Ik vond het geen slechte aflevering, maar ook geen super aflevering.. Deze aflevering deed me een beetje denken aan de film "The Skulls".quote:Op donderdag 8 februari 2007 21:40 schreef Estolan het volgende:
Goeie aflevering van gister avond, drnet gekeken, leuk dat Nelly Furtado er in voorkwam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron.quote:Christina Aguilera in CSI.
Christina Aguilera heeft een rolletje weten te bemachtigen in de Amerikaanse serie ‘CSI: New York’. Christina heeft al eerder haar medewerking verleend aan een film, maar dat was alleen haar stem in de animatiefilm ‘Shark Tale’.
De producent van de serie vertelt: “Christina is een fan van de serie, en ik ben blij dat ze een rol wil spelen in een aflevering. Het thema van de aflevering wordt hoogstwaarschijnlijk mishandelde vrouwen."
Het is niet zo gek dat de serie over mishandeling gaat en dat Christina daarin mee wil spelen. Aguilera steunt campagnes tegen huiselijk geweld. Christina's moeder werd vroeger mishandeld door haar vader.
quote:Rumors that singer Christina Aguilera is scheduled to appear in an episode of CSI:NY first surfaced back in November. CBS has finally laid those rumors to rest.
Despite internet rumors that Aguilera was in talks to star in an episode focused on domestic abuse, an issue close to her heart, a CBS spokesman insists Aguilera has not approached regarding a guest appearance on the show.
The rumors began back in November when TV Guide reported in its November 20 issue that Aguilera was in talks to guest star and nothing had been finalized, but that the dark theme of domestic abuse had already been selected. Franchise creator Anthony Zuiker was quoted as saying, “Christina’s a fan of the show, and we’re excited to have her.”
This rumor resurfaced being reported at Hollywood.com as recently as Tuesday. However, it appears Aguilera’s fans will have to be content hearing her sing.
bron: CSI Files
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01
cold case kijk ik ook regelmatig. hoop dat het zo is en zo ja... ben ik erg benieuwd!quote:Op woensdag 28 maart 2007 20:16 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
In de may sweeps komt er mogelijk een cross-over met Cold Case. Philly vs New York, kan interessant worden![]()
quote:Op woensdag 4 april 2007 09:39 schreef BlueCurl het volgende:
we zijn weer op weg naar de season finale... eerste spoiler is er al whoei..
Wednesday, May 16 (10:00-11:00 PM, ET/PT)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bron: http://www.thefutoncritic.com/news.aspx?id=20070402cbs01SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:12 schreef BlueCurl het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 april 2007 07:35 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]dat valt nog wel mee hoor dat CSI NY die Miami terkjes krrijgt... mijn mening... CSI NY is nog lang niet zo soeperig als Miami ;PSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga hem vanmiddag of morgen kijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
Ik vond 'm erg goedja. Mooi gedaan, ben benieuwd of ze nou echt besmet is of niet. Denk het niet eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2007 01:14 schreef BlueCurl het volgende:
damn iemand nog meer de afleverng van gister gekeken? ie was erg goed naar mijn mening.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
quote:Op woensdag 18 april 2007 08:44 schreef -Franktastic- het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan moet je zeker ook cold case gaan kijken om de aflevering te snappenquote:Op donderdag 3 mei 2007 12:27 schreef Lyssa het volgende:crossover naar cold case in deze aflevering
kloptquote:Op donderdag 3 mei 2007 19:45 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb gelezen dat dat niet het geval is, ze laten gewoon 1 vd personages overkomen en die gaat ook weer terug, that's all.
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
Ben het met al je punten eens behalve Lindsay/Danny: Vond het wel tof dat ze op z'n biljarttafel sliepen en dat hij haar shift overnam.quote:Op donderdag 17 mei 2007 18:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Zo dat was effe een vette finale!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |