SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef Dafje33 het volgende:
De afl. van vanavond, is dat de finale van Miami?2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond de verhaallijnen van prey en blood in the water niet optimaal.. ze konden me niet echt boeien...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind eigenlijk er dit seizoen nog geen saaie aflevering tussen zitten..tuurlijk was 4.07 niet optimaal maar niet saai.
ze had iemand die een slachtoffer was als crimineel ingevoerd... zijn verschillende databasesquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Gaat snelHeb zin in vanavond
![]()
Even een vraag over Varela, wat was nou precies de reden dat ze werd ontslagen/geschorst? Ze had iets verkeerd ingevoerd, maar het ging zo snel, dat ik niet helemaal heb gevolgd wat er nou precies gebeurde![]()
Ah, nu begrijp ik het, dank!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ze had iemand die een slachtoffer was als crimineel ingevoerd... zijn verschillende databases
en daaruit kwam een slachtoffer als moordenaar te boven in die zaak waarbij die vrouw in die club vermoord werd... die mannen uitleende aan vrouwen...
dat brengt het lab in gevaar met betrouwbaar heid... en nu omdat zij dat veroorzaakt heeft is ze geschorst en komt ze mss niet meer terug... in aflevering 4.1 word daar meer over bekend gemaakt
zoals altijd: graag gedaan. echt jammer dat ik hem vanaaf niet op de tv kan zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het, dank!![]()
en de vorige afleveringen waren zo mega goed... heel ander soort stijl omdat ze wat aan het uitproberen waren... toffe evrhaal lijnen etc... mijn favo aflevering zat erbijquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef rena het volgende:
Ik heb wel weer zin in Miami, ik heb de afgelopen 3 afleveringen niet gekeken omdat ik er geen zin in hadMaar nu word het dus wel weer wat spannender
En de caps zien er ook top uit
![]()
Maart pas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Merkie het volgende:
Gaan ze meteen verder met het vierde seizoen hierna, of niet?
Helaas niet, ze gaan het laatste seizoen herhalenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Merkie het volgende:
Gaan ze meteen verder met het vierde seizoen hierna, of niet?
En er was iets fout gegaan met de DNA profielen van verschillende criminelen omdat er al een goedje in de spullen waar ze mee werkt zat. Zodoende werden er ook een paar zaken weer heropend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het, dank!![]()
Jammer. Als ze nou met het eerste seizoen beginnen, die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Helaas niet, ze gaan het laatste seizoen herhalen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef BlueCurl het volgende:
veel plezier allen... werkelijk!
ik ben nu tot vanaaf 10 uur niet meer achter de pc![]()
enjoy allen! whoei
Moet lukken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh hier deel 9. we gaan het lv topic gewoon een keertje inhalen okay?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de vorige afleveringen waren zo mega goed... heel ander soort stijl omdat ze wat aan het uitproberen waren... toffe evrhaal lijnen etc... mijn favo aflevering zat erbijdat moet toch wel wat zeggen!
maar hopelijk snap je het verhaal van vanaaf dan wel... want is opvolger van de achtergrond verhalen van de vorige keren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Franktastic het volgende:
Hey allemaal! ik ben nieuw hier op het csi miami topic (als poster). Ik volg csi vanaf seizoen 3 en zie elke nieuwe aflevering van 4 ook vrij snel. Ik kom vaak hier in dit topic maar nu mijn eerste post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo geniepig is ze wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Nuna het volgende:
Foei, BlueCurl. Beetje misleidende caps geven van Delko die op Calleigh richt
spoileren niet tof met caps.... doe ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Nuna het volgende:
Foei, BlueCurl. Beetje misleidende caps geven van Delko die op Calleigh richt
Hèhè, ik kan je meenemen of je kan ook naar hier komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij kan het op fok als geen ander beter wetenzou ik nu worden meegenomen?
![]()
kom jij hier op 8/9 december *zot* en dan kom ik rond de kerst sneeuwballen tegen je aan gooienquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Hèhè, ik kan je meenemen of je kan ook naar hier komen![]()
Spijtig dat dat in een week valt en niet in het weekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom jij hier op 8/9 december *zot* en dan kom ik rond de kerst sneeuwballen tegen je aan gooien
kan jij nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Spijtig dat dat in een week valt en niet in het weekend
Maar ff ontopic: anders konden we veel CSI zien
Seizoen 1 al gezien, eens seizoen 2 moeten zien volledigquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kan jij nu ookals je nou seizoen 1-3 helemaal kijkt kunnen we samen 4 kijken
die ken ik nog niet uit het hoofd namelijk
geweldig... welke aflevering was dat... zal ikdie eens gaan kijken ook al staat me die serie absoluut niet aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat vrijdag weer The OC te kijken en nu wist ik het zeker..dit gebouw kwam me ZO bekend voor
[afbeelding]
in The OC doet het dienst als het kantoor voor de NewPort Group haha
het zit al 3 seizoen i/d serie maar je zag altijd maar een flits op de DVDsquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geweldig... welke aflevering was dat... zal ikdie eens gaan kijken ook al staat me die serie absoluut niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:29 schreef wolfrolf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
en de kidnapping van Ray jr....quote:Op woensdag 16 november 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Wat een aflevering gister![]()
De zelfmoord, de terugkomst, dood - maar toch ook weer niet....... super goede seizoensafsluiter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Inderdaad, zo veel om op te noemen...quote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de kidnapping van Ray jr....
daarna dat ie zijn pa weer ziet. idem met yelina en haar man... Horatio die bijna jankt... en zijn zommebril maar opzet...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:16 schreef caradoc het volgende:
4.08:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vriendje dig mod jump is even aan het vragen of 6 csi topics niet erg is voordat ze weer zouden worden gesloten enzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef The_S het volgende:
ja ik zie ook liever 2 aparte topics
Ja 24 heeft ook 2 topicsquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vriendje dig mod jump is even aan het vragen of 6 csi topics niet erg is voordat ze weer zouden worden gesloten enzo...
to be continued
true.. maar 6 topics is ook wel erg veelquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja 24 heeft ook 2 topics
Dus het moet wel kunnen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:08 schreef Dafje33 het volgende:
Even over gisteren:Let's hope not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft toch niet in spoilers?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef The_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
dat stukje dat die vent over Yelina begint enzo. dat ze de achternaam van haar man had moeten nemen enzo en dan overgaand op de zoon. dat ook wel tof... Sofia Milos komt uit Zwitserland o Italie dacht ik maar spreekt echt goed Spaans damn!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, zo veel om op te noemen...![]()
quote:The oath dinsdag 22-11, 20:30 uur
Een politieagent houdt een automobilist aan langs de weg, maar stort plots hierna in. Uit onderzoek blijkt dat de agent is vermoord. Horatio heeft het idee dat er een akelig spelletje wordt gespeeld als de afdeling Interne Zaken zich met de moord gaat bemoeien.
Ze gaan dus vanaf 2.20 uitzenden? Of gaan ze zomaar wat lukraak doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef BlueCurl het volgende:
dat is aflevering 2.20 dus... zijn we zeker zo in de zomervakantie daar mee opgehouden dan denk ik?!
meestal is het gewoon opvolgend dus... vanaf 2.20 weer verder denk ik... maar je weet het maar nooit met rtlquote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze gaan dus vanaf 2.20 uitzenden? Of gaan ze zomaar wat lukraak doen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben er nooit op dinsdag. maar ken de afleveringen toch uit mijn hoofdje
mwa van NY en LV valt het tegen hoor... najah. laat ik zo zeggen... ik ken ze redelijk en van miami ken ik ze door en doorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, zowel die van CSI:Miami, CSI:NY en die van CSI:Las Vegas!
![]()
Jaja ik dacht ook even zo van He.quote:
Is dat niet iedereens grootste angst?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef carmiie het volgende:
vette aflevering![]()
lijkt me best wel eng als iemand ineens levend is waar van je eigenlijk verwacht dat die dood isik zou ook heel erg schrikken
![]()
levnend begraven worden??? lijkt me erger dan wakker worden in een mortuariumquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Is dat niet iedereens grootste angst?
Speedle![]()
tof! nog meer speedle afleveringenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:37 schreef Franktastic het volgende:
Nou gaan ze volgende week helemaal overnieuw beginnen zag ik in de gids, namelijk 1.1 Golden Parachute :s
als je niet sst had gezegd had het ook verzamelen op dvd kunnen zijnquote:Op woensdag 14 december 2005 18:58 schreef Merkie het volgende:
Ja godver, ik helemaal seizoen 1 verzamelen ssst omdat ik dacht dat hij niet meer uitgezonden zou worden, wordt 't gewoon alsnog uitgezonden.
Dan zal ik me wel vergist hebben destijds ... zijn er nooit flashback beelden van geweest?quote:Op donderdag 22 december 2005 14:39 schreef BlueCurl het volgende:
cross over van csi:lv/miami zegt horatio dat ie ooit iemand heeft verloren... maar volgens corey millers blog van csi site werd daar niet zijn broer mee bedoeld. wel komt het zo enkele keer terig in het eerste seizoen dat er over zijn broer word gesproken
neen...quote:Op donderdag 22 december 2005 15:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Dan zal ik me wel vergist hebben destijds ... zijn er nooit flashback beelden van geweest?
Zag net ep 318 Game Over, en ook daar was dat gebouw inquote:Op dinsdag 15 november 2005 23:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
het zit al 3 seizoen i/d serie maar je zag altijd maar een flits op de DVDs
Nu heb ik s3 op mn pc en kon k dus ff wat makkelijker pauzeren en caps maken
Deze cap komt uit 3x06 The Swell
Horatioquote:Op vrijdag 23 december 2005 23:16 schreef neggix het volgende:
[..]
Zag net ep 318 Game Over, en ook daar was dat gebouw in
Miami is nog steeds de beste, vooral de droogheid van Horatio
kiss of deathquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:03 schreef carmiie het volgende:
gister was een film van hem op tv
echt een coole film![]()
![]()
héél andersquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kiss of death
jup sommige gewoontes herkende ik wel van csi miami maar toch wassie heel anders
ik had ooit enkel het begin gezien... en nu heb ik alleen het eind kunnen zienquote:Op zaterdag 24 december 2005 16:41 schreef carmiie het volgende:
[..]
héél anders![]()
maar ik vond het wel leuk om te zienik moest hem alleen wel opnemen want me moeder wou per se baantjer kijken
![]()
ik wou hem eerst huren, maar onze videotheek had hem niet eens!quote:Op zondag 25 december 2005 09:31 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had ooit enkel het begin gezien... en nu heb ik alleen het eind kunnen zienmaar ik gaat hem denk eens een keer aanschaffen om hem in zijn geheel te kunnen zien ofzo
ik heb wel een videorecorder maar die ligt onder me bed in het stof
geen zin om hem aan te sluiten!
damn ook met samuel l jackson en nick cage. zou bijna zeggen: wat een flut videotheek.. maar ik zou het van hier niet weten. ben er al jaren niet meer geweest!quote:Op zondag 25 december 2005 13:04 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik wou hem eerst huren, maar onze videotheek had hem niet eens!![]()
![]()
![]()
ik kan aankomende twee dinsdagen ook csi: miami op de tv volgenquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik zag vandaag de promo van de 'nieuwe' aflevering voorbij komen, dat kwam me vaag bekend voor, dus daar zal ik wel ff mee in de war geweest zijn. Dinsdag die kijken en ik ben bij![]()
uhuh, hij speelt in seizoen 6 van csi lv de sherrifquote:Op woensdag 28 december 2005 09:46 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Was een goede aflevering, had 'm nog nooit gezien. 't Was dus een vriend van Horatio die het loodje legte in deze aflevering, wellicht dat ik daarmee in de war raakte.
En die man die het gedaan had is echt creepy!Ik ken m uit Without a Trace en daar was ie ook al zo'n engerd *rr*.
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:15 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh, hij speelt in seizoen 6 van csi lv de sherrif
er zijn zoveel mensen die in alle csi's en WaT gastrollen hebquote:
ja moet je doen. is leuk! serieus zijn der echt veel!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ja ik ben er wel meer tegengekomen waarvan ik dacht, hé die ken ik, en het eerste wat ik na die aflevering doe is altijd op IMDB.com kijken of ik ze ergens eerder gezien heb![]()
welke afwijking???quote:Op donderdag 29 december 2005 15:34 schreef Franktastic het volgende:
Fijn om te weten dat ik niet de enige ben met die "afwijking"![]()
![]()
aah dat. tjah waar is imdn anders goed voorquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:11 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Het zoeken naar bekenden op IMDB.com![]()
Ik irriteerde me zo aan dat vrouwtje..quote:Op woensdag 4 januari 2006 11:26 schreef BlueCurl het volgende:
Wat is seizoen 1 toch compleet anders dan seizoen 4 eigenlijk he?
die van gister vind ik nu een best goede aflevering terwijl ik hem vroeger niet zo tof vond
welk vrouwtje?quote:Op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik irriteerde me zo aan dat vrouwtje..
Diecollega van Horatio in Seizoen 1 met donkere krullenquote:
megan donner/kim delaneyquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Diecollega van Horatio in Seizoen 1 met donkere krullen
Wat was zij irritantquote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
megan donner/kim delaney
ze is er ook niet voor niks na 10 afleveringen uitgeschreven
Oh ik vroeg me al af wie dat was! Terecht dat ze eruit ligt inderdaad.quote:Op woensdag 4 januari 2006 18:47 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Diecollega van Horatio in Seizoen 1 met donkere krullen
najah iemand moet het zijnquote:
hehe zou je eens an officer and a gentleman moeten zienquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:01 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, gisteren lekker de film Hudson Hawk gekeken, maar tot mijn grote verrassing zie ik ineens Horatio in beeld, oh nee, David Caruso natuurlijk! Wat een broekemannetje was hij daar nog.![]()
daar heb ik een keer een foto van gezien, waar die echt een achterlijke helm op hadquote:Op woensdag 4 januari 2006 19:25 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hehe zou je eens an officer and a gentleman moeten zien
quote:Op woensdag 4 januari 2006 19:30 schreef carmiie het volgende:
[..]
daar heb ik een keer een foto van gezien, waar die echt een achterlijke helm op had![]()
Iemand die er over een paar afleveringen alweer uitligtquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:13 schreef Nuna het volgende:
Ik kon eindelijk weer eens CSI Miami zien, zie ik een of andere DonnerWie is dat?
hudson hawk niet gezien. maar is wel later gemaakt dan an officer and a gentlemanquote:Op donderdag 5 januari 2006 19:00 schreef Dafje33 het volgende:
Haha, een officer and a genleman, daar was hij toch die jongen die de test met dat bootje onder water niet haalde?
Dan vond ik "Kitkat" in Hudson Hawk wel wat erger (Alhoewel hij toch wel een goeierd bleek....)
aflevering 3 is net geweest. volgende week aflevering 4!quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Iemand die er over een paar afleveringen alweer uitligt. Ze zijn weer met seizoen 1 begonnen, ze zijn bij aflevering 5 geloof ik.
ik hoop stiekem met je meequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Merkie het volgende:
Hoe gaat ze er eigenlijk uit? Gaat ze dood ofzo? Hoop 't stiekem wel.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik mis der ook niet...Ohja, ik kan me het alweer herinneren. Ik wist niet dat ze weer opnieuw waren begonnen. Wel dat het herhalingen waren vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedle.
jup de allereerste afleveringen van seizoen 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, ik kan me het alweer herinneren. Ik wist niet dat ze weer opnieuw waren begonnen. Wel dat het herhalingen waren vanwegeSpeedle.
zoals in elk jaar begint het nieuwe tv seizoen hier in Maart!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
weet iemand wanneer ze in nederland beginnen met seizoen 4?
dat duurt niet zo heel lang meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zoals in elk jaar begint het nieuwe tv seizoen hier in Maart!
mooie avater!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nope dat klopt
-- maar eens een nieuwe avater gemaakt
vergeet vooral niet op de weg te lettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
Whehe, ik kijk nu regelmatig afleveringen van CSI Miami op m'n PDA. Keihandig in een lange autorit
.
Ik rijd zelf niet hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vergeet vooral niet op de weg te letten
dan is het wel ideaalquote:
Mooi, maar wie is diegene die niet Horatio en Speedle is?quote:
Er viel me al wat opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nope dat klopt
-- maar eens een nieuwe avater gemaakt
Dat is Danny uit Without a Trace.. (sbs6 vanaaf om 00:05 heeeeeel erg goede aflevering... desnoods videorecorder???)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Mooi, maar wie is diegene die niet Horatio en Speedle is?
Kan het niet goed zien.
ikkequote:Op zondag 8 januari 2006 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dat is Danny uit Without a Trace.. (sbs6 vanaaf om 00:05 heeeeeel erg goede aflevering... desnoods videorecorder???)
zijn er eigenlijk mensen hier die seizoen (huidige seizoen op tv) nog niet gezien hebben?
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummerquote:Op zondag 8 januari 2006 12:33 schreef Nuna het volgende:
Ik heb seizoen wel helemaal gezien, alleen weet ik soms in het begin niet meer hoe het ook alweer zat. Bij de vorige aflevering kwam ik na een half uur erachter dat ik hem al gezien had
seizoen 2 heb ik voor het grootste deel wel gezien, en van seizoen 1 heb ik geloof ik 2 of 3 afleveringen gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geheel seizoen 1? en hoe zithet dan met seizoen 2ivm met spoileren eventueel
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummer![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummer![]()
![]()
![]()
anders vanwege gevaar voor de maatschappij mogen ze niet stoppenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Dat word nog wat als de serie stopt, dan moet je opgenomen worden in een afkick kliniek![]()
Daar had ik rekening mee gehoudenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Voor de geinteresseerden die nog geld over hebben van de kerstdagen: dinsdag komt deel 2 van seizoen 2 uit op DVD![]()
Da's morgen dusquote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op 10 januari, niet zo lang meer dus!
geef link en maak ons blijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Merkie het volgende:
Kwam een hele 'goedkope' aanbieding tegen op internet. Bijna voor niks mên
.
ookay. dn vraag ik er niet meer naarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
't Was echt voor niks. Mag niet hiero denk ik.
zal wel pas over een half jaartje zijn ofzo? als je de dvd bedoeld...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Merkie het volgende:
Wanneer verschijnt seizoen 3 deel 1 eigenlijk als we toch bezig zijn?
wat snap je nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef carmiie het volgende:
ik snap het niet helemaal meer![]()
maar ik blijf toch maar kijken![]()
ik snapte het niet helemaal met die paul en tyler, ik haalde ze steeds door elkaar, waardoor ik er nog minder van snaptequote:
aah 1.4 just one kiss is dus op de tv geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik snapte het niet helemaal met die paul en tyler, ik haalde ze steeds door elkaar, waardoor ik er nog minder van snapte![]()
op gegeven moment wist ik ook niet meer wie er nou bij dat meisje was, die barman zeiden ze eerst, en daarna dat die tyler er was, vanuit mijn gedachte dan he![]()
en hoe ze aan de naam van de barman kwamen was me ook ontgaan![]()
ik snap het nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aah 1.4 just one kiss is dus op de tv geweest
uhm die barman was de enigste die ze niet konden vinden van de werknemerslijst. Zo komen ze aan zijn naam. Ook omdat alexx van zijn handen kon afleiden dat hij een barman was.
die neef van die rijke man hield dus een feest bij zijn oom. daar ontmoete hij die vrouw en haar man. die neef heeft die man een horloge gegeven zodat die neef die vrouw kon kussen. Die vrouw ging er alsnog boos op der vriend en niet geintresseerd in die neef, met de barman vandoor. Daardoor werd die neef kwaad en die heeft die vrouw verkracht en voor dood achtergelaten. Diezelfde neef heeft ook de barman aangevallen en die oom heeft dat wijnglas door zijn strot geduwd. De bloedspetterd zaten tussen die brilhouders.
zo duidelijker? zo niet vraag een eind weg!
even zonder namen gedaan omdat dat ingewikkelder is denk ik
die heb ik op mijn computer staanquote:Op zondag 15 januari 2006 21:16 schreef BlueCurl het volgende:
een 26 jarige caruso nu op veronice in de film --> rambo
David Caruso kan schreeuwen als een wijf zeg hahaquote:Op maandag 16 januari 2006 18:36 schreef carmiie het volgende:
[..]
die heb ik op mijn computer staan![]()
![]()
dat is echt een coole film![]()
computertechnologie kan dat... via foto van moeder en vader kun je via een speciaal pc prog een berekening maken en dan een nieuw gezicht maken.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:06 schreef carmiie het volgende:
vette aflevering![]()
wel zielig voor dat jochie![]()
hoe kwamen ze trouwens aan de foto van dat meisje die het kind van die gast moest voorstellen![]()
1.6 Brokenquote:Op woensdag 25 januari 2006 16:26 schreef Merkie het volgende:
Wat voor aflevering was dat? Moet nog 1 aflevering van seizoen 1 dus ik heb hem ongetwijfeld gezien.
Ohja, die's wel stoerquote:Op woensdag 25 januari 2006 21:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
1.6 Broken
over meisje dat in de wc van een binnenspeel-kinderland word terug gevonden. Zo uit de ballenbak... met Steward Otis.
uhuh ik ook. het einde ook erg leuk met die shooting! sterke aflevering ook hoe ze tot daar komen!quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:16 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ohja, die's wel stoer. Had nog wel meer afleveringen gezien die ik echt goed vond van seizoen 1, maar ben vergeten welke
. Die ene met Chris Penn (R.I.P.
) vond ik iig erg sterk
.
quote:Op woensdag 25 januari 2006 22:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
uhuh ik ook. het einde ook erg leuk met die shooting! sterke aflevering ook hoe ze tot daar komen!
thinder box. die met die brandquote:Op woensdag 25 januari 2006 22:50 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nog meer goed: Aflevering 8 met dat dode gezin, aflevering 9 met de sniper en aflevering 18 met de klemgereden CSI's. Deze sprongen er echt bovenuit. Kom er trouwens net achter dat ik heel aflevering 21 niet gezien heb.
dat is in die gevangenis he? ( ik ken het ook een beetje uit me hoofdquote:Op woensdag 25 januari 2006 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
thinder box. die met die brand
en 1.24 niet te vergeten he! bodu count. die is mega goed
jup that's the one!quote:Op donderdag 26 januari 2006 21:21 schreef carmiie het volgende:
[..]
dat is in die gevangenis he? ( ik ken het ook een beetje uit me hoofd)
ik had het dinsdag gemistvakkenmarkt op school
![]()
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanaf dinsdag 7 maart zijn er weer nieuwe afleveringen op de buis van CSI: Miami![]()
*noteert in agenda!quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Vanaf dinsdag 7 maart zijn er weer nieuwe afleveringen op de buis van CSI: Miami![]()
dat mag zekerquote:Op maandag 30 januari 2006 10:05 schreef BlueCurl het volgende:
Hahaha whoei... mag ik weer screencaps maken zeker? Doe het met alle plezier hoor
Lekker jullie weer lekker maken!
ja het is nu bezig maar ben zo moe (ben vandaag geopereerd geweest) dat ik zo ga slapen! hopelijk morgen wat wakkerderquote:
en heb je hem gezien?quote:Op dinsdag 7 februari 2006 18:56 schreef carmiie het volgende:
ik hoop dat ik wel kan kijken, ik ben lichtelijk ziek, maar ik probeer toch op te blijven voor csi miami
quote:Op donderdag 26 januari 2006 23:59 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ja!quote:Op woensdag 8 februari 2006 09:14 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en heb je hem gezien?
die vader![]()
Het kijken van seizoen 1 doet me denken aan hoe veel er qua stijl verschilt met seizoen 1 ten op xichte van seizoen 4
desperate houswifes gewoon niet kijken hehequote:Op woensdag 8 februari 2006 09:54 schreef rena het volgende:
[..]
Maar hoe moet ik dat combineren met mijn andere shows
Gelukkig kijk ik Desperate Housewives nu via Belgie, dus misschien gaat het lukken
![]()
uhuh. Ik vind het nog steeds wel een goede aflevering!quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:39 schreef carmiie het volgende:
[..]
ja!
die vader was echt gemeen, eerst de zielige gekwetste man uithangen daar in het ziekenhuis, maar ondertussen had die gewoon zn familie uitgemoord![]()
dat arme kindje![]()
dat is nog minder dan 2 weken!quote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Wanneer zenden jullie seizoen 4 van CSI Miami uit?
Het 4de seizoen is vanaf 28 februari te zien op RTL5.
Da's al vrij snelBen benieuwd wanneer NY komt. Zou eigenlijk ook wel die week moeten, aangezien anders de cross-over niet klopt, ben benieuwd of ze bij RTL zo slim zijn
![]()
neen, vast nietquote:Op woensdag 15 februari 2006 15:13 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
ben benieuwd of ze bij RTL zo slim zijn![]()
hey welcome backquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:23 schreef Dafje33 het volgende:
Wat nou, geen vraag naar?
Please BC, caps, caps, caps.....
ik heb er nou al zin inquote:Op zaterdag 18 februari 2006 23:33 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hey welcome back![]()
het was ook een retorische vraag eigenlijkmaargoed ik zal aankomende week eens me best gaan doen om wat caps te maken voor afl 4.1
![]()
Ik volg het nog wel hier!quote:
ik vind seizoen 1 nog steeds het best. maar wat nog beter zou zijn is een kruising tussen seizoen 4 en seizoen 1...quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgende week, aflevering 1 is erg sterk, ik vind seizoen 4 sws tot nu toe erg goed! Iedereen kijken dus
![]()
De 28e dus?quote:Op maandag 20 februari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Volgende week, aflevering 1 is erg sterk, ik vind seizoen 4 sws tot nu toe erg goed! Iedereen kijken dus
![]()
chips wel lekkerquote:Op maandag 20 februari 2006 18:47 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
De 28e dus?
(Chips, da's net nog met carnaval.....)
je moet het echt niet vergeten aangezien je dit hele seizoen ingaat op Horatio's verleden en damn dat moet je allemaal zienquote:Op woensdag 22 februari 2006 10:45 schreef Koningin het volgende:
Hoe kunnen ze dat nou tijdens de carnaval doen?????
Dan vergeet ik het helemaal op te nemen, ben ik bang.
Screencaps beloven veel goeds
gewoon door hem te volgen denk ik. kan ook zijn dat doordat H al bij die shooting was dat stetler wist dat ie daar mss ook terug zou kunnen komen op een later tijdstip.quote:Op dinsdag 28 februari 2006 22:19 schreef carmiie het volgende:
wat een vette aflevering net
ik had em al gezien maar ik vind em nog steeds vet
maar hoe wist die stetler nou dat H naar de kerk ging?
24 is ook 1 van de weinige series dat het zo vroeg is he? het zal me niet verbazen als het de enigste is...quote:Op woensdag 1 maart 2006 23:14 schreef Merkie het volgende:
Wat komen die DVD's trouwens achterlijk laat uit. Bij 24 ligt het seizoen al op DVD in de winkels voordat 't is afgelopen op TV. Seizoen 3 is nu al een half jaar afgelopen en geen DVD te bekennen.
zal wel niet he? is het ook boeiend om te weten?quote:Op woensdag 1 maart 2006 21:43 schreef Q_Orianka het volgende:
De z'n vrouw eigenlijk dat hij de huishoudster zwanger heeft gemaakt?
Ow, sja, da's dan ook naast Lost de enige serie die ik verder volg waar DVD's van verschijnenquote:Op woensdag 1 maart 2006 23:18 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
24 is ook 1 van de weinige series dat het zo vroeg is he? het zal me niet verbazen als het de enigste is...
Nee, ze woont in Nederland. Maar ze is nu op weg naar Belgiëquote:
in me profiel staat al heel lang dat ik in rotterdam woonquote:
en gewoon aankomende dinsdag weerquote:Op zondag 5 maart 2006 15:46 schreef Merkie het volgende:
Hmm, ik moet toch eerst nog seizoen 2 en seizoen 3 afkijken. Heb alleen de laatste paar afleveringen van seizoen 3 gezien. Ben halverwege het tweede seizoen
.
quote:Op maandag 6 maart 2006 10:32 schreef Koningin het volgende:
Nou, aflevering 1 van seizoen 4 heb ik al gemist
Deze moet ik dan morgen maar opnemen!
whoei volgend jaar rond deze tijd weer nieuwe afleveringenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:54 schreef wolfrolf het volgende:
Goed nieuws, CSI: Miami krijgt een vijfde seizoenBron
nee enkel dat die zoon der ging redden en naar die sleepboot zwomquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:44 schreef rena het volgende:
Ik dacht dat het misschien in scene was gezet of zo, door die zoon en dochter![]()
Zal ik morgen even me best doen? en meteen nieuwe caps maken voor volgende weekquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef Dafje33 het volgende:
Ja hoor, kom ik er om 21.15 uur achter dat er CSI:Miami was![]()
Dus ik heb het niet helemaal meer kunnen volgen....
Kan er iemand even een samenvatting geven?
Das altijd goedquote:Op woensdag 8 maart 2006 15:45 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Zal ik morgen even me best doen? en meteen nieuwe caps maken voor volgende week?
Hoeft ook niet, want dit is de aflevering van afgelopen weekquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:26 schreef BlueCurl het volgende:
s04e02 Blood in the Water
Caps komen denk ik niet meer vandaag.
caps van 4.3quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:30 schreef Koningin het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, want dit is de aflevering van afgelopen week![]()
your welcomequote:
Ik ga vast 't einde verklappen: hij is onschuldig.quote:Op maandag 13 maart 2006 09:34 schreef BlueCurl het volgende:
wist jullie trouwens dat over een aantal afleveringen Horatio moordverdachte wordff jullie een beetje lekker maken
zou hetquote:Op maandag 13 maart 2006 09:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ik ga vast 't einde verklappen: hij is onschuldig.
Zonder de aflevering gezien te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |