SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:48 schreef Dafje33 het volgende:
De afl. van vanavond, is dat de finale van Miami?2xSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik vond de verhaallijnen van prey en blood in the water niet optimaal.. ze konden me niet echt boeien...quote:Op dinsdag 15 november 2005 15:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ik vind eigenlijk er dit seizoen nog geen saaie aflevering tussen zitten..tuurlijk was 4.07 niet optimaal maar niet saai.
ze had iemand die een slachtoffer was als crimineel ingevoerd... zijn verschillende databasesquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:17 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Gaat snelHeb zin in vanavond
![]()
Even een vraag over Varela, wat was nou precies de reden dat ze werd ontslagen/geschorst? Ze had iets verkeerd ingevoerd, maar het ging zo snel, dat ik niet helemaal heb gevolgd wat er nou precies gebeurde![]()
Ah, nu begrijp ik het, dank!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:20 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ze had iemand die een slachtoffer was als crimineel ingevoerd... zijn verschillende databases
en daaruit kwam een slachtoffer als moordenaar te boven in die zaak waarbij die vrouw in die club vermoord werd... die mannen uitleende aan vrouwen...
dat brengt het lab in gevaar met betrouwbaar heid... en nu omdat zij dat veroorzaakt heeft is ze geschorst en komt ze mss niet meer terug... in aflevering 4.1 word daar meer over bekend gemaakt
zoals altijd: graag gedaan. echt jammer dat ik hem vanaaf niet op de tv kan zienquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het, dank!![]()
en de vorige afleveringen waren zo mega goed... heel ander soort stijl omdat ze wat aan het uitproberen waren... toffe evrhaal lijnen etc... mijn favo aflevering zat erbijquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:31 schreef rena het volgende:
Ik heb wel weer zin in Miami, ik heb de afgelopen 3 afleveringen niet gekeken omdat ik er geen zin in hadMaar nu word het dus wel weer wat spannender
En de caps zien er ook top uit
![]()
Maart pas.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Merkie het volgende:
Gaan ze meteen verder met het vierde seizoen hierna, of niet?
Helaas niet, ze gaan het laatste seizoen herhalenquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:54 schreef Merkie het volgende:
Gaan ze meteen verder met het vierde seizoen hierna, of niet?
En er was iets fout gegaan met de DNA profielen van verschillende criminelen omdat er al een goedje in de spullen waar ze mee werkt zat. Zodoende werden er ook een paar zaken weer heropend.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
[..]
Ah, nu begrijp ik het, dank!![]()
Jammer. Als ze nou met het eerste seizoen beginnen, die heb ik gemist.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Snoerkies het volgende:
[..]
Helaas niet, ze gaan het laatste seizoen herhalen
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:57 schreef BlueCurl het volgende:
veel plezier allen... werkelijk!
ik ben nu tot vanaaf 10 uur niet meer achter de pc![]()
enjoy allen! whoei
Moet lukken!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:18 schreef BlueCurl het volgende:
uhuh hier deel 9. we gaan het lv topic gewoon een keertje inhalen okay?
quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de vorige afleveringen waren zo mega goed... heel ander soort stijl omdat ze wat aan het uitproberen waren... toffe evrhaal lijnen etc... mijn favo aflevering zat erbijdat moet toch wel wat zeggen!
maar hopelijk snap je het verhaal van vanaaf dan wel... want is opvolger van de achtergrond verhalen van de vorige keren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 november 2005 19:06 schreef Franktastic het volgende:
Hey allemaal! ik ben nieuw hier op het csi miami topic (als poster). Ik volg csi vanaf seizoen 3 en zie elke nieuwe aflevering van 4 ook vrij snel. Ik kom vaak hier in dit topic maar nu mijn eerste post.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo geniepig is ze wel hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Nuna het volgende:
Foei, BlueCurl. Beetje misleidende caps geven van Delko die op Calleigh richt
spoileren niet tof met caps.... doe ik ook nietquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:06 schreef Nuna het volgende:
Foei, BlueCurl. Beetje misleidende caps geven van Delko die op Calleigh richt
Hèhè, ik kan je meenemen of je kan ook naar hier komenquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:30 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
jij kan het op fok als geen ander beter wetenzou ik nu worden meegenomen?
![]()
kom jij hier op 8/9 december *zot* en dan kom ik rond de kerst sneeuwballen tegen je aan gooienquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:32 schreef Jump het volgende:
[..]
Hèhè, ik kan je meenemen of je kan ook naar hier komen![]()
Spijtig dat dat in een week valt en niet in het weekendquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:34 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kom jij hier op 8/9 december *zot* en dan kom ik rond de kerst sneeuwballen tegen je aan gooien
kan jij nu ookquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:37 schreef Jump het volgende:
[..]
Spijtig dat dat in een week valt en niet in het weekend
Maar ff ontopic: anders konden we veel CSI zien
Seizoen 1 al gezien, eens seizoen 2 moeten zien volledigquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:39 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
kan jij nu ookals je nou seizoen 1-3 helemaal kijkt kunnen we samen 4 kijken
die ken ik nog niet uit het hoofd namelijk
geweldig... welke aflevering was dat... zal ikdie eens gaan kijken ook al staat me die serie absoluut niet aanquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zat vrijdag weer The OC te kijken en nu wist ik het zeker..dit gebouw kwam me ZO bekend voor
[afbeelding]
in The OC doet het dienst als het kantoor voor de NewPort Group haha
het zit al 3 seizoen i/d serie maar je zag altijd maar een flits op de DVDsquote:Op dinsdag 15 november 2005 22:56 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
geweldig... welke aflevering was dat... zal ikdie eens gaan kijken ook al staat me die serie absoluut niet aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:29 schreef wolfrolf het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 16 november 2005 09:37 schreef BlueCurl het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
en de kidnapping van Ray jr....quote:Op woensdag 16 november 2005 08:40 schreef Koningin het volgende:
Wat een aflevering gister![]()
De zelfmoord, de terugkomst, dood - maar toch ook weer niet....... super goede seizoensafsluiter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
Inderdaad, zo veel om op te noemen...quote:Op woensdag 16 november 2005 09:51 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
en de kidnapping van Ray jr....
daarna dat ie zijn pa weer ziet. idem met yelina en haar man... Horatio die bijna jankt... en zijn zommebril maar opzet...
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:16 schreef caradoc het volgende:
4.08:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vriendje dig mod jump is even aan het vragen of 6 csi topics niet erg is voordat ze weer zouden worden gesloten enzo...quote:Op woensdag 16 november 2005 13:33 schreef The_S het volgende:
ja ik zie ook liever 2 aparte topics
Ja 24 heeft ook 2 topicsquote:Op woensdag 16 november 2005 14:04 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
vriendje dig mod jump is even aan het vragen of 6 csi topics niet erg is voordat ze weer zouden worden gesloten enzo...
to be continued
true.. maar 6 topics is ook wel erg veelquote:Op woensdag 16 november 2005 14:07 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja 24 heeft ook 2 topics
Dus het moet wel kunnen lijkt me
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pimp my Daf!
quote:Op woensdag 16 november 2005 15:08 schreef Dafje33 het volgende:
Even over gisteren:Let's hope not.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeft toch niet in spoilers?
quote:Op woensdag 16 november 2005 10:55 schreef The_S het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
dat stukje dat die vent over Yelina begint enzo. dat ze de achternaam van haar man had moeten nemen enzo en dan overgaand op de zoon. dat ook wel tof... Sofia Milos komt uit Zwitserland o Italie dacht ik maar spreekt echt goed Spaans damn!quote:Op woensdag 16 november 2005 10:26 schreef Koningin het volgende:
[..]
Inderdaad, zo veel om op te noemen...![]()
quote:The oath dinsdag 22-11, 20:30 uur
Een politieagent houdt een automobilist aan langs de weg, maar stort plots hierna in. Uit onderzoek blijkt dat de agent is vermoord. Horatio heeft het idee dat er een akelig spelletje wordt gespeeld als de afdeling Interne Zaken zich met de moord gaat bemoeien.
Ze gaan dus vanaf 2.20 uitzenden? Of gaan ze zomaar wat lukraak doen?quote:Op donderdag 17 november 2005 19:58 schreef BlueCurl het volgende:
dat is aflevering 2.20 dus... zijn we zeker zo in de zomervakantie daar mee opgehouden dan denk ik?!
meestal is het gewoon opvolgend dus... vanaf 2.20 weer verder denk ik... maar je weet het maar nooit met rtlquote:Op donderdag 17 november 2005 20:07 schreef Merkie het volgende:
[..]
Ze gaan dus vanaf 2.20 uitzenden? Of gaan ze zomaar wat lukraak doen?
quote:Op woensdag 30 november 2005 22:19 schreef BlueCurl het volgende:
ik ben er nooit op dinsdag. maar ken de afleveringen toch uit mijn hoofdje
mwa van NY en LV valt het tegen hoor... najah. laat ik zo zeggen... ik ken ze redelijk en van miami ken ik ze door en doorquote:Op donderdag 1 december 2005 14:13 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, zowel die van CSI:Miami, CSI:NY en die van CSI:Las Vegas!
![]()
Jaja ik dacht ook even zo van He.quote:
Is dat niet iedereens grootste angst?quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:43 schreef carmiie het volgende:
vette aflevering![]()
lijkt me best wel eng als iemand ineens levend is waar van je eigenlijk verwacht dat die dood isik zou ook heel erg schrikken
![]()
levnend begraven worden??? lijkt me erger dan wakker worden in een mortuariumquote:Op dinsdag 6 december 2005 21:57 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Is dat niet iedereens grootste angst?
Speedle![]()
tof! nog meer speedle afleveringenquote:Op woensdag 14 december 2005 12:37 schreef Franktastic het volgende:
Nou gaan ze volgende week helemaal overnieuw beginnen zag ik in de gids, namelijk 1.1 Golden Parachute :s
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |