wel gewoon rammechanismes met een zwengel dan hequote:Op zondag 27 november 2005 15:48 schreef Don_Tom het volgende:
wat Sjoewe zegt (en kat zit er dus inmiddels onder).... en daarna zien we wel weer
Ik twijfel nog over de kleur van de kooi, wou hem eigenlijk donkerblauw maken, maar dan zie je hem bijna niet van buitenaf, omdat de ramen vrij donker getint zijn. Opzich vind ik het wel geinig om de kooi van buiten te kunnen zien zitten, dus wil hem nu misschien toch wit maken. Lichtblauw is niet echt een optie vind ik, want dan wordt ie weer net ietsje anders dan de stoelen en dat ziet er niet uit....
Wat vinden jullie trouwens van het idee om de calipers blauw te maken? Lijkt me wel leuk met die grote m3-remmen die er straks onder zitten.
Volgende stappen worden:
-nieuwe raammechanisme's voor installeren (zijn kapot)
-deurpanelen voor terugszetten
-stofhoesje bij wielophanging vervangen (apk puntje)
-achterwielen omwisselen ivm apk (bij elke set zitten 2 goede en 2 slechte banden)
-apk keuring
- evt katvervanger terugzetten
- verven kooi, bijverven binnenkant, en plamuren/spuiten dakje
- traanplaatmatten installeren (bodem is te diep en ongelijk geworden na verwijderen bekleding)
- installeren nieuw onderstel, remmen, gordels, brandblusser en ehbo-kit
- alle 4 de nieuwe velgen eronder, nieuwe banden halen na de winter, voordat de ring open gaat.
@rebel84, voor dyno/afstellen/chippen heb ik (nog) geen plannen, maar als je nog een goed/goedkoop adresje weet houd ik me aanbevolen
Ik vind het trouwens allemaal prima wat ze bij de F1 doen, maar in mijn auto geen geel!
Dank je! laat maar komen die foto's, hoe meer ideeen hoe beter!quote:Op dinsdag 29 november 2005 15:00 schreef JWD het volgende:
Leuk project!
Vooral de combinatie van auto (E36 sedan) kleur etc. staan me erg aan.
Misschien een ideetje voor de kleur, onderstaand is de M3 waarin ik in 1999-2000 geraced heb.
[afbeelding]
Ik heb er maar 2 online staan, voor de rest zou ik in oude fotoboeken moeten duiken, de auto zelf is helaas eind 2000 gestolen uit een pitbox op Zandvoort, onverzekerdquote:Op dinsdag 29 november 2005 15:45 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Dank je! laat maar komen die foto's, hoe meer ideeen hoe beter!![]()
STW = Super Touren Wagen van de gelijknamige cup waarin BMW meedeed met een 320i.quote:
Hij is ook niet voor het mooi..... 't gaat om de effectiviteitquote:Op dinsdag 29 november 2005 16:45 schreef Repeat het volgende:
[afbeelding]
kvind deze dakgoot achterop anders goed lelijk
oke dat is duidelijkquote:Op dinsdag 29 november 2005 18:34 schreef JWD het volgende:
Don_Tom: Geen idee of hij door de APK komt, de M3 was alleen voor circuitgebruik en had dus ook geen kenteken, 't zijn overigens een paar dikke schroeven waarmee je hem vastzet en dus ook makkelijk los te halen.
Youp: Ik heb ervaring met de achterspoiler van een M3 GT (lijkt op die van het plaatje) en ik kan met zekerheid stellen dat deze veel minder effectief is dan de STW taartschep.
Op Zandvoort was ik er 2 seconden sneller door en dat is veel.
Het is even rustig rond de beemer, afgelopen week eindelijk de nieuwe raammechanieken werkend gekregen. De oude raammechanieken waren kapot en met de nieuwe wilde het niet echt lukken (trokken krom etc). Ik ga zaterdag 2 weken naar de zon en daarna beginnen we weer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:37 schreef Googolplexian het volgende:
schopje
nog wat te melden over de Beemer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |