donequote:Op woensdag 16 november 2005 22:27 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zoiets als dit bijvoorbeeld
[afbeelding]
(gelijk een TVP)
ik vond Hawkes en Danny nog niet op mekander ingespeeld voor in het veld.. Mac of Stella en Hawkes vind ik beter.quote:Op donderdag 17 november 2005 23:07 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Goede aflevering, zeker onverwachte eindes![]()
Danny! That's my DannyKnalhard op t einde
, dat hadden ze als laatste scene moeten doen! Leuk nieuw kapsel
Hij en Hawkes vormen een goed team samen, moeten ze vaker doen! Ik had niet verwacht dat die man het gedaan had, ik dacht dat die 2 zusjes van identiteit hadden gewisseld ofzo, maar aan de andere kant, da's al zo vaak gedaan. Iig leuke B-case!
De pokerzaak was ook leuk, idd ook verrassend. Stella weet na dansen ook opeens een hoop van pokerNa ja het zal wel. Flack die die deuren langs ging, bij die man in z'n onderbroek
. Flack was sowieso wel leuk, ook met z'n "Mac, he's the one with a pokerface.".
Al met al een leuke aflevering, wat knap is na Manhatten Hunt, een aflevering die ik HEEL HOOG heb zitten.
O ja en nog iets wat me opviel, wel een hoop mensen uit ATWT opeens! We begonnen met Molly (afl. 3), vorige week Dr. Ben en Lucy en nu weer Aaron. Niet dat ik het erg vind, maar het viel me gewoon op![]()
denk ie dat of hop ie dat?quote:Op zaterdag 19 november 2005 00:26 schreef Dos37 het volgende:
Heb net 2.2 gekeken jammer dat Aiden weg is maar de manier waarop vond ik wel knullig zeg. Dit zag je van mijlen ver aankomen. Verder wel een lekkere aflevering.
Dat zeker, dat was het (enige) hoogtepunt van de afleveringquote:Op donderdag 1 december 2005 15:43 schreef BlueCurl het volgende:
dat verhaal van die boekenschrijver ! ik had al verwacht dat hij het niet echt zou hebben geschreven maar toch vond ik het een leuke twist! en die muren! hahaha degene die dat op de muren heb geschreven voor de serie
Dat is het enige goede op dit moment aan de show.quote:ik moet zeggen dat NY echt een ijzersterke cast heeft zo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze week geen nieuwe, maar deze komt pas de 14e op de buis in de USA.
en waar heb je dat nu weer vandaan gehaald?quote:Op dinsdag 6 december 2005 14:49 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgens Carmine Giovinazzo komt er zeker nog een vervolg op Tanglewood. Wanneer stond er niet bij, maar ik ga uit van dit seizoen![]()
Je kan 'm emailtjes sturen via z'n website en hij schijnt dat geantwoord te hebben aan een aantal mensen.quote:Op dinsdag 6 december 2005 16:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en waar heb je dat nu weer vandaan gehaald?
ik kom gewoon niet meer op csifiles en zo lukt dat primaquote:Op dinsdag 6 december 2005 19:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Je kan 'm emailtjes sturen via z'n website en hij schijnt dat geantwoord te hebben aan een aantal mensen.
Eigenlijk zou ik ook geen spoilers moeten lezen, maar ik houd dat nooit vol.![]()
kan ook de mastercode zijn. meiske aafgekeken van vent en doorgegeven...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
... Dat moet dus met een override code gegaan zijn (lijkt me).
Wat ik ongeloofwaardig vond is dat op het moment het telefoontje van Jerry aanneemt en hij ontdekt dat ze weten dat hij het was, hij direct op Danny af gaat en 10 seconden later zijn Flack en Stella er al. Zat het lab om de hoek ofzo?![]()
werd gezegd dat die eigenaar dat niet wilde... als je genoeg betaald....quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:40 schreef The_S het volgende:
ik bedoelde meer dat zo'n override code en mastercode vast wel ergens te vinden zijn, die weet vast niet alleen die installateur
MIA ook zoiets dergelijk d8 ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Komende 4 weken zijn er van NY herhalingen.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef Franktastic het volgende:
godverdegodver, ze zijn net weer begonnen na een korte stop :S
Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogischquote:Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
B-case vond ik het bloedzuiger verhaal. Was misschien wat overdone (doen ze wel vaker de laatste tijd, allerlei rare moordwapens, maar dit keer waren de bloedzuigers tenminste 'logisch' verklaarbaar). Die met die verf vond ik wel erg raar bedacht, was wel aardig, maar vrij lastig te volgen, maar da's persoonlijk.
De openingscene van de 2e zaak (de bloedzuigers dus) vond ik wel cool, dat die man zomaar het politiebureau binnen komt lopen en iemand roept 'gun'! Iedereen staat er gelijk omheen!
Lindsay is idd erg ok! Ik vind haar een stuk leuker dan Aiden.
En er moet idd een opvolger van Tanglewood komen!
quote:NBC announced this weekend Law & Order will make a small trek from 10 pm to 9 pm on Wednesday nights.
The show, which currently airs opposite CSI: New York, will go head to head against the ratings powerhouse Lost, prompting critics to wonder if NBC is hoping for a quick death for the series.
Law & Order's numbers have decreased exponentially in recent years, and it finally saw its biggest drop when CSI: New York came around. The show was down 13 million viewers last year as it struggled against New York in the ratings battle. This year, the original NBC powerhouse finally lost its #1 spot in the 10 timeslot to Gary Sinise and his gang.
While the Law & Order crowd is now faced with the possibility of cancellation, the move to 9 pm is no doubt good news for the CSI: New York team. New York, once the little CSI show that could, has seen a pleasing increase in its numbers this year, and without Law & Order these numbers could continue to rise.
Meanwhile, Law & Order creator Dick Wolf knows the show may not survive the ratings monster that is Lost, however, he has decided to ride it out. "It's like a long-term marriage," Wolf told The Associated Press. "There are stresses and strains intermittently, but we are kind of stuck with each other."
Law & Order's official move to 9 pm will take place on March 22nd
wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NYquote:Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.13 vanmiddag gezien, vond het wel een aardige aflevering, beetje vergelijkbaar met de vorige.
Vond alleen een beetje raar met die dode op het spoor ... die PA zei dat er wel uren kan hebben gelegen, dan zou
A - De machinist een tijdje met een lijk in de metro rondgereden hebben (wat me sterk lijkt, aangezien er zomaar iemand in kan stappen)
of
B - Er een hele tijd tussen zijn metro en diegene waar Danny inzat gezeten moeten hebben, wat me ook weer onwaarschijnlijk lijkt.
Maar is slechts een klein detail. Dat tweede lijk vond ik echt vaag, zo uit het raam, zag er wel stoer uit
![]()
Ik bedoel 2.13quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef The_S het volgende:
[..]
wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NY![]()
Niemand, ze had het bakje in dr hand toen ze werd neergeschoten.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef BlueCurl het volgende:Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogischWie heeft ze nu over die dokter heen gegooid... hij of zij? hoe is diegene deraan gekomen.. Want dat lab zat gewoon op slot en ze is neergeschoten met de sleutel in haar handen.
CSI:M en WaTquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik bedoel 2.13, dat krijg je als je deze week 3 series moet kijken waarvan er twee aflevering 4.13 zijn
![]()
gewoon vanaaf allemaal achter elkaar opzettenquote:Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef caradoc het volgende:
Moet nog 6 afleveringen van CSI inhalen, waaronder 2 van New York ...
ik zou het niet weten. ik kijk steeds een nieuwe als er een nieuwe uit is. dus niet achter elkaarquote:Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb ooit eens 3 afleveringen van CSI: Miami achter elkaar gekeken. Wel leuk, maar een week later ben je wel de helft van de verhaallijn vergeten (althans dat had ik).
het waren ook vissenquote:Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef The_S het volgende:
gister 213 gezien, vond het een goei aflevering en lindsay wordt steeds beter, en dat met die maaginhoudhet leek net vissen
ga snel kijken danquote:Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hé, mondje dicht he, ik moet ze nog zien![]()
Hehe gister een mini serie zitten kijken op tv.. met ramon cruzquote:Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haha, de laatste scene was geweldig. Arme Danny, hij denkt dat ie een leuk avondje uit is, maar Lindsay wilde 'm alleen laten zien dat ie fout zat wat Mac betreftLeuk dat ze Gary een stukje bass lieten spelen
En die Gus, ik wist dat ik 'm ergens van kende, maar dat is die Cruz uit CSI: Miami![]()
vanmij mogen er elke dag wel nieuwe afleveringen komen hoorquote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY)
Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!quote:Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY)
gelukkig deze week wel csi:miami.. maar zouden 52 afl per jaar moeten maken in feite!quote:Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!
![]()
was gewoon voor die band te zienquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
die opmerking van danny in 214 tegen lindsay; "wanna see rough sex?" O_
Die was idd erg goed, dat gezicht van Lindsayquote:Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
die opmerking van danny in 214 tegen lindsay; "wanna see rough sex?" O_
hahaha hijs al wat rustiger!quote:Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Blue, doe ajb wat aan die avatar, ik krijg zere ogen!![]()
neh ik denk niet dat lindsay en danny een relatie gaan krijgenquote:Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
2.15 goede aflevering en het wordt volgens mij nog wel wat tussen lindsay en danny
en dat einde echt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier op aanvullend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hopenlijk kom ik er vanavond aan toe om 4.16 te kijken. Ik loop sinds vorige week stage dus ik heb maar een heel schema opgesteld van wat ik volg![]()
Overigens zéér goed nieuws uit de VS, volgens mij spreekt het BC wel aan (mij iig wel), maar voor de zekerheid maar even tussen de spoilertags
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hier op aanvullend:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu nog die man in de rolstoelquote:Op donderdag 16 maart 2006 15:01 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
![]()
Nieuwtjes:
- In de komende aflevering duikt Jane weer op, onze DNA expert uit seizoen 1.
- Gary Sinise heeft meegeschreven aan aflevering 18.
- Kid Rock gaat een gastrol spelen, volgens mij in aflevering 21.
We hebben een datum: 99% zeker 19 april!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ohw ik heb er ook zin in! in die van volgende week woensdag! ik ben benieuwd! whoei whaa! maakt een vreugdedans!quote:Op dinsdag 11 april 2006 15:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
't Is al bijna volgende week woensdag, dan Tanglewood 2 (zo'n noem ik 'm maar). Inderdaad beter dat ze dit jaar 24 afleveringen maken.
![]()
ohw ohw ohw! was het al maar zoverquote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
kleine spoiler
http://www.cbs.com/primetime/csi_ny/aresanob/
Je kunt ook de url van de website aan het einde van aflevering 20 invullen: www.aresanob.com. Bonasera schrok nog al van wat ze zag, dus ik ben gelijk even na die url gegaan. Da's altijd wel leuk om de url's uit zo'n serie te bezoeken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
kleine spoiler
http://www.cbs.com/primetime/csi_ny/aresanob/
Welk type is het?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit net nog 1x het begin te kijken en Mac's telefoon is exact dezelfde die ik heb op mijn stage!
![]()
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:01 schreef BlueCurl het volgende:
23 al gezien? damn zo eerst met die schets leek het een miniscuul beetje op Aiden maar had het er niet uitgemaakt toen zo met die sigitale schets van wtf? maar de emotie van de karalters kwamen niet over alsof ze het niet echt konden schelen emotioneel van Aiden...
jah enkel danny maar de rest dan.. ze zeiden het wel maar als kijker "voelde" ik niksquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.
Overigens, Aiden Burn. Pun intended.
fok was gister ook niet bepaald toppie. heeft waarschijnlijk niks met jouw internet verbinding te maken!quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik wil 'm zien... maar op deze computer heb ik 6 minuten nodig om uberhaupt dit bericht al geplaatst te krijgen ... tsja en die ander komt niet verder dan een hard disk error
![]()
Onze verbinding thuis is al de hele week brak, maar een extra slome Fok! maakt het nog eens extra traagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
fok was gister ook niet bepaald toppie. heeft waarschijnlijk niks met jouw internet verbinding te maken!
hehe mijn internet is ook de hele week brak geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Onze verbinding thuis is al de hele week brak, maar een extra slome Fok! maakt het nog eens extra traag![]()
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe mijn internet is ook de hele week brak geweestkheb chello... jij ook?
hier ligt het problem aan een brakke modem van chello. maar ik ben de expert maar ben te lui om chello te bellen dat ze de modem moeten omruilenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...![]()
was serieus een hele nare aflevering wat betreft emoties. Heel goed gespeelt~!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.
Overigens, Aiden Burn. Pun intended.
gewoon modem een keer uit en aan zetten helpt vaak heel veel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...![]()
afgelopen twee dagen heb ik dat denk ik al 8 keer gedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gewoon modem een keer uit en aan zetten helpt vaak heel veel.
Flack moet blijven, is mijn favoriet in CSI:NY. Persoonlijk vind ik Mac en Stella maar een dood stel. Danny en 'Montana' vind ik dan wel weer tof.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
NY heeft ook best een goede cliffhanger met flag(of hoe je het ook schrijft) die daar ligt
ben ik wel blij om. ben geen fan met cliffhangersquote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef The_S het volgende:
224 dat begin, * The_S kijkt nu verder
op zich vond ik de afsluiter ook te snel gaan, maar goed, geen grote cliffhangers voor seizoen 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de eerste aflevering is woensdag in USA uitgezondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Is deze week in de USA weer begonnen met seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer spoilers voor de rest van het seizoen (het zijn er aardig wat, dus als je niks wilt weten niet lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zeker niet de enige die kijkt, maar ik post hier bijna nooit meer (ben wel van plan om daar verandering in te brengen). Vond het hier een hoog tvp en wie kijkt de meeste series gehalte hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben toch niet meer de enige die kijkt??
Hoop het niet, want de afelopen aflevering was ont-zet-tend goed!
ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihiquote:Op woensdag 8 november 2006 10:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Exec producer Anthony E. Zuiker confirms that Belknap "will be having her first child early in the spring. She will be leaving us for a few episodes to allow her to have sufficient time with her family. We are excited for her return, where she will finish out Season 3."
Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is gewordenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihi
ik ga morgen eens oplettenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is geworden![]()
ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Lyssa het volgende:
bah, wat een persoonlijke gemier weer, met dat biologische kind van de overleden vrouw van Mac, laten we hopen dat t hierbij blijft en niet dat ze de CSI Miami kant op gaan, wat een poosje wel heel erg soaperig was...
Verder wel een coole verhaallijn met die vrouw en die paintballer..
Dat was inderdaad leuk, maar mijn favoriete scene was toch wel toen Mac die dirty cop ging arresteren, met Atlantic van Keane op de achtergrond, geweldig shot. Hele aflevering was gewoon goed, stiefzoon verhaal vond ik misschien ietsje minder, was interessanter geweest als Mac er niet van hat geweten. Ben zeker benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.
op de tv in nederland komt het op donderdag om half 9 op de tv (RTL5). dit topic gaat echter over het amerikaanse seizoen. dat is op CBS op woensdag aaf om 10 uur. dat loopt nu ook een seizoen voor en op rtl5 zijn momenteel herhalingen bezig... meer over wat er op de nederlandse tv is in het bijpassende topic:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat en op welk kanaal komt het op de TV(P)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef -Franktastic- het volgende:
Spoiler over een 'february sweeps episode'moet dat nou! later op deze dag eens csi ny zien van (eer)gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een duidelijk verschil met eerdere afleveringen, op een gegeven moment viel die jas open, ze had al een enorme buik. En ik denk dat dit in oktober is opgenomen. Ik denk dat ze ergens in februari is uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:43 schreef BlueCurl het volgende:
en wat is het trouwens goed te zien dat lindsay zwanger is zeg. Ook al staat ze enkel achter bureau's en met wijde labjas enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een foto van Anna met haar buik(je).
http://www.stolen-glances.com/gallery/displayimage.php?album=90&pos=3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
ik denk dat dat iedereen heel snel doorhad van die gast bij de peepshow... geen kleren, groene stof op zijn lichaam etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
ep 10 was goed, met die duivenmelker geloof ik en een mac/flack argue
gisteren ep 11, vond ik ook een sterke, maar ik had wel vrij snel door dat die gast bij die peepshow dus de "dubbelganger" van sheldon was
hihi kan gebeuren he. deze week geen nieuwe jammer genoeg. hopelijk volgende weekquote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
dan had ik even niet goed opgelegd.
Was ook de planningquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:10 schreef BlueCurl het volgende:
aargh ik d8 zo dat er deze week een nieuwe zo zijn... toch nog even wachten!
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aflevering 13 is defintief verschoven naar de 13e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik was ook al aan het zoeken..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!
no worries. we deden je snappen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit m'n eigen post nog eens na te lezen: heb ik de 13e gezegd?Ik bedoel natuurlijk volgende week woensdag
![]()
Paar post naar boven, ik bedoelde dat de 13e aflevering een week na de oorspronkelijke datum zou komen, stom typfoutje dus. Hij komt dus vanavond in de USAquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef miss_bleu het volgende:
13de is allang geweest maar kan hem niet vinden
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht wasquote:
Weinig kans, Lindsay zal de komende afleveringen minder in beeld zijn.. Aangezien Anna Belknap al een aantal maandjes zwanger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht was
Ik hoop de volgende keer weer meer background te krijgen over bv Lindsay
en dan vooral hoe ie dat bekeek... met dat gezegd wat hij erbij trokquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond Flack erg grappig, heel droog "Our Jane Doe is a John Doe"
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
wel een lief kaartje! ik zat tijdens het voorliedje op te letten en toen zag ik pas hoe "mollig" lindsay is geworden zeg! Maar binnenkort dus pers berichten dat er een kleine op de wereld is gezet! Op zich wel een normale manier van even afwezig zijn in de serie...
ik vind het gewoon een echte NY afleveringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.![]()
Ik vond het geen slechte aflevering, maar ook geen super aflevering.. Deze aflevering deed me een beetje denken aan de film "The Skulls".quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Estolan het volgende:
Goeie aflevering van gister avond, drnet gekeken, leuk dat Nelly Furtado er in voorkwam
Bron.quote:Christina Aguilera in CSI.
Christina Aguilera heeft een rolletje weten te bemachtigen in de Amerikaanse serie ‘CSI: New York’. Christina heeft al eerder haar medewerking verleend aan een film, maar dat was alleen haar stem in de animatiefilm ‘Shark Tale’.
De producent van de serie vertelt: “Christina is een fan van de serie, en ik ben blij dat ze een rol wil spelen in een aflevering. Het thema van de aflevering wordt hoogstwaarschijnlijk mishandelde vrouwen."
Het is niet zo gek dat de serie over mishandeling gaat en dat Christina daarin mee wil spelen. Aguilera steunt campagnes tegen huiselijk geweld. Christina's moeder werd vroeger mishandeld door haar vader.
quote:Rumors that singer Christina Aguilera is scheduled to appear in an episode of CSI:NY first surfaced back in November. CBS has finally laid those rumors to rest.
Despite internet rumors that Aguilera was in talks to star in an episode focused on domestic abuse, an issue close to her heart, a CBS spokesman insists Aguilera has not approached regarding a guest appearance on the show.
The rumors began back in November when TV Guide reported in its November 20 issue that Aguilera was in talks to guest star and nothing had been finalized, but that the dark theme of domestic abuse had already been selected. Franchise creator Anthony Zuiker was quoted as saying, “Christina’s a fan of the show, and we’re excited to have her.”
This rumor resurfaced being reported at Hollywood.com as recently as Tuesday. However, it appears Aguilera’s fans will have to be content hearing her sing.
bron: CSI Files
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
cold case kijk ik ook regelmatig. hoop dat het zo is en zo ja... ben ik erg benieuwd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In de may sweeps komt er mogelijk een cross-over met Cold Case. Philly vs New York, kan interessant worden![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:39 schreef BlueCurl het volgende:
we zijn weer op weg naar de season finale... eerste spoiler is er al whoei..
Wednesday, May 16 (10:00-11:00 PM, ET/PT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:12 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]dat valt nog wel mee hoor dat CSI NY die Miami terkjes krrijgt... mijn mening... CSI NY is nog lang niet zo soeperig als Miami ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem vanmiddag of morgen kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
Ik vond 'm erg goedja. Mooi gedaan, ben benieuwd of ze nou echt besmet is of niet. Denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef -Franktastic- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je zeker ook cold case gaan kijken om de aflevering te snappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Lyssa het volgende:crossover naar cold case in deze aflevering
kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb gelezen dat dat niet het geval is, ze laten gewoon 1 vd personages overkomen en die gaat ook weer terug, that's all.
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |