quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef JWD het volgende:
[..]
Voor op de Ring kan ik je trouwens ook de STW achterspoiler aanraden die je op de M3 ziet, hiermee kan je veel harder (en zekerder) de bocht door, in hoge snelheids bochten wil de achterkant van de E36 nog weleens erg licht worden zeker zo zonder interieur, reservewiel, etc.
Hier heb ik idd ook al naar gezocht. Tot nu toe eentje gevonden bij autohut: http://www.autohut.nl/showproduct.php?id=4120quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Repeat het volgende:
het staat al in dit topic btw
[..]
[afbeelding]
Heb je msn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben nog steeds (maar niet meer voor lang gezien de drukte) beschikbaar voor vinyl-onltwerp en -bemiddeling
Ziet er stoer & stabiel uit![]()
Ging zeker harder, 15 seconde van mn tijd afgereden, ik wist niet dat dat zo veel zou schelen!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:38 schreef vwk het volgende:
Zeg Tom, ging dat nou harder met zo'n gewassen auto?
Bas zelf?! lol, ik ging er ook vanuit dat Olaf het gedaan had!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef vwk het volgende:
Nee, Bas zelf
Ik was ook al verbaasd, Olaf stond ook al van.. tsja
Ik wil echter wel een poging doen om hem weer echt wit te krijgen
Is goed bel me maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef vwk het volgende:
Oké!
Wanna have wanna have..
Ga je over op Toyo R888?![]()
Kan ik je ergens bereiken (contactnummer op je bedrijfs-site bijv?
Edit: Zo te zien wel, bel je straks wel ff![]()
Grappig, hij heeft deze ook op nurburgring.nl staan, en daar heb ik er inderdaad al op gereageerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Tommeh het volgende:
Don_Tom : http://www.bmwdriversclub.nl/index.php?option=com_forum&Itemid=34&page=viewtopic&t=2467
Iets voor jou?
weer een vooroordeel bevestigd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
wil dat nog een beetje vooruit een bmw messchien wil ik er ook 1 kope
welke motor moet ik er dan in hebbe ongeveer ?
Wou jij niet eerst je ibiza tunen? En daarna een skyline kopen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
wil dat nog een beetje vooruit een bmw messchien wil ik er ook 1 kope
welke motor moet ik er dan in hebbe ongeveer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |