Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....
Welkom bij het BB forumquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef MissHobje het volgende:
die opmerking van Dido net "Roel dat kun je echt niet maken , te zeggen dat je een stijve hebt op televisie "![]()
laat hem lekker ja..
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is juist een persoonlijk en kwetsbaar verhaal![]()
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
Dido slaapt.. Roel is Zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoor![]()
Ze slapen trouwens eindelijk.....denk ik![]()
Daar kunnen ze bij BB nog wat van leren.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heenquote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Er zijn er genoeg hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef BB5kijker het volgende:
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Melke toch, jij zult denk ik nog veel teleurstellingen in je leven te verwerken krijgen met deze houding.quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Oeh, thanx, die had ik ff niet meegekregenquote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dido slaapt.. Roel is Zingennouja.. iedergeval bij de groep weer aanwezig
![]()
Die kan ik ook maken hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heen
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepostquote:
Ik twijfel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Hij had toch wel zijn stopbordje bij zich ??quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.quote:
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellenquote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Lieske heeft een lekker lijf.quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
Roel zingt goed. Hij zou wat meer met muziek moeten doen!
quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
Daarom moest ik ook zo lachen. Je kwam opeens met zo'n serieus sentimenteel en gevoelig verhaal over je ervaringen en diepere gevoelens.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellen
Laat je niet zo opjagen johquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zie ik dat, maar vind je dan dat BB toegevoegde waarde heeft? Bij mij in ieder geval niet hoor. Daarbij heb ik hier een goede les geleerd. Nooit persoonlijke diepere verhalen hier vertellen
ehh weet je zeker dat je de juiste streams had aan gezet?quote:Op maandag 14 november 2005 03:12 schreef BB5kijker het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Afschuwelijk, zelfs Chankwal zingt beter dan Roel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:15 schreef Coraatje het volgende:
[..]
ehh weet je zeker dat je de juiste streams had aan gezet?![]()
Ze is klein, dik redelijk 'vol' en ze kan niet zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Lieske heeft een lekker lijf.
Zij zou wat meer in de muziek moeten doen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:10 schreef MissHobje het volgende:
zo eindelijk even aflevering van vrijdag lurken .. brb
Jouw presen(ta)tie is nauwlijks te beaten.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.![]()
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener warenquote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
Daarom moest ik ook zo lachen. Je kwam opeens met zo'n serieus sentimenteel en gevoelig verhaal over je ervaringen en diepere gevoelens.
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nuquote:Op maandag 14 november 2005 03:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Laat je niet zo opjagen joh![]()
Misschien was dit niet de handigste plek nee....Soit.
Niet zo kribbig aub. Ik waardeerde je reactie, zoals ik eerder al aangaf. Was weer eens wat anders.quote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener waren
Wat is daar dapper aanquote:Op maandag 14 november 2005 03:15 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind het dapper van je, dat je dat tegen mij durft te uiten
Ik geef zelf ook wel eens persoonlijke dingen kwijt hier.quote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nu
ik heb het ook ooit eens meegemaakt. Ik zat in een relatie. Alles ging z'n gangetje, seks was goed, maar toch miste ik iets: ik wilde vrij zijn! En uiteindelijk heb ik het uitgemaakt en ik was vrij. En bovendien heel gelukkig. Nu heb ik alweer zes jaar een fijne relatie. Maar van die keuze heb ik geen spijt gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 03:19 schreef melke het volgende:
Zingen ze nu niet het liedje waar Dido het net over had tegen Roel. Ze wil vrij zijn. Zij was die Ze
Mijn vriendin heeft hetzelfde figuur.quote:Op maandag 14 november 2005 03:16 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Ze is klein, dik redelijk 'vol' en ze kan niet zingen![]()
Da's een soort ontgroening ofzo en het went.quote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Blijkbaar.... Kom nog niet zo lang hier op het forum. Niet eens 'n weekje. Weet al genoeg nu
Wat mij betreft vertel je duizend persoonlijke verhalen hier, ik zal je er niet op afrekenen.quote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef melke het volgende:
Dat was ik!quote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
[..]
Ik dacht dat iemand, op een serieuze toon zei, dat Dido zo lastig doet omdat haar ooit iemand erg gekwetst heeft. WIlde via mijn eigen ervaringen zeggen dat er ook grenzen zijn. Stom van mij. Dacht dat de mensen hier volwassener waren
Newbiequote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Als dit serieus is, wees voorzichtig met serieuze persoonlijke verhalenquote:Op maandag 14 november 2005 03:21 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
ik heb het ook ooit eens meegemaakt. Ik zat in een relatie. Alles ging z'n gangetje, seks was goed, maar toch miste ik iets: ik wilde vrij zijn! En uiteindelijk heb ik het uitgemaakt en ik was vrij. En bovendien heel gelukkig. Nu heb ik alweer zes jaar een fijne relatie. Maar van die keuze heb ik geen spijt gehad.
Zo gaat dat nou eenmaal. Als je post dat je een FIAT Multipla hebt gekocht krijg je ook negatieve reacties, logisch tochquote:Op maandag 14 november 2005 03:21 schreef Peter6000 het volgende:
Ik geef zelf ook wel eens persoonlijke dingen kwijt hier.
Komen idd soms nare reakties op![]()
Alles op fok moet je met een korreltje zout nemen. Stel psycho's hieroquote:Op maandag 14 november 2005 03:18 schreef melke het volgende:
[..]
Het is aan te raden alleen de slaapkamer van de mute af te zetten, dan blijft het een achtergrondmuziekje.quote:
Dank voor de tip! Ik zal opletten met persoonlijke dingen.quote:Op maandag 14 november 2005 03:23 schreef melke het volgende:
[..]
Als dit serieus is, wees voorzichtig met serieuze persoonlijke verhalen![]()
Zijn ze wel, alleen gedragen ze zich er niet naarquote:Op maandag 14 november 2005 03:17 schreef melke het volgende:
Hoe moet dat nou als je weg bentquote:Op maandag 14 november 2005 03:13 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.![]()
Ja maar Lamon het heeft toch ook geen toegevoegde waarde! Wat schieten wij ermee op om hen af te zeiken. Wat schieten zij ermee op? Niets toch? Pure verveling is dit of gaat BB bij jou dieper?quote:Op maandag 14 november 2005 03:22 schreef Lamon het volgende:
[..]
Wat mij betreft vertel je duizend persoonlijke verhalen hier, ik zal je er niet op afrekenen.
Alleen na 75+ dagen mensen in het huis afrekenen op hun persoonlijke verhalen, en daarna zeggen dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft in hetzelfde forum, dat is gewoon grappig.
Tuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2005 03:25 schreef PC eend het volgende:
Hoe moet dat nou als je weg bent
Zoek je wel keurig steeds even een internetcafe op?
quote:Op maandag 14 november 2005 03:26 schreef APK het volgende:
[..]
Tuurlijk.![]()
Effe krantje kopen, biertje, siesta, pijltjes posten.
en ik maar opgelucht adem halen als ik je een avondje niet zie...maar dat betekend dan dat je een avondje genade met me hebt?quote:
Nee Dido is er klaar mee, ze werd teveel genegeerd door de andere zangeressen (in spe)quote:Op maandag 14 november 2005 03:27 schreef melke het volgende:
Dido doet wel gezellig mee he!
Ja, er zijn ergere users online.quote:Op maandag 14 november 2005 03:27 schreef Coraatje het volgende:
en ik maar opgelucht adem halen als ik je een avondje niet zie...maar dat betekend dan dat je een avondje genade met me hebt?
Ja, tuurlijk, vlucht maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |