Ik geloof 15 euro per rondje tot 700 euro voor een jaarkaart (kan er naast zitten hoorquote:Op dinsdag 15 november 2005 16:31 schreef metallicattim het volgende:
wat kost de ring eigenlijk??
Jaarkaart ben je kwijt als ze je dus betrappen op filmen op de ring.quote:Preise für das Befahren der Nordschleife während der Öffnungszeiten für Touristenfahrten
(alle Preise in Euro einschließlich Mehrwertsteuer)
Einzelkarten Nordschleife 2005
Preis je PKW / Motorrad und Runde 15,00 ¤
Bus - Erwachsene pro Person 2,00 ¤
Bus - Kinder pro Person 1,00 ¤
Rundenkarten 2005 (bitte beachten sie die Sonderregelung für die
5-Runden-Karten*)
25-Runden-Karte PKW / Motorrad 300,00 ¤
12-Runden-Karte PKW / Motorrad 155,00 ¤
6-Runden-Karte PKW / Motorrad 80,00 ¤
5-Runden-Karte PKW / Motorrad * 60,00* ¤
Jahreskarten 2005
PKW sowie Motorrad 750,00 ¤
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewichtquote:Op dinsdag 15 november 2005 14:26 schreef Don_Tom het volgende:
Tja ik ken ook mensen die een stukje alu erop hebben gepopt, maar ik vind dat gewoon niet mooi, en zoveel scheelt het nou ook weer niet. Stickers wil ik er wel op, dus daar kom ik nog op terug!quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewicht
Als je klaar bent en je wilt vinyl erop (stickers met design) wil ik wel helpen en ik weet ook wel een plakker.
de coupe's kunnen optioneel een neerklapbare achterbank hebben, waardoor er geen plaat achter de bank zit. bij de sedans zit hier gewoon een stuk carosseriequote:Op dinsdag 15 november 2005 00:07 schreef Repeat het volgende:
Hoe komt het dan dat een sedanuitvoering van bv een E30 of E36 stijver is dan een Coupe?
En hoe zit dat met de touring? vind stiekem nl de E30 sedan lelijk en zou wel een touring willen daarom)
dat heeft weer nadelen voor de stugheid van de autoquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:09 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
dakje niet van plexiglas (en popnagelen)? Scheelt nog meer gewicht
Als je klaar bent en je wilt vinyl erop (stickers met design) wil ik wel helpen en ik weet ook wel een plakker.
waarom niet? (behalve de prijs dan)quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:38 schreef Youp het volgende:
zijn wel aardige banden ja, liggen ook vaak af fabriek onder (sportieve) bmw's (onder 1 van onze iig) alleen geen runflats nemen he
de prijs is niet zo belangrijk.. runflats zijn een stuk stugger en daar is het onderstel van een E36 niet op berekend waardoor je wegligging er niet echt op vooruit gaatquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
waarom niet? (behalve de prijs dan)
de dikkere wang zou op een circuit toch juist in je voordeel werken?
deze zijn straatlegaal, dus ook ring legaalquote:Op dinsdag 15 november 2005 17:53 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Mooie banden!
Maareh..weet niet hoe streng ze tegenwoordig op de Ring zijn maar ik kreeg een paar jaar geleden al aardig problemen met m'n opgesneden slicks.
Oeps..niet gelezen.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:00 schreef Youp het volgende:
[..]
deze zijn straatlegaal, dus ook ring legaal
Goede keuze alleen wel héél erg prijzig en slijten ook erg snel, vooral bij stevig circuit gebruik.quote:Op dinsdag 15 november 2005 17:35 schreef Don_Tom het volgende:
Ik ga er waarschijnlijk bridgestone potenza s-03 pole position onder leggen. Qua "normale" straatbanden (dus waar je ook mee door een plas kunt) een van de beste banden die er zijn.
Valt opzich best mee qua prijsverschil, of je moet echt met cheap-ass banden gaan vergelijken, maar daar begin ik sowiso niet aan. Bovendien zijn de banden in 215/45/17 relatief goedkoop omdat het een courante maat is (134 euro ofzo ex montage).quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:06 schreef wh00t het volgende:
[..]
Goede keuze alleen wel héél erg prijzig en slijten ook erg snel, vooral bij stevig circuit gebruik.
Ik zou voor jezelf overwegen hoeveel een beetje extra grip waard is, op goedkopere banden heb je misschien wat minder grip maar kan je wellicht wel langer rijden en het plezier is even groot denk ik. Het gaat toch niet om een supersnelle rondetijd maar meer om eigen plezier dus die paar seconden maken ook niet uit
Dat valt inderdaad nog behoorlijk mee, ik dacht dat ze duurder zouden zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:09 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Valt opzich best mee qua prijsverschil, of je moet echt met cheap-ass banden gaan vergelijken, maar daar begin ik sowiso niet aan. Bovendien zijn de banden in 215/45/17 relatief goedkoop omdat het een courante maat is (134 euro ofzo ex montage).
Tja, bij de profile ofzo betaal je ook gewoon 200 euries voor zo'n bandje.quote:Op dinsdag 15 november 2005 18:37 schreef wh00t het volgende:
[..]
Dat valt inderdaad nog behoorlijk mee, ik dacht dat ze duurder zouden zijn.
215 is gelukkig ook niet waanzinnig breed dus dat zal wel een flink stuk schelen
lol ... da's Deep van Pitbox Wheels & Tyres? (ja dus)quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Kolkie het volgende:
s02 is al heeeeeel lang uit productie inderdaad (voor een band heeeeel lang dan). Maar de s03 sinds kort dus ook. En ik bedoelde inderdaad de pzero corsa's. Van andere mensen hoor ik vaak dat de S03s inderdaad ideale straatbanden zijn maar op een circuit toch snel gaan smeren.
Zie ook deze very usefulle link: http://www.extreme-machines.nl/forums/viewtopic.php?t=24488
o.a. die 'deep' weten echt wel wat een stukkie sturen is.
Pitbox is zeker goed ... ze leveren de waren tegen een zeeer redelijke prijs.quote:Op woensdag 16 november 2005 18:12 schreef Kolkie het volgende:
En onderstellen (idd, dat is 'm).
Vogelt zelf ook de meest geschikte uitlijningen en dergelijke uit. Goed adres als je de verhalen mag geloven.
Tja, ik had al een porsche, hoewel die eigenlijk weer geen porsche mag heten (356 speedster replica), en houd graag een beetje variatie in m'n autosquote:Op woensdag 16 november 2005 19:05 schreef PeuRac het volgende:
Heel gaaf projectooit, als ik geld heb, ga ik ook zoiets doen, maar dan met een Porsche
Hmm, dat hoor ik nou juist veel over de toyo's....quote:Op woensdag 16 november 2005 18:00 schreef Kolkie het volgende:
Van andere mensen hoor ik vaak dat de S03s inderdaad ideale straatbanden zijn maar op een circuit toch snel gaan smeren.
Een 911 is boven budget (of ik moet een mazzeltje hebben bij de staatsloterijquote:Op woensdag 16 november 2005 19:36 schreef Don_Tom het volgende:
[..]
Tja, ik had al een porsche, hoewel die eigenlijk weer geen porsche mag heten (356 speedster replica), en houd graag een beetje variatie in m'n autos![]()
![]()
hoogstwaarschijnlijk blauw en geel...quote:Op zondag 27 november 2005 12:08 schreef Googolplexian het volgende:
wit en blauw en BMW
wacht effe januari afdan is de kleurstelling van het BMW F1 team ook bekend
blauw en geel?quote:Op zondag 27 november 2005 14:00 schreef Youp het volgende:
[..]
hoogstwaarschijnlijk blauw en geel...
ik vond het ook al vreemd
ik hoop toch dat het blauw en wit blijft met misschien een paar accenten geel ofzoquote:Op zondag 27 november 2005 14:15 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
blauw en geel?
gatverdamme? ja!
Hij zegt toch dat de kat er in ieder geval voor de APK weer onderkomtquote:Op zondag 27 november 2005 14:35 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ben bang dat je met katvervanger niet door de apk komt, maar je bewaart hem daarom dus?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |