was gewoon even een opmerking hequote:Op maandag 14 november 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik dan ik ben een vrouw die misselijk word van de manier hoe dido met hem omgaat heb gewoon een soort van medelijden met hem ...
Hij mag nietquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
You better be good to me (eigenlijk een nummer voor Roel)
Dat ze valt voor Roel etc.. en die smeert hem maybe 6 maanden op wereld reis...quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
WAAR heeft Died het moeilijk mee dan?
*zucht*
![]()
Dido en Chantal versterken inderdaad ieder's homofiele neigingenquote:Op maandag 14 november 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Roel mag niet eens gaan zingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn afkeer van dat wijf begint bijbelse proporties aan te nemen.![]()
![]()
![]()
GVD Roel, neem die muts in het huis en ga je daarna helemaal sufneuken in de urban scene, of whatever het is terwijl zij jankend, en wederom gedumpt, in Bloemendaal zit.![]()
Wat een anti-reclame voor vrouwen die Dido.![]()
![]()
![]()
Ik denk de hele tijd: dat heeft ie waarschijnlijk al tegen 10 andere gezegd, op precies dezelfde manierquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel
Tussenopties kunnen ookquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Of je bent een Roel typeen ziet herkenning en baalt daarvan
Of je bent helemaal geen Roel type.. en geniet van het afzeiken
Oh please! Een man die dat tegen mij zegt mag opzouten.quote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel om te zeggen. Maar ja, tegen Dido klinkt het weer zo slijmerig
Herkenning?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Of je bent een Roel typeen ziet herkenning en baalt daarvan
Of je bent helemaal geen Roel type.. en geniet van het afzeiken
Dat is al gebeurd, APK!quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
Ik hoop dat ze een keer teringhard van zo'n paard flikkert.![]()
Ja daar zeg je watquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef Coraatje het volgende:
ben geneigd om als ik in de buurt van aalsmeer ben heel hard te gillen wake up roel ,maja dat gaat toch niet werken denk
Je gaat voor optie 2 dusquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
aandachttrekkerij en prinsessengedrag is ook onzekerheid!!! (?)quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga zo zingenquote:
Het gaat over Dido en dat houd ze heeeeeel lang vol hoorquote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef melke het volgende:
Ik ken trouwens niemand, maar dan ook echt niemand, die zo lang over een relatie iets kunnen ouwhoeren als Dido en Roel
Ze hebben sowieso het minst gezongen tot nu toe. Te druk bezig met elkaars hand vasthouden.quote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef melke het volgende:
Valt me wel op dat iedereen in de huiskamer is en bezig is met de weekopdracht behalve Dido en Roel. Nominatie reden!
zingen huh? winnen bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef mijn23 het volgende:
roel denkt echt dat ie gaat zingen en er nog 30 dagen in zit,wat zou hij opkijken als ie niet wint,hoe hij ook al er mee om ging toen met die 10.000
Nog 3x aub, en dan tijdens een race ofzo, zodat andere paarden er ook nog even lekker overheen stampen.quote:
Ik hoop dat Roel ver komt. Des te langer is hij uit de maatschappij. Hij is gevaarlijk, Dido niet.quote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef mijn23 het volgende:
roel denkt echt dat ie gaat zingen en er nog 30 dagen in zit,wat zou hij opkijken als ie niet wint,hoe hij ook al er mee om ging toen met die 10.000
Zou het geen giller zijn als BB gewoon al die azijnpisserij op dit forum zat is en dat laat bepalen wie er uit gaat?quote:Op maandag 14 november 2005 02:39 schreef BB5kijker het volgende:
Willen jullie je allemaal niet te veel ergeren aan Dido? Dat betekent namelijk dat ze er niet uit hoeft van BB. Voorbeeld? Rob natuurlijk.
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaatquote:Op maandag 14 november 2005 02:42 schreef Day het volgende:
[..]
Ze hebben sowieso het minst gezongen tot nu toe.
Als iemand niet eens per uur iets aardigs tegen Dido zegt denkt ze dat er een lichaamsdeel af valt.quote:Op maandag 14 november 2005 02:41 schreef ks_choice het volgende:
[..]
aandachttrekkerij en prinsessengedrag is ook onzekerheid!!! (?)
roel alleen?? ...als dat gebeurd ga ik slapen ,dat hou ik niet een hele nacht volquote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaat![]()
Je weet het nie he
Roel en Miss "ik ben heel belangrijk" zouden moeten gaan slapen zodat ze over een paar uur de rest af kunnen lossen, maarjaaaaaaaaquote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Kan nog komen.. dat de anderen heel erg moe worden.. en Roel dan verder gaat![]()
Je weet het nie he
Roel kan trouwens super goed zingen hequote:Op maandag 14 november 2005 02:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Je weet het nie he
quote:Op maandag 14 november 2005 02:45 schreef APK het volgende:
[..]
Als iemand niet eens per uur iets aardigs tegen Dido zegt denkt ze dat er een lichaamsdeel af valt.![]()
Ik ben ook zeer benieuwdquote:Op maandag 14 november 2005 02:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Roel en Miss "ik ben heel belangrijk" zouden moeten gaan slapen zodat ze over een paar uur de rest af kunnen lossen, maarjaaaaaaaa![]()
Gelukkig heeft Roel aangetoond dat ze op hem kan bouwen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:47 schreef mijn23 het volgende:
dido is gewoon verpest door haar vroegere relaties,die vertrouwd niemand meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |