Ze heeft het nog noooooooit meegemaakt dat mensen niet aardig tegen haar zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
ahhh... Hare majesteit voelt zich buitengesloten....
Niet zo handig, als ze proberen een blok(je) te vormen, liggen ze er binnen no-time uit... Dido waarschijnlijk eerder dan Roel.quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
aah, leuk: Dido en Roel met een door zichzelf gecreëerd drama![]()
Ze zal er toch niet kláár mee zijn?quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ze heeft het nog noooooooit meegemaakt dat mensen niet aardig tegen haar zijn.![]()
Oh hummie......................... sanctie dan maar?quote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef Day het volgende:
Oei! Roel zegt: er is allang bepaald wie er in welke volgorde uitgaan.
Zal Hummie blij mee zijn!!
NOMINEREN, PLEASE!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA roel begint chantal door te krijgen
quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel denkt dat wij (Dido en Roel) boeiend zijn voor de buitenwereld![]()
Eh, niet voor het een of het ander, slechts ter relativering: Dat klinkt wel wat vreemd uit de mond van iemand die 18 uur per dag de streams volgtquote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Hij moest eens weten! Ik vind ze alleen maar irritant. Kan ook aan mij liggen natuurlijk....quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef FuTilE het volgende:
Eh, niet voor het een of het ander, slechts ter relativering: Dat klinkt wel wat vreemd uit de mond van iemand die 18 uur per dag de streams volgt![]()
haha roel even dido jaloers makenquote:Op maandag 14 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
OMG, Roel denkt nu dat Ingrid op hem valt.
quote:Op maandag 14 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Moet er morgen weer vroeg uit, dus ik ga naar bed toe.
Normaal heb ik een teringhekel aan vroeg opstaan, maar dat de bewoners daar zijn om me op te vangen met muzieksterkt me in mijn wakker-worden-proces.
Allen, slaapt u lekker. En Peter6000, maak er wat van
ïk vond "gekke"roel met linda veel leuker,nu vink het langzaam een watje wordenquote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Tnx voor het topicquote:Op maandag 14 november 2005 01:52 schreef Stereotomy het volgende:
Allen, slaapt u lekker. En Peter6000, maak er wat van
Dit blijkt dus niet zo te zijnquote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Dat zou wel mooi zijn, want ik begin langzaamaan te vermoeden dat Dido al vanaf dag 1 dacht die overwinning in haar zak te hebben...quote:Op maandag 14 november 2005 01:53 schreef melke het volgende:
Dido moet zich geen zorgen maken. Zou ik wel doen hoor. Als ze genomineerd staat is de kans groot dat ze naar huis mag volgens mij. Scheelde deze week maar 1 procent met Menno
Hazesquote:Op maandag 14 november 2005 01:56 schreef teamlead het volgende:geen gezeur meer aan mijn kop...ach rot nu maar op.... Met bloed zweet en tranen zei ik rot hier nu maar op
Hazes is coolquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |