Tsjonge jij bent wat ik zie hangenquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef BB5kijker het volgende:
Uiteindelijk is Dido's probleem een heel ander. Ze wil gewoon een man met een pik, niet een man met een kromme pinda.
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto: Poes van Roel
Wel vaker in BB ook gok ik zoquote:Op maandag 14 november 2005 02:24 schreef Peter6000 het volgende:
Roel gaat nu een wetenschappelijke verklaring geven voor e.e.a.
Het heeft oa te maken met serotinine![]()
Volgens mij heeft hij dit verhaal wel eens vaker in zijn leventje afgestoken
Ja maar dat was leuk, dit is irritant en klef en veren in de kont stekendquote:Op maandag 14 november 2005 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krijg ik nu een Sabine/Bart flashback..........yep![]()
Hij is zichzelf geweldig aan het slopen met dit gedrag.quote:
dat ik het ooit met jou eens zou worden apkquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
Hij is zichzelf geweldig aan het slopen met dit gedrag.
Roel, dumpen die kaktrut.
Je zet alle mannen voor lul.
Had alweer een vastloperquote:Op maandag 14 november 2005 02:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Heb je wel de nieuwste java geinstalleerd?
Niks?quote:Op maandag 14 november 2005 02:25 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Tsjonge jij bent wat ik zie hangen![]()
![]()
helemaal mee eens,dit is toch niet meer aantrekkelijk,zou al lang afgeknapt zijnquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
APK for presidentquote:Op maandag 14 november 2005 02:26 schreef APK het volgende:
[..]
slaap lekker lieverdquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
Het is al vaker door de bewoners geopperd... maar nu die dubbele exit graagquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef melke het volgende:
Dido te complex. Ze is zo simpel als wat zeg! Sorry maar erger me nu echt dood aan die 2
Je hebt eigenlijk nog gelijk ook alleen ben ik nog niet moe. Nog even Roel en Dido kijken, moet lukken dan binnen afzienbare tijdquote:Op maandag 14 november 2005 02:28 schreef lovebear het volgende:
Ik ga slapen slaap lekker allemaal en streamse nog![]()
slaap lekker schoonheidquote:Op maandag 14 november 2005 02:30 schreef Snaptnix het volgende:
* Snaptnix vind het weer welletjes voor vandaag
trusten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |