abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34313870
2.12 was idd wel aardig ja. Ik moet zeggen dat ik de B-case beter vond dat de 'leading-case', puur omdat ik die heel lastig te volgen vond. Natuurlijk was wel vrij snel te raden wie het gedaan had, maar het deed me wel iets. Die laatste scene deed me wel iets, deed me weer een beetje herrineren aan het 'seizoen 1 gevoel', wat ik nog steeds wel een beetje mis. Maar de stijgende lijn zit erin
pi_34360317
haha ik heb even een black out over 2.12 ik gaat hem snel ff aanzetten om te kijken waar ie ook al weer over ging...

Ik vond het beide wel grote zaken enzo... Welke vond jij de B case?

ik vond het met die drug overdose wel leuk bedacht dat die xtc in de verf zat enzo! wel goe din mekander gezet. Met die leeches... bloedzuigers... kvond het niet boeiend.

ohw ze moeten wel eens snel een vervolg maken op tanglewood! Ik lees geen spoilers meer nergens dus ik geen idee wat er komen gaat! met verhaal lijnen enzo hopelijk komt het er!

ohw en lindsay is top!
pi_34362514
B-case vond ik het bloedzuiger verhaal. Was misschien wat overdone (doen ze wel vaker de laatste tijd, allerlei rare moordwapens, maar dit keer waren de bloedzuigers tenminste 'logisch' verklaarbaar). Die met die verf vond ik wel erg raar bedacht, was wel aardig, maar vrij lastig te volgen, maar da's persoonlijk.

De openingscene van de 2e zaak (de bloedzuigers dus) vond ik wel cool, dat die man zomaar het politiebureau binnen komt lopen en iemand roept 'gun'! Iedereen staat er gelijk omheen!

Lindsay is idd erg ok! Ik vind haar een stuk leuker dan Aiden.

En er moet idd een opvolger van Tanglewood komen!
pi_34407232
quote:
Op zondag 22 januari 2006 23:09 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
B-case vond ik het bloedzuiger verhaal. Was misschien wat overdone (doen ze wel vaker de laatste tijd, allerlei rare moordwapens, maar dit keer waren de bloedzuigers tenminste 'logisch' verklaarbaar). Die met die verf vond ik wel erg raar bedacht, was wel aardig, maar vrij lastig te volgen, maar da's persoonlijk.

De openingscene van de 2e zaak (de bloedzuigers dus) vond ik wel cool, dat die man zomaar het politiebureau binnen komt lopen en iemand roept 'gun'! Iedereen staat er gelijk omheen!

Lindsay is idd erg ok! Ik vind haar een stuk leuker dan Aiden.

En er moet idd een opvolger van Tanglewood komen!
Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogisch Wie heeft ze nu over die dokter heen gegooid... hij of zij? hoe is diegene deraan gekomen.. Want dat lab zat gewoon op slot en ze is neergeschoten met de sleutel in haar handen.

Die verf vond ik niet super lastig te volgen. Er werd alleen 1 keer het woord miami genoemd en toen zat ik al te dromen over de volgende cross over hahaha... Het was wel raar bedacht maar het was niet over done ofzo..

Dat die gast zo binnenkomt lopen helemaal nerveus en raar en dan ook die revolver op die tafel mikt en iedere agent ineens met zijn wapen loopt te zwaaien is inderdaad heel cool gedaan.

Ik vergelijk nooit echt karakters met elkaar. Maar ik mag Lindsay gewoon Ze past ook gewoon goed bij de rest van de cast.
  dinsdag 24 januari 2006 @ 19:44:27 #55
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_34422623
Dat met die sporen uit Afrika was een beetje vergezocht..
Trouwens:
quote:
NBC announced this weekend Law & Order will make a small trek from 10 pm to 9 pm on Wednesday nights.

The show, which currently airs opposite CSI: New York, will go head to head against the ratings powerhouse Lost, prompting critics to wonder if NBC is hoping for a quick death for the series.

Law & Order's numbers have decreased exponentially in recent years, and it finally saw its biggest drop when CSI: New York came around. The show was down 13 million viewers last year as it struggled against New York in the ratings battle. This year, the original NBC powerhouse finally lost its #1 spot in the 10 timeslot to Gary Sinise and his gang.

While the Law & Order crowd is now faced with the possibility of cancellation, the move to 9 pm is no doubt good news for the CSI: New York team. New York, once the little CSI show that could, has seen a pleasing increase in its numbers this year, and without Law & Order these numbers could continue to rise.

Meanwhile, Law & Order creator Dick Wolf knows the show may not survive the ratings monster that is Lost, however, he has decided to ride it out. "It's like a long-term marriage," Wolf told The Associated Press. "There are stresses and strains intermittently, but we are kind of stuck with each other."

Law & Order's official move to 9 pm will take place on March 22nd

[ Bericht 92% gewijzigd door CrazyDutchPunk op 24-01-2006 20:35:25 ]
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_34440146
Ik zie L&O echt niet zo snel worden gecancelt... dat ze hun hoge plaats kwijt zijn okay. maar dat houd niet in dat ze totaal geen kijkcijfers meer trekken. Maar is wel leuk voor csi ny dit soort berichten

maar veel van dit soort berichten zijn roddels hoor. ik neem het nooit serieus!
pi_34447977
Je weet het niet, er worden de laatste tijd veel shows gecanceld geloof ik in de VS. Ik hoop alleen niet betekend dat ze precies op de voet verder gaan waarmee ze nu bezig zijn. De laatste 2 afleveringen waren wel ok, maar een beetje dat mysterieuze rond de personages mis ik een beetje uit seizoen 1, dat moet terug. Maar volgens mij heb ik dat pas 26 keer gezegd Morgen weer een nieuwe kijken
pi_34462435
er worden ook mega veel shows gemaakt de laatste tijd. dus worden er ook veel gecancelt! maar ik denk niet dat L&O er 1 van is. Ik zie een show als Cold Case eerder ermee stoppen.

jup morgen weer een nieuwe
pi_34494959
4.13 vanmiddag gezien, vond het wel een aardige aflevering, beetje vergelijkbaar met de vorige.

Vond alleen een beetje raar met die dode op het spoor ... die PA zei dat er wel uren kan hebben gelegen, dan zou
A - De machinist een tijdje met een lijk in de metro rondgereden hebben (wat me sterk lijkt, aangezien er zomaar iemand in kan stappen)
of
B - Er een hele tijd tussen zijn metro en diegene waar Danny inzat gezeten moeten hebben, wat me ook weer onwaarschijnlijk lijkt.

Maar is slechts een klein detail . Dat tweede lijk vond ik echt vaag, zo uit het raam, zag er wel stoer uit
pi_34496864
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
4.13 vanmiddag gezien, vond het wel een aardige aflevering, beetje vergelijkbaar met de vorige.

Vond alleen een beetje raar met die dode op het spoor ... die PA zei dat er wel uren kan hebben gelegen, dan zou
A - De machinist een tijdje met een lijk in de metro rondgereden hebben (wat me sterk lijkt, aangezien er zomaar iemand in kan stappen)
of
B - Er een hele tijd tussen zijn metro en diegene waar Danny inzat gezeten moeten hebben, wat me ook weer onwaarschijnlijk lijkt.

Maar is slechts een klein detail . Dat tweede lijk vond ik echt vaag, zo uit het raam, zag er wel stoer uit
wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NY
pi_34499180
maar inhoud is wel van NY dus niet boeiend

ik heb ff brak internet en heb afl vanochtend al gezien maar zal morgen even uitgebreid commenttaar geven op de aflevering!
pi_34502641
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 21:43 schreef The_S het volgende:

[..]

wat lul je vaag, 4.13 was van CSI miami en dit topic is van CSI NY
Ik bedoel 2.13 , dat krijg je als je deze week 3 series moet kijken waarvan er twee aflevering 4.13 zijn
pi_34503529
Weer een lekkere spectaculaire NY aflevering, 2x13, uit de pen van meneer Zuiker

Wat heeft die Lindsay toch een zalige tieten

lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 27 januari 2006 @ 00:29:49 #64
129707 Daemon19
Hattrick verslaafde..
pi_34503694
quote:
Op dinsdag 24 januari 2006 11:22 schreef BlueCurl het volgende:Ik vond die bloedzuigers nog steeds onlogisch Wie heeft ze nu over die dokter heen gegooid... hij of zij? hoe is diegene deraan gekomen.. Want dat lab zat gewoon op slot en ze is neergeschoten met de sleutel in haar handen.
Niemand, ze had het bakje in dr hand toen ze werd neergeschoten.
Het bakje viel, en de bloedzuigers kropen uit zichzelf naar de dichtsbijzijnde bloedleverancier, die dokter dus.
Hattrick: Red Daemons (506731)
"The first rule of business is to protect your investment."
pi_34606023
quote:
Op donderdag 26 januari 2006 23:57 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Ik bedoel 2.13 , dat krijg je als je deze week 3 series moet kijken waarvan er twee aflevering 4.13 zijn
CSI:M en WaT
pi_34606197
Maar even over de allerlaatste aflevering! Ik heb genoten. Ik weet niet precies waarom maar ik vind hem leuk om te zien.

Allereerst met die noodstop Gewoon Danny die helemaal wild werd. Ik zou als metro bestuurder helemaal gek worden met zo'n ADHD persoon ineens Het duurde even voordat ie zijn badge trok Maargoed paar meter voor het lichaam stond de trein stil!

En de kleding van Mac en Lindsay! Gewelldig... Als ik CSI was zou ik me toch eerst omkleden oid hoor

En die ME! gewldig. Volgens mij is hij de nieuwe geworden... En daar ben ik blij mee. Ik vind het een toffe vent. Helemaal met dat necking ik heb me rot gelachen!

Ook was het weel zalig met die maaginhoud! ik zat net te lunchen toen ik dat zag. Ik moest wel ff slikken hoor!

Met de zaak in de subway had ik niet verwacht dat het die conducteur was... met die gast die uit het raam bungelde wel dat die assistent het had gedaan.

Het was ook overigens maar goed dat Danny die gast ook achterna ging zitten want Lindsay hehehe moet echt even oefenen met het pakken van een boefje

De dialoog tussen Mac en die gast die zichzelf voor gek zette was ook wel leuk. Ook goed uitgewerkt omdat ze daarna weer normaal met mekander omgingen enzo! That's life

Enkel vind ik Hawkes wat tegenvallen de laatste paar afleveringen!

Al met al vond ik het een hele realistische aflevering en de dialogen waren goed uitgewerkt! Daarnaast vond ik de tussenfilmpjes goed gemaakt die echt een NY-se gevoel geven!
pi_34606294
Moet nog 6 afleveringen van CSI inhalen, waaronder 2 van New York ...
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_34606365
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:20 schreef caradoc het volgende:
Moet nog 6 afleveringen van CSI inhalen, waaronder 2 van New York ...
gewoon vanaaf allemaal achter elkaar opzetten slapen is overbodig
pi_34606387
Ik heb ooit eens 3 afleveringen van CSI: Miami achter elkaar gekeken. Wel leuk, maar een week later ben je wel de helft van de verhaallijn vergeten (althans dat had ik).
pi_34606393
Hoe leuk ik het ook vind, na 4 uurachter elkaar worden ze wel vervelend hoor :p
pi_34606500
quote:
Op maandag 30 januari 2006 10:24 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik heb ooit eens 3 afleveringen van CSI: Miami achter elkaar gekeken. Wel leuk, maar een week later ben je wel de helft van de verhaallijn vergeten (althans dat had ik).
ik zou het niet weten. ik kijk steeds een nieuwe als er een nieuwe uit is. dus niet achter elkaar ik geloof dat ik enkel heet eerste seizoen van csi:csi achter mekander heb gezien
pi_34625098
gister 213 gezien, vond het een goei aflevering en lindsay wordt steeds beter, en dat met die maaginhoud het leek net vissen
pi_34629481
quote:
Op maandag 30 januari 2006 20:30 schreef The_S het volgende:
gister 213 gezien, vond het een goei aflevering en lindsay wordt steeds beter, en dat met die maaginhoud het leek net vissen
het waren ook vissen

Lindsay (ook al ben ik een vrouw)
pi_34632653
nu 613 van LV kijken
pi_34632908
quote:
Op maandag 30 januari 2006 23:10 schreef The_S het volgende:
nu 613 van LV kijken
hijs zo goe.. echt LV style!
pi_34667732
Hé, mondje dicht he, ik moet ze nog zien
pi_34667867
quote:
Op woensdag 1 februari 2006 00:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hé, mondje dicht he, ik moet ze nog zien
ga snel kijken dan
pi_34676983
zat te zoeken naar de afl van deze week.. hahaha het is pas woensdag ik ben even helemaal de weg kwijt!
pi_34712442
Haha, de laatste scene was geweldig. Arme Danny, hij denkt dat ie een leuk avondje uit is, maar Lindsay wilde 'm alleen laten zien dat ie fout zat wat Mac betreft Leuk dat ze Gary een stukje bass lieten spelen

En die Gus, ik wist dat ik 'm ergens van kende, maar dat is die Cruz uit CSI: Miami
pi_34712938
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 14:26 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Haha, de laatste scene was geweldig. Arme Danny, hij denkt dat ie een leuk avondje uit is, maar Lindsay wilde 'm alleen laten zien dat ie fout zat wat Mac betreft Leuk dat ze Gary een stukje bass lieten spelen

En die Gus, ik wist dat ik 'm ergens van kende, maar dat is die Cruz uit CSI: Miami
Hehe gister een mini serie zitten kijken op tv.. met ramon cruz ik ga zo de ny afl kijken. zojuist verband van me knie afgehaald. en voor het eerst na de operatie gedouched dat vond ik ff meer voldoening geven dan NY zien dit keer zal als ik hem heb gezien eens verslag doen
pi_34721271
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY )
pi_34721343
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Neeeeee, niret nog een aflevering online. Nu moet ik nog 5 afleveringen inhalen ( 3 van NY )
vanmij mogen er elke dag wel nieuwe afleveringen komen hoor
pi_34724389
quote:
Op donderdag 2 februari 2006 18:55 schreef caradoc het volgende:
Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!

pi_34778026
die opmerking van danny in 214 tegen lindsay; "wanna see rough sex?" O_
pi_34796405
quote:
Op vrijdag 3 februari 2006 00:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Dan heb ik nu goed nieuws voor je (en slecht niets voor ondergetekende): de komende 3 weken komen geen nieuwe afleveringen!

gelukkig deze week wel csi:miami.. maar zouden 52 afl per jaar moeten maken in feite!
pi_34796456
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
was gewoon voor die band te zien

maar het einde.. was sterke opmerking van lindsay maar wel cool dat die daar zo op podium zit!

hawkes: odds are, that we're looking for somebody from that party...
stella: right.
hawkes en mac kijken zo verdacht naars stella
stella: my prints aren't gonna match, promise
mac: yeah I believe ya, it's the rest of the guest I don't trust...

de manier waarop
pi_34802512
ja zitten soms echt wel grappige woordspelingen/scenes in
pi_34803327
quote:
Op zondag 5 februari 2006 22:55 schreef The_S het volgende:
Die was idd erg goed, dat gezicht van Lindsay

Blue, doe ajb wat aan die avatar, ik krijg zere ogen!
pi_34855037
quote:
Op maandag 6 februari 2006 19:02 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

Blue, doe ajb wat aan die avatar, ik krijg zere ogen!
hahaha hijs al wat rustiger!
pi_35662120
Ik heb zojuist 2.15 van CSI: NY gekeken. Hij was erg goed ... maar je moet wel een sterke maag hebben! Ik kan tegen veel bloed, kogels, messen en wat nog meer engs, maar dit ... nee, gadverdamme! Al was het einde wel weer leuk gedaan, tussen Mac en Danny
pi_35671646
wat goor man die inktvissen
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35733339
Het einde heb ik echt 4 keer gekeken ofzo steeds ff terugzetten geweldig. maar ik weet zeker dat er geen echte spin inzat op moment dat lindsay hem opat

Die actie met Flack en die dochter met dat waterpistool was ook erg leuk gedaan!

Ik vond het een goede aflevering!
pi_35759881
2.15 goede aflevering en het wordt volgens mij nog wel wat tussen lindsay en danny

en dat einde echt
pi_35778150
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:41 schreef The_S het volgende:
2.15 goede aflevering en het wordt volgens mij nog wel wat tussen lindsay en danny

en dat einde echt
neh ik denk niet dat lindsay en danny een relatie gaan krijgen eerder gewoon goede samenwerking!
pi_35803835
Goed nieuws, CSI: NY krijgt een derde seizoen Bron
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_35805168
de tijd gaat eigenlijk snel. alweer 15e en de andere csi's 16e afl al... seizoen al weer bijna voorbij

bron van cbs zelf btw:
CBS
pi_35921230
Hopenlijk kom ik er vanavond aan toe om 4.16 te kijken. Ik loop sinds vorige week stage dus ik heb maar een heel schema opgesteld van wat ik volg

Overigens zéér goed nieuws uit de VS, volgens mij spreekt het BC wel aan (mij iig wel ), maar voor de zekerheid maar even tussen de spoilertags
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En hier op aanvullend:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_35924372
beetje slappe aflevering was het
You ask me the time
But I sense something more
And I would like to give
What I think you're asking for
pi_35937372
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 20:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hopenlijk kom ik er vanavond aan toe om 4.16 te kijken. Ik loop sinds vorige week stage dus ik heb maar een heel schema opgesteld van wat ik volg

Overigens zéér goed nieuws uit de VS, volgens mij spreekt het BC wel aan (mij iig wel ), maar voor de zekerheid maar even tussen de spoilertags
SPOILER
En hier op aanvullend:
SPOILER
pi_36009705
net 216 gekeken, was van normaal niveau, niet apart mooi ofzo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')