quote:Op zondag 13 november 2005 20:46 schreef Fugie het volgende:
heb je ook die mop verteld dat je vader zou worden ?
Om hier nog even op terug te komen: dat zou een kutstreek zijn zegquote:Op zondag 13 november 2005 20:48 schreef PeuRac het volgende:
Nee, want ik moet zeggen dat ik nog steeds twijfels heb of dat ze wel zwanger isplus dat ik zoals eerder gezegd eerst goede afspraken met haar wil maken.
quote:Op zondag 13 november 2005 21:46 schreef Alexxxxx het volgende:
heb je in haar prullebak gekeken of er gebruikte maandverbandjes of tampons waren?
Kunnen we het daar NIET over hebbenquote:Op zondag 13 november 2005 21:47 schreef BazzoS het volgende:
[..]![]()
Nu kan je wel gewoon sex hebben, zwanger is ze toch alEn als ze dan zegt dat ze niet wil, of je hebt ineens je hand rood weet je genoeg toch?
quote:Op zondag 13 november 2005 21:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Kunnen we het daar NIET over hebben.
.
*kijkt in agendaquote:
Ja halloquote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis is ongesteld?![]()
Trouwens ik ga echt niet naar haar toe hoor![]()
Ze komt hierheen als het goed is.
@BazzoS, het zou niet haar eerste kutstreek zijn, haar opa is al 3x overledenen hij leeft nog steeds
![]()
WTF!quote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
*kijkt in agenda
hm, als dat zo is, slikt ze de pil niet, want dan is de cyclus niet synchroon
Na de eerste keer zo'n grap had ik haar al keihard verlatenquote:Op zondag 13 november 2005 21:50 schreef PeuRac het volgende:
ijsmeis is ongesteld?![]()
Trouwens ik ga echt niet naar haar toe hoor![]()
Ze komt hierheen als het goed is.
@BazzoS, het zou niet haar eerste kutstreek zijn, haar opa is al 3x overledenen hij leeft nog steeds
![]()
js duh, als ik vreemdga wil ik niet per ongeluk meisjes bezwangerenquote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Je houdt het bij?. Ik heb vast de pil wat langer door geslikt.
Nieuw stripje gepakt zonder dat je het door had?quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
WTF!
Je houdt het bij?. Ik heb vast de pil wat langer door geslikt.
"niet meer echt"?quote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef PeuRac het volgende:
Het is 3x dezelfde, je begrijpt dat ik haar dus niet meer echt geloof.
Neuh, pil op. Oud stripje waar ik er een paar ben vergeten, die gebruikt en uiteindelijk nieuwe gehaald en daarmee doorgegaan tot ie op was.quote:Op zondag 13 november 2005 21:54 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Nieuw stripje gepakt zonder dat je het door had?
Ze beweerd dat het al langer is als 2 maanden (kan ook niet anders), dus te laat is het toch al. En ik heb haar ook al lang verlaten, al heeft zij nog ijdele hoopquote:Op zondag 13 november 2005 21:53 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Na de eerste keer zo'n grap had ik haar al keihard verlaten
Maar, na 2 maanden kan ze het niet meer weg laten halen hè? dat je 't ff weet.. dus als ze niet naar jou toekomt en jij niet naar haar, wordt het praten nooit wat en zal je zeker weten vader worden.
Ze is een goede manipulatorquote:
Een vieze man bedoel jequote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
dat is pas over 20min tochquote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben Dit Was het nieuws kijken, en daarna op bed
Met condoom om, geen probleem mee. Doe dan alleen niet aan vinger en tong werkquote:Op zondag 13 november 2005 22:00 schreef ook_gek het volgende:
een echte man gaat ook door de rode zee
Whehehe, Tim kan ook niet tegen een huilende ijsmeis.quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze is een goede manipulatoren ik blijf een zwak hebben voor half huilende, knappe, lieve vrouwen. Ookal liegen ze dat ze barsten, is een slechte eigenschap van me, een erg zwak punt
![]()
Ken een paar vrouwen, die zijn het geilst op de 2e en volgende dagen, muv van de dagen dat ze het vruchtbaarst is dan.quote:Op zondag 13 november 2005 22:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een vieze man bedoel je.
Onder de douche is het wel okay, mits het geen pijn doet.
Is echt niet leukquote:Op zondag 13 november 2005 22:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Whehehe, Tim kan ook niet tegen een huilende ijsmeis.
Erg handig soms![]()
!
Ja, sorry Timmetjuh![]()
Ja, dat ken ik.quote:Op zondag 13 november 2005 22:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ken een paar vrouwen, die zijn het geilst op de 2e en volgende dagen, muv van de dagen dat ze het vruchtbaarst is dan.
Mja, ik lieg nooit. En sorry zeggen hoeft Tim niet altijd van mij. Doe ik ook niet altijdquote:Op zondag 13 november 2005 22:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Is echt niet leukik voel me daarna echt zwaar klote, om vervolgens alsnog te moeten zeggen dat ik spijt heb van wat ik gezegd/gedaan heb en het eigenlijk niet meende. Waardoor ze uiteindelijk alleen zichzelf er maar mee heeft.
Donkere handdoek eronder doet wonderenquote:Op zondag 13 november 2005 22:05 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, dat ken ik.
Aangezien je vaak door de pil minder zin hebt. Maar no way dat ik dan per se moet gaan neuken.
Ik heb liever een mooi wit laken!
Nee dankjequote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Donkere handdoek eronder doet wonderen
de pil vergetenquote:Op zondag 13 november 2005 21:57 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neuh, pil op. Oud stripje waar ik er een paar ben vergeten, die gebruikt en uiteindelijk nieuwe gehaald en daarmee doorgegaan tot ie op was.
Neuh, t was dat we toch weer gezoend hadden, toen vertelde ik haar later dat ik er spijt van had en het niet meer zou laten gebeuren.quote:Op zondag 13 november 2005 22:06 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Mja, ik lieg nooit. En sorry zeggen hoeft Tim niet altijd van mij. Doe ik ook niet altijd.
Soort van "het behouden van mijn eigen eer" cq. ik ben er te koppig voor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |