quote:Op donderdag 16 november 2006 16:18 schreef -Franktastic- het volgende:
Spoiler over een 'february sweeps episode'moet dat nou! later op deze dag eens csi ny zien van (eer)gisterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een duidelijk verschil met eerdere afleveringen, op een gegeven moment viel die jas open, ze had al een enorme buik. En ik denk dat dit in oktober is opgenomen. Ik denk dat ze ergens in februari is uitgerekend?quote:Op zaterdag 18 november 2006 11:43 schreef BlueCurl het volgende:
en wat is het trouwens goed te zien dat lindsay zwanger is zeg. Ook al staat ze enkel achter bureau's en met wijde labjas enzo!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier een foto van Anna met haar buik(je).
http://www.stolen-glances.com/gallery/displayimage.php?album=90&pos=3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
ik denk dat dat iedereen heel snel doorhad van die gast bij de peepshow... geen kleren, groene stof op zijn lichaam etc.quote:Op woensdag 6 december 2006 20:13 schreef The_S het volgende:
ep 10 was goed, met die duivenmelker geloof ik en een mac/flack argue
gisteren ep 11, vond ik ook een sterke, maar ik had wel vrij snel door dat die gast bij die peepshow dus de "dubbelganger" van sheldon was
hihi kan gebeuren he. deze week geen nieuwe jammer genoeg. hopelijk volgende weekquote:Op donderdag 7 december 2006 09:49 schreef PieterBas het volgende:
dan had ik even niet goed opgelegd.
Was ook de planningquote:Op donderdag 11 januari 2007 08:10 schreef BlueCurl het volgende:
aargh ik d8 zo dat er deze week een nieuwe zo zijn... toch nog even wachten!
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:12 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Aflevering 13 is defintief verschoven naar de 13e
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
Ik was ook al aan het zoeken..quote:Op donderdag 11 januari 2007 20:33 schreef Mavro het volgende:
[..]
Dat scheelt verdere lange zoektochten. Tnx!
no worries. we deden je snappen!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:55 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit m'n eigen post nog eens na te lezen: heb ik de 13e gezegd?Ik bedoel natuurlijk volgende week woensdag
![]()
Paar post naar boven, ik bedoelde dat de 13e aflevering een week na de oorspronkelijke datum zou komen, stom typfoutje dus. Hij komt dus vanavond in de USAquote:Op woensdag 17 januari 2007 15:32 schreef miss_bleu het volgende:
13de is allang geweest maar kan hem niet vinden
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht wasquote:
Weinig kans, Lindsay zal de komende afleveringen minder in beeld zijn.. Aangezien Anna Belknap al een aantal maandjes zwanger is.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:02 schreef Mavro het volgende:
[..]
Hij was wel grappig deze keer, maar niets bijzonders. Lol @ homeless guy die zo aan zn winkelwagentje gehecht was
Ik hoop de volgende keer weer meer background te krijgen over bv Lindsay
en dan vooral hoe ie dat bekeek... met dat gezegd wat hij erbij trokquote:Op donderdag 25 januari 2007 19:22 schreef PieterBas het volgende:
Ik vond Flack erg grappig, heel droog "Our Jane Doe is a John Doe"
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.quote:Op donderdag 25 januari 2007 19:13 schreef BlueCurl het volgende:
wel een lief kaartje! ik zat tijdens het voorliedje op te letten en toen zag ik pas hoe "mollig" lindsay is geworden zeg! Maar binnenkort dus pers berichten dat er een kleine op de wereld is gezet! Op zich wel een normale manier van even afwezig zijn in de serie...
ik vind het gewoon een echte NY afleveringquote:Op vrijdag 26 januari 2007 11:14 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ik ga 'm vanavond kijken, heb d'r zin in, volgens mij een stuk beter dan vorige week.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |