abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37853934
Heb voorlopig een rezervecomputer geregeld, dus dat wordt weer ff wat inhalen 's avonds, vanavond 2.23 dus van CSI NY
pi_37863353
* The_S is nou 223 aan het kijken

edit: 223 was

[ Bericht 31% gewijzigd door The_S op 15-05-2006 23:56:32 ]
pi_37875796
2.23 was goed. Alleen jammer dat Aiden erg weinig in beeld was. Eindelijk weer eens een Danny/Mac clash. Niet de beste vh seizoen (dat waren 218 en 220 imo) maar zeker 1 vd betere
pi_37975825
Gisteren was dus laatste aflevering van t seizoen he? Ga m zo kijken... Ben benieuwd. Was een keuze tussen Miami 4.24 of NY 2.24, maar ik denk dat ik Miami bewaar tot ik 4.25 ook kan kijken. (als ik t vol houd)
  Nerd met benen vrijdag 19 mei 2006 @ 09:48:09 #155
18073 miss_bleu
pi_37979719
NY heeft ook best een goede cliffhanger met flag(of hoe je het ook schrijft) die daar ligt
  vrijdag 19 mei 2006 @ 10:20:06 #156
9776 FLIPNEUS
Let's rawk!
pi_37980681
quote:
Op vrijdag 19 mei 2006 09:48 schreef miss_bleu het volgende:
NY heeft ook best een goede cliffhanger met flag(of hoe je het ook schrijft) die daar ligt
Flack moet blijven, is mijn favoriet in CSI:NY. Persoonlijk vind ik Mac en Stella maar een dood stel. Danny en 'Montana' vind ik dan wel weer tof.
In a dream I'm a different me with a perfect you, we fit perfectly.
And for once in my life I feel complete and I still want to ruin it.
pi_37981621
Ja, vind ook dat Flack moest blijven!! Goede aflevering trouwens. Spannend

Kan niet wachten op seizoen 3
pi_38005061
Supergoede seizoensafsluiter , die van seizoen 1 vond ik maar dof. Erg interessant hoe ze teruggrepen naar Mac's verleden, al vond ik dat ze in relatie tot Flack wel erg op Mac toe spitste, terwijl Stella en Danny ook hele goede maatjes met hem zijn. Maar de verhaallijn was goed, leek net een soort minifilm.

Een opmerking: leuk dat ze Danny het ontplofte gebouw laten onderzoeken, maar als er instortingsgevaar dreigt, zet je toch op z'n minst een hem op!
pi_38069875
Vond de afsluiter te snel gaan. Het verhaal en de beelden waren wel goed, maar als ze het nou over twee afleveringen hadden gesmeerd was het beter geworden.
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_38104164
224 dat begin , * The_S kijkt nu verder

op zich vond ik de afsluiter ook te snel gaan, maar goed, geen grote cliffhangers voor seizoen 3

[ Bericht 32% gewijzigd door The_S op 22-05-2006 23:16:04 ]
pi_38560695
quote:
Op maandag 22 mei 2006 22:42 schreef The_S het volgende:
224 dat begin , * The_S kijkt nu verder

op zich vond ik de afsluiter ook te snel gaan, maar goed, geen grote cliffhangers voor seizoen 3
ben ik wel blij om. ben geen fan met cliffhangers
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:36:55 #162
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_40459681
CSI: NY returns Sept. 20
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_41147947
En de eerste spoilers zijn ook binnen. Je zou haast denken dat ze de schrijvers van de CSI: Miami soap hebben binnengehaald want tot nu toe word ik er nog niet vrolijk van
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 21 september 2006 @ 20:09:06 #164
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42025056
Yawhoo, gelijk die eerste scenes compleet op locatie in NY
pi_42025143
Ik wil ook kijken
  donderdag 21 september 2006 @ 20:12:16 #166
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42025175
Wel jammer, die openings-scene.
pi_42025666
Zeg, maak me nog nieuwsgieriger
  donderdag 21 september 2006 @ 20:27:12 #168
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42025726
TWEE nieuwe vrouwelijke karakters?
En ik vind ze beiden niets. Die ene was al irritant als die hoer uit One Tree Hill
pi_42044956
Die 2 nieuwe dames moet ik ook nog aan wennen. Die ene (Angell) lijkt wel heel erg op Aiden).

Vond het een aardige aflevering, niet bijzonder ofzo, maar iig een stuk beter dan de Miami premiere . De aflevering van volgende week ziet er spannend uit.
pi_42045321
Ik ben bij de aflevering waarin Tanglewood terugkwam in seizoen 2 gestopt met kijken Ik vind het acteren in die aflevering zó slecht.. En CSI:NY kon me toch al steeds minder boeien. Mac Taylor is een zoutzak.

Ik houd het vanaf nu (of eigenlijk vanaf toen) weer bij LV en Miami.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 13:56:18 #171
18073 miss_bleu
pi_42046556
wanner begint NY weer eigenlijk?
pi_42046694
Is deze week in de USA weer begonnen met seizoen 3.
lekker faxen heel de dag echt genot
  Nerd met benen vrijdag 22 september 2006 @ 14:01:11 #173
18073 miss_bleu
pi_42046715
nice
pi_42054189
quote:
Op vrijdag 22 september 2006 14:00 schreef wolfrolf het volgende:
Is deze week in de USA weer begonnen met seizoen 3.
Ja, de eerste aflevering is woensdag in USA uitgezonden
Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
  maandag 25 september 2006 @ 23:17:43 #175
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42127564
Moet wel zeggen dat ze wel gelijk veel meer NY beelden er in pompen
  Nerd met benen dinsdag 26 september 2006 @ 10:24:56 #176
18073 miss_bleu
pi_42135256
was een erg leuke aflevering om te kijken
pi_42255510
Aflevering twee was echt een stuk beter dan aflevering 1. De twee zaken waren beter en er zat leuke humor in. Peyton vond ik ook een stuk leuker dan in aflevering 1, die samenwerking met Hammerback mogen ze vaker doen. Het einde tussen en Danny en Lindsay was ook wel leuk , al was die zoom in op het einde niet echt nodig. De gedrevenheid van Mac om die andere zaak op te lossen vond ik ook erg goed gedaan.
pi_42440496
Nog mensen aflevering 3 gekeken. Ik heb me kapot gelachen om het gedoe van Danny en Lindsay ... zo kinderachtig gedaan. Volgens mij hadden de schrijvers, acteurs en regiseur een offday toen ze die scenes opnamen. Het sloeg echter nergens op. Ik had gehoopt op wat meer diepgang. Het "het ligt niet aan jou, maar aan mij", da's zo cliche, dat hebben we al 100 keer gehoord.

Volgende aflevering klinkt beter, ze gaan achter een serie moordenaar aan. Met Edward Furlong als gastacteur
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog meer spoilers voor de rest van het seizoen (het zijn er aardig wat, dus als je niks wilt weten niet lezen:
SPOILER
pi_42677044
Ik ben toch niet meer de enige die kijkt??

Hoop het niet, want de afelopen aflevering was ont-zet-tend goed! Edward Furlong als serial killer, hij was gewoon zo ... gewoon, gewoon creepy. 't Lag al vrij voor de hand dat hij 't was, maar toch de manier waarop ze het uit moesten vinden, was erg goed geschreven. Het verhaal met die gecodeerde t-shirts was gewoon top. En dit soort t-shirts bestaan dus gewoon echt (niet zozeer die Furlongs personage maakte, maar meer die andere ), leuk gedaan. En een verrassende verhaallijn, dat nu ie ontsnapt is, wellicht achter Hawkes aangaat, ik ben heel benieuwd

Deze aflevering staat heel hoog in m'n favorieten lijstje.

Edit: O ja, nog wel grappig, die scene waar Flack en Danny Shane (Furlong) proberen op te pakken, je kan zien dat ze bij sommige stukjes echt stuntmannen gebruiken. Als je goed kijkt naar het stukje waar Danny van het ene naar het andere gebouw springt, en het stukje waarin Flack op de verdachtes springt kijkt, zie je dat het stuntmannen zijn.
  zaterdag 14 oktober 2006 @ 21:19:57 #180
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_42680712
quote:
Op zaterdag 14 oktober 2006 19:15 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik ben toch niet meer de enige die kijkt??

Hoop het niet, want de afelopen aflevering was ont-zet-tend goed!
Je bent zeker niet de enige die kijkt, maar ik post hier bijna nooit meer (ben wel van plan om daar verandering in te brengen). Vond het hier een hoog tvp en wie kijkt de meeste series gehalte hebben .

kHad daardoor ook helemaal nooit gezien dat er hier ook n CSI:NY USA topic was. En dat is momenteel eigenlijk mn favoriete CSI (Miami heeft me nooit kunnen boeien en LV begint me n beetje te vervelen ).

S03E04 - Hung out to dry Was echt één van de beste NY afleveringen tot nu toe.

• Geweldig gruwelijke moorden - fantastisch in beeld gebracht
  • Prachtige muziek bij de scenes (vooral Blood Brothers van Bruce Springsteen was geweldig gekozen)
  • Danny's outfits
  • Fantastisch gebruik van de Griekse Mythologie in de verhaallijn
  • Eén zaak waar het hele team aan werkt
  • Geweldige one liners en dialogen (Sid was weer goed op dreef )
  • En had ik Danny's outfits al genoemd

En er zit inderdaad een open eind aan dus ik hoop dat ze dit niveau de rest van t seizoen volhouden
  • We never listen. . .when we are eager to speak. . .
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:15:48 #181
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43104993
    Kon je die T shirts nu echt kopen ?
      dinsdag 31 oktober 2006 @ 16:59:43 #182
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43106687

Ja dus!
    pi_43121105
    ik heb ze allemaal al, alleen nog geen tijd gehad om ze te kijken

edit: net ff s03e03 gekeken, matige aflevering

[ Bericht 19% gewijzigd door The_S op 31-10-2006 23:47:34 ]
    pi_43124039
    Dan heb je ook direct de minste te pakken, 3.04 moet je zien, die is echt megagoed.

De promo voor 3.07 belooft ook veel goeds, Mac pissed off, altijd goed.
    pi_43124768
    Aflevering 1 en 2; erg goed uitgewerkte verhalen!
    Aflevering 3; veel minder door de zwakkere hoofdzaak en het gedoe tussen Lindsay en Danny. De zaak met de marathonloper vond ik trouwens nog best goed
    Aflevering 4; OMG! Echt een goede zaak. Geen standaardzaak maar brute moorden, mooie scenes zoals die in de auto met Flack en Danny en een goed verhaal met de shirts en de Griekse mythologie.

Seizoen 3 vind ik nu al beter dan 2, waarin het leek dat ze de weg kwijt waren door het veranderen van de sfeer van de serie (3 kwart van het seizoen, de laatste afleveringen waren wel spannend en sterk)
    CSI NY is weer op de goede weg, vinden jullie ook niet?
    Your ego's writing checks your body can't cash
    pi_43127725
    Zekers. Het lijkt erop dat ze de ideale mix tussen seizoen 1 en 2 hebben gevonden. Seizoen 1 was wel erg donker, maar had hele goede verhaallijnen, maar seizoen 2 was best licht en luchtig, maar de verhaallijnen waren soms echt van, wat moet ik hiermee, met samouraizwaarden, rolschaatsters enzo, dat was niet interessant. Pas toen het weer een beetje persoonlijk werd (Danny en z'n broer, Lindsay in Montana, Mac en het leger, Flack zwaargewond en natuurlijk Stella met Frankie) werd het weer leuk. En die persoonlijke verhaallijnen is juist de hoofdreden waarom ik CSI NY zo leuk vond en weer vindt.
    pi_43132742
    Ik vond het eerste seizoen veel te donker. Heb daardoor niet alle afleveringen gezien. Seizoen 2 en 3 zijn persoonlijk een stuk beter. Volgens had iemand anders het ook al over die scene met Lindsay en Danny, dat was zo verschrikkelijk cliché dat het gewoon om te lachen was
    pi_43155962
    net s03e04 gekeken, superaflevering, erg gaaf

en die serial killer is weer ontsnapt
    pi_43200579
    het lijkt wel of er elke week iemand boos is op een ander
      woensdag 8 november 2006 @ 10:13:56 #190
    82471 CrazyDutchPunk
    Just watch me burn...
    pi_43351415
    Exec producer Anthony E. Zuiker confirms that Belknap "will be having her first child early in the spring. She will be leaving us for a few episodes to allow her to have sufficient time with her family. We are excited for her return, where she will finish out Season 3."
    pi_43353041
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 10:13 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
    Exec producer Anthony E. Zuiker confirms that Belknap "will be having her first child early in the spring. She will be leaving us for a few episodes to allow her to have sufficient time with her family. We are excited for her return, where she will finish out Season 3."
    ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihi
    pi_43358595
    Of een "foutje"... "Danny I've to tell you something"
    pi_43369630
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 11:28 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ben benieuwd hoe ze daar op het scherm mee omgaan. hoe ze het buikje gaan verbergen of dat danny en lindsay ineens toch een stel worden hihi
    Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is geworden
    pi_43379075
    quote:
    Op woensdag 8 november 2006 19:44 schreef CrazyDaisy85 het volgende:

[..]

Verbergen, ze doen 't nu al, maar je kan zien dat ze idd een stukje dikker is geworden
    ik ga morgen eens opletten
    pi_43389193
    bah, wat een persoonlijke gemier weer, met dat biologische kind van de overleden vrouw van Mac, laten we hopen dat t hierbij blijft en niet dat ze de CSI Miami kant op gaan, wat een poosje wel heel erg soaperig was...

Verder wel een coole verhaallijn met die vrouw en die paintballer..
    pi_43392616
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 11:36 schreef Lyssa het volgende:
    bah, wat een persoonlijke gemier weer, met dat biologische kind van de overleden vrouw van Mac, laten we hopen dat t hierbij blijft en niet dat ze de CSI Miami kant op gaan, wat een poosje wel heel erg soaperig was...

Verder wel een coole verhaallijn met die vrouw en die paintballer..
    ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.

maar het was een hele goede aflevering! iets qua persoonlijke stuff mag wel maar moet indd niet te soaperig worden!
    pi_43410068
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 13:20 schreef BlueCurl het volgende:

[..]

ik vond het geweldig toen flack die deuren afging. gewoon hoe dat was gemaakt zo in het begin.
    Dat was inderdaad leuk, maar mijn favoriete scene was toch wel toen Mac die dirty cop ging arresteren, met Atlantic van Keane op de achtergrond, geweldig shot. Hele aflevering was gewoon goed, stiefzoon verhaal vond ik misschien ietsje minder, was interessanter geweest als Mac er niet van hat geweten. Ben zeker benieuwd hoe dat verder gaat.
    pi_43410136
    Hoe laat en op welk kanaal komt het op de TV(P)?
    "We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
    pi_43411212
    quote:
    Op donderdag 9 november 2006 21:26 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
    Hoe laat en op welk kanaal komt het op de TV(P)?
    op de tv in nederland komt het op donderdag om half 9 op de tv (RTL5). dit topic gaat echter over het amerikaanse seizoen. dat is op CBS op woensdag aaf om 10 uur. dat loopt nu ook een seizoen voor en op rtl5 zijn momenteel herhalingen bezig... meer over wat er op de nederlandse tv is in het bijpassende topic:

CSI: New York (NE/BEL) (deel 5)
    pi_43611850
    Spoiler over een 'february sweeps episode'
    SPOILER
    Your ego's writing checks your body can't cash
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')