Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....
Welkom bij het BB forumquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef MissHobje het volgende:
die opmerking van Dido net "Roel dat kun je echt niet maken , te zeggen dat je een stijve hebt op televisie "![]()
laat hem lekker ja..
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is juist een persoonlijk en kwetsbaar verhaal![]()
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
Dido slaapt.. Roel is Zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoor![]()
Ze slapen trouwens eindelijk.....denk ik![]()
Daar kunnen ze bij BB nog wat van leren.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heenquote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Er zijn er genoeg hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef BB5kijker het volgende:
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Melke toch, jij zult denk ik nog veel teleurstellingen in je leven te verwerken krijgen met deze houding.quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Oeh, thanx, die had ik ff niet meegekregenquote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dido slaapt.. Roel is Zingennouja.. iedergeval bij de groep weer aanwezig
![]()
Die kan ik ook maken hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heen
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepostquote:
Ik twijfel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Hij had toch wel zijn stopbordje bij zich ??quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |