ik hoop stiekem met je meequote:Op donderdag 5 januari 2006 19:41 schreef Merkie het volgende:
Hoe gaat ze er eigenlijk uit? Gaat ze dood ofzo? Hoop 't stiekem wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:17 schreef BlueCurl het volgende:
ik mis der ook niet...Ohja, ik kan me het alweer herinneren. Ik wist niet dat ze weer opnieuw waren begonnen. Wel dat het herhalingen waren vanwegeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Speedle.
jup de allereerste afleveringen van seizoen 1quote:Op donderdag 5 januari 2006 20:20 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ohja, ik kan me het alweer herinneren. Ik wist niet dat ze weer opnieuw waren begonnen. Wel dat het herhalingen waren vanwegeSpeedle.
zoals in elk jaar begint het nieuwe tv seizoen hier in Maart!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 15:45 schreef carmiie het volgende:
weet iemand wanneer ze in nederland beginnen met seizoen 4?
dat duurt niet zo heel lang meerquote:Op vrijdag 6 januari 2006 19:19 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
zoals in elk jaar begint het nieuwe tv seizoen hier in Maart!
mooie avater!!quote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nope dat klopt
-- maar eens een nieuwe avater gemaakt
vergeet vooral niet op de weg te lettenquote:Op vrijdag 6 januari 2006 22:56 schreef Merkie het volgende:
Whehe, ik kijk nu regelmatig afleveringen van CSI Miami op m'n PDA. Keihandig in een lange autorit
.
Ik rijd zelf niet hequote:Op zaterdag 7 januari 2006 12:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vergeet vooral niet op de weg te letten
dan is het wel ideaalquote:
Mooi, maar wie is diegene die niet Horatio en Speedle is?quote:
Er viel me al wat opquote:Op vrijdag 6 januari 2006 20:05 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nope dat klopt
-- maar eens een nieuwe avater gemaakt
Dat is Danny uit Without a Trace.. (sbs6 vanaaf om 00:05 heeeeeel erg goede aflevering... desnoods videorecorder???)quote:Op zaterdag 7 januari 2006 22:08 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Mooi, maar wie is diegene die niet Horatio en Speedle is?
Kan het niet goed zien.
ikkequote:Op zondag 8 januari 2006 10:12 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
Dat is Danny uit Without a Trace.. (sbs6 vanaaf om 00:05 heeeeeel erg goede aflevering... desnoods videorecorder???)
zijn er eigenlijk mensen hier die seizoen (huidige seizoen op tv) nog niet gezien hebben?
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummerquote:Op zondag 8 januari 2006 12:33 schreef Nuna het volgende:
Ik heb seizoen wel helemaal gezien, alleen weet ik soms in het begin niet meer hoe het ook alweer zat. Bij de vorige aflevering kwam ik na een half uur erachter dat ik hem al gezien had
seizoen 2 heb ik voor het grootste deel wel gezien, en van seizoen 1 heb ik geloof ik 2 of 3 afleveringen gezienquote:Op zondag 8 januari 2006 12:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geheel seizoen 1? en hoe zithet dan met seizoen 2ivm met spoileren eventueel
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummer![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 8 januari 2006 12:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
haha ik weer zeker dat ik alles heb gezien. dat ik van alle het einde weet. zelfs zo erg dat ik als ik maar 1 klein secondetje zie van een aflevering kan vertellen die de moordenaar is, de naam en aflevering nummer![]()
![]()
![]()
anders vanwege gevaar voor de maatschappij mogen ze niet stoppenquote:Op zondag 8 januari 2006 12:57 schreef rena het volgende:
[..]
Dat word nog wat als de serie stopt, dan moet je opgenomen worden in een afkick kliniek![]()
Daar had ik rekening mee gehoudenquote:Op zondag 8 januari 2006 13:25 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Voor de geinteresseerden die nog geld over hebben van de kerstdagen: dinsdag komt deel 2 van seizoen 2 uit op DVD![]()
Da's morgen dusquote:Op woensdag 14 december 2005 00:00 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Op 10 januari, niet zo lang meer dus!
geef link en maak ons blijquote:Op dinsdag 10 januari 2006 15:50 schreef Merkie het volgende:
Kwam een hele 'goedkope' aanbieding tegen op internet. Bijna voor niks mên
.
ookay. dn vraag ik er niet meer naarquote:Op dinsdag 10 januari 2006 18:52 schreef Merkie het volgende:
[..]
't Was echt voor niks. Mag niet hiero denk ik.
zal wel pas over een half jaartje zijn ofzo? als je de dvd bedoeld...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 19:36 schreef Merkie het volgende:
Wanneer verschijnt seizoen 3 deel 1 eigenlijk als we toch bezig zijn?
wat snap je nietquote:Op dinsdag 10 januari 2006 21:17 schreef carmiie het volgende:
ik snap het niet helemaal meer![]()
maar ik blijf toch maar kijken![]()
ik snapte het niet helemaal met die paul en tyler, ik haalde ze steeds door elkaar, waardoor ik er nog minder van snaptequote:
aah 1.4 just one kiss is dus op de tv geweestquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:33 schreef carmiie het volgende:
[..]
ik snapte het niet helemaal met die paul en tyler, ik haalde ze steeds door elkaar, waardoor ik er nog minder van snapte![]()
op gegeven moment wist ik ook niet meer wie er nou bij dat meisje was, die barman zeiden ze eerst, en daarna dat die tyler er was, vanuit mijn gedachte dan he![]()
en hoe ze aan de naam van de barman kwamen was me ook ontgaan![]()
ik snap het nu welquote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:55 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
aah 1.4 just one kiss is dus op de tv geweest
uhm die barman was de enigste die ze niet konden vinden van de werknemerslijst. Zo komen ze aan zijn naam. Ook omdat alexx van zijn handen kon afleiden dat hij een barman was.
die neef van die rijke man hield dus een feest bij zijn oom. daar ontmoete hij die vrouw en haar man. die neef heeft die man een horloge gegeven zodat die neef die vrouw kon kussen. Die vrouw ging er alsnog boos op der vriend en niet geintresseerd in die neef, met de barman vandoor. Daardoor werd die neef kwaad en die heeft die vrouw verkracht en voor dood achtergelaten. Diezelfde neef heeft ook de barman aangevallen en die oom heeft dat wijnglas door zijn strot geduwd. De bloedspetterd zaten tussen die brilhouders.
zo duidelijker? zo niet vraag een eind weg!
even zonder namen gedaan omdat dat ingewikkelder is denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |