Kan nog altijdquote:Op maandag 14 november 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Of had de regie gehoopt dat ze het op een zuipen zouden zetten en omvallen
Ik weet niet zo goed waar de regie mee bezig is. Ze kunnen niets, niet echt lekker drinken, niet roddelen, niet ruzieen en vooral: NIET ZINGEN!quote:Op maandag 14 november 2005 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Ik weet het niet precies, ben effe weggeweest vandaag.
Dit is echt niet om aan te horen.![]()
Echt weer zo'n opdracht om het weekend mee te vullen omdat ze niet veel beelden meer nodig hebben?
Of had de regie gehoopt dat ze het op een zuipen zouden zetten en omvallen
quote:
Andrea bouchelliequote:Op maandag 14 november 2005 01:36 schreef frizti het volgende:
[..]
Helaas niet de versie op de karaoke dvd. Die is van zo'n blinde gast, maar ben ff zijn naam kwijt.
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRGGGGGHHHHH!!!!!!!!quote:Op maandag 14 november 2005 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Niet Naat "Like a Virgin" laten zingen![]()
![]()
quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dit klinkt wel exaptabel vind ik nu
ssssssssssstquote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef teamlead het volgende:
[..]jij hebt de streams op mute staan?
Exaptabel, zegt u dat wel!quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
Dit klinkt wel exaptabel vind ik nu
Oh, God zij dank, er is meer dan alleen dat kattengejank. De streams kunnen weer aan.quote:Op maandag 14 november 2005 01:42 schreef mijn23 het volgende:
de vrouwen zijn sceptis tegenover roel over de dido-roel relatie
Zeg, je bent toch niet lydsectishc, he?quote:Op maandag 14 november 2005 01:41 schreef Foreverblue het volgende:
exaptabel
quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch niet lydsectishc, he?
Hahaha wie? wat of hoe?quote:Op maandag 14 november 2005 01:44 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zeg, je bent toch niet lydsectishc, he?
Ze heeft toch echt zelf tegen 'die wijven' gezegd dat het voor haar niet echt serieus is.quote:Op maandag 14 november 2005 01:43 schreef mijn23 het volgende:
haha dido : "ik krijg wat van die wijven"
Komt door z'n eigen onzekerheid.quote:Op maandag 14 november 2005 01:45 schreef melke het volgende:
Niets zeggend iets word weer heeeel erg opgeblazen door Roel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |