en vanaf toen ging het fout?quote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vroeger ook een traptractor. een MB Trac
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook gaat klaarmaken
Herm we zitten op 1 lijn vandaag
pass mij die kart ff dan. ik ben top fit.quote:Op zondag 13 november 2005 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
guud murning.
Geweldige dag om te karten maarjaLaat me daar nou net ff te lam voor zijn.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef PeuRac het volgende:zodadelijk naar mn opa en oma, zijn een miljoen jaar getrouwd ofso
Zelfs bij dit soort gelegenheden krijg je het voor elkaar te patsenquote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef PeuRac het volgende:zodadelijk naar mn opa en oma, zijn een miljoen jaar getrouwd ofso
ik zie het niet, misschien moet je je bril ff opzetten ofsoquote:Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs bij dit soort gelegenheden krijg je het voor elkaar te patsen![]()
!
Moggeh!
Ik heb m'n prothese al op m'n neus staan hoorquote:Op zondag 13 november 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie het niet, misschien moet je je bril ff opzetten ofso
quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
Probleemwijken![]()
ik ben ff naar speed en design![]()
Jeah. Ik reken toch wel op zo'n 1500 eurie. Als het erg veel meer is dan valt het me tegen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Nieuwe tuuuuuuurbo ziet er goed uit Tjab!
En hopen dat de op te hoesten dinero's meevallen bij de revisie!
He alexxx. mijn neef heeft gister bij het revisiebedrijf wat foto's voor je geschoten van de truck van herman Hutten's paris dakar truck.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef M5 het volgende:
Alexxxxx
Gisteren nog een bizare Saab gezien. (oud beestje, soort station idee) had alleen geen cam. bij
edit, een Saab 96 stationwagon was't denk ik.. of een 95
en natuurlijk o.a. een naamgenoot van het vorige model
quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Ik reken toch wel op zo'n 1500 eurie. Als het erg veel meer is dan valt het me tegen denk ik.
[..]
He alexxx. mijn neef heeft gister bij het revisiebedrijf wat foto's voor je geschoten van de truck van herman Hutten's paris dakar truck.
Zal ze binnenkort ff posten.
Ik loop nu een dagje achter, dus dat moet gaan lukkenquote:Op zondag 13 november 2005 04:33 schreef hermandeperman het volgende:
Wat een kankerkachel zeg!
Oja:
[..]
We moeten oppassen
!
Strakquote:Op zondag 13 november 2005 14:08 schreef Tjabbo het volgende:
Ff patsen
De nieuwe turbo:
[[url=http://img26.paintedover.com/uploads/thumbs/26/ct26newupload01.jpg]afbeelding][/url]
De oude en de nieuwe naast elkaar.
Ik moet de leidingen van de oude nog even schoonmaken en overzetten.
[[url=http://img26.paintedover.com/uploads/thumbs/26/ct26new02.jpg]afbeelding][/url]
Uitlaatkant:
[[url=http://img26.paintedover.com/uploads/thumbs/26/ct26new05.jpg]afbeelding][/url]
Uitlaatkant met wastegate open. Er zitten slechts een paar kleine haarscheurtjes in. Niet gek he voor een 15 jaar oude turbo!
Waarschijnlijk is deze turbo al eens gerebuild.
[[url=http://img26.paintedover.com/uploads/thumbs/26/ct26new06.jpg]afbeelding][/url]
Het verschil. Mind the crack!
[[url=http://img26.paintedover.com/uploads/thumbs/26/ct26new07.jpg]afbeelding][/url]
Gisteren heb ik het blok weggebracht naar het revisiebedrijf. A.s. week gaan ze hem goed bekijken en dan krijg ik te horen hoeveel dinero de revisie me gaat kosten en wat ze eraan moeten doen.
dat was toch al een paar maanden bekend? Ach, het ging met Skoda ook erg goed, dus waarom niet?quote:
was al bekend ja. nu is de auto onthuld. kwam gisteren ook nog langs een lada dealer, zo sneu als je ziet dat daar auto's als nieuwe verkocht worden die er uit zien aslof ze al 10 jaar oud zijn.quote:Op zondag 13 november 2005 15:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat was toch al een paar maanden bekend? Ach, het ging met Skoda ook erg goed, dus waarom niet?
gamma, praxis, V&D etc...quote:Op zondag 13 november 2005 15:48 schreef ook_gek het volgende:
ik moet een schroevendraaier hebben om een schakel uit een horloge bandje te halen. Echter is dat zo klein.... Iemand een idee waar ik zo een schroevendraaier kan kopen?
hadden wij maar een lada dealer in de buurtquote:Op zondag 13 november 2005 15:41 schreef M5 het volgende:
[..]
was al bekend ja. nu is de auto onthuld. kwam gisteren ook nog langs een lada dealer, zo sneu als je ziet dat daar auto's als nieuwe verkocht worden die er uit zien aslof ze al 10 jaar oud zijn.
Die lada dealer is ook niet bij mij in de buurt. Dat was in Zaandam gisteren.quote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hadden wij maar een lada dealer in de buurt
ach, ik mag niet klagen.. vroeger een FSO dealer in het dorp, en nu woon ik op een steenworp vanaf de Landwind dealer
Dan stond jij de Niva's in de showroom te bekwijlenwonderenquote:Op zondag 13 november 2005 15:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hadden wij maar een lada dealer in de buurt
ach, ik mag niet klagen.. vroeger een FSO dealer in het dorp, en nu woon ik op een steenworp vanaf de Landwind dealer
ah toch gewoon daar dusquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 15:57 schreef lipje het volgende:
[..]
Dan stond jij de Niva's in de showroom te bekwijlenwonderen![]()
omdat het niet in een horloge zaak gekocht isquote:Op zondag 13 november 2005 15:50 schreef lipje het volgende:
Gamma
Maar waarom heb je dat gister niet LATEN doen toen je je horloge gekocht had? slechte service van die winkel hoor![]()
Ik welquote:Op zondag 13 november 2005 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
.. want ik heb potdomme nog steeds geen Niva op de foto![]()
tuurlijk, maar wil je m wel zelf hosten, deze foto's verdwijnen binnnenkort weer van de hostquote:Op zondag 13 november 2005 16:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]!
Mag ik m gebruiken?
BuzzyBee voelt zo incompleet aan zonder Niva
uiteraard!quote:Op zondag 13 november 2005 16:18 schreef lipje het volgende:
[..]
tuurlijk, maar wil je m wel zelf hosten, deze foto's verdwijnen binnnenkort weer van de host![]()
Den niet dat die man zulke kleine schroefjes heeft in zijn hummerquote:Op zondag 13 november 2005 16:30 schreef lipje het volgende:
misschien heeft de eigenaar wel een passend schroevendraaiertje
als je een hummer kunt betalen, kun je ook een duur horloge betalen. en voor dat doel heeft hij misschien wel een klein schroevendraaiertjequote:Op zondag 13 november 2005 16:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Den niet dat die man zulke kleine schroefjes heeft in zijn hummer
Goed punt. Maar ook in een goedkoop horloge zitten die zelfde schroefjes. Maar goed wij hebben ook niet zo een schroevendraaierquote:Op zondag 13 november 2005 16:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
als je een hummer kunt betalen, kun je ook een duur horloge betalen. en voor dat doel heeft hij misschien wel een klein schroevendraaiertje![]()
ik ben slecht met gereedschap dus nop ook dat heb ik nietquote:Op zondag 13 november 2005 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
probeer het met je Dremel-voorzetstuk-monteer-hulpje, daar zit ook een ielig schroevendraaiertje aan.
of heb je ook geen Dremel?
ediT: opticiens hebben ook minischroevendraaiertjes
heb ik toch al een duizend keer gezegtquote:Op zondag 13 november 2005 17:40 schreef Fugie het volgende:
welk feestje dan mark ?
ps: verkapte peu pats opmerking die je maakt
Ja doe daar eens wat aan. Ben in en in teleur gesteld in jequote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
oja mark, sorry dat ik jou agenda niet volledig uit me hoofd ken![]()
Ga ik ook doen. Ik ga binnen kort weer helemaal los denk ik qua stappenquote:en ga eens wat vaker uit, kom je ook eens onder de mensen
Ehm, Nederlanders kunnen een aardig stukje zeilen jaquote:Op zondag 13 november 2005 17:54 schreef Fugie het volgende:
lol al 3
het was toevallig op tv toen ik benee was. Ik zag al dat abn en ing even een gevecht uitvechten met zeilbotengaat ook nergens over, 3 nederlandse boten en dan had die pirates of the carribean boot ofzo nog een nederlandse kapitein
Alsof wij zo goed kunnen zeilen
ja weet ik maar volgens mij wil dat ing nog steeds met abn concurreren alleen durven het niet grootschalig te doenquote:Op zondag 13 november 2005 18:03 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ehm, Nederlanders kunnen een aardig stukje zeilen ja.
ABN heeft gewoon 2 boten, zijn Nederlandse schepen. Dat schip waar ING gewoon aan meesponsort is geen Nederlands schip en ING is geen hoofdsponsor.
Niet iedereen is fulltime bezig met concurreren. Maar wel leuk hoor, die complottheorieën van een Zeeuwquote:Op zondag 13 november 2005 18:05 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja weet ik maar volgens mij wil dat ing nog steeds met abn concurreren alleen durven het niet grootschalig te doenOf zitten ze al dik in de zeilsport ? Ik heb daar geen verstand van daar ik een voetballer ben en zelfs daar geen verstand van heb
yepquote:Op zondag 13 november 2005 18:35 schreef BoJo het volgende:
iemand ervaring met teken tablets ?
doen of niet doen?quote:
het werkt, ze hebben ooit eens eentje voor mij gemaaktquote:Op zondag 13 november 2005 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iemand hier trouwens vertsand van onderstaande:
Icons klaar terwijl u wacht #50
Ik heb mn avatar altijd al lelijk gevonden, maar nu ben ik m echt zat
quote:Op zondag 13 november 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
het werkt, ze hebben ooit eens eentje voor mij gemaakt![]()
zorg voor de plaatjes en wensen en ze kunnen vast iets voor je inelkaar flansenquote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was, of iemadn hier in staat is de avaatr te maken die ik wil
Wanty een bewegedne Nivatar is natuurlijk helemaal de Blitz![]()
is reeds gebeurdquote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
zorg voor de plaatjes en wensen en ze kunnen vast iets voor je inelkaar flansen![]()
Dan zou ik een kleintje nemen, of ik kan eens kijken of ik die van mij nog ergens heb liggen, kun je hem voor een prikkie overkopenquote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
doen of niet doen?![]()
tis alleen voor af en toe amateuristisch photoshoppen, maar erger me aan de muis.
nu nog wachten en klaar is kees Alexxxxxquote:
ik ben vanavond in een ook_gek buiquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu nog wachten en klaar is kees Alexxxxx
ja ik zat naar zo'n Wacom A6 te kijken.... maar aan de andere kant tis wel weer zoiets wat ik 3x gebruik en dan de kast in knikkerquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou ik een kleintje nemen, of ik kan eens kijken of ik die van mij nog ergens heb liggen, kun je hem voor een prikkie overkopen
22:15quote:Op zondag 13 november 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben vanavond in een ook_gek bui
Ik zit iop en neer te hipen in mn stoel, heb geen geduld, maar ben te lui om op te zoeken hoe laat Dit was het nieuws begint
oopsquote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef BoJo het volgende:
oh oh paps pissed off, ik heb de live8 pink floyd dvd die ik gedownload had verwijderd omdat ik dacht dat hij die op z'n eigen pc had gekopieerd![]()
kan hem nu zo snel niet meer vinden, het was ook maanden geleden dat dat gebeuren wasquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oops
nog een keer downloaden dan maar?
ik vind roggebrood ook ranzigquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
Roggebrood![]()
![]()
![]()
Erwtensoep met vers afgebakken stokbroodjes!
kankerkachelquote:Op zondag 13 november 2005 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dan ben je in ieder geval niet in een bouwmarkt
teringquote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thijs Bosma repareert m wel
MEESTERLIJKquote:Op zondag 13 november 2005 20:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Thijs Bosma repareert m wel
quote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef ook_gek het volgende:
man gisteren op een verjaardag een ouw mens van rond de 70. Die was al vrij grof in haar opmerkingen. En ik zit zo te dollen van ja zo dik lang is mijn lul zo dik en ik pak je 3X per dag. Met het idee dat ik haar wel zou afbluffen. Spucht ze opeens haar kunstgebit uit zeg. Dus ik zeg WTF anders hou je dat even binnen. Zegt ze droog. Hoezo, wil je niet gepijpt worden door een vrouw zonder tanden![]()
Nu kan ik veel heeel veeel hebben. Maar op dat moment wist ik even niks meer terug te zeggen![]()
ik vind hem goedquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Een 93 jarige vrouw, welke nog steeds maagd is, wil als laatste wens ontmaagd worden. Dus haar familie op zoek naar een geschikt persoon, heleboel gezoek en geregeld. Goed, alles rond, een jonge jongen gaat naar haar toe, en ze hebben sex.
Vraag de familie de volgende dag hoe het was, zegt ze: Ja het was best lekker, maar volgens mij was hij nog nieuw, want het plastic zat er nog omheen.
Die van jou was anders ook niet slechtquote:
flauwquote:Op zondag 13 november 2005 20:17 schreef PeuRac het volgende:
Een 93 jarige vrouw, welke nog steeds maagd is, wil als laatste wens ontmaagd worden. Dus haar familie op zoek naar een geschikt persoon, heleboel gezoek en geregeld. Goed, alles rond, een jonge jongen gaat naar haar toe, en ze hebben sex.
Vraag de familie de volgende dag hoe het was, zegt ze: Ja het was best lekker, maar volgens mij was hij nog nieuw, want het plastic zat er nog omheen.
Boeiend, we sloegen eerst achterover van verbazing en daarna van het lachenquote:
quote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef Fugie het volgende:
heb je ook die mop verteld dat je vader zou worden ?
Om hier nog even op terug te komen: dat zou een kutstreek zijn zegquote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Nee, want ik moet zeggen dat ik nog steeds twijfels heb of dat ze wel zwanger isplus dat ik zoals eerder gezegd eerst goede afspraken met haar wil maken.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je in haar prullebak gekeken of er gebruikte maandverbandjes of tampons waren?
Kunnen we het daar NIET over hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
Nu kan je wel gewoon sex hebben, zwanger is ze toch alEn als ze dan zegt dat ze niet wil, of je hebt ineens je hand rood weet je genoeg toch?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kunnen we het daar NIET over hebben.
.
*kijkt in agendaquote:
Ja halloquote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis is ongesteld?![]()
Trouwens ik ga echt niet naar haar toe hoor![]()
Ze komt hierheen als het goed is.
@BazzoS, het zou niet haar eerste kutstreek zijn, haar opa is al 3x overledenen hij leeft nog steeds
![]()
WTF!quote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*kijkt in agenda
hm, als dat zo is, slikt ze de pil niet, want dan is de cyclus niet synchroon
Na de eerste keer zo'n grap had ik haar al keihard verlatenquote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis is ongesteld?![]()
Trouwens ik ga echt niet naar haar toe hoor![]()
Ze komt hierheen als het goed is.
@BazzoS, het zou niet haar eerste kutstreek zijn, haar opa is al 3x overledenen hij leeft nog steeds
![]()
js duh, als ik vreemdga wil ik niet per ongeluk meisjes bezwangerenquote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Je houdt het bij?. Ik heb vast de pil wat langer door geslikt.
Nieuw stripje gepakt zonder dat je het door had?quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Je houdt het bij?. Ik heb vast de pil wat langer door geslikt.
"niet meer echt"?quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Het is 3x dezelfde, je begrijpt dat ik haar dus niet meer echt geloof.
Neuh, pil op. Oud stripje waar ik er een paar ben vergeten, die gebruikt en uiteindelijk nieuwe gehaald en daarmee doorgegaan tot ie op was.quote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nieuw stripje gepakt zonder dat je het door had?
Ze beweerd dat het al langer is als 2 maanden (kan ook niet anders), dus te laat is het toch al. En ik heb haar ook al lang verlaten, al heeft zij nog ijdele hoopquote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Na de eerste keer zo'n grap had ik haar al keihard verlaten
Maar, na 2 maanden kan ze het niet meer weg laten halen hè? dat je 't ff weet.. dus als ze niet naar jou toekomt en jij niet naar haar, wordt het praten nooit wat en zal je zeker weten vader worden.
Ze is een goede manipulatorquote:
Een vieze man bedoel jequote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
dat is pas over 20min tochquote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Dit Was het nieuws kijken, en daarna op bed
Met condoom om, geen probleem mee. Doe dan alleen niet aan vinger en tong werkquote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
Whehehe, Tim kan ook niet tegen een huilende ijsmeis.quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is een goede manipulatoren ik blijf een zwak hebben voor half huilende, knappe, lieve vrouwen. Ookal liegen ze dat ze barsten, is een slechte eigenschap van me, een erg zwak punt
![]()
Ken een paar vrouwen, die zijn het geilst op de 2e en volgende dagen, muv van de dagen dat ze het vruchtbaarst is dan.quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een vieze man bedoel je.
Onder de douche is het wel okay, mits het geen pijn doet.
Is echt niet leukquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe, Tim kan ook niet tegen een huilende ijsmeis.
Erg handig soms![]()
!
Ja, sorry Timmetjuh![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op zondag 13 november 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken een paar vrouwen, die zijn het geilst op de 2e en volgende dagen, muv van de dagen dat ze het vruchtbaarst is dan.
Mja, ik lieg nooit. En sorry zeggen hoeft Tim niet altijd van mij. Doe ik ook niet altijdquote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is echt niet leukik voel me daarna echt zwaar klote, om vervolgens alsnog te moeten zeggen dat ik spijt heb van wat ik gezegd/gedaan heb en het eigenlijk niet meende. Waardoor ze uiteindelijk alleen zichzelf er maar mee heeft.
Donkere handdoek eronder doet wonderenquote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.
Aangezien je vaak door de pil minder zin hebt. Maar no way dat ik dan per se moet gaan neuken.
Ik heb liever een mooi wit laken!
Nee dankjequote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Donkere handdoek eronder doet wonderen
de pil vergetenquote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, pil op. Oud stripje waar ik er een paar ben vergeten, die gebruikt en uiteindelijk nieuwe gehaald en daarmee doorgegaan tot ie op was.
Neuh, t was dat we toch weer gezoend hadden, toen vertelde ik haar later dat ik er spijt van had en het niet meer zou laten gebeuren.quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik lieg nooit. En sorry zeggen hoeft Tim niet altijd van mij. Doe ik ook niet altijd.
Soort van "het behouden van mijn eigen eer" cq. ik ben er te koppig voor!
Whyquote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
de pil vergetenlekker voor je vriendje
Tell me about it....quote:Op zondag 13 november 2005 22:09 schreef BazzoS het volgende:
[..]
de pil vergetenlekker voor je vriendje
Ik ben zo slim om dan óf niet te neuken óf een morning after pil te gebruikenquote:Op zondag 13 november 2005 22:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tell me about it....
Daar weet IK alles van![]()
hoe weet je dat?quote:Op zondag 13 november 2005 22:03 schreef ook_gek het volgende:
ik ben geen echte man. No way dat ik door de rode zee heen ga. Want dat geeft me toch een troep
morning after heeft veel nut als je er 6weken later pas achter komt en het nog eens 3 weken verzwijgtquote:Op zondag 13 november 2005 22:11 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben zo slim om dan óf niet te neuken óf een morning after pil te gebruiken.
Ik had het daarom ook maar over mijzelfquote:Op zondag 13 november 2005 22:12 schreef PeuRac het volgende:
[..]
morning after heeft veel nut als je er 6weken later pas achter komt en het nog eens 3 weken verzwijgt![]()
Ah ja, ik probeer het morgen (ik ben vandaag weinig thuis geweest)quote:Op zondag 13 november 2005 22:25 schreef Sandraugiga het volgende:
Alexxxxx in het nieuw, ik in de feest stemming... :$
Weltrusten ijsmeis! Ik heb trouwens nog steeds geen mailtje van je ontvangen....Morgen misschien?
Nee ziek met een soort longontsteking, Thomas Acda neemt over tot hij weer beter isquote:Op zondag 13 november 2005 22:26 schreef BazzoS het volgende:
Harm Edens weg bij "Dit was het nieuws"?
Ik hoor het net, kijken hoe Thomas het doetquote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee ziek met een soort longontsteking, Thomas Acda neemt over tot hij weer beter is
toch vind ik Harm het ook altijd erg leuk doenquote:Op zondag 13 november 2005 22:29 schreef Sandraugiga het volgende:
Hij is minder stijfjes dan Harm...
Ik vond m leuker in het panel, zijn sarcastische humor werkt niet zo goed als host vind ikquote:Op zondag 13 november 2005 22:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik hoor het net, kijken hoe Thomas het doet
ik heb m nooit in het panel gezienquote:Op zondag 13 november 2005 22:33 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik vond m leuker in het panel, zijn sarcastische humor werkt niet zo goed als host vind ik
quote:Op zondag 13 november 2005 22:35 schreef ook_gek het volgende:
op 4 mei laat ik altijd mijn lul zien. IEdereen 2 min dood stil
zekerquote:Op zondag 13 november 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
ik vind het heel erg leuk gedaan worden moet ik zeggen
wat is het precies?quote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Katja vs. Bridget, 14 november 2005, 21:40-22:25 uur, Ned. 2
KIJKEN!
Kan ik @#$(*& precies de intro niet zienquote:Op zondag 13 november 2005 22:55 schreef Sjoewe het volgende:
Katja vs. Bridget, 14 november 2005, 21:40-22:25 uur, Ned. 2
KIJKEN!
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4665579quote:
quote:Serie uitdagingen
waarin twee gezworen vriendinnen - Katja & Bridget - als kemphanen tegenover elkaar komen te staan. Iedere aflevering krijgen de dames een opdracht die ze zo goed mogelijk moeten volbrengen. Dit zijn zowel mentale als lichamelijke uitdagingen.
klinkt goed.quote:Op zondag 13 november 2005 23:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=4665579
[..]
Ik weet niet wat je weet dus even in het kort.quote:Op zondag 13 november 2005 23:58 schreef BazzoS het volgende:
[..]
jostie
-edit-
in de motor sc droppen
@mark: wat zei de dokter laatst eigenlijk?
je moet je voor stellen dat ik gisteren van ongeveer 2 uur tot half 7 alleen maar wakker gelegen heb in mijn bed en dan echt klaar wakker zijn. En wat je ook probeerd je komt niet in slaap.quote:Op maandag 14 november 2005 00:11 schreef BazzoS het volgende:
dat je niet kan slapen lijkt me zo kut
Gelukkig slaap ik meestal binnen een half uurtje tot 3 kwartier
stroh rum 80% ?quote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je moet je voor stellen dat ik gisteren van ongeveer 2 uur tot half 7 alleen maar wakker gelegen heb in mijn bed en dan echt klaar wakker zijn. En wat je ook probeerd je komt niet in slaap.
Ja mooi daar ga je de fout in. Ik ken 2 mensen die echt een burn out hebben. Die daar voor ook bij de dokter lopen en noem maar op. De 1 slaap alleen maar puur uit verveling inderdaad. Die heeft niet eens de kracht meer om uit zijn bed te komen zo erg is het.quote:Op maandag 14 november 2005 00:15 schreef hermandeperman het volgende:
Bij een burnout wil je juist alleen maar slapen Mark dus denk niet dat dat het is, maar wat wel weet ik ook niet.
ik zeg niks...quote:
Mja ik heb eens in de zoveel weken een slapeloze nacht, dus ik kan het wel begrijpen, maar dat je dat weken achter een hebtquote:
Klinkt leipquote:Op maandag 14 november 2005 00:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja mooi daar ga je de fout in. Ik ken 2 mensen die echt een burn out hebben. Die daar voor ook bij de dokter lopen en noem maar op. De 1 slaap alleen maar puur uit verveling inderdaad. Die heeft niet eens de kracht meer om uit zijn bed te komen zo erg is het.
Iemand anders die ik ken kan juist NIET slapen. Ondanks zijn burn out is hij zo bezich met alles en maakt hij van een mug een mega olifant waar door hij niet kan slapen. Ook dat noemt men kennelijk een burn out. Want wat hij ook doet hij maakt niks af en halverwegen denkt hij van. Fuck it ik heb er geen zin meer in.
En nee ik wist dat ook niet![]()
ja is echt erg als je dat hoord. De huisarts zegt dan ook gewoon van. Je mag de eerste 6 maanden niet werkenquote:
Tjha moet je voor stellen dat ik dit al ruim 3 maanden heb. Normaal kwam ik niet aan meer dan 5 uur slaap en de laatste 2 weken niet meer dan 2 tot 3 uur slaap. Ga maar na. De laatste 3 maanden ben ik ook veel minder aanwezich hier op fok. Puur omdat ik nergens zin in heb.quote:Op maandag 14 november 2005 00:22 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Mja ik heb eens in de zoveel weken een slapeloze nacht, dus ik kan het wel begrijpen, maar dat je dat weken achter een hebt
quote:
koop een boksbalquote:Op maandag 14 november 2005 10:28 schreef ook_gek het volgende:
bloeduitslag net gekregen. Niks kunnen vinden.
Advies is rustig aan doen en ga eens sporten zegt hij![]()
Neuken valt ook onder sport zegt mijn papaquote:Op maandag 14 november 2005 10:36 schreef Fugie het volgende:
[..]
koop een boksbalstress eruit slaan
Handig hè als ie op school geblokkeerd isquote:Op maandag 14 november 2005 10:44 schreef ook_gek het volgende:
handig die uitvinding he dat ze MSN hebben genoemd
ach ik had niks anders verwacht. Aan de andere kant ook wel beter dat er niks gevonden is. Alles was perfect wat dat betreft. We dachten al dat het gewoon oververmoeidheid was. En dat het tegen een burn out aan zit. Kreeg ook het advies om lekker vrij te nemen en rustig aan te doen.quote:Op maandag 14 november 2005 10:52 schreef Sandraugiga het volgende:
Sandraugiga [at] gmail [punt] com graag ijsmeis!
He, balen ook_gek... het was leuker geweest als ze iets hadden kunnen vinden. Dan wist je in ieder geval wat je hebt. Nu is het echt zo van: "Het zit in je hoofd... Ga maar lekker buiten spelen..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |