zoiets?quote:Op vrijdag 11 november 2005 21:33 schreef melonovy het volgende:
<<<<
zie je de mijne, mag ie in sint-sferen gemaakt worden?
<<<<
ga dan maar snel aan de slag voor mijquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:26 schreef Yeahinho het volgende:
Shit, dit hele topic gemist.
Ik dacht al, waarom staat ie nooit meer in My Active Topics?
Dat kan ik nietquote:Op vrijdag 11 november 2005 17:48 schreef Beach het volgende:
http://rapidshare.de/files/7487387/100_0157.MOV.html
Wie van dit korte filmpje (vandaag gemaakt hehe) een geschikte avatar maken? liefst bewegend uiteraard
ik weet dat mn huidige een kruisje isquote:Op zaterdag 12 november 2005 20:32 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Dat kan ik niet.
je huidige icon is een kruisje btw
Dit toch beter misschien?quote:Op zaterdag 12 november 2005 13:55 schreef flugeltje het volgende:
Wie wil deze twee plaatjes combineren, eigenlijk hetzelfde als in mijn huidige avatar?
[afbeelding]
[afbeelding]
edit: ik heb er al eentje'
Doe eens wat aan de kruisje dan!quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:34 schreef Beach het volgende:
[..]
ik weet dat mn huidige een kruisje is![]()
maar het is toch mogelijk om van een .mov een .gif te maken?
quote:Op zaterdag 12 november 2005 20:40 schreef blackmage het volgende:
mensen blijven zo te zien in dit topic feestdagen avatars vragen (nanalune enz) er is toch echt een speciaal topic voor en er is zelfs al een link voor gepost.
houd het overzichtelijk een vraag dus je feestdagen gerelateerde avatars in het goede topic.
great minds think alike indeedquote:
Alstu :quote:Op zaterdag 12 november 2005 21:27 schreef laksmurf het volgende:
wie wil er een avatar voor mij maken gerelateerd aan mijn naam , ik zat zelf te denken aan een grafittie spuitende smurf te denken ,of iets in die geest
bvd
Als dat plaatje resized naar 60x60px dan verneuk je hem aardig omdat het nu geen vierkant is. De verhoudingen worden dan verkeerd zeg maar!quote:Op zondag 13 november 2005 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik ben nu wat specifieker.
Kan iemand bovenstaand plaatje op naar het goede formaat brengen, en de wielen laten draaien?
en dus mag de person die zo liefquote:Op zondag 13 november 2005 17:37 schreef Valid het volgende:
[..]
Als dat plaatje resized naar 60x60px dan verneuk je hem aardig omdat het nu geen vierkant is. De verhoudingen worden dan verkeerd zeg maar!
Dat lijkt mij ook vrij lastig, zo niet onmogelijk. Daar komt nog bij dat het plaatje zo klein is dat het nauwlijks tot niet opvalt als het je al lukt.quote:Op zondag 13 november 2005 18:26 schreef Yeahinho het volgende:
[afbeelding]
Veel meer valt er niet van te maken... die wielen kun je niet ronddraaiend maken, ik althans niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |