was gewoon even een opmerking hequote:Op maandag 14 november 2005 02:34 schreef Coraatje het volgende:
[..]
en ik dan ik ben een vrouw die misselijk word van de manier hoe dido met hem omgaat heb gewoon een soort van medelijden met hem ...
Hij mag nietquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef Day het volgende:
You better be good to me (eigenlijk een nummer voor Roel)
Dat ze valt voor Roel etc.. en die smeert hem maybe 6 maanden op wereld reis...quote:Op maandag 14 november 2005 02:36 schreef Morwen het volgende:
WAAR heeft Died het moeilijk mee dan?
*zucht*
![]()
Dido en Chantal versterken inderdaad ieder's homofiele neigingenquote:Op maandag 14 november 2005 02:35 schreef APK het volgende:
Roel mag niet eens gaan zingen.![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn afkeer van dat wijf begint bijbelse proporties aan te nemen.![]()
![]()
![]()
GVD Roel, neem die muts in het huis en ga je daarna helemaal sufneuken in de urban scene, of whatever het is terwijl zij jankend, en wederom gedumpt, in Bloemendaal zit.![]()
Wat een anti-reclame voor vrouwen die Dido.![]()
![]()
![]()
Ik denk de hele tijd: dat heeft ie waarschijnlijk al tegen 10 andere gezegd, op precies dezelfde manierquote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel
Tussenopties kunnen ookquote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Of je bent een Roel typeen ziet herkenning en baalt daarvan
Of je bent helemaal geen Roel type.. en geniet van het afzeiken
Oh please! Een man die dat tegen mij zegt mag opzouten.quote:Op maandag 14 november 2005 02:37 schreef melke het volgende:
Mijn nummer 1 doel in mijn leven is het jouw leven makkelijk maken. Dat is wel lief van Roel om te zeggen. Maar ja, tegen Dido klinkt het weer zo slijmerig
Herkenning?quote:Op maandag 14 november 2005 02:32 schreef MissHobje het volgende:
[..]
2 opties
Of je bent een Roel typeen ziet herkenning en baalt daarvan
Of je bent helemaal geen Roel type.. en geniet van het afzeiken
Dat is al gebeurd, APK!quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
Ik hoop dat ze een keer teringhard van zo'n paard flikkert.![]()
Ja daar zeg je watquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef Coraatje het volgende:
ben geneigd om als ik in de buurt van aalsmeer ben heel hard te gillen wake up roel ,maja dat gaat toch niet werken denk
Je gaat voor optie 2 dusquote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
Ik ga nog liever balletdansen dan mij binnenlullen bij zo'n -letterlijk- over het paard getilde aandachttrut.
aandachttrekkerij en prinsessengedrag is ook onzekerheid!!! (?)quote:Op maandag 14 november 2005 02:38 schreef APK het volgende:
[..]
Herkenning?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |