ik heb echt geen idee.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:56 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.
stap daar meteen vanaf en gaquote:Op donderdag 17 november 2005 12:31 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik drink graag bier
En ik vind American Football en geweldige sport
De geld kwestie is het klassieke 'de man trekt de kar' verhaal, waar sommige vrouwen misschien toch naar op zoek zijn. Dus mannen, zoek je een huisvrouwtje, bied haar een drankje aan, zo niet, laat haar zelf dokkenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.
Verder heeft het niets te maken met niet iets voor de ander over hebben, maar meer met het onbelangrijk achten van geld. De ene keer betaalt de een, de andere keer betaalt de ander, en verder heb je gewoon plezier. Waarbij dit natuurlijk geen afspraak is maar meer iets dat voortvloeit uit aardig zijn voor elkaar. Zo doe je dat met vrienden/vriendinnen onder elkaar net zo goed als je uit gaat, dus waarom niet in een relatie. Geld is maar een middel.
Doorndoosje krijg je daar vanquote:Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald.Het zegt dus helemaal niets, als de man de drankjes betaald, maar past wel in het klassieke 'Doornroosje'-beeld dat veel vrouwen hebben.
Wtf?quote:Op zondag 26 november 2006 22:10 schreef TROUBLESOME96 het volgende:
Klinkt bijna precies als mijn vader, alleen dat goed in bed zijn weet ik niet en WIL ik ook niet weten. Voor de dames hier , ik mag mijn stiefmoeder totaal niet , dus doe je best .
edit* nog even een foto van de man in kwestie ;
[afbeelding]
stoer doen is ook een afknapper...quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende
Voor de rest heb je vrienden enzo
quote:
Ow reactie op de OP.quote:
quote:
Hij heeft deze lijst niet?quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!
Wat vrouwen zoeken in een man:
-lijst
[me]komt tot de conclusie dat z'n vriendin de verkeerde vriend gekozen heeft[/me]quote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
· Humor (geen moppen vertellen) nee
· Intelligentie Yep
· Opleidingsniveau HBO en universiteit
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.) Nope, mijn vriendin koopt m'n kleren
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden Nope, we willen allebei dominant zijn
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!) Klein beetje
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past) Nope
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid) Heel klein beetje
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is) Nope, ik kan slecht toneel spelen
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours) Noodgedwongen niet, vriendin zit in een rolstoel, dus deze vraag telt niet
· Agressie (als in passie) Nope, alleen agressie van woede
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen) Yep
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig) Nope]
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen) Ik doe ALSOF ik andere vrouwen niet zie
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.) Op z'n tijd
· Charme (tja…) Charme...........wat is dat?????
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig) Nope
· Expert in bed Yep, neuken????
Vrouwen willen verliefd worden, zwijmelen en dan neukenquote:Op woensdag 16 november 2005 23:59 schreef mighty_myte het volgende:
Versieren is nog altijd een populair onderwerp en maar ik heb nog nooit echt concrete tips gelezen op fok. Dus hier de eerste poging echt eens wijzer te worden van vrouwen.
Dit is natuurlijk één point of view, maar ik denk dat het allemaal redelijk klopt wat ik schrijf.
Graag kritiek van vrouwen ook!
· Humor (geen moppen vertellen)
· Intelligentie
· Opleidingsniveau
· Klasse en cultuur (weet je aan te kleden bij een feest, hou de deur voor haar open, etc.)
· Dominantie (je bepaalt wat er gebeurt onder JOUW voorwaarden
· Attenties (een bloemetje voor haar meenemen of een sms sturen betekent dat je aan haar hebt gedacht! Niet te veel natuurlijk!)
· Aandacht voor details (natuurlijk zie je ook dat die vloer mooi bij de keukenkastjes past)
· Voorspelbaar en onvoorstelbaar (als je onvoorspelbaar bent ben je spannend en verassend en dus aantrekkelijk. Maar voor een huwlijk zoeken vrouwen weer meer voorspelbaarheid)
· Enthousiasme (blij zijn, niet zeuren, enthousiasme hebben voor haar enthousiasme voor dingen waar ze ook enthousiast over is)
· Avontuurlijk (ga je op de bonnefooi backpacken of met je maten naar ‘lloret met gogotours)
· Agressie (als in passie)
· Zelfverzekerd zijn, ietsje arrogantie (je weet wat je wil, je hebt een mening en laat die horen)
· Expertise in gebieden die haar interesse hebben (leer handlezen of zoiets, vinden ze geweldig)
· Aandacht (als je met haar bent geef je haar alle aandacht en kijk niet naar andere vrouwen)
· Gedestinteresseerd zijn, onverschillig en dus uitdagend (als je belt zeg je dat je je verveelde en daarom belde. Nu denkt ze dat je niet zo’n zin hebt om met haar te praten omdat je je verveelt en gaat je haar best doen om je aandacht te krijgen.)
· Charme (tja…)
· Expert in lichaamstaal (als ze een vies gezicht trekt reageer je daar op: “ja, dat ziet er vies uit!”, dat betekent dat je weet wat ze denkt en dat vinden ze geweldig)
· Expert in bed
David D'Angeloquote:Op zaterdag 2 december 2006 16:53 schreef Jinkens het volgende:
Ik heb deze naam al een aantal keer laten vallen hier op R&P maar nog nooit een reactie op gehad.
So...
Here goes nothing: David Deangle - "Double your dating" voor zeer concrete tips.
Jin
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |