Je kunt ook de url van de website aan het einde van aflevering 20 invullen: www.aresanob.com. Bonasera schrok nog al van wat ze zag, dus ik ben gelijk even na die url gegaan. Da's altijd wel leuk om de url's uit zo'n serie te bezoeken.quote:Op donderdag 20 april 2006 21:33 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
kleine spoiler
http://www.cbs.com/primetime/csi_ny/aresanob/
Welk type is het?quote:Op zaterdag 22 april 2006 13:38 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zit net nog 1x het begin te kijken en Mac's telefoon is exact dezelfde die ik heb op mijn stage!
![]()
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:01 schreef BlueCurl het volgende:
23 al gezien? damn zo eerst met die schets leek het een miniscuul beetje op Aiden maar had het er niet uitgemaakt toen zo met die sigitale schets van wtf? maar de emotie van de karalters kwamen niet over alsof ze het niet echt konden schelen emotioneel van Aiden...
jah enkel danny maar de rest dan.. ze zeiden het wel maar als kijker "voelde" ik niksquote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.
Overigens, Aiden Burn. Pun intended.
fok was gister ook niet bepaald toppie. heeft waarschijnlijk niks met jouw internet verbinding te maken!quote:Op donderdag 11 mei 2006 22:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik wil 'm zien... maar op deze computer heb ik 6 minuten nodig om uberhaupt dit bericht al geplaatst te krijgen ... tsja en die ander komt niet verder dan een hard disk error
![]()
Onze verbinding thuis is al de hele week brak, maar een extra slome Fok! maakt het nog eens extra traagquote:Op vrijdag 12 mei 2006 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
fok was gister ook niet bepaald toppie. heeft waarschijnlijk niks met jouw internet verbinding te maken!
hehe mijn internet is ook de hele week brak geweestquote:Op vrijdag 12 mei 2006 13:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Onze verbinding thuis is al de hele week brak, maar een extra slome Fok! maakt het nog eens extra traag![]()
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...quote:Op vrijdag 12 mei 2006 14:06 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe mijn internet is ook de hele week brak geweestkheb chello... jij ook?
hier ligt het problem aan een brakke modem van chello. maar ik ben de expert maar ben te lui om chello te bellen dat ze de modem moeten omruilenquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...![]()
was serieus een hele nare aflevering wat betreft emoties. Heel goed gespeelt~!quote:Op donderdag 11 mei 2006 21:36 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Heb je wel goed gekeken? Danny ging echt uit zijn naad.
Overigens, Aiden Burn. Pun intended.
gewoon modem een keer uit en aan zetten helpt vaak heel veel.quote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:29 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
nee xs4all. Maar het probleem ligt bij ons in dit geval, maar de buurman (computerexpert) kan morgen pas er naar kijken ...![]()
afgelopen twee dagen heb ik dat denk ik al 8 keer gedaanquote:Op vrijdag 12 mei 2006 15:38 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
gewoon modem een keer uit en aan zetten helpt vaak heel veel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |