Ze heeft het nog noooooooit meegemaakt dat mensen niet aardig tegen haar zijn.quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef teamlead het volgende:
ahhh... Hare majesteit voelt zich buitengesloten....
Niet zo handig, als ze proberen een blok(je) te vormen, liggen ze er binnen no-time uit... Dido waarschijnlijk eerder dan Roel.quote:Op maandag 14 november 2005 01:46 schreef Peter6000 het volgende:
aah, leuk: Dido en Roel met een door zichzelf gecreëerd drama![]()
Ze zal er toch niet kláár mee zijn?quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef APK het volgende:
[..]
Ze heeft het nog noooooooit meegemaakt dat mensen niet aardig tegen haar zijn.![]()
Oh hummie......................... sanctie dan maar?quote:Op maandag 14 november 2005 01:48 schreef Day het volgende:
Oei! Roel zegt: er is allang bepaald wie er in welke volgorde uitgaan.
Zal Hummie blij mee zijn!!
NOMINEREN, PLEASE!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef mijn23 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAA roel begint chantal door te krijgen
quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Roel denkt dat wij (Dido en Roel) boeiend zijn voor de buitenwereld![]()
Eh, niet voor het een of het ander, slechts ter relativering: Dat klinkt wel wat vreemd uit de mond van iemand die 18 uur per dag de streams volgtquote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Hij moest eens weten! Ik vind ze alleen maar irritant. Kan ook aan mij liggen natuurlijk....quote:Op maandag 14 november 2005 01:47 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, daar heb je wel gelijk inquote:Op maandag 14 november 2005 01:49 schreef FuTilE het volgende:
Eh, niet voor het een of het ander, slechts ter relativering: Dat klinkt wel wat vreemd uit de mond van iemand die 18 uur per dag de streams volgt![]()
haha roel even dido jaloers makenquote:Op maandag 14 november 2005 01:51 schreef Day het volgende:
OMG, Roel denkt nu dat Ingrid op hem valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |