Vind haar soms wel iets van een vent weghebben hoor... zo sexy vind ik haar niet.quote:
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijnquote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacks
Daar in 't bronsgroen eikehout in het Limburgs gezongen door BB-bewoners![]()
Daar zou ik weleens een poll over willen hebbenquote:
Slaap lekkerquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
En in het spiegelpaleis, na een krat of twee...quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef teamlead het volgende:
[..]
in het donker, na enorme ladingenn alcohol: ja hoor
dan laat ze maar "wie sjoen us limburg is" of "loeende klokken" doenquote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijn
Slaap lekker, niet van Chan's GNAGNAGNA dromen hehquote:
Strak plan... hoe zet je zo'n poll op?quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Daar zou ik weleens een poll over willen hebben![]()
Ik ben ook Limburgs en daarom had ik er "in het Limburgs" bijgezet...quote:Op maandag 14 november 2005 02:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben Limburgs en laat die tekst nou net in het Nederlands zijn
Goeie vraag, mijn hoop was op anderen gevestigdquote:Op maandag 14 november 2005 02:15 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Strak pllan... hoe zet je zo'n poll op?
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.quote:Op maandag 14 november 2005 02:11 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ik snap Chantals motivatie helemaal! Ik vind Dido ook uit de hoogte doen, vind ook dat ze veeeeel te veel aandacht op eist. Doe ff normaal denk ik dan maar. Daarbij komt me dat geklef behoorlijk de strot uit. Hoor ze nu eens praten. Dan hoor ik Chantal nog liever zingen!
quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef Peter6000 het volgende:
Roel zegt nu, dat hij degene in het BBhuis is, met de hoogste opleiding, die alles goed op een rijtje heeft.
Niet een leipo die de hele dag zit te blowen, naar technofeesten gaat, en kraakt.
quote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef frizti het volgende:
Ik ga er ook maar eens vandoor.
Toedeledoki.
Precies, na die nominaties is haar ideation-bubble duidelijk gebarsten - niet gewend ook maar ooit een onvertogen woord over haar persoon te horen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.
Maar je zei dat ze die dualiteit in de groep zelf creerden, alsof het iets fictiefs was, en dat is gewoon niet waar.
Of Chantal's motivatie nou begrijpelijk is voor iemand of niet, dualiteit zaaien doet ze, dat is echt geen zelfbedacht zaadje in de hoofden van Roel en Dido.
Roel's gestudeerde blik is ietwat vertroebeld door zijn constante Odol (alhoewel die "d" kan er wel tussenuitquote:Op maandag 14 november 2005 02:17 schreef F4iTH het volgende:
Roel laat je niet zo vernederen man
Loop gewoon die kamer uit en doe je ding. Zij spoort niet.
Laat het dan een combi zijn. Denk dat het gedeeltelijk aan Roel en Dido ligt, maar ook aan Chantal. Kijk nu, Roel en Dido hebben het erover. Waarom gaan ze niet eens met zich 2 met Chantal praten? Het gaat allemaal zo via via, dat is niet echt mijn ding. Daar zijn ze alle 3 heel goed inquote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Dat kan ook prima, iedereen heeft zijn of haar eigen voorkeuren wat normen en waarden in het BB-huis betreft.
Maar je zei dat ze die dualiteit in de groep zelf creerden, alsof het iets fictiefs was, en dat is gewoon niet waar.
Of Chantal's motivatie nou begrijpelijk is voor iemand of niet, dualiteit zaaien doet ze, dat is echt geen zelfbedacht zaadje in de hoofden van Roel en Dido.
bij internetopties-----------> advanced het debuggen uitzettenquote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
effe off topic maar moet kunnen met dit geblaat.
Bij het openen van pagina's op Fok krijg ik regelmatig de foutmelding:
Runtime error
Iets van verwacht (iets met javascript)
en dan: Regel 60.
Wie weet wat dat is en hoe ik dat kan verhelpen![]()
Nou, ik weet niet of ze er echt schuldig aan is, in dit geval.quote:Op maandag 14 november 2005 02:16 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ze heeft humor en ze kan soms goed sociale verhoudingen analyseren.quote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik het ook zwaar irritant als meisjes spelletjes spelen met jongens! Dat doet Dido ook. Bevestigend gedrag irriteert me ook, doet Dido ook. Kan iemand me een leuke eigenschap van Dido vertellen?
Precies!quote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef Coraatje het volgende:
kortom dido heeft hem nu nodig voor in het huis omdat ze dan persoonlijke aandacht krijgt en daarna mag hij wieberen...
Die avatar van jouquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef BB5kijker het volgende:
Uiteindelijk is Dido's probleem een heel ander. Ze wil gewoon een man met een pik, niet een man met een kromme pinda.
[afbeelding]
[afbeelding]
Foto: Poes van Roel
kom op.. gaan we gewoon weer naar muziek luisterenquote:Op maandag 14 november 2005 02:21 schreef melke het volgende:
Waarom luister in ingodsnaam nog naar het gesprek tussen die 2 zeg! Volgens mij ben ik ook niet voor de volle 100 procent..
Heb je wel de nieuwste java geinstalleerd?quote:Op maandag 14 november 2005 02:13 schreef Coos het volgende:
effe off topic maar moet kunnen met dit geblaat.
Wie weet wat dat is en hoe ik dat kan verhelpen![]()
Krijg ik nu een Sabine/Bart flashback..........yepquote:
Ja maar ik ben te nieuwsgierig!!!!! Daarbij vind ik het leuk om me te irriterenquote:Op maandag 14 november 2005 02:23 schreef teamlead het volgende:
[..]
kom op.. gaan we gewoon weer naar muziek luisteren
* inhaakt
als iemand hem dan ff van die rose wolk af wil halen ,zodat hij puppy af is ik hou der niet zo van als mensen ,ander mensen gebruiken ,die blijkbaar wel echte gevoelens voor die ander hebbenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |