Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.quote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef M-en-A het volgende:
ff vraagje....
Toen Ingrid en Menno bij elkaar in bed lagen, was er toch ook niet zo'n ophef over.
En nu met dido en roel moeit iedereen zich ermee, en allemaal gaan ze roel uithoren.
TRustenquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
trusten en alsnog gefeliciteerdquote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef demins het volgende:
Mijn laatste bijdrage voor vandaag...
Lekker naar bed met kraaiende koppijn...
Veel plezier nog!
![]()
![]()
![]()
klopt ook wel, maar iedereen weet dat ze ook een grote teleurstelling heeft gehad.quote:Op maandag 14 november 2005 02:00 schreef Day het volgende:
[..]
Ja klopt, maar Dido heeft zeker 1000 x geroepen dat ze klaar is met Roel, dus vind ik de achterdocht bij de andere dames niet onterecht. Daarbij heeft ze tegen Nathalie gezegd dat ze het allemaal niet zo serieus neemt, dat ze gewoon doet waar ze zin in heeft.
Zelf vond ik de liefdesverklaring na haar gekregen nominaties ook heel raar.
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaarquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef Foreverblue het volgende:
Dido gaat teveel met Chantal om... ik hoorde gna gna gna gna
* Stereotomy checkt fotoboekquote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef mijn23 het volgende:
NU SEX ,PLEASE
Allemaal hun schuld, die 3 nominaties idd.quote:Op maandag 14 november 2005 02:05 schreef melke het volgende:
2 kampen, ja hoe zou dat toch komen he. Ligt puur en alleen aan Roel en Dido
Zodra zij op rantsoen gaan behalve de rest van de groep want die doen wel mee met de opdrachtquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef melke het volgende:
Wanneer stoppen ze eens met die veren in elkaars reten te stoppen. Komt me een beetje de strot uit
Joost en Roel zullen mekaar wel weer nomineren en dat vind ik best jammer. Op deze manier zijn Chantal, Ingird, Rob en Nathalie de lachende derden terwijl zij in principe allang eruit hadden gemoeten.quote:Op maandag 14 november 2005 02:02 schreef Lamon het volgende:
Als Roel en Dido nu eens slim genoeg waren om Chantal eens flink te gaan nomineren samen, dat zou ze een hoop ellende schelen.
Maar Roel zal toch wel weer voor Joost gaan..
quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaar![]()
Hahaha... nieuw... het Chantal fobie.... overal gna gna gna horen.quote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dat zit waarschijnlijk gewoon standaard in je hoofd en hoor je dat gewoon afentoe zomaar![]()
bedankt voor de tipquote:Op maandag 14 november 2005 02:06 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy checkt fotoboek
Moet toch zo kunnen voor jou, lijkt me.
Enkel weg te krijgen met zware shocktherapiequote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Hahaha... nieuw... het Chantal fobie.... overal gna gna gna horen.
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacksquote:Op maandag 14 november 2005 02:08 schreef teamlead het volgende:
waarom nu niet een lied in het limburgs of fries![]()
Je vergeet intelligent.quote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef Foreverblue het volgende:
Roel?: Je bent grappig, kan met je lachen... en bovenal... je bent een kapot sexy vrouw![]()
![]()
Nou ik snap Chantals motivatie helemaal! Ik vind Dido ook uit de hoogte doen, vind ook dat ze veeeeel te veel aandacht op eist. Doe ff normaal denk ik dan maar. Daarbij komt me dat geklef behoorlijk de strot uit. Hoor ze nu eens praten. Dan hoor ik Chantal nog liever zingen!quote:Op maandag 14 november 2005 02:07 schreef Lamon het volgende:
[..]
Allemaal hun schuld, die 3 nominaties idd.
Aan Chantal zal het niet liggen.
Wat is het toch een subjectieve ervaring, BB kijken.![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 02:10 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Aii, dat lijkt me nog erger dan Chantal-flashbacks
Daar in 't bronsgroen eikehout in het Limburgs gezongen door BB-bewoners![]()
Nope, dat is Roel zijn dingetjequote:Op maandag 14 november 2005 02:09 schreef mijn23 het volgende:
och god dido krijgt weer een paar veren in haar kont
Ze is een kapot sexy vrouwquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik het ook zwaar irritant als meisjes spelletjes spelen met jongens! Dat doet Dido ook. Bevestigend gedrag irriteert me ook, doet Dido ook. Kan iemand me een leuke eigenschap van Dido vertellen?
ze kan goed afwassenquote:Op maandag 14 november 2005 02:12 schreef melke het volgende:
Daarbij vind ik het ook zwaar irritant als meisjes spelletjes spelen met jongens! Dat doet Dido ook. Bevestigend gedrag irriteert me ook, doet Dido ook. Kan iemand me een leuke eigenschap van Dido vertellen?
in het donker, na enorme ladingenn alcohol: ja hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |