abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32341465
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 17 november 2005 @ 13:28:23 #182
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32341470
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
idd, schiet niet op. Trouwens, de mannelijke variant ervan -playen- wordt ook knap onfatsoenlijk gevonden, dus hierin mag je je ook best wat beperken. of gewoon niet miepen als je zelf eens het slachtoffer wordt, dat mag ook natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_32341476
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
Op dat gebied speel ik overigens weinig spelletjes, maar laat ik (vrij) duidelijk merken wat ik denk en voel.. Op dat gebied is dat vaak genoeg.
pi_32341492
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
pi_32341664
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341697
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Dat kan inderdaad allemaal. En aangezien we niet aan spelletjes doen, kan hij me dat gewoon vertellen
pi_32341742
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Jahoor. Als ik iets 'moeilijks' probeer duidelijk te maken verwacht ik niet dat iemand het direct oppikt. Na een week ofzo mag het dan echter weer wel.
pi_32341780
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
pi_32341834
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Maar je bent wel lief, hoor
  donderdag 17 november 2005 @ 13:40:20 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32341861
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende

Voor de rest heb je vrienden enzo
pi_32341866
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
dan doe ik mee
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341926
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende

Voor de rest heb je vrienden enzo
neuqen?
pi_32341936
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar je bent wel lief, hoor
pi_32341970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

dan doe ik mee
Ok, dat scheelt.
pi_32342504
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
over het algemeen ben ik vrouwonvriendelijk als de kolere....
maar als het erop aankomt ben ik heel gevoelig en misschien soms zelfs over-emotioneel
maar of dat nou zo goed is
─_(º.0)_/─
  donderdag 17 november 2005 @ 14:11:23 #196
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_32342763
Kom op mannen, zo moeilijk is het toch niet? Het enige wat je hoeft te doen is te laten zien dat jij bijzonder genoeg bent om bij haar te horen, dat is andersom toch ook zo? Waarom kies je 1 meisje uit de 200 in een discotheek? Is zij bijzonderder dan al die anderen? Ik mag het hopen... Andersom moet een meisje/vrouw ook inzien dat jij dat bent voor haar. Hoe je dat doet... tja dat hangt heel erg van de vrouw af, maar wat heb je te bieden, laat dat zien!
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_32342766
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
dan leg je het uit lijkt me
pi_32342820
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan leg je het uit lijkt me
Dan blijft het dus een ..

pi_32342834
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...

Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32342855
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

dan is het de verkeerde partner lijkt me. als er dan een spelletje voor nodig is om het wel duidelijk te maken verwacht ik nu een concreet voorbeeld van zo'n situatie.

R&P > WFL
pi_32342876
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
pi_32342924
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...

Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
pi_32342947
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
pi_32342986
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
pi_32343040
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
pi_32343070
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
pi_32343139
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..

[ Bericht 9% gewijzigd door Alicey op 17-11-2005 14:47:05 ]
pi_32343890
quote:
Op donderdag 17 november 2005 10:06 schreef Avani het volgende:
Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen.
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.

Verder heeft het niets te maken met niet iets voor de ander over hebben, maar meer met het onbelangrijk achten van geld. De ene keer betaalt de een, de andere keer betaalt de ander, en verder heb je gewoon plezier. Waarbij dit natuurlijk geen afspraak is maar meer iets dat voortvloeit uit aardig zijn voor elkaar. Zo doe je dat met vrienden/vriendinnen onder elkaar net zo goed als je uit gaat, dus waarom niet in een relatie. Geld is maar een middel.
quote:
Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald. Het zegt dus helemaal niets, als de man de drankjes betaald, maar past wel in het klassieke 'Doornroosje'-beeld dat veel vrouwen hebben.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steijn op 17-11-2005 15:04:28 ]
pi_32343925
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:

[..]

Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
pi_32344097
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')