abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32339398
ik denk dat mensen gewoon verschillen, niet beperkt tot het sexe-verschil. in dit topic worden bepaalde zaken waarover iemand mogelijk onzeker zou kunnen zijn verpakt als eis van de andere partij
pi_32339534
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef MouseOver het volgende:

[..]

[..]

Tss, en ondertussen maar door blijven knotteren zeker. Ik geef jullie tenminste nog een aardig handvat in de omgang met het andere geslacht.
Maar ik ben werkelijk niet zo moeilijjk
Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijn alleen gaat stappen...wat nog meer?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_32339557
Zo makkelijk als Syl ben ik dan weer niet, maar onbegrijpelijk ook weer niet.
pi_32339566
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:14 schreef het_fokschaap het volgende:
ik denk dat mensen gewoon verschillen, niet beperkt tot het sexe-verschil. in dit topic worden bepaalde zaken waarover iemand mogelijk onzeker zou kunnen zijn verpakt als eis van de andere partij
Mja, dat vind ik van beide topics: het is zo generaliserend en er bestaat neit zoiets als de vrouw of de man
pi_32339589
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:19 schreef Alicey het volgende:
Zo makkelijk als Syl ben ik dan weer niet
waarom niet ?
  donderdag 17 november 2005 @ 12:21:23 #156
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32339618
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Ik verwacht geen rare dingen, heb geen last van hormoontoestanden en de daarbij behorende (kennelijk) rare buien, ik ben vrij rationeel ingesteld, zelfstandig en onafhankelijk, zorg wel voor mezelf en kan me prima alleen vermaken. Ik vind gamen leuk, ik hou van auto's en ben geen tiepje dat altijd maar wil shoppen, ik ben niet onzeker als ik even niets hoor of als mijn alleen gaat stappen...wat nog meer?
en die pijpbeurt 's ochtends?

Nee, volgens mij ben je met dit soort dingen idd niet zo'n prototype vrouw. Wat op zich jammer is, want zo'n algemeen bruikbaar lijstje was toch wel handig geweest.

Voor andere mannen dan, ik begrijp jullie natuurlijk volkomen
Vampire Romance O+
pi_32339658
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

waarom niet ?
Ik ben niet altijd even rationeel, hormoontoestanden kan ik keilabiel van worden, in houd niet van auto's, maar wel van shoppen, en ik kan soms heel snel onzeker worden.

Maar voor de rest ben ik makkelijk hoor.
pi_32339674
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:21 schreef MouseOver het volgende:

[..]

en die pijpbeurt 's ochtends?
Ja, ik ga hier niet alles vertellen
quote:
Nee, volgens mij ben je met dit soort dingen idd niet zo'n prototype vrouw. Wat op zich jammer is, want zo'n algemeen bruikbaar lijstje was toch wel handig geweest.
Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekeken
Ik hou ook niet van spelletjes en subtiel zijn, ik ben zelf ook duidelijk en direct en verwacht dat ook terug, bijvoorbeeld. Dat is veel gemakkelijk en scheelt ene hoop tijd en ellende
quote:
Voor andere mannen dan, ik begrijp jullie natuurlijk volkomen
Uiteraard
pi_32339779
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:18 schreef miss_sly het volgende:

[..]

weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?
oftewel...drink je ook bier?
─_(º.0)_/─
pi_32339781
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:23 schreef miss_sly het volgende:

Ik ben niet standaard, maar als ik dat zeg, wordt er vaak raar gekeken
Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.
quote:
Ik hou ook niet van spelletjes en subtiel zijn, ik ben zelf ook duidelijk en direct en verwacht dat ook terug, bijvoorbeeld. Dat is veel gemakkelijk en scheelt ene hoop tijd en ellende
Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..
pi_32339878
quote:
Op donderdag 17 november 2005 11:46 schreef Alicey het volgende:

[..]

Ook emoties hebben echter vaak een verifieerbare grondslag.. Al is het misschien iets waar je aanleg voor moet hebben..
zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezen
Dat een emotie herleidbaar is maakt het nog niet rationeel.
'The Less you know, The more you believe'
pi_32339934
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef vamos1 het volgende:

[..]

weet je zeker dat je geen kerel bent in een vrouwelijk hoesje?
oftewel...drink je ook bier?
Ik drink graag bier
En ik vind American Football en geweldige sport
pi_32339975
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:29 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

zegt een emonioneel wezen tegen een rationeel wezen
Dat een emotie herleidbaar is maakt het nog niet rationeel.
Dat bedacht ik me ook net nadat ik het gepost had.. Voor mij is het misschien logisch, maar voor een rationeler wezen misschien totaal niet..
  donderdag 17 november 2005 @ 12:33:34 #164
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_32340010
ik vind de emoties van een vrouw vaak makkelijk te volgen.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_32340047
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:33 schreef zoalshetis het volgende:
En zie, zien jullie wel dat het helemaal niet zo ingewikkeld is?
pi_32340052
quote:
Zeker nog nooit ruzie gehad met een zwangere vrouw?
pi_32340095
quote:
en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?
pi_32340297
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:36 schreef miss_sly het volgende:

[..]

en je hebt hiervast een goede, lompe argumentatie voor?
Simpel,

Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijven Goudgeld!!!!
pi_32340316
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Simpel,

Net zoals je rationele bierdrinkende vrouwen hebt zijn er dus ook emotionele mannen. Mocht er een andere reden aan tengrondslag liggen dan raad ik hem aan om er een goed boek over te schrijven Goudgeld!!!!
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
  donderdag 17 november 2005 @ 12:47:27 #170
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32340416
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:42 schreef juliusbackpacking het volgende:

[..]

Simpel,

Vampire Romance O+
pi_32340717
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:26 schreef Alicey het volgende:

[..]

Maar dat komt omdat niemand zal beweren standaard te zijn, dus het zegt net niks.
Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!
quote:
Daar houd ik op zich ook wel van.. Hoewel spelletjes en subtiliteit soms juist duidelijker zijn dan de botte directe aanpak..
Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.
pi_32340956
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:59 schreef miss_sly het volgende:

Maar het kan ook zomaar eens echt zo zijn!
Maarja, het zeggen doe je nog niks mee.
quote:
Subtiliteit is iets anders dan spelletjes en direct hoeft zeker niet bot te zijn.
Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.
pi_32340981
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:09 schreef Alicey het volgende:

Spiegels vergen soms spelletjes, en vaak werken die beter dan iets, al dan niet subtiel, en al dan niet direct, ter sprake brengen.
Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptisch
pi_32341115
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dit mag je me even uitleggen, dat is me te cryptisch
Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.

Jiij begrijpt me toch wel? Toch?
pi_32341247
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:16 schreef Alicey het volgende:

[..]

Simpelweg dat iets soms beter begrepen wordt in de vorm van een spelletje, dan in de vorm van concreet en duidelijk iets vertellen.
Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregels
pi_32341300
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:20 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

Het lijkt me wel van belang dat beide partijen in zo'n geval op de hoogte zijn van de spelregels
Het spelletje is vaak eenzijdig.
pi_32341362
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:22 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het spelletje is vaak eenzijdig.
precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Wat is er zo moeilijk aan het spelletje uit te leggen??
burgerweeshuis
"de mens heeft geen smaak, tenzij hij opgegeten wordt."
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341369
Wat schaap zegt: het nadeel van in de vorm van spelletjes te werk gaan, is dat je beiden de spelregels moet kennen. Indien je beiden andere ideeen hebt over de spelregels, heb je al een probleem. Als je gewoon duidelijk zegt wat je denkt, wilt en voelt, is dat zeker duidelijk.
pi_32341428
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

precies, en staat dus geregeld een man aan de verkeerde kant van de lijn: met een niet begrijpende blik een droom vrouw na starend omdat zij een spelletje speelt die hij duidelijk niet begrijpt.....

Nee, gewoon geen spelletje spelen.
Maar mannen dus ook niet: niet interessant en afstandeiljk doen omdat het beter zou scoren enzo. Doe maar gewoon, het onderhouden van goede relaties op allerlei fronten is al moeilijk genoeg zonder dat er spelletjes worden gespeeld.
pi_32341440
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:24 schreef miss_sly het volgende:
Wat schaap zegt: het nadeel van in de vorm van spelletjes te werk gaan, is dat je beiden de spelregels moet kennen. Indien je beiden andere ideeen hebt over de spelregels, heb je al een probleem. Als je gewoon duidelijk zegt wat je denkt, wilt en voelt, is dat zeker duidelijk.
Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
pi_32341465
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

Naar mijn ervaring is dat laatste dus vaak niet het geval.. Juist dan is de reactie een ...
Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
  donderdag 17 november 2005 @ 13:28:23 #182
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_32341470
quote:

[..]

idd, schiet niet op. Trouwens, de mannelijke variant ervan -playen- wordt ook knap onfatsoenlijk gevonden, dus hierin mag je je ook best wat beperken. of gewoon niet miepen als je zelf eens het slachtoffer wordt, dat mag ook natuurlijk
Vampire Romance O+
pi_32341476
quote:

[..]

Op dat gebied speel ik overigens weinig spelletjes, maar laat ik (vrij) duidelijk merken wat ik denk en voel.. Op dat gebied is dat vaak genoeg.
pi_32341492
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:28 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Daar begrijp ik dan weer niets van. Hoe onduidelijk kan het dan nog zijn?
Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
pi_32341664
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:29 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dat is een vraag waar ik ook nog geen antwoord op heb.
Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
burgerweeshuis
woensdag 26 mei 2010 12:26 schreef Kluts het volgende: Een vicieuze cirkel heeft idd geen invalshoeken.
pi_32341697
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Wel eens bedacht dat, wanneer je duidelijk je gevoelens vertelt, de ander er helemaal niet op bedacht is? Dat hij even een adempauze nodig heeft om dit te verwerken? Of je diepe romantische gevoelens niet kan beantwoorden? Of je afwijzing niet zag aankomen? En dat hij net gewend is aan het spelletje, totdat hij iemand tegen komt die dat helemaal niet doet?
Dat kan inderdaad allemaal. En aangezien we niet aan spelletjes doen, kan hij me dat gewoon vertellen
pi_32341742
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:33 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

Jahoor. Als ik iets 'moeilijks' probeer duidelijk te maken verwacht ik niet dat iemand het direct oppikt. Na een week ofzo mag het dan echter weer wel.
pi_32341780
Ik zal in ieder geval maar terug nemen dat ik makkelijk ben dan.
pi_32341834
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
Maar je bent wel lief, hoor
  donderdag 17 november 2005 @ 13:40:20 #190
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_32341861
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende

Voor de rest heb je vrienden enzo
pi_32341866
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:37 schreef Alicey het volgende:
dan doe ik mee
burgerweeshuis
pi_32341926
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef SHE het volgende:
Ik vind een grote lul eigenlijk wel voldoende

Voor de rest heb je vrienden enzo
neuqen?
pi_32341936
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:39 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Maar je bent wel lief, hoor
pi_32341970
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:40 schreef zwaaibaai het volgende:

[..]

dan doe ik mee
Ok, dat scheelt.
pi_32342504
quote:
Op donderdag 17 november 2005 12:43 schreef miss_sly het volgende:
Op de een of andere manier komt zoalshetis op mij toch niet over als een emotionele man
over het algemeen ben ik vrouwonvriendelijk als de kolere....
maar als het erop aankomt ben ik heel gevoelig en misschien soms zelfs over-emotioneel
maar of dat nou zo goed is
─_(º.0)_/─
  donderdag 17 november 2005 @ 14:11:23 #196
11948 Xortes
Divide and Conquer
pi_32342763
Kom op mannen, zo moeilijk is het toch niet? Het enige wat je hoeft te doen is te laten zien dat jij bijzonder genoeg bent om bij haar te horen, dat is andersom toch ook zo? Waarom kies je 1 meisje uit de 200 in een discotheek? Is zij bijzonderder dan al die anderen? Ik mag het hopen... Andersom moet een meisje/vrouw ook inzien dat jij dat bent voor haar. Hoe je dat doet... tja dat hangt heel erg van de vrouw af, maar wat heb je te bieden, laat dat zien!
Iedereen is slechts een verzinsel van degene die hij ontmoet - Marten Toonder
pi_32342766
quote:
Op donderdag 17 november 2005 13:27 schreef Alicey het volgende:

[..]

dan leg je het uit lijkt me
pi_32342820
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:11 schreef het_fokschaap het volgende:

[..]

dan leg je het uit lijkt me
Dan blijft het dus een ..

pi_32342834
Ik moet toch zeggen dat ik een man het meest aantrekkelijk vind als hij al zielige versiertrukjes achterwege laat, gewoon zichzelf is en dat je het daarmee maar moet doen, dus geen poppekast om me over te halen, maar gewoon wat je ziet is wat je krijgt...

Een man die sterk genoeg is om zich ook kwetsbaar op te kunnen stellen, geen mietje, geen watje, gaarne een echte man, maar geen gevoelloos wezen, combi van kracht en kwetsbaarheid dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_32342855
quote:
Op donderdag 17 november 2005 14:13 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan blijft het dus een ..

dan is het de verkeerde partner lijkt me. als er dan een spelletje voor nodig is om het wel duidelijk te maken verwacht ik nu een concreet voorbeeld van zo'n situatie.

R&P > WFL
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')