1750 euri zonder apk, maar da's helaas slechts het begin...quote:Op maandag 14 november 2005 22:50 schreef Repeat het volgende:
Heb je nou voor die auto betaald?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Das ook een koopje zegquote:Op maandag 14 november 2005 22:51 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
1750 euri zonder apk, maar da's helaas slechts het begin...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
(apk-punten: banden, uitlaat, stofhoesje. ander puntje: lekke kleppendekselpakking)
Als ik klaar ben zal ik een meervoud van dit bedrag kwijt zijn.....
Heb het overwogen, evenals het centrale nurburgring topic, maar ik dacht dat dit project wellicht een eigen topicje verdiende. Het gaat immers niet alleen om het feit dat het een 3-serie is, maar vooral om het hele ombouwen en optimaliseren van de auto voor ring-gebruik.quote:Op maandag 14 november 2005 22:51 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
We hebben hier een centraal 3-serie topic voor.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, die zien dit topicje ook wel langskomenquote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De grootste liefhebbers bevinden zich daar he, zelf weten.
Hé Johnny, wil je mijn E36 boek nog hebben?quote:Op maandag 14 november 2005 22:56 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
De grootste liefhebbers bevinden zich daar he, zelf weten.
Mag het als de stufi binnen is?quote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hé Johhny, wil je mijn E36 boek nog hebben?
Mail ff je adres, zie mijn profiel.
Tja, daarom heb ik ook geen coupe genomenquote:Op maandag 14 november 2005 23:00 schreef Hyperdude het volgende:
Geinig project.
Heb mijn 325 coupé net ingeruild, voor gelukkig iets meer dan 1750 EUR.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als die remmen een beetje goed zijn ben je voor 150 goedkoop van een probleem af.
De standaard BMW remmen zijn "Schrott"
Rubbers in wielophanging op strategische plekken vervangen door iets beters (M3 bv. ) is ook geen slecht idee.
Anders wil ik het boek wel hoorquote:Op maandag 14 november 2005 23:04 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Hé Johnny, wil je mijn E36 boek nog hebben?
Mail ff je adres, zie mijn profiel.
Sorry voor off-topic
Klinkt wel heel erg extreem om zo van 172 pk (is standaard bij e30 325i) naar 280 pk te gaan, maargoed ik zal eens rondvragen, in elk geval bedankt voor de tip! Overigens ga ik er wel mee de weg op, de nordschleife is officieel openbare weg. Bovendien zal ik ook erheen moeten rijdenquote:Op maandag 14 november 2005 23:08 schreef Sloper het volgende:
Vette shit! Geld teveel ofzo?
Maar 1750 voor zo'n BMW is niks, tenzij er veel werk aan zit? Maar wel een geil project. Een kennis van me racet ook met een 325 in de E30 klasse. Heb wel eens meegereden met dat ding (280pk) en dat gaat echt machtig. Hij vertelde dat hij er motorisch alleen een andere nokkenas en zuigers in had gedaan. Maar dat hij in ieder geval al iets van 50pk winst had door de waterpomp en stuurbekrachting af te koppelen en een aparte accu voor de pomp te plaatsen. Misschien een id op goedkoop pk "erbij" te fixen als je er toch niet mee de weg op gaat.
Op het moment dat ik deze motor in de soep rij is dat zeker een optiequote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef yup het volgende:
COOL!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.super projectJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet een beter plan:
E36 3.2 liter M3 motor erin pleuren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien dat het inderdaad een beetje genuanceerd is, maar hij had echt een bankuitdraai dat het 50pk scheelt als je alle "luxe" afkoppelt. Hoe hij de andere 60pk erbij gefixd had weet ik niet precies, in ieder geval scherpere nokkenas en andere zuigers..quote:Op maandag 14 november 2005 23:12 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Klinkt wel heel erg extreem om zo van 172 pk (is standaard bij e30 325i) naar 280 pk te gaan, maargoed ik zal eens rondvragen, in elk geval bedankt voor de tip! Overigens ga ik er wel mee de weg op, de nordschleife is officieel openbare weg. Bovendien zal ik ook erheen moeten rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou wel voor een aangepaste 3.2 litertje gaan (als je per se 3.2 wilt) want die doen vaker plof dan de 3 liters... Dacht dat ze bij de 3.2 een 3.0 onderblok etc. pleurden en nog wat andere dingetjes zodat ie niet zo snel plof doet...quote:Op maandag 14 november 2005 23:19 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Op het moment dat ik deze motor in de soep rij is dat zeker een optieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar zoals ik al zei heeft het op dit moment nog geen prioriteit. Het rijden op de ring heeft met veel meer te maken dan motorvermogen alleen. Maargoed, misschien over een jaartje of 2....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
E36 sedan heeft een stugger chassis dan de coupe...quote:Op maandag 14 november 2005 23:06 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Tja, daarom heb ik ook geen coupe genomenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik geef m'n geld liever uit aan wat leuke upgrades, en ik ga voor de fun, niet voor de looks... en qua gewicht scheelt het ook niets.
Standaard bmw-remmen wordt op het nurburgring forum ook niet echt lovend over gesproken (althans voor ring-gebruik), dus daarom ook maar besloten meteen te upgraden. Draagarmrubbers vervangen voor m3 of powerflex is iets wat nog op mijn lijstje misschien-updates staatom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan meteen voor een V8 gaanquote:Op maandag 14 november 2005 23:15 schreef yup het volgende:
COOL!!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.super projectJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik weet een beter plan:
E36 3.2 liter M3 motor erin pleuren.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, is allemaal weer extra gewicht hequote:Op maandag 14 november 2005 23:37 schreef Youp het volgende:
[..]
dan meteen voor een V8 gaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is ook al heel veel gedaan met die E36 sedannetjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.op de 24 uren van zolder een paar maanden geleden reden er nog een paar meeJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mwah... natuurlijk niet TE groot en TE lomp natuurlijk... maar de prestaties zullen wel opwegen tegen het beetje extra gewichtquote:Op maandag 14 november 2005 23:38 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Tja, is allemaal weer extra gewicht heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook bij de E30 is de sedan blijkbaar stijver dan de 2 deursquote:Op maandag 14 november 2005 23:35 schreef Youp het volgende:
[..]
E36 sedan heeft een stugger chassis dan de coupe...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en draagarmrubbers zeker doenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en een project als dit verdient zn eigen topic natuurlijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.en voor wat meer geouwehoer er rond omheen kan je naar het BMW fantopic komen, dan hou je het hier lekker schoonJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iig keep up the good workom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je, ik kan me goed vinden in jouw sigquote:Op dinsdag 15 november 2005 01:04 schreef Tommeh het volgende:
Heel goed idee dat je dit in een aparte topic zet. Van mij zouden er meer mogen zijnom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Leuk project Tom, ik ga m zeker volgen. Goede basis heb je!
Een project topic mag altijd in PTA. Het heeft wel een meerwaarde als het topic dan ook echt als zodanig gebruikt wordt.quote:Op maandag 14 november 2005 22:55 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Heb het overwogen, evenals het centrale nurburgring topic, maar ik dacht dat dit project wellicht een eigen topicje verdiende. Het gaat immers niet alleen om het feit dat het een 3-serie is, maar vooral om het hele ombouwen en optimaliseren van de auto voor ring-gebruik.
Dat mag officieel niet hequote:Op dinsdag 15 november 2005 10:28 schreef sanger het volgende:
Komt er wel een camera in indd voor de mooiere rondleidingen over de ring?
Enne topproject, mooie bak ook.
Op advies van m'n tunertje heb ik onder m'n auto 16" VPD Lenso velgen. Hij gebruikt deze velgen al jaren op Zandvoort (verschillende auto's met full race setup). De velgen wegen 6,5 kilo en dit scheelt weer in acceleratie (en verbruik).quote:Wat betreft motorische tuning, de auto heeft standaard 192pk. Met het verwijderen van de katalysator en de installatie van een gruppe A einddemper zal dit over de 200pk zijn. Voorlopig vind ik dit genoeg, en ligt de prioriteit meer bij veliigheid en wegligging.
Dit heb ik zelf nooit begrepen maar het is dus echt waar, bij de E30 en E36 sedan is de carresorrie gewoon stijver dan de coupe... Maar waarom, beats mequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:07 schreef Repeat het volgende:
Hoe komt het dan dat een sedanuitvoering van bv een E30 of E36 stijver is dan een Coupe?
En hoe zit dat met de touring? vind stiekem nl de E30 sedan lelijk en zou wel een touring willen daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoeveel zuigers zitten er aan de klauw dan?quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:14 schreef Don_Tom het volgende:
Filmen op de ring ... leuk, maar ik wil de jaarkaart die ik ga kopen ook graag houden.... no-no dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zojuist is de postbode langsgeweest met de m3 remmen (of ik ff wilde helpen want het was zo zwaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.). Doorsnede 315mm, dat ziet er echt big-ass uit kan ik je vertellen!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, die filmpjes zijn over het algemeen van voor het film-verbod (is pas een paar jaar), of buiten de touristenfahrten gemaakt (dus bij bijvoorbeeld races of scuderia-cursus, dan mag het wel).quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:46 schreef metallicattim het volgende:
en dat terwijl er best veel filmpjes van de ring circuleren op het net!
Maargoed, dat het niet mag, betekent niet dat het niet gedaan word he...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt super dat je een BMW gekozen, daar zul je wel veel plezier mee gaan hebben, ik ga je project wel volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb het ook wel een keer gedaan, daar niet van.quote:Op dinsdag 15 november 2005 13:46 schreef metallicattim het volgende:
en dat terwijl er best veel filmpjes van de ring circuleren op het net!
Maargoed, dat het niet mag, betekent niet dat het niet gedaan word he...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
echt super dat je een BMW gekozen, daar zul je wel veel plezier mee gaan hebben, ik ga je project wel volgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als de auto terugkomt van de kooienbouwer zal ik weer wat foto's maken, ik denk morgen of overmorgen. Overigens gaat hij ook het schuifdak-mechaniek demonteren en het dakje inlassen. Dit scheelt weer wat kilo's die ook nog eens op een hele foute plek zitten, en ik heb de hoofdruimte waarschijnlijk hard nodig om met helm te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 15 november 2005 12:20 schreef sanger het volgende:
Wanneer komen er weer foto's?
Ik geloof 15 euro per rondje tot 700 euro voor een jaarkaart (kan er naast zitten hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef metallicattim het volgende:
wat kost de ring eigenlijk??
Jaarkaart ben je kwijt als ze je dus betrappen op filmen op de ring.quote:Preise für das Befahren der Nordschleife während der Öffnungszeiten für Touristenfahrten
(alle Preise in Euro einschließlich Mehrwertsteuer)
Einzelkarten Nordschleife 2005
Preis je PKW / Motorrad und Runde 15,00 €
Bus - Erwachsene pro Person 2,00 €
Bus - Kinder pro Person 1,00 €
Rundenkarten 2005 (bitte beachten sie die Sonderregelung für die
5-Runden-Karten*)
25-Runden-Karte PKW / Motorrad 300,00 €
12-Runden-Karte PKW / Motorrad 155,00 €
6-Runden-Karte PKW / Motorrad 80,00 €
5-Runden-Karte PKW / Motorrad * 60,00* €
Jahreskarten 2005
PKW sowie Motorrad 750,00 €
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef Don_Tom het volgende:
Tja ik ken ook mensen die een stukje alu erop hebben gepopt, maar ik vind dat gewoon niet mooi, en zoveel scheelt het nou ook weer niet. Stickers wil ik er wel op, dus daar kom ik nog op terug!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je klaar bent en je wilt vinyl erop (stickers met design) wil ik wel helpen en ik weet ook wel een plakker.
de coupe's kunnen optioneel een neerklapbare achterbank hebben, waardoor er geen plaat achter de bank zit. bij de sedans zit hier gewoon een stuk carosseriequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:07 schreef Repeat het volgende:
Hoe komt het dan dat een sedanuitvoering van bv een E30 of E36 stijver is dan een Coupe?
En hoe zit dat met de touring? vind stiekem nl de E30 sedan lelijk en zou wel een touring willen daaromom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat heeft weer nadelen voor de stugheid van de autoquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewichtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Als je klaar bent en je wilt vinyl erop (stickers met design) wil ik wel helpen en ik weet ook wel een plakker.
waarom niet? (behalve de prijs dan)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Youp het volgende:
zijn wel aardige banden ja, liggen ook vaak af fabriek onder (sportieve) bmw's (onder 1 van onze iig) alleen geen runflats nemen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de prijs is niet zo belangrijk.. runflats zijn een stuk stugger en daar is het onderstel van een E36 niet op berekend waardoor je wegligging er niet echt op vooruit gaatquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
waarom niet? (behalve de prijs dan)
de dikkere wang zou op een circuit toch juist in je voordeel werken?
deze zijn straatlegaal, dus ook ring legaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Mooie banden!
Maareh..weet niet hoe streng ze tegenwoordig op de Ring zijn maar ik kreeg een paar jaar geleden al aardig problemen met m'n opgesneden slicks.
Oeps..niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Youp het volgende:
[..]
deze zijn straatlegaal, dus ook ring legaal
Goede keuze alleen wel héél erg prijzig en slijten ook erg snel, vooral bij stevig circuit gebruik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk bridgestone potenza s-03 pole position onder leggen. Qua "normale" straatbanden (dus waar je ook mee door een plas kunt) een van de beste banden die er zijn.
Valt opzich best mee qua prijsverschil, of je moet echt met cheap-ass banden gaan vergelijken, maar daar begin ik sowiso niet aan. Bovendien zijn de banden in 215/45/17 relatief goedkoop omdat het een courante maat is (134 euro ofzo ex montage).quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef wh00t het volgende:
[..]
Goede keuze alleen wel héél erg prijzig en slijten ook erg snel, vooral bij stevig circuit gebruik.
Ik zou voor jezelf overwegen hoeveel een beetje extra grip waard is, op goedkopere banden heb je misschien wat minder grip maar kan je wellicht wel langer rijden en het plezier is even groot denk ik. Het gaat toch niet om een supersnelle rondetijd maar meer om eigen plezier dus die paar seconden maken ook niet uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat valt inderdaad nog behoorlijk mee, ik dacht dat ze duurder zouden zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Valt opzich best mee qua prijsverschil, of je moet echt met cheap-ass banden gaan vergelijken, maar daar begin ik sowiso niet aan. Bovendien zijn de banden in 215/45/17 relatief goedkoop omdat het een courante maat is (134 euro ofzo ex montage).
Tja, bij de profile ofzo betaal je ook gewoon 200 euries voor zo'n bandje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:37 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad nog behoorlijk mee, ik dacht dat ze duurder zouden zijn.
215 is gelukkig ook niet waanzinnig breed dus dat zal wel een flink stuk schelenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lol ... da's Deep van Pitbox Wheels & Tyres? (ja dus)quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Kolkie het volgende:
s02 is al heeeeeel lang uit productie inderdaad (voor een band heeeeel lang dan). Maar de s03 sinds kort dus ook. En ik bedoelde inderdaad de pzero corsa'som deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.. Van andere mensen hoor ik vaak dat de S03s inderdaad ideale straatbanden zijn maar op een circuit toch snel gaan smeren.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zie ook deze very usefulle link: http://www.extreme-machines.nl/forums/viewtopic.php?t=24488
o.a. die 'deep' weten echt wel wat een stukkie sturen isom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Pitbox is zeker goed ... ze leveren de waren tegen een zeeer redelijke prijs.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef Kolkie het volgende:
En onderstellen (idd, dat is 'm).
Vogelt zelf ook de meest geschikte uitlijningen en dergelijke uit. Goed adres als je de verhalen mag geloven.
Tja, ik had al een porsche, hoewel die eigenlijk weer geen porsche mag heten (356 speedster replica), en houd graag een beetje variatie in m'n autosquote:Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Heel gaaf projectom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ooit, als ik geld heb, ga ik ook zoiets doen, maar dan met een PorscheJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hmm, dat hoor ik nou juist veel over de toyo's....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Kolkie het volgende:
Van andere mensen hoor ik vaak dat de S03s inderdaad ideale straatbanden zijn maar op een circuit toch snel gaan smeren.
Een 911 is boven budget (of ik moet een mazzeltje hebben bij de staatsloterijquote:Op woensdag 16 november 2005 19:36 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Tja, ik had al een porsche, hoewel die eigenlijk weer geen porsche mag heten (356 speedster replica), en houd graag een beetje variatie in m'n autosom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoogstwaarschijnlijk blauw en geel...quote:Op zondag 27 november 2005 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
wit en blauw en BMWom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wacht effe januari afom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.dan is de kleurstelling van het BMW F1 team ook bekendJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
blauw en geel?quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Youp het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk blauw en geel...
ik vond het ook al vreemdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hoop toch dat het blauw en wit blijft met misschien een paar accenten geel ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blauw en geel?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gatverdamme? ja!
Hij zegt toch dat de kat er in ieder geval voor de APK weer onderkomtquote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ben bang dat je met katvervanger niet door de apk komt, maar je bewaart hem daarom dus?
wel gewoon rammechanismes met een zwengel dan hequote:Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef Don_Tom het volgende:
wat Sjoewe zegt (en kat zit er dus inmiddels onder).... en daarna zien we wel weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik twijfel nog over de kleur van de kooi, wou hem eigenlijk donkerblauw maken, maar dan zie je hem bijna niet van buitenaf, omdat de ramen vrij donker getint zijn. Opzich vind ik het wel geinig om de kooi van buiten te kunnen zien zitten, dus wil hem nu misschien toch wit maken. Lichtblauw is niet echt een optie vind ik, want dan wordt ie weer net ietsje anders dan de stoelen en dat ziet er niet uit....
Wat vinden jullie trouwens van het idee om de calipers blauw te maken? Lijkt me wel leuk met die grote m3-remmen die er straks onder zitten.
Volgende stappen worden:
-nieuwe raammechanisme's voor installeren (zijn kapot)
-deurpanelen voor terugszetten
-stofhoesje bij wielophanging vervangen (apk puntje)
-achterwielen omwisselen ivm apk (bij elke set zitten 2 goede en 2 slechte banden)
-apk keuring
- evt katvervanger terugzetten
- verven kooi, bijverven binnenkant, en plamuren/spuiten dakje
- traanplaatmatten installeren (bodem is te diep en ongelijk geworden na verwijderen bekleding)
- installeren nieuw onderstel, remmen, gordels, brandblusser en ehbo-kit
- alle 4 de nieuwe velgen eronder, nieuwe banden halen na de winter, voordat de ring open gaat.
@rebel84, voor dyno/afstellen/chippen heb ik (nog) geen plannen, maar als je nog een goed/goedkoop adresje weet houd ik me aanbevolenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik vind het trouwens allemaal prima wat ze bij de F1 doen, maar in mijn auto geen geel!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dank je! laat maar komen die foto's, hoe meer ideeen hoe beter!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef JWD het volgende:
Leuk project!
Vooral de combinatie van auto (E36 sedan) kleur etc. staan me erg aan.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien een ideetje voor de kleur, onderstaand is de M3 waarin ik in 1999-2000 geraced heb.
[afbeelding]
Ik heb er maar 2 online staan, voor de rest zou ik in oude fotoboeken moeten duiken, de auto zelf is helaas eind 2000 gestolen uit een pitbox op Zandvoort, onverzekerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dank je! laat maar komen die foto's, hoe meer ideeen hoe beter!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
STW = Super Touren Wagen van de gelijknamige cup waarin BMW meedeed met een 320i.quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:21 schreef Repeat het volgende:
STW? wasda?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij is ook niet voor het mooi..... 't gaat om de effectiviteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]
kvind deze dakgoot achterop anders goed lelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
oke dat is duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef JWD het volgende:
Don_Tom: Geen idee of hij door de APK komt, de M3 was alleen voor circuitgebruik en had dus ook geen kenteken, 't zijn overigens een paar dikke schroeven waarmee je hem vastzet en dus ook makkelijk los te halen.
Youp: Ik heb ervaring met de achterspoiler van een M3 GT (lijkt op die van het plaatje) en ik kan met zekerheid stellen dat deze veel minder effectief is dan de STW taartschep.
Op Zandvoort was ik er 2 seconden sneller door en dat is veelom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is even rustig rond de beemer, afgelopen week eindelijk de nieuwe raammechanieken werkend gekregen. De oude raammechanieken waren kapot en met de nieuwe wilde het niet echt lukken (trokken krom etc). Ik ga zaterdag 2 weken naar de zon en daarna beginnen we weer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef Googolplexian het volgende:
schopje
nog wat te melden over de Beemer?
laat je in je motorruimte ook alle puntlasnaden doorlassen?quote:Op maandag 16 januari 2006 17:29 schreef Don_Tom het volgende:
Na een paar weekjes vakantie weer eens een update.
Ik heb de auto zaterdag naar Bas Roos in Oss gebracht, in eerste instantie vanwege het lekkende blok. We hebben samen even onder de auto doorgelopen en zoals dat altijd gaat, zijn er nog wat zaken bijgekomen. Hij gaat nu voor mij:
- Pakkingen vervangen, o.a. bij carter
- Draagarmrubbers achter vervangen
- Draagarmen voor vervangen door e30 draagarmen met m3 rubbers
- Omdat hij toch eea los moet halen gaat hij meteen de nieuwe veren en dempers monteren. Ook zal hij de m3 remmen monteren met de bijbehorende stalen leidingen.
- banden monteren bridgestone potenza s-03 215/45/17
- doorlassen rolkooibevestigingsplaten
Als ik de auto, eind deze week of volgende week, weer ophaal is hij dus eigenlijk meteen zo goed als af, op wat schilderwerk en wat kleinigheidjes na. Het seizoen mag wat mij betreft beginnen!!
nopequote:Op maandag 16 januari 2006 19:36 schreef Youp het volgende:
[..]
laat je in je motorruimte ook alle puntlasnaden doorlassen?
heb je er oon een specifieke reden voor om dat niet te doen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:01 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
nopeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet echt, maar wat betreft het doorlassen van carosseriedelen heb ik begrepen dat het zowel voor als nadelen heeft, bovendien denk ik dat de auto zo, met kooi, wel stijf genoeg zal zijn. Zeker voor de ring, waar een auto ook weer niet te stijf moet zijn.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Youp het volgende:
[..]
heb je er oon een specifieke reden voor om dat niet te doen?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.zit er een gedachtegang achter ofzo?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je moet eigenlijk het "snel sturen" (aktif lenkung??? ) van een E87, E90, E60 of E63 er op kunnen moddenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat je daar inderdaad goed aan doet... de ring is niet zo lekker vlak dus als je al een vrij hard onderstel hebt en een kooi enz dan zit je al stijf genoeg.
Zou er nog een x-brace op zetten verder, ding is 100 euro bij de dealer maar kan je gebruikt voor iets van 50 euro op de kop tikken, mijne is al onderweg. Veerpootbrug van een M3 GT zijn hele goede, lichtgewicht en functioneel van ontwerp. Nadeel is de prijs... 400 euro voor een nieuwe. Xbrace is wel een betere mod voor een E36 als een veerpootbrug.
Sperdiff van een E36 M3 3.0 kan er onder, die heeft ook dezelfde eindoverbrenging als een 325 diff.
Als je nog grotere remmen wil, kijk dan eens naar de voorklauwen van een 840i, dat zijn 4 pots Brembo klauwen. Stock hebben die 324 mm schijven, daar kan je die van een E46 M3 voor gebruiken. Die conversie ben ik ook naar aan het kijken, iets wat ik van de week oppikte van een ander BMW forum. Lijkt mij altijd nog goedkoper als een set van AP racing of Mov'itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nadeel is dat je misschien een spoorverbreder nodig hebt, is bij mij niet zo belangrijk omdat ik toch al 10 mm voor heb.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor wat scherper insturen is een stuurhuis van een Z3 non-M lekker, dat is het snelste stuurhuis wat er op een E36 past. E46 competition is nog sneller maar of het past zijn de meningen over verdeeld en je komt ze niet vaak tregen in het wild (en DUUR)
Bedankt voor de tips!!quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:13 schreef Five_Aces het volgende:
Denk dat je daar inderdaad goed aan doet... de ring is niet zo lekker vlak dus als je al een vrij hard onderstel hebt en een kooi enz dan zit je al stijf genoeg.
Zou er nog een x-brace op zetten verder, ding is 100 euro bij de dealer maar kan je gebruikt voor iets van 50 euro op de kop tikken, mijne is al onderweg. Veerpootbrug van een M3 GT zijn hele goede, lichtgewicht en functioneel van ontwerp. Nadeel is de prijs... 400 euro voor een nieuwe. Xbrace is wel een betere mod voor een E36 als een veerpootbrug.
Sperdiff van een E36 M3 3.0 kan er onder, die heeft ook dezelfde eindoverbrenging als een 325 diff.
Als je nog grotere remmen wil, kijk dan eens naar de voorklauwen van een 840i, dat zijn 4 pots Brembo klauwen. Stock hebben die 324 mm schijven, daar kan je die van een E46 M3 voor gebruiken. Die conversie ben ik ook naar aan het kijken, iets wat ik van de week oppikte van een ander BMW forum. Lijkt mij altijd nog goedkoper als een set van AP racing of Mov'itom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Nadeel is dat je misschien een spoorverbreder nodig hebt, is bij mij niet zo belangrijk omdat ik toch al 10 mm voor heb.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voor wat scherper insturen is een stuurhuis van een Z3 non-M lekker, dat is het snelste stuurhuis wat er op een E36 past. E46 competition is nog sneller maar of het past zijn de meningen over verdeeld en je komt ze niet vaak tregen in het wild (en DUUR)
kicken dude!quote:Op maandag 30 januari 2006 23:31 schreef Don_Tom het volgende:
Afgelopen weekend zijn we met een kleine groep ringers naar ring-racing (bij de nurburgring) gegaan om daar aan onze auto's te knutselen. Aangezien er voor mij niet zo heel veel meer te knutselen is heb ik hier mijn rolkooi geverfd en mijn dak geplamuurd en geverfd, omdat hier een plaat was ingelast op de plek van het schuifdak.
Hier heb ik alleen nog het oppervlakkige roest bij de puntlassen weggehaald met een staalborstel:
[afbeelding]
Eerste laag plamuur, veel te grof aangebracht dus veel moeten schurenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Na 2x plamuren en schuren de eerste laag primer:
[afbeelding]
Daarna nog een keer geprimerd en een paar keer met de witte lak gespoten (hele dak), maar vergeten foto's van het eindresultaat te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rolkooi gedeeltelijk geverfd:
[afbeelding]
Er stonden wat erg leuke, erg serieus opgebouwde gebakjes bij ring racingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn auto was bijna niet te rijden in de sneeuw, doordat de achterkant nog maar heel weinig weegt heb ik erg weinig druk op de achterwielen, waardoor de tractie ver te zoeken was. Nog even gespeeld op de parkeerplaats, maar een echt goede donut draaien zat er daardoor helaas niet in.
FILMPJE!!:
http://www.xs4all.nl/~hezewijk/bmw/PICT0892.MOV
misschien mag je dan voor de halve prijsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Don_Tom het volgende:
Vandaag even ingeschreven voor de "drift en dwars"-cursus van www.prodrivetraining.nl op 5 maart.
Uiteraard in het kader van de educatie en het beter leren kennen van de auto, niet voor de lol!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ook al ingeschreven voor 7 april, circuitdag op Zolder van de bmw driversclub.
Tja, het sneeuwt op de ring en je wil wat.....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Don_Tom het volgende:
Afgelopen zondag ben ik met een paar ringers naar de cursus "drift en dwars" van prodrive in Lelystad geweest. Foto's en filmpjes op http://www.bruidsautos.nl/driften
Excuses voor de brakke opmaak, had geen zin om er een gelikt geheel van te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
PNGquote:Op woensdag 8 maart 2006 02:41 schreef PNG het volgende:
gaafom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
super man!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Don_Tom het volgende:
Afgelopen zondag ben ik met een paar ringers naar de cursus "drift en dwars" van prodrive in Lelystad geweest. Foto's en filmpjes op http://www.bruidsautos.nl/driften
Excuses voor de brakke opmaak, had geen zin om er een gelikt geheel van te makenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een spoiler is 1, afstellen is 2. Hoe weet je hoe je die spoiler moet afstellen? Ik bedoel, een windtunnel zit meestal niet om de hoek en dan is het nog niet goedkoop zo'n geintje denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Don_Tom het volgende:
De auto is inmiddels zo goed als af, vorige week oliedruk en -temperatuurmetertjes geinstalleerd, omp veerpootbrug en nog wat andere kleine zooi. In elk geval alweer 49 rondjes gedaan op de ring dit jaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De kont van de auto is erg licht en daarom wil ik er een spoiler op zetten. Op internet gekeken hiernaar, maar er wordt erg veel troep aangeboden. 99% van de spoilers is alleen voor de show, en dat is iets waar ik het zeker niet voor gebruik (ik vind het niet eens mooi!). Maargoed, ben nu dus opzoek naar iets dat me ook echt daadwerkelijke downforce geeft. Behalve een originele GT/LTW spoiler van bmw van meer dan 1000 euri zou ik zo even niet zo veel weten. Genoeg imitatie, waarvan ik dus niet weet of het iets is. Er is natuurlijk ook de optie om voor een universele alu-spoiler te gaan (deze worden op marktplaats vanaf +-50 euri aangeboden), maar ook hiervan weet ik dus niet wat wel en niet werkt. Advies graag!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(van de mensen die weten waar ze het over hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
tfatf spoilersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Don_Tom het volgende:
Er is natuurlijk ook de optie om voor een universele alu-spoiler te gaan (deze worden op marktplaats vanaf +-50 euri aangeboden), maar ook hiervan weet ik dus niet wat wel en niet werkt. Advies graag!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.(van de mensen die weten waar ze het over hebbenJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Klopt, je kunt het meten met een druksensortje, bijvoorbeeld in de naad van de kofferbak, en dan kijken hoe hard die dichtgedrukt wordt zeg maar. Maar zelfs dat zal ik waarschijnlijk niet doen, het is de bedoeling dat het gewoon merkbaar is en daar kom je op de ring wel achterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een spoiler is 1, afstellen is 2. Hoe weet je hoe je die spoiler moet afstellen? Ik bedoel, een windtunnel zit meestal niet om de hoek en dan is het nog niet goedkoop zo'n geintje denk ik.
Ik weet niet of five_aces dit zelf heeft gezegd, maar 200kg haal je NEVER! De spoilers van porche halen nog niet eens de helft...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:33 schreef daNpy het volgende:
Five_Aces heeft een extra lip onder zijn spoiler op zijn E36 M3.
Deze moet 200kg downforce geven bij 180km/u.
racing dynamics, is alleen voor de E46 zie ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tfatf spoilersom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zag laatst wel een spoiler voor een bmw 3 serie welke ruim 100 kilo extra druk op de achterkant zou geven......een probleem alleen, ik weet het merk niet meerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal morgen eens kijken als ik hem terug kan vindenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef JWD het volgende:
[..]
Voor op de Ring kan ik je trouwens ook de STW achterspoiler aanraden die je op de M3 ziet, hiermee kan je veel harder (en zekerder) de bocht door, in hoge snelheids bochten wil de achterkant van de E36 nog weleens erg licht worden zeker zo zonder interieur, reservewiel, etc.
Hier heb ik idd ook al naar gezocht. Tot nu toe eentje gevonden bij autohut: http://www.autohut.nl/showproduct.php?id=4120quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Repeat het volgende:
het staat al in dit topic btwom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
[afbeelding]
Heb je msn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben nog steeds (maar niet meer voor lang gezien de drukte) beschikbaar voor vinyl-onltwerp en -bemiddelingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ziet er stoer & stabiel uitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging zeker harder, 15 seconde van mn tijd afgereden, ik wist niet dat dat zo veel zou schelen!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:38 schreef vwk het volgende:
Zeg Tom, ging dat nou harder met zo'n gewassen auto?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Bas zelf?! lol, ik ging er ook vanuit dat Olaf het gedaan had!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef vwk het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee, Bas zelfom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik was ook al verbaasd, Olaf stond ook al van.. tsjaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil echter wel een poging doen om hem weer echt wit te krijgenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is goed bel me maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef vwk het volgende:
Oké!
Wanna have wanna have..om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ga je over op Toyo R888?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kan ik je ergens bereiken (contactnummer op je bedrijfs-site bijv?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Edit: Zo te zien wel, bel je straks wel ffom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grappig, hij heeft deze ook op nurburgring.nl staan, en daar heb ik er inderdaad al op gereageerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Tommeh het volgende:
Don_Tom : http://www.bmwdriversclub.nl/index.php?option=com_forum&Itemid=34&page=viewtopic&t=2467
Iets voor jou?
weer een vooroordeel bevestigd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
wil dat nog een beetje vooruit een bmw messchien wil ik er ook 1 kope
welke motor moet ik er dan in hebbe ongeveer ?
Wou jij niet eerst je ibiza tunen? En daarna een skyline kopen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
Nee gaat niet echt hard, 0 naar 100 in 14 seconde ofzo! koop maar een honda civic da's veel beter, kun je meer tjoenen. Als je toch een bmw wil moet je een 316i nemen, is lekker licht dus dat gaat goed vooruit! M-plakkertje erop en klaar is kees!quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
maar jij hebt op jouw beurt een hyperkutavatar. Vind die avatar dan toch erger als ik zou moeten kiezen.quote:
Afslepen was 200 euro, ik ga zelf de auto nog ophalen in Duitsland met een trailer.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:15 schreef Sloper het volgende:
Overigens geen bergingskosten? Wat een geld voor zo'n klein stukje (nauwelijks) beschadigd vangrail.
leer gvd eens typenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 08:52 schreef riceboy het volgende:
Whehe ja jammer he hat je toch een honda moete kope.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik hoop dat je je volgende projekt ook weer hier komp poste?
Reed jij met die BMW 8min29?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef Don_Tom het volgende:
Foei Vincent, rondetijden posten op fora is not done!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik ben nog steeds 41 seconden sneller dan jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
lijkt me sterk als ik de laptimes voor de nordschleife op internet opzoek...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:36 schreef Sloper het volgende:
[..]
Reed jij met die BMW 8min29?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Resteppa!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is het overigens een grapje van dat posten van rondetijden of wordt dat echt niet gedaan?
He dit is Fok! ;-)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:03 schreef Don_Tom het volgende:
Foei Vincent, rondetijden posten op fora is not done!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en ik ben nog steeds 41 seconden sneller dan jijom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op maandag 14 november 2005 22:53 schreef Repeat het volgende:
[..]
Das ook een koopje zegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Als ik een goede zag staan voor dat geld zou ik em ook meteen inpakken.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nu natuurlijk een turbo erop schroevenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Don_Tom mompelt iets over vwk's dure AST onderstel en zijn 40 extra paardenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:33 schreef vwk het volgende:
[..]
He dit is Fok! ;-)
41 sec... * vwk] mompelt iets over semi-slicks, gestript en verschil ringtool - daily driverom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[/me]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wacht maar!!!11 Tot ik later groot en sterk benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
E36 328i Coupéquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:25 schreef Repeat het volgende:
Nu ben ik toch wel benieuwd wat voor auto vwk heeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dure AST?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:13 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Don_Tom] mompelt iets over vwk's dure AST onderstel en zijn 40 extra paardenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.[/me]Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Tja, serieus hard, misschien... maar dat is een relatief begrip. Wacht maar tot m'n m3 af isquote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:17 schreef GiSaE het volgende:
Damn zeg, zondeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het ging toch serieus hard met die auto, met als voordeel dat je in de stoelen blijft zitten (vwkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb nog een rondje met je meegereden en had graag nog een ronde willen meerijden (vallende motorrijders gooiden roet in het eten)
Wordt ook tijd dat ik daar eens geld voor ga vragenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef vwk het volgende:
En één met Tom die meerijdt en overduidelijk een aanwijzing geeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Moeder eend spelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:59 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Wordt ook tijd dat ik daar eens geld voor ga vragenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Cursus anyone?
Ter voorkoming van "Adenauer Forst Drifting" zeker?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:06 schreef Fiets-toeter het volgende:
ja pick me!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Is weer eens wat anders dan de achterbankquote:Op donderdag 24 augustus 2006 05:28 schreef PNG het volgende:
kVond voor mezelf: ontmaagd na 10 jaar, nog wel op bijrijdersstoel.
LOL, dat is het gewoon, ik heb m'n voorwielophanging gesaboteerd, want het mocht natuurlijk geen driver's error zijn, dat is slecht voor m'n ego. Als een dief in de nacht ben ik in de week ervoor naar Barweiler gereden om daar mijn auto te saboteren (ondanks het complete gebrek aan praktische technische kennis over auto's). En maar hopen dat het niet zou eindigen met 220 in de vangrail....quote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:16 schreef vwk het volgende:
Ik vermoed steeds meer dat Tom het bewust heeft gedaan. Hij wilde zijn 325i niet ombouwen vanwege de slechte staat van de body, dus zocht hij voor naar de buitenwereld toe een goed excuus om een M3 compleet te kopenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Aha, jij zou bij het woord Fusee dan ook denken aan Fuse E oftewel zekering E?quote:Op donderdag 24 augustus 2006 13:45 schreef Don_Tom het volgende:
(ondanks het complete gebrek aan praktische technische kennis over auto's).
quote:Andere plausibele verklaring: vwk heeft mijn auto gesaboteerd zodat hij nu goedkoop aan onderdelen kan komen voor z'n eigen e36 (we moeten het toch nog eens over de prijs van die remmen hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.)Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je mag die van mij wel huren... Schades, benzine en olie zijn voor eigen kosten.. Ik vind 25 euro per rondje best schappelijkquote:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Overigens zit ik nu wel tijdelijk zonder ringtool.... had ik dat maar eerder bedacht!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heb een beter idee, we maken er een minicursus van, ik rijd een rondje met jou mee, jij eentje met mij, etc. Einde van de dag gegarandeerd 10s van je tijd af, geld lullen we dan niet meer overquote:Op donderdag 24 augustus 2006 15:07 schreef vwk het volgende:
Je mag die van mij wel huren... Schades, benzine en olie zijn voor eigen kosten.. Ik vind 25 euro per rondje best schappelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hé, 13-08-2006. Toen was ik ook op de ring. Waren wel veel E30s M3quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:46 schreef vwk het volgende:
[..]
Dure AST?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Een goed onderstel doet veel, maar slechte banden verpesten veel. Uniroyal Rainsport, remember?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
40 paarden? Regel maar een bank, ik geloof niks van die 40 paardenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het is ook lef en baankennis. Jij kan (met alle respect) een andere auto kopen nu je 325i kapot is... als mijn auto kapot is (schade) kan ik fietsen naar m'n werkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
@repeat:
E36 328i coupe, volledig ///M, M3 uitlaat compleet, M50 inlaat, AST Sportline, Hawk HT 10 remmen enz.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Eén van de meest koele foto's van mijn auto:
[afbeelding]
[afbeelding]
En één met Tom die meerijdt en overduidelijk een aanwijzing geeftom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
[/spam]
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:04 schreef arnold-d het volgende:
das bale van je auto..., reed je trouwens hard tegen de vanrail??
quote:Op maandag 21 augustus 2006 00:06 schreef Don_Tom het volgende:
Zachtjes kuste de auto de vangrail (van 400 euroom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) en blies zijn laatste adem uit.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Rust zacht! 1991-2006om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik heb Tom helemaal niet gezien die dag, hoelaat zijn wij ook alweer pleite gegaanquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Hé, 13-08-2006. Toen was ik ook op de ring. Waren wel veel E30s M3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Linkje met Foto's
We zijn ergens tussen 1830-1900 vertrokken naar Nederland dacht ikquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 13:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik heb Tom helemaal niet gezien die dag, hoelaat zijn wij ook alweer pleite gegaanom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en tegen 14 uur waren we bij de ingangquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:11 schreef Paladijn het volgende:
[..]
We zijn ergens tussen 1830-1900 vertrokken naar Nederland dacht ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik kan me ook nie herrineren de BMW gezien te hebben de 13e...
Yepquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:17 schreef lipje het volgende:
[..]
en tegen 14 uur waren we bij de ingangom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dus daarvoor kunnen we hem ook gemist hebben.
die bak van VWK is wel gespot door foTinusquote:Op zondag 27 augustus 2006 17:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Yepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Het blijft natuurlijk zonde, maar het blijft een risico bij het op de limiet rijden... en als er een M3 voor in de plaats komtJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe hard ik in de vangrail gegaan ben? Geen flauw idee, niet erg hard in elk geval, je weet meters van te voren al dat het gaat gebeuren, je bereid je voor op een klap, en dan voel je er uiteindelijk bijna niets van. Toen ik uitstapte verbaasde ik me nog over de schade aangezien de klap zo zacht was, maargoed blik geeft snel mee. De auto heeft voor zover ik weet geen blokschade o.i.d., hij zou gewoon opgelapt kunnen worden maar hij is het simpelweg niet meer waard. Zeker niet gezien de opbrengst van de losse onderdelen (blok kan ik verkopen, stoelen kan ik opnieuw gebruiken, etc. etc.)
Oh ja, ik ga morgen m'n m3 ophalen, en waarschijnlijk meteen uitlaten op de ringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een donkergroene e36 m3 3.0 sedan uit 1995 geworden, meer info volgt nog! (waarschijnlijk in een nieuw topic)
Klinkt goed.quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef Don_Tom het volgende:
Hoe hard ik in de vangrail gegaan ben? Geen flauw idee, niet erg hard in elk geval, je weet meters van te voren al dat het gaat gebeuren, je bereid je voor op een klap, en dan voel je er uiteindelijk bijna niets van. Toen ik uitstapte verbaasde ik me nog over de schade aangezien de klap zo zacht was, maargoed blik geeft snel mee. De auto heeft voor zover ik weet geen blokschade o.i.d., hij zou gewoon opgelapt kunnen worden maar hij is het simpelweg niet meer waard. Zeker niet gezien de opbrengst van de losse onderdelen (blok kan ik verkopen, stoelen kan ik opnieuw gebruiken, etc. etc.)
Oh ja, ik ga morgen m'n m3 ophalen, en waarschijnlijk meteen uitlaten op de ringom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het is een donkergroene e36 m3 3.0 sedan uit 1995 geworden, meer info volgt nog! (waarschijnlijk in een nieuw topic)
Sowieso in dit geval wel. Snelheid wordt gemeten in het diff aan de hand van de snelheid van de tandwielen in verhouding tot de verhouding van de tandwielen. Wielslip gebeurt op de uitgaande aandrijflijn, dus "na" het diff. Zo zul je met een E30/E36 in principe dus nooit 200 op je klok kunnen krijgen terwijl je spint met 40.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 21:28 schreef daNpy het volgende:
Net alsof een slippend of dwars gaan wiel de juiste snelheid afgeeft.
Er zijn altijd veel E30 M3'squote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:27 schreef lipje het volgende:
[..]
Hé, 13-08-2006. Toen was ik ook op de ring. Waren wel veel E30s M3om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Linkje met Foto's
Hebben "we" nog niet gezien, beide spatschermen kapot, hele voorfront, koplampen, chassisbalk(en), radiateur etc.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 20:18 schreef arnold-d het volgende:
maar is je bmw nu kapot? motorisch?
of alleen blokschade, en misschien frame iets krom ofzo?
radiateur kapot?
Ehm, ik zit ook op Touristenfahrerforum dus dat kan een van de 25 sites zijn?quote:Op zondag 27 augustus 2006 18:27 schreef lipje het volgende:
[..]
die bak van VWK is wel gespot door foTinus
[afbeelding]
@Vwk: mag ik weten van welke site jij je foto van 13-08-2006 hebt?
thnx weer eem avondje zoeken naar foto's van een 155 en een 80quote:Op woensdag 30 augustus 2006 12:05 schreef vwk het volgende:
Ehm, ik zit ook op Touristenfahrerforum dus dat kan een van de 25 sites zijn?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zou je niet eerst je fuseekogels controleren voordat je weer de ring opduikt?quote:Op zondag 27 augustus 2006 19:21 schreef Don_Tom het volgende:
ik accepteer de cookies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop