Flack moet blijven, is mijn favoriet in CSI:NY. Persoonlijk vind ik Mac en Stella maar een dood stel. Danny en 'Montana' vind ik dan wel weer tof.quote:Op vrijdag 19 mei 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
NY heeft ook best een goede cliffhanger met flag(of hoe je het ook schrijft) die daar ligt
ben ik wel blij om. ben geen fan met cliffhangersquote:Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef The_S het volgende:
224 dat begin, * The_S kijkt nu verder
op zich vond ik de afsluiter ook te snel gaan, maar goed, geen grote cliffhangers voor seizoen 3
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, de eerste aflevering is woensdag in USA uitgezondenquote:Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Is deze week in de USA weer begonnen met seizoen 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog meer spoilers voor de rest van het seizoen (het zijn er aardig wat, dus als je niks wilt weten niet lezen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent zeker niet de enige die kijkt, maar ik post hier bijna nooit meer (ben wel van plan om daar verandering in te brengen). Vond het hier een hoog tvp en wie kijkt de meeste series gehalte hebbenquote:Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben toch niet meer de enige die kijkt??
Hoop het niet, want de afelopen aflevering was ont-zet-tend goed!
ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihiquote:Op woensdag 8 november 2006 10:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Exec producer Anthony E. Zuiker confirms that Belknap "will be having her first child early in the spring. She will be leaving us for a few episodes to allow her to have sufficient time with her family. We are excited for her return, where she will finish out Season 3."
Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is gewordenquote:Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihi
ik ga morgen eens oplettenquote:Op woensdag 8 november 2006 19:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is geworden![]()
ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.quote:Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Lyssa het volgende:
bah, wat een persoonlijke gemier weer, met dat biologische kind van de overleden vrouw van Mac, laten we hopen dat t hierbij blijft en niet dat ze de CSI Miami kant op gaan, wat een poosje wel heel erg soaperig was...
Verder wel een coole verhaallijn met die vrouw en die paintballer..
Dat was inderdaad leuk, maar mijn favoriete scene was toch wel toen Mac die dirty cop ging arresteren, met Atlantic van Keane op de achtergrond, geweldig shot. Hele aflevering was gewoon goed, stiefzoon verhaal vond ik misschien ietsje minder, was interessanter geweest als Mac er niet van hat geweten. Ben zeker benieuwd hoe dat verder gaat.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.
op de tv in nederland komt het op donderdag om half 9 op de tv (RTL5). dit topic gaat echter over het amerikaanse seizoen. dat is op CBS op woensdag aaf om 10 uur. dat loopt nu ook een seizoen voor en op rtl5 zijn momenteel herhalingen bezig... meer over wat er op de nederlandse tv is in het bijpassende topic:quote:Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hoe laat en op welk kanaal komt het op de TV(P)?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your ego's writing checks your body can't cash
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |