijd
· Charme (tja…) Charme...........wat is dat?????
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig) Nope
· Expert in bed Yep, neuken????
Vrouwen willen verliefd worden, zwijmelen en dan neukenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
David D'Angeloquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:53 schreef Jinkens het volgende:
Ik heb deze naam al een aantal keer laten vallen hier op R&P maar nog nooit een reactie op gehad.
So...
Here goes nothing: David Deangle - "Double your dating" voor zeer concrete tips.
Jin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |