en vanaf toen ging het fout?quote:Op zondag 13 november 2005 02:15 schreef Alexxxxx het volgende:
ik had vroeger ook een traptractor. een MB Trac
quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
ook gaat klaarmaken
Herm we zitten op 1 lijn vandaag
pass mij die kart ff dan. ik ben top fit.quote:Op zondag 13 november 2005 11:33 schreef BaraCuda het volgende:
guud murning.
Geweldige dag om te karten maarjaLaat me daar nou net ff te lam voor zijn.
quote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef PeuRac het volgende:zodadelijk naar mn opa en oma, zijn een miljoen jaar getrouwd ofso
Zelfs bij dit soort gelegenheden krijg je het voor elkaar te patsenquote:Op zondag 13 november 2005 12:29 schreef PeuRac het volgende:zodadelijk naar mn opa en oma, zijn een miljoen jaar getrouwd ofso
ik zie het niet, misschien moet je je bril ff opzetten ofsoquote:Op zondag 13 november 2005 12:45 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zelfs bij dit soort gelegenheden krijg je het voor elkaar te patsen![]()
!
Moggeh!
Ik heb m'n prothese al op m'n neus staan hoorquote:Op zondag 13 november 2005 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik zie het niet, misschien moet je je bril ff opzetten ofso
quote:Op zondag 13 november 2005 13:39 schreef Hugster het volgende:
Probleemwijken![]()
ik ben ff naar speed en design![]()
Jeah. Ik reken toch wel op zo'n 1500 eurie. Als het erg veel meer is dan valt het me tegen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2005 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
Nieuwe tuuuuuuurbo ziet er goed uit Tjab!
En hopen dat de op te hoesten dinero's meevallen bij de revisie!
He alexxx. mijn neef heeft gister bij het revisiebedrijf wat foto's voor je geschoten van de truck van herman Hutten's paris dakar truck.quote:
quote:Op zondag 13 november 2005 14:34 schreef M5 het volgende:
Alexxxxx
Gisteren nog een bizare Saab gezien. (oud beestje, soort station idee) had alleen geen cam. bij
edit, een Saab 96 stationwagon was't denk ik.. of een 95
en natuurlijk o.a. een naamgenoot van het vorige model
quote:Op zondag 13 november 2005 15:00 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Jeah. Ik reken toch wel op zo'n 1500 eurie. Als het erg veel meer is dan valt het me tegen denk ik.
[..]
He alexxx. mijn neef heeft gister bij het revisiebedrijf wat foto's voor je geschoten van de truck van herman Hutten's paris dakar truck.
Zal ze binnenkort ff posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |