Spannend wel hehquote:
quote:Op maandag 14 november 2005 02:50 schreef APK het volgende:
"Vind je mij een raar wijf? '
De streams gaan uit nu. Al neuken ze full frontal voor de camera de sterren uit de lucht, ik wil het niet zien.![]()
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips... heb ik helemaal gemistquote:Op maandag 14 november 2005 02:50 schreef Morwen het volgende:
[..]
Spannend wel heh![]()
En ik dacht dat de intocht van Sinterklaas mijn hoogtepunt was deze week![]()
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.quote:Op maandag 14 november 2005 02:47 schreef mijn23 het volgende:
dido is gewoon verpest door haar vroegere relaties,die vertrouwd niemand meer
Samenvatting?quote:Op maandag 14 november 2005 02:51 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiips... heb ik helemaal gemist![]()
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.
Kortom: Welcome in the fucking real life!quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ook ik had een relatie met een jongen die vreemd gegaan is. Ook mij heeft het heeel erg pijn gedaan. Ook ik bescherm mezelf. Ook ik was bang om weer gekwetst te worden. Maar jezelf afschermen heeft geen zin. Jezelf voor de gek houden heeft ook geen zin. Gekwetst worden kan toch gebeuren, of je jezelf nou beschermt of niet. Gevoelens hou je niet tegen. Dido is dat heeel hard aan het proberen. Ze komt heeeel trots over, maar is volgens mij heeel onzeker. Geef dat dan toe! Zeg dat dan gewoon. Doe niet net alsof je niets om iemand geeft terwijl je stapel op hem bent. Soms is het lopen van risico's juist goed voor.
Dat was Dido alquote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef Day het volgende:
[..]
God, en ik maar denken dat ik zo'n gecompliceerd wijf ben!![]()
Zo.. beste in tocht weer dusquote:Op maandag 14 november 2005 02:53 schreef Morwen het volgende:
[..]
Samenvatting?
Hij kwam, hij zag en hij gaf de staf aan de detailhandel![]()
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.quote:Op maandag 14 november 2005 02:52 schreef melke het volgende:
[..]
quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??
Waar slaat deze opmerking nou weer op? Doe eens niet zo idioot ja!quote:Op maandag 14 november 2005 02:54 schreef BB5kijker het volgende:
[..]
HAHAHAHA, wat een geweldig lachwekkend verhaal! Mona zat ooit in BB, maar zoek je niet de website 'Mona lost het op' ofzo??
Precies! En dat ga ik nu even aan mijn vriend vertellen! Dat ik echt waanzinnig meeval!quote:
Flikker zelf op! Je hoeft het toch niet te lezen mens! Wat een stelletje eikels kunnen hier reageren zeg! Is dat normaal?quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
[..]
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.
Je doet maar alsof je zo bentquote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef APK het volgende:
Flikker op naar R&P, dit is SlowChat, 1 Peter60 is genoeg.
Soms wel.quote:Op maandag 14 november 2005 02:57 schreef melke het volgende:
[..]
Flikker zelf op! Je hoeft het toch niet te lezen mens! Wat een stelletje eikels kunnen hier reageren zeg! Is dat normaal?
Plezierquote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! En dat ga ik nu even aan mijn vriend vertellen! Dat ik echt waanzinnig meeval!
Laters![]()
Veel plezier nog met de streams allemaal!
Dat doe ik helemaal niet, daar verdien ik mijn geld mee.quote:Op maandag 14 november 2005 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
Heus niet nodig je te schamen voor kwetsbaarheid APK
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....quote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel.![]()
Ik ben gewoon boos hoe die Dido Roel aan het slopen is.
APK wordt echt milderquote:Op maandag 14 november 2005 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Soms wel.![]()
Ik ben gewoon boos hoe die Dido Roel aan het slopen is.
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Mensen afzeiken is het makkelijkste wat je kunt doen. Toegevoegde waarde van 0
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef melke het volgende:
[..]
En dan ga je lullig tegen mij doen? Aardig....
Welkom bij het BB forumquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef MissHobje het volgende:
die opmerking van Dido net "Roel dat kun je echt niet maken , te zeggen dat je een stijve hebt op televisie "![]()
laat hem lekker ja..
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:56 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Is juist een persoonlijk en kwetsbaar verhaal![]()
Typische niet-emphatische-fokker reaktie
Dido slaapt.. Roel is Zingenquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef Morwen het volgende:
[..]
Precies, mijn dag is weer goed hoor![]()
Ze slapen trouwens eindelijk.....denk ik![]()
Daar kunnen ze bij BB nog wat van leren.quote:Op maandag 14 november 2005 03:00 schreef Lamon het volgende:
[..]
FOK!kers zijn niet erg empathisch, nee.
Ze zijn over het algemeen goed in afzeiken. Niets mis mee, maar ook niet zeuren als ze consequent zijn in hun gedrag.
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heenquote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Er zijn er genoeg hoorquote:Op maandag 14 november 2005 03:04 schreef BB5kijker het volgende:
Emphatische fokkers? Ik ken ze niet hoor. Maar leuk om de eerste vanavond ontmoet te hebben! Meen ik echt hoor, moest alleen even lachen.
quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat post je in dit subforum? Serieus?
Melke toch, jij zult denk ik nog veel teleurstellingen in je leven te verwerken krijgen met deze houding.quote:Op maandag 14 november 2005 03:02 schreef melke het volgende:
[..]
Oeh, thanx, die had ik ff niet meegekregenquote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dido slaapt.. Roel is Zingennouja.. iedergeval bij de groep weer aanwezig
![]()
Die kan ik ook maken hoor!quote:Op maandag 14 november 2005 03:03 schreef APK het volgende:
Ik zit hier niet om aardig gevonden te worden. Ze hebben pijltjes nodig bij het streamverslagen-topic.
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 03:05 schreef melke het volgende:
[..]
Ja, als je er problemen mee hebt lees je er maar over heen
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepostquote:
Ik twijfel.quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over je persoonlijke verhaal hoor, maar over het feit dat je juist zegt in het BB-forum dat mensen afzeiken geen toegevoegde waarde heeft.
Je ziet de paradox toch wel, hoop ik?
Hij had toch wel zijn stopbordje bij zich ??quote:Op maandag 14 november 2005 03:07 schreef Peter6000 het volgende:
Coos heeft een plaatje van een spoorwegovergang in mijn verjaardagstopic gepost
Sindsdien niet meer gezien
Ja, maar misschien lig jij wel elke avond dronken in je nest. Ik sta altijd paraat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |