quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef -Franktastic- het volgende:
Spoiler over een 'february sweeps episode'moet dat nou! later op deze dag eens csi ny zien van (eer)gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een duidelijk verschil met eerdere afleveringen, op een gegeven moment viel die jas open, ze had al een enorme buik. En ik denk dat dit in oktober is opgenomen. Ik denk dat ze ergens in februari is uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:43 schreef BlueCurl het volgende:
en wat is het trouwens goed te zien dat lindsay zwanger is zeg. Ook al staat ze enkel achter bureau's en met wijde labjas enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een foto van Anna met haar buik(je).
http://www.stolen-glances.com/gallery/displayimage.php?album=90&pos=3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
ik denk dat dat iedereen heel snel doorhad van die gast bij de peepshow... geen kleren, groene stof op zijn lichaam etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
ep 10 was goed, met die duivenmelker geloof ik en een mac/flack argue
gisteren ep 11, vond ik ook een sterke, maar ik had wel vrij snel door dat die gast bij die peepshow dus de "dubbelganger" van sheldon was
hihi kan gebeuren he. deze week geen nieuwe jammer genoeg. hopelijk volgende weekquote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
dan had ik even niet goed opgelegd.
Was ook de planningquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:10 schreef BlueCurl het volgende:
aargh ik d8 zo dat er deze week een nieuwe zo zijn... toch nog even wachten!
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aflevering 13 is defintief verschoven naar de 13e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik was ook al aan het zoeken..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!
no worries. we deden je snappen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit m'n eigen post nog eens na te lezen: heb ik de 13e gezegd?Ik bedoel natuurlijk volgende week woensdag
![]()
Paar post naar boven, ik bedoelde dat de 13e aflevering een week na de oorspronkelijke datum zou komen, stom typfoutje dus. Hij komt dus vanavond in de USAquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef miss_bleu het volgende:
13de is allang geweest maar kan hem niet vinden
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht wasquote:
Weinig kans, Lindsay zal de komende afleveringen minder in beeld zijn.. Aangezien Anna Belknap al een aantal maandjes zwanger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht was
Ik hoop de volgende keer weer meer background te krijgen over bv Lindsay
en dan vooral hoe ie dat bekeek... met dat gezegd wat hij erbij trokquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond Flack erg grappig, heel droog "Our Jane Doe is a John Doe"
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
wel een lief kaartje! ik zat tijdens het voorliedje op te letten en toen zag ik pas hoe "mollig" lindsay is geworden zeg! Maar binnenkort dus pers berichten dat er een kleine op de wereld is gezet! Op zich wel een normale manier van even afwezig zijn in de serie...
ik vind het gewoon een echte NY afleveringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.![]()
Ik vond het geen slechte aflevering, maar ook geen super aflevering.. Deze aflevering deed me een beetje denken aan de film "The Skulls".quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Estolan het volgende:
Goeie aflevering van gister avond, drnet gekeken, leuk dat Nelly Furtado er in voorkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.quote:Christina Aguilera in CSI.
Christina Aguilera heeft een rolletje weten te bemachtigen in de Amerikaanse serie ‘CSI: New York’. Christina heeft al eerder haar medewerking verleend aan een film, maar dat was alleen haar stem in de animatiefilm ‘Shark Tale’.
De producent van de serie vertelt: “Christina is een fan van de serie, en ik ben blij dat ze een rol wil spelen in een aflevering. Het thema van de aflevering wordt hoogstwaarschijnlijk mishandelde vrouwen."
Het is niet zo gek dat de serie over mishandeling gaat en dat Christina daarin mee wil spelen. Aguilera steunt campagnes tegen huiselijk geweld. Christina's moeder werd vroeger mishandeld door haar vader.
quote:Rumors that singer Christina Aguilera is scheduled to appear in an episode of CSI:NY first surfaced back in November. CBS has finally laid those rumors to rest.
Despite internet rumors that Aguilera was in talks to star in an episode focused on domestic abuse, an issue close to her heart, a CBS spokesman insists Aguilera has not approached regarding a guest appearance on the show.
The rumors began back in November when TV Guide reported in its November 20 issue that Aguilera was in talks to guest star and nothing had been finalized, but that the dark theme of domestic abuse had already been selected. Franchise creator Anthony Zuiker was quoted as saying, “Christina’s a fan of the show, and we’re excited to have her.”
This rumor resurfaced being reported at Hollywood.com as recently as Tuesday. However, it appears Aguilera’s fans will have to be content hearing her sing.
bron: CSI Files
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
cold case kijk ik ook regelmatig. hoop dat het zo is en zo ja... ben ik erg benieuwd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In de may sweeps komt er mogelijk een cross-over met Cold Case. Philly vs New York, kan interessant worden![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:39 schreef BlueCurl het volgende:
we zijn weer op weg naar de season finale... eerste spoiler is er al whoei..
Wednesday, May 16 (10:00-11:00 PM, ET/PT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:12 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]dat valt nog wel mee hoor dat CSI NY die Miami terkjes krrijgt... mijn mening... CSI NY is nog lang niet zo soeperig als Miami ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem vanmiddag of morgen kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
Ik vond 'm erg goedja. Mooi gedaan, ben benieuwd of ze nou echt besmet is of niet. Denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef -Franktastic- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je zeker ook cold case gaan kijken om de aflevering te snappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Lyssa het volgende:crossover naar cold case in deze aflevering
kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb gelezen dat dat niet het geval is, ze laten gewoon 1 vd personages overkomen en die gaat ook weer terug, that's all.
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |