Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een...
idd, schiet niet op. Trouwens, de mannelijke variant ervan -playen- wordt ook knap onfatsoenlijk gevonden, dus hierin mag je je ook best wat beperken. of gewoon niet miepen als je zelf eens het slachtoffer wordt, dat mag ook natuurlijkquote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....
Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
Op dat gebied speel ik overigens weinig spelletjes, maar laat ik (vrij) duidelijk merken wat ik denk en voel.. Op dat gebied is dat vaak genoeg.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....
Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
Dat kan inderdaad allemaal. En aangezien we niet aan spelletjes doen, kan hij me dat gewoon vertellenquote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Jahoor. Als ik iets 'moeilijks' probeer duidelijk te maken verwacht ik niet dat iemand het direct oppikt. Na een week ofzo mag het dan echter weer wel.quote:Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:
[..]
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Maar je bent wel lief, hoorquote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
quote:Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
neuqen?quote:Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende
Voor de rest heb je vrienden enzo
over het algemeen ben ik vrouwonvriendelijk als de kolere....quote:Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
dan leg je het uit lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:
[..]
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een...
Dan blijft het dus eenquote:Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan leg je het uit lijkt me
dan is het de verkeerde partner lijkt me. als er dan een spelletje voor nodig is om het wel duidelijk te maken verwacht ik nu een concreet voorbeeld van zo'n situatie.quote:
Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.quote:
quote:Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef erodome het volgende:
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...
Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:14 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat kan dus niet, Alicey, echt niet. Of je legt het nog steeds niet duidelijk uit of de andere partij is uitermate dom.
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt mequote:Op donderdag 17 november 2005 14:16 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dan zal ik zelf wel niet duidelijk zijn ofzo.
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:17 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan moet je daar aan werken, heeft niets met je vrouw zijn te maken lijkt me
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik denk ook dat het iets persoonlijks is. Het betreft hier wel gevallen waar vooral een emotionele kant aan zit, dus misschien ook niet.. En misschien ben ik gewoon een zeikerd.
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..quote:Op donderdag 17 november 2005 14:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar emotionele zaken kun je toch ook in normale bewoording uitleggen, zowel aan mannen als aan vrouwen?
Kun je natuurlijk net zo goed ook andersom stellen, waarom dergelijke kleinzerigheden zo belangrijk achten als je de man in kwestie leuk vindt.quote:Op donderdag 17 november 2005 10:06 schreef Avani het volgende:
Je kan het ook andersom zien. Waarom zou jij niet haar drankjes willen betalen? Je vindt het desbetreffende meisje/vrouw toch leuk. Als je dan nog niet eens de drankjes wilt betalen.
Dat is natuurlijk onzinnig, of een man van goede huize komt kun je namelijk ook goed zien aan zijn gedrag, taalgebruik en uiterlijk. Bovendien, ik meen dat menig loverboy ook de drankjes van zijn 'schatje' betaald.quote:Weet je gelijk of een man van goede huize komt.
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?quote:Op donderdag 17 november 2005 14:24 schreef Alicey het volgende:
[..]
Niet altijd, kennelijk. Althans, niet alles wordt begrepen als het puur in taal wordt beschreven..
Ik zal eens denken of ik een sprekend voorbeeld kan vinden, wat voor jou wel duidelijk is.quote:Op donderdag 17 november 2005 14:50 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
heb je een voorbeeld ? wat werkt niet in taal wat wel in spelvorm werkt ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |