Ik heb em nog wel (en destijds volgens mij gemaakt), maar geen zin om em te upgradenquote:Op donderdag 10 november 2005 18:01 schreef misterDre het volgende:
Waar zou die mooi OP van voorgaande jaren zijn gebleven![]()
FEE icoontjes klaar terwijl u wacht! Deel 2
Ah ons zonnetje in huis is er ook weerquote:Op donderdag 10 november 2005 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ik heb em nog wel (en destijds volgens mij gemaakt), maar geen zin om em te upgraden.
Er komen toch alleen maar aanvraagjes als 'Maak voor mij maar iets!'.
Geen dank, ik doe het graagquote:Op donderdag 10 november 2005 18:08 schreef misterDre het volgende:
[..]
Ah ons zonnetje in huis is er ook weer![]()
quote:Op donderdag 10 november 2005 18:04 schreef snopprinses het volgende:
dan probeer ik het nog een keer
iets leuks met mijn avatar te doen?
Zeg nou zelf. Heb ik gelijk, of heb ik gelijk?quote:Op donderdag 10 november 2005 18:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Er komen toch alleen maar aanvraagjes als 'Maak voor mij maar iets!'.
Ik weet het, het zit in je genenquote:
Dan plaats ik een postopkrikkende post en vraag ik de betreffende user wat dan precies de bedoeling is.quote:Op donderdag 10 november 2005 18:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
[..]
Zeg nou zelf. Heb ik gelijk, of heb ik gelijk?
sint, kerst, oud&nieuw, zegt u het maar.....?
Ik doe niet aan lijstjesquote:Op donderdag 10 november 2005 19:03 schreef melanie_the_miss het volgende:
waar is het mooie lijstje?
Das nog eens duidelijkquote:Op donderdag 10 november 2005 18:44 schreef Zwaffel het volgende:
Zou iemand een leuk kerst Icoon voor me kunnen shoppen? Ik dacht zelf aan rudolph the rendier,met naar benee vallend sneeuw oid. Thnx
edit edit : Tevens,als het er bij in gepropt kan worden ook gaarne iets met vuurwerk?
Dank je wel![]()
![]()
edit 2 : Plaatje die je eventueel misschien kan gebruiken -> http://www.gouk.com/touri(...)asimages/rudolph.gif
Post uit vorige topique
Die is wel enorm gaafquote:Op donderdag 10 november 2005 19:27 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Das nog eens duidelijk. Zo dan?
[afbeelding]
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:10 schreef easy-going het volgende:
Kan iemand mijn icoontje in een sinterklaasstemming brengen?
quote:Op donderdag 10 november 2005 20:48 schreef Snqqpy het volgende:
Probeer mijne ook maar, in sinterklaasstemming graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |