yepquote:Op zondag 13 november 2005 18:35 schreef BoJo het volgende:
iemand ervaring met teken tablets ?
doen of niet doen?quote:
het werkt, ze hebben ooit eens eentje voor mij gemaaktquote:Op zondag 13 november 2005 18:52 schreef Alexxxxx het volgende:
heeft iemand hier trouwens vertsand van onderstaande:
Icons klaar terwijl u wacht #50
Ik heb mn avatar altijd al lelijk gevonden, maar nu ben ik m echt zat
quote:Op zondag 13 november 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
[..]
het werkt, ze hebben ooit eens eentje voor mij gemaakt![]()
zorg voor de plaatjes en wensen en ze kunnen vast iets voor je inelkaar flansenquote:Op zondag 13 november 2005 18:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was, of iemadn hier in staat is de avaatr te maken die ik wil
Wanty een bewegedne Nivatar is natuurlijk helemaal de Blitz![]()
is reeds gebeurdquote:Op zondag 13 november 2005 18:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
zorg voor de plaatjes en wensen en ze kunnen vast iets voor je inelkaar flansen![]()
Dan zou ik een kleintje nemen, of ik kan eens kijken of ik die van mij nog ergens heb liggen, kun je hem voor een prikkie overkopenquote:Op zondag 13 november 2005 18:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
doen of niet doen?![]()
tis alleen voor af en toe amateuristisch photoshoppen, maar erger me aan de muis.
nu nog wachten en klaar is kees Alexxxxxquote:
ik ben vanavond in een ook_gek buiquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
nu nog wachten en klaar is kees Alexxxxx
ja ik zat naar zo'n Wacom A6 te kijken.... maar aan de andere kant tis wel weer zoiets wat ik 3x gebruik en dan de kast in knikkerquote:Op zondag 13 november 2005 19:02 schreef Mukie het volgende:
[..]
Dan zou ik een kleintje nemen, of ik kan eens kijken of ik die van mij nog ergens heb liggen, kun je hem voor een prikkie overkopen
22:15quote:Op zondag 13 november 2005 19:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ben vanavond in een ook_gek bui
Ik zit iop en neer te hipen in mn stoel, heb geen geduld, maar ben te lui om op te zoeken hoe laat Dit was het nieuws begint
oopsquote:Op zondag 13 november 2005 19:11 schreef BoJo het volgende:
oh oh paps pissed off, ik heb de live8 pink floyd dvd die ik gedownload had verwijderd omdat ik dacht dat hij die op z'n eigen pc had gekopieerd![]()
kan hem nu zo snel niet meer vinden, het was ook maanden geleden dat dat gebeuren wasquote:Op zondag 13 november 2005 19:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
oops
nog een keer downloaden dan maar?
ik vind roggebrood ook ranzigquote:Op zondag 13 november 2005 19:38 schreef hermandeperman het volgende:
Roggebrood![]()
![]()
![]()
Erwtensoep met vers afgebakken stokbroodjes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |