Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
ff vraagje....
Toen Ingrid en Menno bij elkaar in bed lagen, was er toch ook niet zo'n ophef over.
En nu met dido en roel moeit iedereen zich ermee, en allemaal gaan ze roel uithoren.
TRustenquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
trusten en alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
klopt ook wel, maar iedereen weet dat ze ook een grote teleurstelling heeft gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.
Zelf vond ik de liefdesverklaring na haar gekregen nominaties ook heel raar.
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaarquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Dido gaat teveel met Chantal om... ik hoorde gna gna gna gna
* Stereotomy checkt fotoboekquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef mijn23 het volgende:
NU SEX ,PLEASE
Allemaal hun schuld, die 3 nominaties idd.quote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef melke het volgende:
2 kampen, ja hoe zou dat toch komen he. Ligt puur en alleen aan Roel en Dido
Zodra zij op rantsoen gaan behalve de rest van de groep want die doen wel mee met de opdrachtquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
Wanneer stoppen ze eens met die veren in elkaars reten te stoppen. Komt me een beetje de strot uit
Joost en Roel zullen mekaar wel weer nomineren en dat vind ik best jammer. Op deze manier zijn Chantal, Ingird, Rob en Nathalie de lachende derden terwijl zij in principe allang eruit hadden gemoeten.quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
Als Roel en Dido nu eens slim genoeg waren om Chantal eens flink te gaan nomineren samen, dat zou ze een hoop ellende schelen.
Maar Roel zal toch wel weer voor Joost gaan..
quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaar![]()
Hahaha... nieuw... het Chantal fobie.... overal gna gna gna horen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaar![]()
bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy checkt fotoboek
Moet toch zo kunnen voor jou, lijkt me.
Enkel weg te krijgen met zware shocktherapiequote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... nieuw... het Chantal fobie.... overal gna gna gna horen.
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacksquote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef teamlead het volgende:
waarom nu niet een lied in het limburgs of fries![]()
Je vergeet intelligent.quote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
Roel?: Je bent grappig, kan met je lachen... en bovenal... je bent een kapot sexy vrouw![]()
![]()
Nou ik snap Chantals motivatie helemaal! Ik vind Dido ook uit de hoogte doen, vind ook dat ze veeeeel te veel aandacht op eist. Doe ff normaal denk ik dan maar. Daarbij komt me dat geklef behoorlijk de strot uit. Hoor ze nu eens praten. Dan hoor ik Chantal nog liever zingen!quote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Allemaal hun schuld, die 3 nominaties idd.
Aan Chantal zal het niet liggen.
Wat is het toch een subjectieve ervaring, BB kijken.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacks
Daar in 't bronsgroen eikehout in het Limburgs gezongen door BB-bewoners![]()
Nope, dat is Roel zijn dingetjequote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef mijn23 het volgende:
och god dido krijgt weer een paar veren in haar kont
Ze is een kapot sexy vrouwquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik het ook zwaar irritant als meisjes spelletjes spelen met jongens! Dat doet Dido ook. Bevestigend gedrag irriteert me ook, doet Dido ook. Kan iemand me een leuke eigenschap van Dido vertellen?
ze kan goed afwassenquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik het ook zwaar irritant als meisjes spelletjes spelen met jongens! Dat doet Dido ook. Bevestigend gedrag irriteert me ook, doet Dido ook. Kan iemand me een leuke eigenschap van Dido vertellen?
in het donker, na enorme ladingenn alcohol: ja hoorquote:
Vind haar soms wel iets van een vent weghebben hoor... zo sexy vind ik haar niet.quote:
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijnquote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacks
Daar in 't bronsgroen eikehout in het Limburgs gezongen door BB-bewoners![]()
Daar zou ik weleens een poll over willen hebbenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
En in het spiegelpaleis, na een krat of twee...quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het donker, na enorme ladingenn alcohol: ja hoor
dan laat ze maar "wie sjoen us limburg is" of "loeende klokken" doenquote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijn
Slaap lekker, niet van Chan's GNAGNAGNA dromen hehquote:
Strak plan... hoe zet je zo'n poll op?quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zou ik weleens een poll over willen hebben![]()
Ik ben ook Limburgs en daarom had ik er "in het Limburgs" bijgezet...quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijn
Goeie vraag, mijn hoop was op anderen gevestigdquote:Op maandag 14 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Strak pllan... hoe zet je zo'n poll op?
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.quote:Op maandag 14 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ik snap Chantals motivatie helemaal! Ik vind Dido ook uit de hoogte doen, vind ook dat ze veeeeel te veel aandacht op eist. Doe ff normaal denk ik dan maar. Daarbij komt me dat geklef behoorlijk de strot uit. Hoor ze nu eens praten. Dan hoor ik Chantal nog liever zingen!
quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt nu, dat hij degene in het BBhuis is, met de hoogste opleiding, die alles goed op een rijtje heeft.
Niet een leipo die de hele dag zit te blowen, naar technofeesten gaat, en kraakt.
quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef frizti het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor.
Toedeledoki.
Precies, na die nominaties is haar ideation-bubble duidelijk gebarsten - niet gewend ook maar ooit een onvertogen woord over haar persoon te horen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.
Maar je zei dat ze die dualiteit in de groep zelf creerden, alsof het iets fictiefs was, en dat is gewoon niet waar.
Of Chantal's motivatie nou begrijpelijk is voor iemand of niet, dualiteit zaaien doet ze, dat is echt geen zelfbedacht zaadje in de hoofden van Roel en Dido.
Roel's gestudeerde blik is ietwat vertroebeld door zijn constante Odol (alhoewel die "d" kan er wel tussenuitquote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef F4iTH het volgende:
Roel laat je niet zo vernederen man
Loop gewoon die kamer uit en doe je ding. Zij spoort niet.
Laat het dan een combi zijn. Denk dat het gedeeltelijk aan Roel en Dido ligt, maar ook aan Chantal. Kijk nu, Roel en Dido hebben het erover. Waarom gaan ze niet eens met zich 2 met Chantal praten? Het gaat allemaal zo via via, dat is niet echt mijn ding. Daar zijn ze alle 3 heel goed inquote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.
Maar je zei dat ze die dualiteit in de groep zelf creerden, alsof het iets fictiefs was, en dat is gewoon niet waar.
Of Chantal's motivatie nou begrijpelijk is voor iemand of niet, dualiteit zaaien doet ze, dat is echt geen zelfbedacht zaadje in de hoofden van Roel en Dido.
bij internetopties-----------> advanced het debuggen uitzettenquote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
effe off topic maar moet kunnen met dit geblaat.
Bij het openen van pagina's op Fok krijg ik regelmatig de foutmelding:
Runtime error
Iets van verwacht (iets met javascript)
en dan: Regel 60.
Wie weet wat dat is en hoe ik dat kan verhelpen![]()
Nou, ik weet niet of ze er echt schuldig aan is, in dit geval.quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze heeft humor en ze kan soms goed sociale verhoudingen analyseren.quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Precies!quote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
kortom dido heeft hem nu nodig voor in het huis omdat ze dan persoonlijke aandacht krijgt en daarna mag hij wieberen...
Die avatar van jouquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef BB5kijker het volgende:
Uiteindelijk is Dido's probleem een heel ander. Ze wil gewoon een man met een pik, niet een man met een kromme pinda.
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto: Poes van Roel
kom op.. gaan we gewoon weer naar muziek luisterenquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef melke het volgende:
Waarom luister in ingodsnaam nog naar het gesprek tussen die 2 zeg! Volgens mij ben ik ook niet voor de volle 100 procent..
Heb je wel de nieuwste java geinstalleerd?quote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
effe off topic maar moet kunnen met dit geblaat.
Wie weet wat dat is en hoe ik dat kan verhelpen![]()
Krijg ik nu een Sabine/Bart flashback..........yepquote:
Ja maar ik ben te nieuwsgierig!!!!! Daarbij vind ik het leuk om me te irriterenquote:Op maandag 14 november 2005 02:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
kom op.. gaan we gewoon weer naar muziek luisteren
* inhaakt
als iemand hem dan ff van die rose wolk af wil halen ,zodat hij puppy af is ik hou der niet zo van als mensen ,ander mensen gebruiken ,die blijkbaar wel echte gevoelens voor die ander hebbenquote:
Tsjonge jij bent wat ik zie hangenquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef BB5kijker het volgende:
Uiteindelijk is Dido's probleem een heel ander. Ze wil gewoon een man met een pik, niet een man met een kromme pinda.
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto: Poes van Roel
Wel vaker in BB ook gok ik zoquote:Op maandag 14 november 2005 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat nu een wetenschappelijke verklaring geven voor e.e.a.
Het heeft oa te maken met serotinine![]()
Volgens mij heeft hij dit verhaal wel eens vaker in zijn leventje afgestoken
Ja maar dat was leuk, dit is irritant en klef en veren in de kont stekendquote:Op maandag 14 november 2005 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krijg ik nu een Sabine/Bart flashback..........yep![]()
Hij is zichzelf geweldig aan het slopen met dit gedrag.quote:
dat ik het ooit met jou eens zou worden apkquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is zichzelf geweldig aan het slopen met dit gedrag.
Roel, dumpen die kaktrut.
Je zet alle mannen voor lul.
Had alweer een vastloperquote:Op maandag 14 november 2005 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste java geinstalleerd?
Niks?quote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge jij bent wat ik zie hangen![]()
![]()
helemaal mee eens,dit is toch niet meer aantrekkelijk,zou al lang afgeknapt zijnquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
APK for presidentquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
slaap lekker lieverdquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
Het is al vaker door de bewoners geopperd... maar nu die dubbele exit graagquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Dido te complex. Ze is zo simpel als wat zeg! Sorry maar erger me nu echt dood aan die 2
Je hebt eigenlijk nog gelijk ook alleen ben ik nog niet moe. Nog even Roel en Dido kijken, moet lukken dan binnen afzienbare tijdquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
slaap lekker schoonheidquote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix vind het weer welletjes voor vandaag
trusten
Correctie: "altijd haar zin krijgt" !!quote:Op maandag 14 november 2005 02:29 schreef ks_choice het volgende:
[...]
Als ze af en toe maar wel begrepen wordt en haar zin krijgt.
Ik heb medelijden met hem, hoe kun je als man zo dom zijn?quote:Op maandag 14 november 2005 02:27 schreef Coraatje het volgende:
[..]
dat ik het ooit met jou eens zou worden apk
Het debuggen kan ik niet vinden.quote:Op maandag 14 november 2005 02:19 schreef Dynabite het volgende:
[..]
bij internetopties-----------> advanced het debuggen uitzetten
Vermelden van scriptfoutenquote:Op maandag 14 november 2005 02:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Het debuggen kan ik niet vinden.
Hoe heet dat in het Nederlands in die kolom dan?![]()
Ben al blij dat ik dat heb gevonden![]()
kwestie van onzekerheid.quote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met hem, hoe kun je als man zo dom zijn?![]()
Zeker als het om een Dido gaat.
Ik word gewoon boos hier.
2 optiesquote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
tja ik snap er ook helemaal niks van ,dat hij er niet uithaald dat hij alleen goed is voor in het huis en daarna mag wieberen,manipulerend wijf is hetquote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef APK het volgende:
[..]
Ik ben iig een Roel-type.quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Of je bent een Roel typeen ziet herkenning en baalt daarvan
Of je bent helemaal geen Roel type.. en geniet van het afzeiken
quote:Op maandag 14 november 2005 02:33 schreef Foreverblue het volgende:
Subtiel signaal van de regie... beat it...
Dus mensen... slaap lekker en tot laters weer
en ik dan ik ben een vrouw die misselijk word van de manier hoe dido met hem omgaat heb gewoon een soort van medelijden met hem ...quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Wees er gewoon trots opquote:Op maandag 14 november 2005 02:33 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Ik ben iig een Roel-type.
Allemaal erg herkenbaar. *zucht*![]()
was gewoon even een opmerking hequote:Op maandag 14 november 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik dan ik ben een vrouw die misselijk word van de manier hoe dido met hem omgaat heb gewoon een soort van medelijden met hem ...
Hij mag nietquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
You better be good to me (eigenlijk een nummer voor Roel)
Dat ze valt voor Roel etc.. en die smeert hem maybe 6 maanden op wereld reis...quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
WAAR heeft Died het moeilijk mee dan?
*zucht*
![]()
Dido en Chantal versterken inderdaad ieder's homofiele neigingenquote:Op maandag 14 november 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Roel mag niet eens gaan zingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn afkeer van dat wijf begint bijbelse proporties aan te nemen.![]()
![]()
![]()
GVD Roel, neem die muts in het huis en ga je daarna helemaal sufneuken in de urban scene, of whatever het is terwijl zij jankend, en wederom gedumpt, in Bloemendaal zit.![]()
Wat een anti-reclame voor vrouwen die Dido.![]()
![]()
![]()
Ik denk de hele tijd: dat heeft ie waarschijnlijk al tegen 10 andere gezegd, op precies dezelfde manierquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel
Tussenopties kunnen ookquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Oh please! Een man die dat tegen mij zegt mag opzouten.quote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel om te zeggen. Maar ja, tegen Dido klinkt het weer zo slijmerig
Herkenning?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Dat is al gebeurd, APK!quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
Ik hoop dat ze een keer teringhard van zo'n paard flikkert.![]()
Ja daar zeg je watquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef Coraatje het volgende:
ben geneigd om als ik in de buurt van aalsmeer ben heel hard te gillen wake up roel ,maja dat gaat toch niet werken denk
Je gaat voor optie 2 dusquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
aandachttrekkerij en prinsessengedrag is ook onzekerheid!!! (?)quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga zo zingenquote:
Het gaat over Dido en dat houd ze heeeeeel lang vol hoorquote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Ik ken trouwens niemand, maar dan ook echt niemand, die zo lang over een relatie iets kunnen ouwhoeren als Dido en Roel
Ze hebben sowieso het minst gezongen tot nu toe. Te druk bezig met elkaars hand vasthouden.quote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef melke het volgende:
Valt me wel op dat iedereen in de huiskamer is en bezig is met de weekopdracht behalve Dido en Roel. Nominatie reden!
zingen huh? winnen bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef mijn23 het volgende:
roel denkt echt dat ie gaat zingen en er nog 30 dagen in zit,wat zou hij opkijken als ie niet wint,hoe hij ook al er mee om ging toen met die 10.000
Nog 3x aub, en dan tijdens een race ofzo, zodat andere paarden er ook nog even lekker overheen stampen.quote:
Ik hoop dat Roel ver komt. Des te langer is hij uit de maatschappij. Hij is gevaarlijk, Dido niet.quote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef mijn23 het volgende:
roel denkt echt dat ie gaat zingen en er nog 30 dagen in zit,wat zou hij opkijken als ie niet wint,hoe hij ook al er mee om ging toen met die 10.000
Zou het geen giller zijn als BB gewoon al die azijnpisserij op dit forum zat is en dat laat bepalen wie er uit gaat?quote:Op maandag 14 november 2005 02:39 schreef BB5kijker het volgende:
Willen jullie je allemaal niet te veel ergeren aan Dido? Dat betekent namelijk dat ze er niet uit hoeft van BB. Voorbeeld? Rob natuurlijk.
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaatquote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso het minst gezongen tot nu toe.
Als iemand niet eens per uur iets aardigs tegen Dido zegt denkt ze dat er een lichaamsdeel af valt.quote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
aandachttrekkerij en prinsessengedrag is ook onzekerheid!!! (?)
roel alleen?? ...als dat gebeurd ga ik slapen ,dat hou ik niet een hele nacht volquote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaat![]()
Je weet het nie he
Roel en Miss "ik ben heel belangrijk" zouden moeten gaan slapen zodat ze over een paar uur de rest af kunnen lossen, maarjaaaaaaaaquote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaat![]()
Je weet het nie he
Roel kan trouwens super goed zingen hequote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je weet het nie he
quote:Op maandag 14 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand niet eens per uur iets aardigs tegen Dido zegt denkt ze dat er een lichaamsdeel af valt.![]()
Ik ben ook zeer benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roel en Miss "ik ben heel belangrijk" zouden moeten gaan slapen zodat ze over een paar uur de rest af kunnen lossen, maarjaaaaaaaa![]()
Gelukkig heeft Roel aangetoond dat ze op hem kan bouwen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:47 schreef mijn23 het volgende:
dido is gewoon verpest door haar vroegere relaties,die vertrouwd niemand meer
Spannend wel hehquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 02:50 schreef APK het volgende:
"Vind je mij een raar wijf? '
De streams gaan uit nu. Al neuken ze full frontal voor de camera de sterren uit de lucht, ik wil het niet zien.![]()
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips... heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 14 november 2005 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spannend wel heh![]()
En ik dacht dat de intocht van Sinterklaas mijn hoogtepunt was deze week![]()
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.quote:Op maandag 14 november 2005 02:47 schreef mijn23 het volgende:
dido is gewoon verpest door haar vroegere relaties,die vertrouwd niemand meer
Samenvatting?quote:Op maandag 14 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips... heb ik helemaal gemist![]()
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.
Kortom: Welcome in the fucking real life!quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.
Dat was Dido alquote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
God, en ik maar denken dat ik zo'n gecompliceerd wijf ben!![]()
Zo.. beste in tocht weer dusquote:Op maandag 14 november 2005 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Samenvatting?
Hij kwam, hij zag en hij gaf de staf aan de detailhandel![]()
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??
Waar slaat deze opmerking nou weer op? Doe eens niet zo idioot ja!quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??
Precies! En dat ga ik nu even aan mijn vriend vertellen! Dat ik echt waanzinnig meeval!quote:
Flikker zelf op! Je hoeft het toch niet te lezen mens! Wat een stelletje eikels kunnen hier reageren zeg! Is dat normaal?quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.
Je doet maar alsof je zo bentquote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.
Soms wel.quote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Flikker zelf op! Je hoeft het toch niet te lezen mens! Wat een stelletje eikels kunnen hier reageren zeg! Is dat normaal?
Plezierquote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En dat ga ik nu even aan mijn vriend vertellen! Dat ik echt waanzinnig meeval!
Laters![]()
Veel plezier nog met de streams allemaal!
Dat doe ik helemaal niet, daar verdien ik mijn geld mee.quote:Op maandag 14 november 2005 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Heus niet nodig je te schamen voor kwetsbaarheid APK
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....quote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel.![]()
Ik ben gewoon boos hoe die Dido Roel aan het slopen is.
APK wordt echt milderquote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel.![]()
Ik ben gewoon boos hoe die Dido Roel aan het slopen is.
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....
Welkom bij het BB forumquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef MissHobje het volgende:
die opmerking van Dido net "Roel dat kun je echt niet maken , te zeggen dat je een stijve hebt op televisie "![]()
laat hem lekker ja..
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is juist een persoonlijk en kwetsbaar verhaal![]()
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
Dido slaapt.. Roel is Zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoor![]()
Ze slapen trouwens eindelijk.....denk ik![]()
Daar kunnen ze bij BB nog wat van leren.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heenquote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Er zijn er genoeg hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef BB5kijker het volgende:
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Melke toch, jij zult denk ik nog veel teleurstellingen in je leven te verwerken krijgen met deze houding.quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Oeh, thanx, die had ik ff niet meegekregenquote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dido slaapt.. Roel is Zingennouja.. iedergeval bij de groep weer aanwezig
![]()
Die kan ik ook maken hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heen
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepostquote:
Ik twijfel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Hij had toch wel zijn stopbordje bij zich ??quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.quote:
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellenquote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Lieske heeft een lekker lijf.quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
Roel zingt goed. Hij zou wat meer met muziek moeten doen!
quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
Daarom moest ik ook zo lachen. Je kwam opeens met zo'n serieus sentimenteel en gevoelig verhaal over je ervaringen en diepere gevoelens.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellen
Laat je niet zo opjagen johquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellen
ehh weet je zeker dat je de juiste streams had aan gezet?quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Afschuwelijk, zelfs Chankwal zingt beter dan Roel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ehh weet je zeker dat je de juiste streams had aan gezet?![]()
Ze is klein, dik redelijk 'vol' en ze kan niet zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Lieske heeft een lekker lijf.
Zij zou wat meer in de muziek moeten doen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:10 schreef MissHobje het volgende:
zo eindelijk even aflevering van vrijdag lurken .. brb
Jouw presen(ta)tie is nauwlijks te beaten.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.![]()
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener warenquote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen. Je kwam opeens met zo'n serieus sentimenteel en gevoelig verhaal over je ervaringen en diepere gevoelens.
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nuquote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat je niet zo opjagen joh![]()
Misschien was dit niet de handigste plek nee....Soit.
Niet zo kribbig aub. Ik waardeerde je reactie, zoals ik eerder al aangaf. Was weer eens wat anders.quote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener waren
Wat is daar dapper aanquote:Op maandag 14 november 2005 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het dapper van je, dat je dat tegen mij durft te uiten
Ik geef zelf ook wel eens persoonlijke dingen kwijt hier.quote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nu
ik heb het ook ooit eens meegemaakt. Ik zat in een relatie. Alles ging z'n gangetje, seks was goed, maar toch miste ik iets: ik wilde vrij zijn! En uiteindelijk heb ik het uitgemaakt en ik was vrij. En bovendien heel gelukkig. Nu heb ik alweer zes jaar een fijne relatie. Maar van die keuze heb ik geen spijt gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 03:19 schreef melke het volgende:
Zingen ze nu niet het liedje waar Dido het net over had tegen Roel. Ze wil vrij zijn. Zij was die Ze
Mijn vriendin heeft hetzelfde figuur.quote:Op maandag 14 november 2005 03:16 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze is klein, dik redelijk 'vol' en ze kan niet zingen![]()
Da's een soort ontgroening ofzo en het went.quote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nu
Wat mij betreft vertel je duizend persoonlijke verhalen hier, ik zal je er niet op afrekenen.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Dat was ik!quote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener waren
Newbiequote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Als dit serieus is, wees voorzichtig met serieuze persoonlijke verhalenquote:Op maandag 14 november 2005 03:21 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
ik heb het ook ooit eens meegemaakt. Ik zat in een relatie. Alles ging z'n gangetje, seks was goed, maar toch miste ik iets: ik wilde vrij zijn! En uiteindelijk heb ik het uitgemaakt en ik was vrij. En bovendien heel gelukkig. Nu heb ik alweer zes jaar een fijne relatie. Maar van die keuze heb ik geen spijt gehad.
Zo gaat dat nou eenmaal. Als je post dat je een FIAT Multipla hebt gekocht krijg je ook negatieve reacties, logisch tochquote:Op maandag 14 november 2005 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geef zelf ook wel eens persoonlijke dingen kwijt hier.
Komen idd soms nare reakties op![]()
Alles op fok moet je met een korreltje zout nemen. Stel psycho's hieroquote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Het is aan te raden alleen de slaapkamer van de mute af te zetten, dan blijft het een achtergrondmuziekje.quote:
Dank voor de tip! Ik zal opletten met persoonlijke dingen.quote:Op maandag 14 november 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Als dit serieus is, wees voorzichtig met serieuze persoonlijke verhalen![]()
Zijn ze wel, alleen gedragen ze zich er niet naarquote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Hoe moet dat nou als je weg bentquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.![]()
Ja maar Lamon het heeft toch ook geen toegevoegde waarde! Wat schieten wij ermee op om hen af te zeiken. Wat schieten zij ermee op? Niets toch? Pure verveling is dit of gaat BB bij jou dieper?quote:Op maandag 14 november 2005 03:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat mij betreft vertel je duizend persoonlijke verhalen hier, ik zal je er niet op afrekenen.
Alleen na 75+ dagen mensen in het huis afrekenen op hun persoonlijke verhalen, en daarna zeggen dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft in hetzelfde forum, dat is gewoon grappig.
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hoe moet dat nou als je weg bent
Zoek je wel keurig steeds even een internetcafe op?
quote:Op maandag 14 november 2005 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Effe krantje kopen, biertje, siesta, pijltjes posten.
en ik maar opgelucht adem halen als ik je een avondje niet zie...maar dat betekend dan dat je een avondje genade met me hebt?quote:
Nee Dido is er klaar mee, ze werd teveel genegeerd door de andere zangeressen (in spe)quote:Op maandag 14 november 2005 03:27 schreef melke het volgende:
Dido doet wel gezellig mee he!
Ja, er zijn ergere users online.quote:Op maandag 14 november 2005 03:27 schreef Coraatje het volgende:
en ik maar opgelucht adem halen als ik je een avondje niet zie...maar dat betekend dan dat je een avondje genade met me hebt?
Ja, tuurlijk, vlucht maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |