misschien mag je dan voor de halve prijsquote:Op dinsdag 7 februari 2006 22:02 schreef Don_Tom het volgende:
Vandaag even ingeschreven voor de "drift en dwars"-cursus van www.prodrivetraining.nl op 5 maart.
Uiteraard in het kader van de educatie en het beter leren kennen van de auto, niet voor de lol!![]()
![]()
Ook al ingeschreven voor 7 april, circuitdag op Zolder van de bmw driversclub.
Tja, het sneeuwt op de ring en je wil wat.....![]()
gaafquote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Don_Tom het volgende:
Afgelopen zondag ben ik met een paar ringers naar de cursus "drift en dwars" van prodrive in Lelystad geweest. Foto's en filmpjes op http://www.bruidsautos.nl/driften
Excuses voor de brakke opmaak, had geen zin om er een gelikt geheel van te maken
super man!quote:Op woensdag 8 maart 2006 00:27 schreef Don_Tom het volgende:
Afgelopen zondag ben ik met een paar ringers naar de cursus "drift en dwars" van prodrive in Lelystad geweest. Foto's en filmpjes op http://www.bruidsautos.nl/driften
Excuses voor de brakke opmaak, had geen zin om er een gelikt geheel van te maken
Een spoiler is 1, afstellen is 2. Hoe weet je hoe je die spoiler moet afstellen? Ik bedoel, een windtunnel zit meestal niet om de hoek en dan is het nog niet goedkoop zo'n geintje denk ik.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Don_Tom het volgende:
De auto is inmiddels zo goed als af, vorige week oliedruk en -temperatuurmetertjes geinstalleerd, omp veerpootbrug en nog wat andere kleine zooi. In elk geval alweer 49 rondjes gedaan op de ring dit jaar
De kont van de auto is erg licht en daarom wil ik er een spoiler op zetten. Op internet gekeken hiernaar, maar er wordt erg veel troep aangeboden. 99% van de spoilers is alleen voor de show, en dat is iets waar ik het zeker niet voor gebruik (ik vind het niet eens mooi!). Maargoed, ben nu dus opzoek naar iets dat me ook echt daadwerkelijke downforce geeft. Behalve een originele GT/LTW spoiler van bmw van meer dan 1000 euri zou ik zo even niet zo veel weten. Genoeg imitatie, waarvan ik dus niet weet of het iets is. Er is natuurlijk ook de optie om voor een universele alu-spoiler te gaan (deze worden op marktplaats vanaf +-50 euri aangeboden), maar ook hiervan weet ik dus niet wat wel en niet werkt. Advies graag!!!(van de mensen die weten waar ze het over hebben
)
tfatf spoilersquote:Op vrijdag 5 mei 2006 17:28 schreef Don_Tom het volgende:
Er is natuurlijk ook de optie om voor een universele alu-spoiler te gaan (deze worden op marktplaats vanaf +-50 euri aangeboden), maar ook hiervan weet ik dus niet wat wel en niet werkt. Advies graag!!!(van de mensen die weten waar ze het over hebben
)
Klopt, je kunt het meten met een druksensortje, bijvoorbeeld in de naad van de kofferbak, en dan kijken hoe hard die dichtgedrukt wordt zeg maar. Maar zelfs dat zal ik waarschijnlijk niet doen, het is de bedoeling dat het gewoon merkbaar is en daar kom je op de ring wel achterquote:Op vrijdag 5 mei 2006 22:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een spoiler is 1, afstellen is 2. Hoe weet je hoe je die spoiler moet afstellen? Ik bedoel, een windtunnel zit meestal niet om de hoek en dan is het nog niet goedkoop zo'n geintje denk ik.
Ik weet niet of five_aces dit zelf heeft gezegd, maar 200kg haal je NEVER! De spoilers van porche halen nog niet eens de helft...quote:Op zaterdag 6 mei 2006 10:33 schreef daNpy het volgende:
Five_Aces heeft een extra lip onder zijn spoiler op zijn E36 M3.
Deze moet 200kg downforce geven bij 180km/u.
racing dynamics, is alleen voor de E46 zie ikquote:Op vrijdag 5 mei 2006 23:26 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
tfatf spoilers![]()
ik zag laatst wel een spoiler voor een bmw 3 serie welke ruim 100 kilo extra druk op de achterkant zou geven......een probleem alleen, ik weet het merk niet meer![]()
zal morgen eens kijken als ik hem terug kan vinden![]()
quote:Op dinsdag 29 november 2005 16:00 schreef JWD het volgende:
[..]
Voor op de Ring kan ik je trouwens ook de STW achterspoiler aanraden die je op de M3 ziet, hiermee kan je veel harder (en zekerder) de bocht door, in hoge snelheids bochten wil de achterkant van de E36 nog weleens erg licht worden zeker zo zonder interieur, reservewiel, etc.
Hier heb ik idd ook al naar gezocht. Tot nu toe eentje gevonden bij autohut: http://www.autohut.nl/showproduct.php?id=4120quote:Op maandag 8 mei 2006 22:37 schreef Repeat het volgende:
het staat al in dit topic btw
[..]
[afbeelding]
Heb je msn?quote:Op dinsdag 16 mei 2006 01:46 schreef Googolplexian het volgende:
Ik ben nog steeds (maar niet meer voor lang gezien de drukte) beschikbaar voor vinyl-onltwerp en -bemiddeling
Ziet er stoer & stabiel uit![]()
Ging zeker harder, 15 seconde van mn tijd afgereden, ik wist niet dat dat zo veel zou schelen!!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:38 schreef vwk het volgende:
Zeg Tom, ging dat nou harder met zo'n gewassen auto?
Bas zelf?! lol, ik ging er ook vanuit dat Olaf het gedaan had!quote:Op dinsdag 16 mei 2006 16:39 schreef vwk het volgende:
Nee, Bas zelf
Ik was ook al verbaasd, Olaf stond ook al van.. tsja
Ik wil echter wel een poging doen om hem weer echt wit te krijgen
Is goed bel me maar.quote:Op woensdag 17 mei 2006 11:49 schreef vwk het volgende:
Oké!
Wanna have wanna have..
Ga je over op Toyo R888?![]()
Kan ik je ergens bereiken (contactnummer op je bedrijfs-site bijv?
Edit: Zo te zien wel, bel je straks wel ff![]()
Grappig, hij heeft deze ook op nurburgring.nl staan, en daar heb ik er inderdaad al op gereageerdquote:Op dinsdag 23 mei 2006 11:54 schreef Tommeh het volgende:
Don_Tom : http://www.bmwdriversclub.nl/index.php?option=com_forum&Itemid=34&page=viewtopic&t=2467
Iets voor jou?
weer een vooroordeel bevestigd.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
wil dat nog een beetje vooruit een bmw messchien wil ik er ook 1 kope
welke motor moet ik er dan in hebbe ongeveer ?
Wou jij niet eerst je ibiza tunen? En daarna een skyline kopen?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:52 schreef riceboy het volgende:
wil dat nog een beetje vooruit een bmw messchien wil ik er ook 1 kope
welke motor moet ik er dan in hebbe ongeveer ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |